Alles perfect

Zowel in de zaak als thuis perfect. Leven voor hun vak en zeer veel kennis. Bedankt

Topzaak

Top verkoper die open staat voor alle vragen en een degelijke uitleg

Geweldige service en advies!

Was bijzonder geholpen met advies en het zien van de tapijten op locatie!

Super aardig, vrijblijvend advies, en geweldig geholpen bij plaatsing

De winkel was voor ons een reden om een weekendje Maastricht te doen. Bij aankomst waren de speciaal de aangegeven kasten uit het magazijn in de winkel klaar gezet. Bij het bekijken vrijblijvend advies, en ook zonder druk kunnen overwegen. Al diezelfde week kon de levering gerealiseerd worden! Bij plaatsing op de 1e etage onwijs goed geholpen door 'die Lange', dus zeker het aanbevelen waard.

Ouderwetse dienstverlening.

Prettige deskundige verkoper. Snelle levering. Goed verpakt. De kast is een echte eyecatcher in onze hal.

Helemaal top

Een schitterende Chinese boekenkast gekocht. De service is helemaal top. Een echte aanrader om te bezoeken.

Veel keuze, vriendelijk en snelle goede service.

Zeker aan te bevelen.

Prima telefonisch geholpen

Alle afspraken duidelijk en nagekomen

Uitstekende service en hoge kwaliteit meubels

Wij hebben twee antieke Chinese kasten aangeschaft en deze van tevoren in de showroom in Maastricht bekeken. We werden zeer goed en vriendelijk geholpen en binnen een week werden de kasten keurig bij ons thuis afgeleverd. Wij zijn zeer tevreden met onze aanschaf en raden iedereen die op zoek is naar bijzondere oude meubelen aan om eens een kijkje te gaan nemen in deze winkel!

Ze maken een afspraak wanneer het bezorgd gaat worden. Het werd bezorgd precies op het tijdstip wat ze hadden doorgegeven. Aardige keurige jongeman die het kwam brengen .

Gewoon TOP

2e kast gekocht 1e was een hele grote zware.. nu een wat kleinere.. service is geweldig. Zeer prettige ervaring. Zeer vriendelijke mensen en binnen 12 uur geleverd

Mooie spullen, snelle levering

Zeer behulpzaam en vriendelijk

Ze zijn eerlijk en denken met je mee.

Supergoede service

Er was wat gebroken tijdens het transport en dat hebben ze geweldig gerestaureerd. Ze hebben het daarna persoonlijk afgeleverd.

geweldige service en advies!

Wij zijn erg blij met het advies en de geweldige service. Niets was te veel.

Mooi materiaal. Correct op tijd.Trouw en vriendelijk.

Goede afspraken en alles nagekomen. Ik geniet ten top van mijn kastje! Prachtig!

Prachtig meubel, goede service

Zeer mooie zaak

Een hele mooie zaak met voor ieder wat wils. Prachtige kwaliteit tapijten en zeer vriendelijke mensen die je uitgebreid helpen om een mooie keuze te maken. Ik ben in elk geval een zeer tevreden klant.

Prettige en deskundige begeleiding door verkoper

Zie kop!

Goede service.

Snel, duidelijk, betrouwbaar.

Zeer klantvriendelijk

Vriendelijk personeel in de winkel Goede afspraken gemaakt m.b.t. de levering en betaling. Op tijd geleverd. Zeer tevreden over geleverde kast

hele fijne ontvangst en snelle bezorging thuis door een hele vriendelijke man !!

ik ben heel blij met mijn kast !! hoop dat jullie de foto's hebben ontvangen. de kast is wel mega zwaar ( bijna niet te doen voor een persoon.......) maar het is gelukt en hij staat prachtig vriendelijke groeten, Ellen

Goede commmunicatie, mooi product zoals omschreven en netjes bezorgd zoals het hoort.

Nooit gedacht dat een tapijt zo mooi zou zijn

Tijdens bezoek in Maastricht zomaar bij Koreman binnengestapt. Zocht nog kleed voor in mijn nieuwe huis. Nooit aan handgeknoopte tapijten gedacht. Leek me oubollig, maar niets is minder waar. Prachtige patronen en kleuren. En geweldige service en advies van Raymond. Dus nu ligt het mooiste tapijt uit de zaak bij mij in de woonkamer. Wel jammer voor alle andere klanten...

goede vriendelijke service, goed verzorgd product

heel goed, fijne chauffeur ook

12 Helmstraat Maastricht 6211 TA