Pluspunten

Goed bereikbaar, zowel via de website als via de telefoon. Prettige en kundig geholpen tijdens het boeken.

Pluspunten

Prima aanspreekpunt voor een dag uit op het water. Voor de tweede keer via deze organisatie geboekt en beide keren naar wens! In kleiner of groot gezelschap, dagtocht en meerdaags, het kan allemaal. Mooie schepen. Voor ieder wat wils. Aanrader dus!!

Geen wezenlijke zaken.

Pluspunten

* Zeer geschikte schipper en maat * Faciliteiten aan boord * Top weekend!

*Vaatwasser in de keuken monteren *Koelkasten in dekhuis waren vies, voor ingebruikname hebben we deze eerst zelf moeten soppen.

Pluspunten

Ons jubileumfeest begon met een vaartocht. De Naupar is een geweldig schip, we hebben ons prima vermaakt. De schipper is in één woord geweldig met mooie humor. De catering was meer dan goed. Kortom: aan te bevelen.

Pluspunten

- Uitstekende service en klantgerichtheid - Deskundig reisadvies (weersomstandigheden en route) - Service administratieve betaling per persoon zeer welkom - Directe lijn met schipper(s)

Pluspunten

Mooi schip, behulpzaam bij plannen

Niet alles was goed doorgegeven mbt catering

Pluspunten

Helemaal super Pouwel Jonas : Gastvrije schipper en matroos , milieubehoud staat hoog in hun vaandel , gezellig schip . Aanrader

Pluspunten

Personeel erg vriendelijk en snelle reacties

Ruimere openingstijden