Super snelle levering van wondermooie kast!

Super snelle levering van wondermooie kast!

Hele fijne ervaring, we kwamen alleen maar even kijken en kochten een prachtig tapijt.

Heel prettig, totaal geen push om te kopen, maar wel alle informatie over de qualiteit en het maken van de tapijten. Afhandeling na aankoop was ook een fijne ervaring. Het tapijt is naar Australie gestuurd en is keurig aangekomen zonder vouwen. Hartelijk dank en wie weet komen we nog eens terug.

Mooie kast, fijne snelle levering

Mooie kast, fijne snelle levering

Prachtig meubel, gedegen advies en prima service. Een aanrader

Prachtig meubel gekocht in een sfeervolle winkel. De ontvangst was gastvrij en de service exellent

Zeet tevreden!

.Wij zijn zeer tevreden en blij met onze aankoop. De service en het advies is altijd top!

Fijn contact gehad over het kleed dat ik gekocht heb. Alle behulpzaamheid bij he inpakken in de auto

Ik zit thuis sls een prinses op de bank met mijn voeten op een prachtig tapijt.

Prachtige kast!!

Heel vriendelijk geholpen en goed advies gegeven! Kast is prachtig!! En de kast werd heel verzorgd geleverd. Door een zeer vriendelijke jongeman!

Via internet besteld toch altijd spannend, maar super blij mee. Prachtig kastje, precies volgens foto en beschrijving.

Prima aflevering.

Order is correct behandeld en snel geleverd.

Zoals hierboven vermeld.

Goede ervaring in het verleden en recent.

In januari 2016 min of meer bij toeval naar Maastricht gereden voor een oriëntatie naar een pers. Ook bij toeval bij Koreman terechtgekomen. Er was een grote sortering in Perzische kleden in alle soorten en maten. Met vriendelijke hulp twee kleden uitgezocht. Spontaan werd aangeboden dezen in Roermond ter plaatse te tonen. Een kwartier nadat wij thuis waren was men met de kleden al ter plaatse. Het gevolg was dat we de beide kleden meteen hebben gekocht. Zeer recent hebben we telefonisch ondertapijten gekocht die, zeer goed verzorgd, inmiddels zijn geleverd.

Koremanmaastricht: Zeer vriendelijk, bekwaam, behulpzaam, snelle levering. Fijn contact per mail en telefoon en nette bezorging. Ondanks al mijn vragen met details over het kastje, direct antwoorden gekregen op mijn mails, met zelfs meer info dan gevraagd, super service! De bezorging was ook uitstekend. Heel prettig om zaken mee te doen. Aanrader!

Afspraak = Afspraak

Vriendelijk geholpen in de winkel met uitgebreide uitleg over herkomst van ons kastje. Kastje konden we vanwege de omvang niet meenemen, maar is goed ingepakt en conform afgesproken datum naar ons huisadres verzonden. Prima service!

Snel,correct-product voldoet aan de gewenste kwaliteiten.

Zeer tevreden. Als het mogelijk zou zijn als een product uit india komt. Een iets uitgebreider verhaal over de herkomst van het product

Vriendelijke mensen, en correcte afhandeling

De kastjes die ik heb gekocht zijn erg mooi. de plaatsing is ook gedaan, door beleefde en ervaren personeel

Fijne en eerlijke mensen

Alles perfect gelopen van kijken en advies tot kopen Levering geheel volgens afspraak Fijn en goed bedrijf.

Zeer klantvriendelijk en kwaliteitsvolle meubelen

Alleen maar positief

Goed te woord gestaan, goede adviezen en levering.

Prima bedrijf met mooie spullen

Mooie kasten/ veel tapijten en boven al een vriendschappelijke bediening en een heel goeie service

Uitstekende service.

Deskundig advies en klantvriendelijke service.

Uniek kwaliteitsmeubel

Prima service vanaf het moment van telefoneren, bestellen tot en met het bezorgen. Ben zéér tevreden. Alles keurig volgens afspraak. De prachtige Almira kast uit India pronkt in ons huis alsof deze er voor was gemaakt.

Service ten top

Ongevraagd advies wordt gegeven om langer van de aankoop let kunnen genieten. Snelle levering en follow-up m.b.t. levering

Vriendelijk en zeer service gericht.

Kwaliteit in alle opzichten

Kwalitatief en esthetisch zeer mooie kast gekocht. Service was meer dan uitstekend. Vriendelijke service en snelle levering.

Helmstraat 12 6211 TA Maastricht