Verrassend goed

Super mooie stof, snelle levering en vriendelijk contact telefonisch

Snelle levering, juiste product!

Advies was helder: het bestelsysteem is makkelijk en compleet. Bestelling was er erg snel. Mooie kwaliteit.

Mooie kwaliteit, super service!

Niet verwacht dat gordijnen op maat zo snel geleverd konden worden. Boven mijn verwachting en kwaliteit is ook nog eens heel goed. Had nog een paar vragen, heel prettig geholpen door de zeer vriendelijke klantenservice. Zeker een aanrader!

prima service

vlot en correct, snelle levering

Netjes en mooi op tijd geleverd

De gordijn is zoals verwacht en mooi op tijd geleverd.

Mooie gordijnen

Makkelijke website, ruim aanbod aan 100%verduisterende stoffen (die ook echt geen lichtdoorlaten). Korte levertijd en correcte en vriendelijke klantenservice.

topbedrijf met goede service

Voor het hele huis gordijnen. Snel gemaakt en erg tevreden. Goede prijs en goed advies

Mooie gordijnen

Snelle levering, binnen één week. Omdat we van tevoren een staal hadden aangevraagd, die ook zo binnen was, wisten we dat de gordijnen aan de achterzijde zwart waren. Dit had ik op de website niet gezien!

Goede contactservice, mooie gordijnen voor perfecte prijs

goede kwaliteit

maten doorgegeven en binnen een week al mijn nieuwe gordijnen, geweldige service

Prima gordijnen voor een eerlijke prijs

Snel geleverd, duidelijke website, niks op aan te merken!

Top firma, goede communicatie, mooi product en een goede prijs!

De door mij bestelde vouwgordijnen zien er prima uit tegen een scherpe prijs. We hadden een foutje in de maatvoering van 1 van de 5 vouwgordijnen. Dit werd echter direct hersteld door Sabine! Prettige communicatie en ook goed meedenken bij het bestellen. Allemaal zeer de moeite waard.

Ontgoocheling

De stof is heel mooi en proper maar de afwerking langs de naden is scheef en vertrokken. Heel jammer en veel te duur voor deze afwerking.

Beste Shari, wij hebben geprobeerd om contact met jou op te nemen. Tot op heden hebben wij geen reactie op onze email. Graag horen we van jou waar je ontevreden over bent via service@123gordijn.nl. Hartelijke groet Sabine

Al meerdere malen super!

Wij hebben nu voor de 6e keer gordijnen besteld bij 123 gordijn, en wederom naar volle tevredenheid. Geleverd op het afgesproken moment, de kwaliteit van de stof is erg goed, en de afwerking ook. Absoluut aan te bevelen.

Duidelijke website, goede service, maar betere productomschrijving zou fijn zijn.

Meerdere staaltjes kunnen bestellen maar gekozen voor thermische voering, helaas bleek dit erg dik te zijn waardoor gordijnen niet mooi vallen.

Tevreden over de service

Goede service. Zowel aan de telefoon bij vragen, als bij het vragen/ontvangen van proefstaaltjes en de daadwerkelijke levering. Morgen worden de gordijnen opgehangen dus ben erg benieuwd naar het (eind)resultaat, maar tot nu toe meer dan tevreden!

Ik vond het ideaal om niet winkel in win k el uit te moeten

Ik vond het ideaal om niet winkel in winkel uit te hoeven.

Gewoon alles goed

Goeie informatieve site, snel sturen van staaltjes en zoveel als nodig Snelle en perfecte levering en goede afwerking.

Snelle levering. Mooie gordijnen.

Prima gordijnen die snel en op maat gordijnen nodig heeft.

Dit is een super verhaal. Super goede opvolging. Artikelen super snel ontvangen. Alles goed verpakt. Zeer duidelijke aanduiding voor de ophanging. Ik kan zo nog even doorgaan maar ik zou te veel SUPER moeten gebruiken om niet te zeggen een absolute aanrader.

Helemaal tevreden

Komen afspraken goed na. Keurig afgewerkte gordijnen.

Super bedrijf met snelle service

Weer super snel mijn gordijnen gekregen. Prachtig gemaakt en weer helemaal op maat. Ik heb al veel mensen dit adres doorgeven

goede service

Helaas verkeerd meet advies gekregen waardoor de gordijnen te lang zijn, wel worden ze kosteloos korter gemaakt nu. Mooie degelijke gordijnen. Snelle levering! Benieuwd naar de nieuwe aangepaste gordijnen straks.

Mooi afgewerkte gordijnen. Correcte service!

Top service. Mooi resultaat.

Prettige, snelle service en een goede kwaliteit!

3 weken geleden de gordijnen besteld nadat ik een aantal kleurstalen had ontvangen. Erg fijn dat de service snel is en ze gemakkelijk te bereiken zijn voor vragen. Fijne winkel!