Alles naar wens verlopen

Mooi kleed voor een mooie prijs Snel en keurig bezorgt.

Prima service en afhandeling bestelling.

Online een Kelim besteld. De levering helemaal naar wens verlopen. Prima communicatie.

Het tapijt is het pièce de résistance van mijn huiskamer!

Echt heel blij met het tapijt en met de geleverde service en expertise. Na omschrijving van waar ik naar op zoek was, en naar hoe mijn huiskamer eruit ziet, stelde Koreman een tapijt voor wat op alle fronten aansloot bij mijn stijl en voorkeur.

Droomtapijt

Zomaar verliefd geworden op een tapijt, gewoon via de foto’s. Na telefonische inlichtingen (en die waren zeer zorgvuldig) meteen de knoop doorgehakt. En toen het er was, en het was er supersnel, bleek het nog mooier dan op de foto’s. Het past hier precies, zowel wat betreft de kleuren als het formaat. En het lijkt er altijd al te hebben gelegen. We zijn dankbaar!

Uitstekend advies en service.

Goede communicatie en productadvies alsmede handige leveringsvoorwaarden.

Super!!

Snelle correcte levering!

Was gewoon prima

Rust en ruimte gekregen om een keuze te maken. Geen druk om te verkopen. Meubel in goede staat afgeleverd en binnen gezet. Er was tijd voor uitleg Net als de vorige aankoop wederom prima bevallen

Geweldig goede service èn product (vloerkleed)!

Mooi kleed uitgezocht via de overduidelijke website. Dhr Koreman belt direct na bestelling nog om aan te geven extra zijn best te doen om het de volgende dag geleverd te krijgen. Dit is gelukt. Wat een service! Top!

Zeer klantgericht

Dinsdagmiddag een dressoir besteld en vrijdagochtend hebben zij het dressoir vanuit Maastricht naar Haarlem gebracht!

Geweldig! Vriendelijke en behulpzame mensen

Geweldig! Vriendelijke en behulpzame mensen

Van harte aanbevolen

Service met een hoofdletter S. Koreman neemt uitgebreid de tijd om (potentiële) klanten te woord te staan en met om de mooiste tapijten te laten zien. Kortom een zaak waar je graag terugkomt.

Perfect alles naar wens verlopen

Perfect, alles naar wens verlopen

Zeer klantvriendelijk!

Ik ben heel erg blij met de prachtige antieke Chinese sidetable!

Gastvrij ontvangst, mooie spullen

Op zaterdag een prachtige indiase kast gekocht, dinsdag er na al bezorgd.

Zeer behulpzaam en vriendelijk.

Besteld via internet na telefonisch contact. Zeer vlotte en correcte verzending. Bedrijf beslist aanbevolen.

Voorbeeldige sales en after sales

Een mooi en uniek product. Goede en vriendelijke communicatie, duidelijke afspraken (goed samengevat tijdens calls). Flexibiliteit in levering en stipte nakoming van gemaakte afspraken. Helemaal goed dus!

Uitstekend!

Zeer behulpzaam. Prettig contact.

Super service en vriendelijk!

Na verschillende chats werd ons super mooi Indisch kastje tot an de deur geleverd! Het is nog mooier dan op de site!

Zeer klantgericht

Deskundig advies wordt gegeven door een zeer bedreven vakman die weet waarover hij praat.