Prima kwaliteit, snelle levering

Website is overzichtelijk en duidelijk. Ong. 2 weken na bestelling geleverd gekregen, dus zeer vlot! Blij met (de kwaliteit van) de gordijnen!

Stof ziet er goed uit, gordijn past precies, snelle levering.

Fantastische gordijnen

Door het hele huis hangen gordijnen van 123gordijn. Rolgordijnen, wave gordijnen, met en zonder verduistering. Goede service met het aanvragen van staaltjes.

Prima gordijnen, zeer slecht bezorging

De gordijnen zijn precies waar ie voor betaalt. Niet het beste, maar het kost dan ook niks. Verder prima dingen. De bezorging was helaas wel heel slecht; het is gewoon onbewaakt achtergelaten.

Wat jammer om te horen dat je niet super enthousiast bent over onze gordijnen. Over het algemeen staan wij bekend om de hoog kwalitatieve gordijnen die wij leveren, en hier zijn mensen over het algemeen zeer over te spreken. Erg vervelend om te horen dat de bezorging slecht was. Dat het pakket onbewaakt achter gelaten is gaan wij dan ook zeker met de transporteur opnemen, dit mag zeker niet gebeuren. Wel willen wij jou veel plezier met de nieuwe gordijnen wensen.

Prachtige gordijnen en goede communicatie

Wij zijn helemaal blij met onze prachtige nieuwe gordijnen in Blinnen. De afmetingen kloppen precies en de kwaliteit is prachtig! Er was tijdens het bestelproces wat vertraging in verband met levertijd van de stoffen maar we werden continue netjes op de hoogte gehouden en op een fijne manier! Wij zouden 123gordijn.nl zeker aanraden aan anderen.

Super om te horen dat jullie zo blij zijn met de nieuwe prachtige gordijnen. Indien er vertraging van de bestelling op loopt proberen wij onze klanten hierover zo goed mogelijk op de hoogte te houden. Fijn om te horen dat jullie dit goed hebben ervaren. Heel tof dat jullie ons zouden aanraden. Wij wensen jullie heel veel plezier met de nieuwe, prachtige gordijnen!

Mooie kwalitatief goede gordijnen

Mooie gordijnen voor in de babykamer. Enige nadeel is dat de voering niet verduisterend is. Kwaliteit is hoog en levering was erg snel.

Fijn om te horen dat de gordijnen voor in de babykamer mooi zijn geworden. Indien je het gordijn verduisterend/ lichtdicht had willen hebben, kon je het beste kiezen voor een lichtdichte voering. Deze is namelijk 100% verduisterend. Wij wensen jullie veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Prachtige gordijnen

De bestelling duurde wat langer dan verwacht, maar we zijn netjes op de hoogte gehouden. En dat was het wachten meer dan waard. De gordijnen zijn prachtig en van goede kwaliteit.

Wij proberen onze klanten altijd zo goed mogelijk op de hoogte te brengen van de eventueel afwijkende levertijden. Fijn dat je hiervan goed op de hoogte bent gehouden. Wij wensen je heel veel plezier met de mooie, nieuwe gordijnen!

Mooie kwaliteit, extra wensen wordt rekening mee gehouden

Kost wat, maar je betaalt voor kwaliteit. Fijne klantenservice. Nadeel is de bezorging. Rond 08:00 in de ochtend weet je pas wanneer de bezorger komt. Je kunt niet zelf een dag of neerzet toestemming kiezen. Dat zal voor velen lastig zijn met werk of andere afspraken. Je laat geen ander uren bij je thuis wachten om de bestelling aan te nemen. Dat is het minpunt.

Product ziet er netjes uit, maar geen zicht op levertijd

Product ziet er netjes uit. Kleur is wel anders dan verwacht. Het zou wel handig zijn als je als klant het productieproces kan volgen. Het was niet duidelijk wanneer het rolgordijn geleverd zou worden. Zelfs het verzenden is niet gemeld. In de verpakking zat geen handleiding. Bevestigingsmateriaal (schroefjes) waren ook niet aanwezig. Gelukkig gaat bevestigen echt eenvoudig en had ik zelf wel bevestigingsmateriaal. Belangrijk dat de opgegeven maat klopte en het rolgordijn precies paste.

Fijn om te horen dat het product er netjes uit ziet. Echter zie ik dat jij van te voren geen proefstaaltjes hebt besteld, dit is iets wat wij wel altijd aanraden om te doen. Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de levertijd etc. Normaliter wordt er ook een track en trace gestuurd zodra het pakket ons magazijn verlaat. Fijn dat het bevestigen gemakkelijk is gegaan. Veel plezier met het nieuwe rolgordijn!

Goede kwaliteit en service

Duidelijk te bestellen, goede kwaliteit en service.

Fijn om te horen dat het bestelproces duidelijk verloopt. Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Heel tevreden!

Hele mooie gordijnen, goede kwaliteit en snelle levering!

Fijn om te horen dat de gordijnen zo mooi en van goede kwaliteit zijn. Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Mooie gordijnen en snelle levering. Helemaal tevreden !

Ik ben erg blij met mijn nieuwe gordijnen. Ze zijn erg mooi, goed van kwaliteit en sneller geleverd dan ik dacht.

Fijn om te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier, en geniet ervan!

Erg tevreden met de gordijnen

De gordijnen zijn erg mooi. Toch altijd een gok als je van een klein staaltje een keuze moet maken.

Fijn om te horen dat de gordijnen naar wens zijn! Wij kunnen ons voorstellen dat het soms spannend is om op maat gemaakte producten online te bestellen. Indien je het lastig beoordelen vind van een klein staaltje kun je ons altijd even berichten en vragen naar een grotere staal. Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Gewoon goed

Mooie kwaliteit, snelle levering

Fijn om te horen dat de gordijnen van kwaliteit zijn en dat de levering snel was. Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Super mooi vouwgordijn

Precies wat ik bestelde, een mooi niet lichtdoorlatend vouwgordijn. Maat was goed, stof is mooi, het laat geen licht door en isoleert daardoor zowel in de zomer als in de winter. Ga er zeker meer bestellen voor de andere ramen

Super fijn om te horen dat het vouwgordijn precies naar verwachting is. Wij wensen jou dan ook heel veel plezier met het nieuwe vouwgordijn! En wie weet zien wij meerdere bestellingen van jou binnenkomen :)

Snel en mooi gordijn!

We hebben geen deur in de keuken, dus om energie te besparen hebben we nu een prachtig gordijn in dezelfde stijl als onze keuken. We zijn er blij mee!

Super fijn om te horen dat het gordijn mooi is, en snel geleverd is. Wij wensen jou veel plezier met de super slimme, mooie oplossing!

Levering was ondanks de feestdagen prima op tijd

Gordijn zijn van mooie kleur en kwaliteit op precies de juiste maat zoals besteld.

Fijn om te horen dat de levering van jouw bestelling ondanks de feestdagen gewoon op tijd was. Ook goed om te horen dat de gordijnen naar verwachting zijn. Wij wensen jou dan ook veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Netjes en snel

Gordijnen zijn snel geleverd volgens de bestelling

Fijn om te horen, geniet ervan!

Super goed!

Met enige lage verwachting besteld , maar alles super mooi en mega snel! Binnen 2 weken had ik alles in huis. En de prijs, een van de goedkoopste maar wel met goede kwaliteit!

Super fijn om te horen dat alles super mooi is en binnen 2 weken in huis was. Wij wensen jou dan ook heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Heel erg tevreden.

Ik ben heel tevreden met kwaliteit van jullie product. Goede service en product netjes afgeleverd. Alles boven verwachting. Heel erg blij mee.

Super om te horen dat alles boven verwachting is. Geniet van de nieuwe gordijnen!

Mooie gordijnen met thermische voering. Binnen 2-3 weken geleverd.

Heel fijn om te horen dat de gordijnen thermisch gevoerd binnen 2-3 weken geleverd zijn. Wij wensen jou heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Perfecte plek om je gordijen te bestellen

Vlak voor kerst heb ik vouwgordijnen besteld. Ik ben keurig behandeld en alle afspraken zijn waargemaakt. Stukje stof opgestuurd, mijn wensen zijn goed behandeld, die in sommige gevallen niet helemaal standaard waren en de gordijnen zijn op tijd geleverd en zien er prachtig uit. Een echte aanrader dus.

Super fijn om te horen dat je zo te spreken bent over ons! Wij wensen jou heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Klantvriendelijk bedrijf, goede producten. Ben een terugkerende klant

6 jaar geleden kocht ik nieuwe gordijnen voor onze nieuwe woning. Toen was het keurig geregeld. Toen ik dit jaar weer nieuwe gordijnen moest hebben voor een verandering van kinderkamer ging ik gelijk naar dit bedrijf terug. De stof die mijn zoontje had uitgekozen bleek eigenlijk niet meer genoeg op voorraad te zijn. Na direct contact met ze hebben ze voor hem stof besteld zodat hij toch zijn gordijnen kon krijgen die hij zo graag wou. Dus heel blij kind, ontzettend tevreden klant en voor de volgende gordijnen zien jullie ons weer. Bedankt!!!

Super leuk om te horen dat je weer bij ons terecht bent gekomen! Indien de gekozen stof uitlopend is en wij net niet voldoende voorraad hebben kijken wij inderdaad altijd naar mogelijkheden. Soms lukt het wel en soms niet. Heel fijn dat we jouw zoontje nog zo blij hebben kunnen maken! Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Lekker warm en mooie gordijnen en rolgordijn

Helemaal blij met onze thermische gordijnen en rolgordijn. Eerst samples aangevraagd en daarna besteld. Je weet zo precies wat je koopt en hoe de kleur zal zijn. We zijn er heel erg blij mee.

Super om te horen dat je er zo blij mee bent. Veel plezier met de nieuwe thermische gordijnen + rolgordijn!

Overzichtelijke webshop en goede afhandeling

Stofstalen zoals geselecteerd op webshop gratis en vlot thuisbezorgd gekregen. De interface voor de bestelling is redelijk duidelijk, hoewel het voor een leek die maar af en toe met gordijnen te maken heeft toch opletten geblazen is. De bestelling werd binnen de beloofde termijn bezorgd en de gordijn hangt sinds vandaag aan de rail.

Fijn om te horen dat je de proefstalen snel in huis had. Wij proberen onze website zo gebruiksvriendelijk mogelijk te houden, wij hopen dan ook dat dit het geval is. Als er vragen zijn kan er altijd contact met ons worden opgenomen! Fijn om te horen dat de gordijnen inmiddels hangen, geniet ervan!