Gordijnen pulse kleur Raben zijn van goede, zware kwaliteit en zeer lichtdicht. Service is top en levering was snel. Hele goede ervaring.

Super fijn om te horen!!

Snelle levering en prachtig gemaakt!

Hele mooie vouwgordijnen. Degelijk en stevig gemaakt. Ik ben heel tevreden.

Heel veel plezier met de nieuwe vouwgordijnen!

Mooie kwaliteit rolgordijnen. Geen klachten.

Eerst een aantal gratis kleurstalen besteld en ontvangen. Daarna met gebruik van de duidelijke meet instructie van de website rolgordijnen op maat besteld. Binnen 1 week werden de rolgordijnen afgeleverd. Aanrader.

Wat super fijn dat je zo enthousiast en positief bent! Veel plezier met de nieuwe rolgordijnen

Prachtige stof!

Heel tevreden met de linnen gordijnen met verduisterende voering. De gordijnen zijn van prachtige zware kwaliteit. Ze hangen erg mooi en de kleur ‘sand’ is een hele fijne zachte en toch warme kleur voor in de slaapkamer. De verduisterende voering doet zijn werk kortom erg blij mee!

Dankjewel voor de mooie review en veel plezier met de nieuwe gordijnen

uitstekende communicatie, prettig meedenken

zie boven

Bedankt voor jouw review!

Mooie gordijnen, Goede prijs/kwaliteit verhouding Snelle reactie bij vragen.

Dat is fijn om te horen!

Prachtige gordijnen snel gemaakt

Nadat we tot twee keer toe gratis samples hebben besteld hadden we een keuze gemaakt. Veel keuzes in het bestelproces, niet altijd even duidelijk hoe het er precies uit komt te zien. Toch besteld en zéér tevreden. De stof was niet op voorraad en was in backorder, kreeg ik per mail, maar geen zorgen, de levertijd was niet in het geding. Al met al super, erg blij met de nieuwe gordijnen

Online gordijnen bestellen doe je natuurlijk niet dagelijks dus dat is altijd even spannend, dat begrijpen wij maar al te goed. Heel fijn dat alles helemaal naar wens is. Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

goed podukt

goed geleverd en voor een mooie prijs

Dat is goed om te horen, veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Vlotte verzending van prima gordijn

Vlotte verzending, sneller dan aanvankelijk aangegeven, van prima gordijnen. Dus: alles prima.

Fijn dat alles naar wens is!

snelle levering, mooie kwaliteit, nette afwerking

Levering ruim binnen de aangegeven termijn. Kwaliteit van de gordijnen is heel goed en ze zijn keurig afgewerkt en recht. Wel zit er een luchtje aan wat zeker een week nodig heeft om weg te trekken.

Fijn dat de levering zo snel heeft plaatsgevonden en dat de kwaliteit van de gordijnen heel goed is. Even goed laten doorluchten, dan is het luchtje hopelijk snel weg!

Wij kregen de gordijnen snel en werden goed op de hoogte gehouden.

Goede kwaliteit en ook goede service. Super bedankt! Ik heb geen vijf sterren gegeven omdat ik het niet heel erg lichtdoorlatend is, dat is het enige minpuntje.

Fijn om te horen dat alles naar wens is, heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Pure service en kwaliteit !

Beste 123gordijn-ploeg, Mijn fijne ervaring met jullie website begon al bij de bestelling : duidelijke bestelinfo en uitstekende telefonische feedback. De gordijnen hangen net en ik kan er naar blijven kijken : kwaliteitsvolle, rimpelvrije stof, mooie voering. Waar ik bang voor was : de lengte, maar die is ook perfect ! Een dikke pluim !

Bedankt voor jouw super positieve feedback over zowel onze service als over het geleverde eindproduct. Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Prachtige stof mooi afgewerkt

Behoorlijk snel geleverd (binnen 1 week) en erg mooie stof die kundig is afgewerkt, ik ben er heel blij mee. Tis een rib uit je lijf maar dan heb je ook wat.

Wat fijn dat alles helemaal naar wens is en dat je heel blij bent met de gordijnen!

Prima gordijnen, goede afmetingen zoals opgegeven en snel geleverd.

Fijn dat alles naar wens is. Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Leuke gordijnen wat onduidelijkheid in bestelflow

Na wat proefstaaltjes leuke gordijnen gekozen die netjes en naar bestelling zijn geleverd. Het bestellen liep wat chaotisch. Bij de betaling kregen we vanuit de bank een foutmelding (probleem aan onze kant). Bij de tweede poging zag ik dat de kortingscode niet toegevoegd was, deze ook tijdens betaling geannuleerd. Bij poging drie bleek de kortingscode niet meer te werken omdat hij al gebruikt was. Ondanks deze twee onderbroken betalingen kreeg ik wel bestelbevestiging. Na contact met klantenservice die meteen hielpen met een nieuwe code en aangaven dat de bestellingen automatisch geannuleerd werden konden we verder met poging 4. Van de eerste twee is nooit een annuleringsbericht ontvangen en van poging 4 kregen we dezelfde info als bij 1 en 2, het bleef dus spannend tot de levering of alles nu wel goed verliep. De gordijnen werden na twee netjes geleverd. We zijn erg tevreden

Wat vervelend dat het met het bestellen zelf niet helemaal goed ging, en dat de betaling vanuit de bank foutmeldingen gaf. Fijn dat de gordijnen geleverd zijn en alles naar wens is!

Snelle service en prima gordijn.

Ik zocht een isolerend gordijn voor bij de voordeur. 123gordijn bood een ruime keuze en stuurde per omgaande gratis een aantal proefstalen toe. Met de heldere uitleg over het inmeten kon ik makkelijk het gewenste gordijn bestellen. De levering was snel en binnen de opgegeven termijn. Het gordijn hangt mooi in de hal. Ik ben er bij mee.

Voor isolerende gordijnen ben je bij ons ook aan het juiste adres. Fijn dat de stalen jou goed geholpen hebben en dat de levering snel en naar wens is. Heel veel plezier, en genieten van het isolerende voordeur gordijn

Vouwgordijnen zien er mooi uit

De vouwgordijnen zien er mooi uit. Mooie stof en voelt zacht aan. Jammer dat de ketting niet in meerdere kleuren is te bestellen.

Fijn dat de vouwgordijnen helemaal naar wens zijn! Heel veel plezier met de nieuwe vouwgordijnen! De ketting is in 2 kleuren te bestellen, wit en rvs. Meer kleuren hebben we inderdaad niet.

Erg tevreden met mijn bestelling

Erg fijne en duidelijk uitleg op de website. De gordijnen hangen precies zoals het zou moeten. Kwaliteit ook prima!

Fijn dat de uitleg duidelijk is en dat de gordijnen helemaal naar wens zijn. Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

De gordijnen zijn prachtig, en de service was geweldig!

Door de hele fijne en geduldige service (het krijgen van verschillende stalen en voorbeeldexemplaren van de ringen, hulp bij het vaststellen van de maat) zijn de gordijnen helemaal naar wens geworden.

Super fijn dat je tevreden bent en dat de service als geweldig wordt ervaren! Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Gordijnen zijn keurig op maat gemaakt

Heel blij mee

Fijn dat je er zo blij mee bent!

Mooi gemaakte rolgordijnen exact volgens opgegeven maten.

Veel plezier met de nieuwe rolgordijnen!

Mooi gordijn, precies wat ik besteld heb

Levering was iets vertraagd, maar het gordijn was helemaal top.

Helaas liet de levering inderdaad wat langer op zich wachten. Fijn dat het gordijn helemaal naar wens is!

Correcte aflevering. Keurig rolgordijn

Tweede keer dat ik een rolgordijn heb besteld. Zeer tevreden over de snelle levering en de kwaliteit

Super leuk dat je al voor de 2e keer bij ons hebt besteld. Fijn dat je tevreden bent!

goede kwaliteit en service

Mooie gordijnen ontvangen. Service is goed, direct antwoord op onze vragen.

Fijn om te horen dat alles naar wens is!

Gordijnen prima in orde en heel persoonlijke klantvriendelijkheid.

Fijn om te horen dat de gordijnen naar wens zijn en dat onze klantenservice persoonlijk en positief wordt ervaren!