Hele fijne klantenservice

Ik ben enorm geholpen door de klantenservice. Niets was teveel, ze hebben super fijn met me meegedacht, heel veel staaltjes opgestuurd en uiteindelijk hebben we prachtige linnen gordijnen. Ik heb ze nog niet hangen, want we krijgen donderdag pas de sleutel van het huis, maar dit kan eigenlijk niet mis gaan. Dit is overigens niet de eerste keer dat ik gordijnen heb besteld bij dit bedrijf. Vorige keer waren ze ook super.

Heel fijn om te horen dat je goed door onze klantenservice bent geholpen! Wij zijn super benieuwd zodra de gordijnen hangen, en hopen dat ze geheel naar wens zijn. Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Fijne manier van gordijnen op maat laten maken.

De keuze op de website is reuze! En goed overzichtelijk. Ook is er goed uitgelegd als je verduisterende gordijnen wil. Prijs is prima. Alleen een puntje van kritiek: we kregen geen update dat de bestelling verzonden was. En ook geen track en trace code. Gelukkig was de buurvrouw thuis en stuurde zij ons bericht.

Wat fijn om te horen dat de keuze reuze is, en dat de uitleg duidelijk is! Wat vervelend dat jullie geen track en trace hebben ontvangen. Normaliter wordt deze namelijk gewoon automatisch verstuurd op moment van verzending. Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Helemaal top

Dit is de tweede keer dat ik bij 123gordijn bestel. Altijd heb ik super goede ervaring gehad. Website is het eenvoudig om te gebruiken, en ik heb tot 4 keer monsters gevraagd en ze waren super snel gestuurd, de dag daarna thuis gekregen en wat goed idee was het want de stof van je gordijnen wil je in het echt voelen en goed kijken of het pas met de rest van jou decoratie. Ik had vragen over hoe moet ik meten en ik werd super goed geholpen bij een dame aan de telefoon, ze was geduldig en aardig. Geweldig. De gordijnen waren na een week klaar thuis om op te hangen en ze zien prachtig uit dus ik ben er helemaal tevreden, Echt een aanrader deze shop. Goed bezig dames, gefeliciteerd!

Hoi Patricia, wat heb je een super, lieve review geschreven. Op de valreep nog een 'een veer in onze ****'. Wij gaan super trots het pinsterweekend in. Dankjewel en geniet van de nieuwe gordijnen.

Snelle levering en mooi product

Snelle levering en mooi rolgordijn. De meeste webshops hebben 3-4 weken levertijd en hier had ik het rolgordijn al binnen minder dan 2 weken binnen. Rolgordijn ziet er mooi uit en kwaliteit is goed.

Wat fijn dat wij weer snel een mooi gordijn hebben kunnen leveren. Heel veel plezier van het rolgordijn!

Persoonlijke, directe communicatie en mooi eindproduct

Heel vriendelijk en persoonlijk geholpen via Whatsapp klantenservice. Nog extra staaltjes opgestuurd gekregen om mij te helpen bij mijn keuze. Nu heel tevreden met het eindresultaat. Mooie gordijnen die perfect passen bij de verschillende kamers..!

Fijn dat wij hebben kunnen helpen bij de verschillende keuzes! Soms maken extra staaltjes net even het verschil. In ieder geval heel veel plezier van de mooie gordijnen!

Voor herhaling vatbaar!

Super mooi en snel geleverd. Kwaliteit is uitstekend. Er wordt snel gereageerd op appjes als je een vraag stuurt.

Wat fijn dat je zo tevreden bent, dat horen wij graag! Heel veel plezier met de gordijnen en wie weet, tot de volgende keer!

De gordijntjes werden perfect binnen de afgesproken termijn geleverd. De stof was perfect, precies zoals het staaltje die we toegezonden kregen.

Heel fijn om te horen allemaal! Bedankt voor de leuke review!

Netjes

Snelle verzending van staaltjes. Mooie stoffen en netjes gemaakt.

Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Wel goed, maar het kan nog wat beter.

Naam van vitrage Weave Pearl op de proefstaal bleek Wega White op de site te zijn, daardoor was deze niet te vinden op de site. Vragen van de klant werden wel vriendelijk beantwoord. Na enig misverstand kwam er duidelijkheid voor de klant en kon het gordijn besteld worden. Wat betreft de bezorging door Transmission: op het tijdstip van de bezorging kon er niemand thuis zijn, maar er was geen mogelijkheid om contact op te nemen om de bezorgtijd te wijzigen. Transmission heeft het pakket voor de deur gezet, dit is goed gegaan, maar als het had geregend was het hele pakket natgeregend! Geen fijn idee. Dus het zou prettig zijn als je de bezorgtijd kan wijzigen.

Wat gek dat je 2 verschillende namen hebt gekregen. Dat moet zeker niet de bedoeling zijn, en wij kunnen ons voorstellen dat dit verwarring oplevert. In ieder geval fijn dat de klant vriendelijke en duidelijke antwoorden heeft gekregen op gestelde vragen. Wat betreft TransMission, het is absoluut niet de bedoeling dat het pakket voor een deur wordt neergezet. Wij gaan hierover even contact opnemen met TransMission. Wel wensen wij de klant heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Nette gordijnen voor een goede prijs

Overgordijnen voor de slaapkamer laten maken. Precies op maat, nette afwerking en zeer snelle levering. Stofstalen vooraf waren ook snel binnen. Kortom, een aanrader!

Super om te horen dat alles naar wens is en dat je tevreden bent. Heel veel plezier met de nieuwe, op maat gemaakte gordijnen!

Geweldig service, snelle levering en mooi product!

Jammer dat ik deze website niet eerder had ontdekt. Absolute aanrader!

Inderdaad jammer dat je ons niet eerder hebt ontdekt. Maar vanaf nu weet je ons wel te vinden! :) Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Goed product, alles pas perfect en ziet er geweldig uit

Heel fijn om te horen dat het een goed product is, en dat alles perfect past/ er geweldig uit ziet! Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Goede ervaring

Veel keus aan gordijnen en snel gemaakt en bezorgd.

Fijn om te horen dat er veel keuze is, en dat de gordijnen snel zijn gemaakt en bezorgd. Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Mooie kwaliteit stof. Maten klopten perfect.

Fijn dat de stof van mooie kwaliteit is, en dat de maten perfect kloppen. Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Prachtige gordijnen!

Nadat ik 3 stoffen had uitgezocht heb ik van alle 3 een gratis staal opgevraagd. Die werden al snel bezorgd. De zelfde dag de bestelling geplaatst en na 2 weken hingen de gordijnen te stralen in m'n slaapkamer. Keurig genaaid, binnen de beloofde levertijd en zonder enig gedoe. Zodra de volgende ruimte aan nieuwe gordijnen toe is bestel ik ze zeker bij 123gordijn.nl

Heel goed om te horen dat je gebruik hebt gemaakt van onze gratis stalenservice, en dat deze jou hebben kunnen helpen bij het maken van de keuze. Super fijn om te horen dat ze hangen te stralen in de slaapkamer! Wie weet zien wij jou met een volgende bestelling weer terugkomen :)

mooie gordijnen en goede service

Bestellen was lastig, omdat de vloer scheef weg liep. Maar hier werd over mee gedacht. Na de bestelling bleek er een weeffout in de stof te zitten, waardoor er nieuwe besteld moest worden, en eea vertraagde. Maar hier werden we continue van op de hoogte gehouden. Uiteindelijk viel het allemaal reuze mee. En uiteindelijk echt hele mooie gordijnen ontvangen. Superblij mee!!

We zijn blij dat wij jou hebben kunnen helpen en voorzien van de juiste raamdecoratie! Helaas waren er wat probleempjes met de stof, en was de levertijd wat uitgelopen. Wel willen wij jou bedanken voor het begrip hiervoor! Super fijn dat de vertraging uiteindelijk mee viel, en dat je de gordijnen inmiddels hebt mogen ontvangen. Tof om te horen dat je zo blij bent met de nieuwe gordijnen, veel plezier!

Prachtige gordijnen

Makkelijk te bestellen, ruim aanbod. Super snel verzonden, Mijn dochter is super blij met haar mooie regenboog gordijnen en ik ook want er komt geen enkel sprankje licht meer haar kamer binnen als de gordijnen dicht zijn.

Fijn om te horen dat de gordijnen makkelijk te bestellen zijn, en dat wij een ruim aanbod hebben. Super om te horen dat jouw docht super blij is met de regenboog gordijnen. Dat ze lekker mag slapen 's nachts!

Mooie gordijnen!

Netjes binnen de gestelde termijn geleverd, mooie stof. Fijn dat er bij staat welke links en rechts moeten.

Fijn om te horen dat de gordijnen binnen gestelde termijn geleverd zijn, en dat je de stof mooi vind. Wij wensen jou veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Perfecte kwaliteit voor een eerlijke prijs

De gordijnen die ik besteld heb bij 123 gordijn zijn van perfecte kwaliteit. Vooraf mijn bestelling heb ik kleurstalen besteld om de juiste stof en kleur keuze te kunnen maken. Door de duidelijke webshop en uitleg hoe ik de juiste formaten moest opmeten heb ik mijn gordijnen op een gemakkelijke manier kunnen bestellen. De stof straalt kwaliteit uit en staan prachtig in mijn interieur!

Super tof om te horen dat de gordijnen van perfecte kwaliteit zijn! Goed om te horen dat je gebruik hebt gemaakt van onze stalenservice, en dat dit jou heeft geholpen bij het maken van de keuze. Ook heel fijn dat de webshop duidelijk is en dat je daar de informatie vind die je nodig hebt. Wij wensen jou dan ook heel veel plezier met de nieuwe gordijnen! Wellicht zou je ons foto's van het eindresultaat willen sturen, welke wij eventueel op onze website/ social media mogen plaatsen?

Hele fijne winkel

Product makkelijk besteld 2 rolgordijnen na eerst wat stalen te hebben aangevraagd en snel ontvangen. Product geleverd zoals besteld

Fijn om te horen dat het bestelproces gemakkelijk is ervaren, en dat je gebruik hebt gemaakt van onze gratis stalenservice. Heel veel plezier met de nieuwe rolgordijnen!

Goed verduisterd rolgordijn.

Goed om te horen dat het verduisterende rolgordijn naar wens is. Veel plezier met het nieuwe rolgordijn!

Netjes gemaakt, precies op maat prachtige kleur en stof.

De kleurstalen werken fijn. Ik kon gemakkelijk bestellen op de website, als was heel duidelijk. Levering was snel genoeg en prijs-kwaliteit is prima. Ik maakte de doos open en was heel blij. Wat een prachtige stof en warme kleur.

Goed om te horen dat je gebruik hebt gemaakt van de stalenservice, en dat dit fijn werkte. Super om te horen dat je zo tevreden bent met de gordijnen. Heel veel plezier!

goed!

Fijne site. Ik kreeg keurig de aangevraagde stofstaaltjes en de bestelling was simpel in te voeren. Het rolgordijn wat ik had besteld werd een paar dagen na de verwachte levertijd geleverd, maar niet veel. Hij was simpel op te hangen en ziet er erg netjes uit! Erg tevreden met de keuze om voor 123gordijn.nl te gaan en als we binnenkort weer een rolgordijn voor de andere kamer moeten bestellen, gaan we hier zeker weer voor.

Heel fijn dat het bestelproces makkelijk verliep. Ook goed om te horen dat het rolgordijn ook naar wens is. Heel veel plezier met het nieuwe rolgordijn!

Prachtige gordijnen

Super mooie gordijnen. Perfect op maat gemaakt. Ik ben er super blij mee. :)

Heel fijn om te horen dat je er super blij mee bent. Wat ik op de foto's zag hangen ze ook echt heel mooi. Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Heel tevreden

In één woord “ heel tevreden !!!! “ Bestellen ging makkelijk Keurig, heel netjes gemaakt. Snelle levering Eerst 2 vouwgordijnen op proef besteld > daarna gelijk voor alle ramen een bestelling gedaan om dat we heel tevreden zijn. Het enige, het zou fijn zijn als we van tevoren hadden geweten wanneer ze bezorgd zouden worden. Was nu niet het geval . Maar misschien kan 123 gordijn dit niet regelen ?

Super om te horen dat je heel tevreden bent, en dat er een snelle levering was. Wij hebben inderdaad jouw nieuwe bestelling voorbij zien komen, bedankt voor deze mooie bestelling!! Wij gaan hier uiteraard mee aan de slag. Ik zie dat jij hebt gekozen voor dag service. Over het algemeen worden deze bestellingen op een woensdag vanuit ons magazijn verzonden, en op een donderdag geleverd, bij uitzondering kan dit een keer uitlopen naar vrijdag. Als het goed is ontvang je altijd een track en trace wanneer de gordijnen verzonden worden vanuit ons magazijn.