Het duurde even voordat de gordijnen er waren maar ziet er mooi uit! En hangt goed! Heb ze pas 2 dagen dus over kwaliteit/ duurzaamheid kan ik nog niet oordelen.

Gemakkelijk, snel en goede kwaliteit

Ruime keuze, eerlijke prijs kwaliteit verhouding , gemakkelijke website, zonder de deur uit te hoeven. En werd snel geleverd. Enigste minpuntje misschien dat ik geen optie aangeboden kreeg om bezorgdag te kiezen . Gelukkig was ik toevallig gewoon thuis op dag van levering.

Super kwaliteit ! Snel geleverd! Ben heel erg blij met mij vitrage! Bedankt! Groeten uit Amsterdam

de gordijnen staan erg mooi

fijne service door 123 gordijn. advies bij keuze voor voering. de kleur en de stof is erg mooi

Gave kleur snelle levering

Ik heb de petrol gordijnen besteld. De kleur is fantastisch en mooi gemaakt. Helemaal blij met levering!

Fantastische service en uitstekende kwaliteit

Ik heb eindeloos veel stalen aangevraagd ( sorry daarvoor ) en elke keer kreeg ik het meteen de volgende dag, icm nog een aantal stalen uit dezelfde kleurgroep toegestuurd. Fantastische service. Uiteindelijk een prachtige kleur gekozen en in nog geen week de gordijnen supernetjes in huis. Kon ze zo ophangen. Ik ga voortaan alleen nog maar hier mijn gordijnen kopen, want deze ervaring was echt uitmunted. Supersnelle en adequate service en perfecte verwerking van de order, meer kan ik me niet wensen!

Bovenverwachting mooi!

De gordijnen zijn heel erg mooi geworden. Het was een cadeau voor mijn dochter en zij is influencer waardoor er veel foto’s worden gemaakt en alles er perfect uit moet zien. Ik wachtte daarom in spanning af of de gordijnen mooi bij haar kamer zouden passen. Het is heel erg mooi geworden en een blije dochter. Dank jullie wel! Petra

Prachtig resultaat

Mooie stof kunnen kiezen aan de hand van eerder opgestuurde staaltjes. Vlotte communicatie via mail. Correcte leveringstermijn en mooie kwaliteit geleverd

Super gave inbetween gordijnen.

Bestelling snel geregeld. Het heeft wel even geduurd voor dat ik mijn mooie gordijnen in ontvangst kon nemen, maar dat kwam door de fabriek waar de stof vandaan kwam i.v.b. vakantie.

Mooie gordijnen, snelle levering

Bestellen gaat erg eenvoudig. Snelle levering en mooie gordijnen

Fantastische kwaliteit stof, nette afwerking!

Zeer goede ervaring met 123gordijn. Van de stofstalen die we bij diverse websites hadden opgevraagd van een velours gordijnstof, waren die van 123gordijn verreweg de mooiste. Na overleg via Whatsapp (!) of de levering op een specifieke datum kon plaatsvinden, hebben we de bestelling geplaatst. Vlak voor de afgesproken datum even contact gehad wanneer de levering zou plaatsvinden. Wat bleek: de order was nog niet eens in productie en de stof die ze hadden bevatte een weeffout. Gelijk is de stof opnieuw besteld, en met spoed zijn de gordijnen gemaakt en geleverd. Één dagje later dan gepland, maar nog steeds perfect op tijd voor ons. Goede en eerlijke communicatie, prachtige kwaliteit gordijnen en heel nette afwerking. Zou weer bestellen!

Hele goede prijs/kwaliteit

Eerst staaltjes besteld. Heel fijn dat je die gratis toegestuurd krijgt. Daarna een bestelling geplaatst en deze is snel een goed geleverd.

Nette service, prachtige gordijnen, heel tevreden.

Goede service, mooi gemaakt, heel tevreden!

Supersnelle service en heel goed meedenken

We konden rekenen op een snelle service, het nakomen van afspraken en een goede kwaliteit en afwerking van de geleverde gordijnen. Ook was het geen probleem dat het geen standaard afwerking moest zijn en werd er goed gekeken of de opgegeven maten wel klopten.

Uitstekende service!

In eerste instantie gordijnen geleverd gekregen met lichte beschadigingen. De geboden oplossing was echter super. Er is een nieuwe set gemaakt en zolang we op de levering van de nieuwe set moesten wachten, mochten we de beschadigde gordijnen nog laten hangen. Fouten kunnen gemaakt worden, maar dan gaat het om de wijze hoe dit opgelost wordt en dat heeft 123gordijn naar mijn mening heel goed gedaan! Uiteindelijk hebben we een mooie nieuwe set gordijnen ontvangen die wel van goede kwaliteit is.

Fijn bedrijf

Wij hebben in betweens besteld net in de zomervakantie. Dat het iets langer kon duren was me bekend, maar volgens de website zou dat 2 tot 3 weken zijn. Na 3 weken helaas nog niets gehoord. Zelf even geïnformeerd, en ben toen netjes geholpen. Wegens vakantie sluiting van de stof-leverancier was de stof nog steeds niet binnen. Jammer!! Want je zit er toch op te wachten.. maar, toen de stof er 2 dagen later was, heeft het atelier er spoed achter gezet. Weer 2 dagen later had ik mijn bestelling thuis. Ik ben steeds op de hoogte gehouden van de status. Nu hangen mijn "gouden" in betweens te shinen en het is precies wat ik voor ogen had. Heel blij mee!

uitstekend! snel en goeie service!

Makkelijk snel en accuraat.

De gordijnen bestellen was eenvoudig en ze werden snel bezorgd.

Super gave gordijnen

Ik zocht een gordijn met een kleine glinster, waardoor het gaaf maar ook chique bleef. Dat vond ik hier! Kwaliteit is prima. Levering duurde helaas wat langer als verwacht.

Heel blij met gordijnen, service kan beter.

De levertijd van 1-3 weken werd 5 1/2 week. Helaas geen bericht over ontvangen. Wel bij zelf contact opnemen snel antwoord. Gordijnen zijn erg mooi. Nette afwerking. Goede service met de proefstaaltjes vooraf.

Helder en eerlijk

Ook wanneer er geen goed nieuws is (de stof was op, de levering zou langer duren) wordt er helder en correct gecommuniceerd. Afspraken kloppen!

Superior!

Superior quality of finished curtains! Excellent choice of tissues! Very attractive price! Thank you!

Fantastisch!

Binnen 4 dagen mijn gordijnen kant en klaar in huis. Wat een goede service. Duidelijke website met instructie, een ware aanrader.

Mooie gordijnen, goede kwaliteit

Mooie gordijnen, goede kwaliteit. Vlot besteld, goed aangekomen

Mooie gordijnen, makkelijk geregeld

Via de site enkele (gratis) samples aangevraagd en die kwamen snel via de post binnen. Daarna de bestelling gedaan en kreeg netjes de melding dat de levering iets langer zou duren. Na 3 weken kreeg ik een mail met een track en trace. Al snel kwamen de gordijnen en ben er superblij mee, vooral met het feit dat lichtdicht ook echt lichdicht is