Pluspunten

Zeer adequaat en helpvol, voor elke vraag een goed antwoord.

Pluspunten

Snelle respons, prima service, meedenkers...

Pluspunten

Mooie schepen Professionele organisatie

Instructie nieuwe eigenaresse van Stedemaeght had beter gekund

Pluspunten

Duidelijke en informatieve website Klantvriendelijke medewerkers Goede tips mbt kleding en schoeisel aan boord Snelle communicatie per mail en per telefoon.

Pluspunten

Vriendelijk, attent, professioneel

Geen verbeterpunten

Pluspunten

Snelle en persoonlijke respons. Telefoongesprek op initiatief van Naupar heb ik zeer gewaardeerd

Pluspunten

Naupar is een goed bedrijf. Alles aan boord was goed geregeld, ook het ontbijt. Het contact is altijd soepel en vlot verlopen. Ook is het een flexibel bedrijf wat zich aanpast op de wensen van de klant.

Tijdens ons verblijf hadden we op het einde geen water en gas meer, ivm een mankement aan het schip. De reden waarom dit was is onbekend, verder geen verbeterpunten.

Pluspunten

Snel contact en alles goed geregeld. Er is ruimte voor overleg wat betreft varen met groepen, we hebben een positieve indruk gekregen.

Er zijn geen verbeterpunten te bedenken

Pluspunten

goed geregeld en uitstekende service.

Pluspunten

Goede organisatie, één contactpersoon. Fijne samenwerking.

Pluspunten

De stichting Sailing Kids werkt al jaren samen met Naupar. Alle boekingen zijn goed verlopen en men denkt altijd mee.

Pluspunten

Geweldig vriendelijk en snel!

Pluspunten

Duidelijke en volledige communicatie, nemen je enorm veel werk uit handen en je kan merken dat ze gewend zijn alles te regelen voor (grotere) groepen. Erg prettig!

Pluspunten

Wij hebben een heel fijne vaartocht beleeft en de service was erg goed.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Na wat bellen en mailen is het keurig opgelost, en we hebben een fijne tocht gehad.

Bereikbaarheid verbeteren

Beste Addy, Wat vervelend om te horen over uw slechte ervaring met NAUPAR, hiervoor bieden wij u onze excuses aan. Dit is zeker niet wat wij willen overbrengen of uitstralen. Het kan kloppen dat u ons niet heeft kunnen bereiken. Dit komt omdat ons kantoor in het weekend gesloten is. Wij vinden het erg vervelend dat de tocht niet door heeft kunnen gaan, maar als het goed is heeft u al contact gehad met de schipper en heeft u alsnog op een andere dag kunnen varen. Wij hopen dat alles alsnog goed is opgelost en dat u een fijne vaartocht heeft gehad. Vriendelijke groeten, NAUPAR | nautische partners

Pluspunten

Snelle reactie op email / telefoon; Maakt waar wat ze beloven; Vriendelijke en goede service.

Geef een (digitaal) boekje mee over de steden waar je gaat aanmeren met tips en leuke uitjes.

Pluspunten

Goed georganiseerd. Heldere communicatie over de offerte,catering en de dag zelf. Wij hebben genoten van de vaartocht met het fantastische schip de Stedemaeght mede dankzij de deskundige bemanning en de uitstekende catering aan boord.

geen verbeterpunten

Pluspunten

Duidelijke communicatie, direct reageren op mails en vragen. Het meedenken vooraf. Tijdens de vaart een ongedwongen sfeer, zeer behulpzaam bij alles en vooral hééél relaxed.

Zo doorgaan!

Pluspunten

Zeer professioneel bedrijf. Alle communicatie (incl. offerte, factuur etc.) was allemaal zeer goed geregeld en correct. Verder is de service (incl. last-minute updates) erg goed.

Geen.

Pluspunten

Goed bereikbaar, zowel via de website als via de telefoon. Prettige en kundig geholpen tijdens het boeken.

Pluspunten

Prima aanspreekpunt voor een dag uit op het water. Voor de tweede keer via deze organisatie geboekt en beide keren naar wens! In kleiner of groot gezelschap, dagtocht en meerdaags, het kan allemaal. Mooie schepen. Voor ieder wat wils. Aanrader dus!!

Geen wezenlijke zaken.

Pluspunten

* Zeer geschikte schipper en maat * Faciliteiten aan boord * Top weekend!

*Vaatwasser in de keuken monteren *Koelkasten in dekhuis waren vies, voor ingebruikname hebben we deze eerst zelf moeten soppen.

Pluspunten

Ons jubileumfeest begon met een vaartocht. De Naupar is een geweldig schip, we hebben ons prima vermaakt. De schipper is in één woord geweldig met mooie humor. De catering was meer dan goed. Kortom: aan te bevelen.