Ben tevreden over mijn vitrage. Zijn erg mooi van kwaliteit. Vind alleen dat de zoom wel te breed is aangebracht.

Top! Supersnel en supermooi

Op maat gemaakt gordijnen, waarbij echt met aandacht wordt gekeken naar wat er wordt besteld. Ik had een stof gekozen die niet op voorraad bleek te zijn, toch is het gelukt om binnen 3 weken deze gordijnen te maken en ik kreeg hier netjes bericht van snel na mijn bestelling. Ook werd er goed meegedacht; ik had nog extra voering aangevraagd ivm lichtdicht maken, maar dit bleek echt niet te hoeven met deze stof. Ook hier kreeg ik apart bericht over met de check of dit echt nodig was, omdat het de gordijnen ook extra zwaar maakt (en het kost natuurlijk ook meer). Op basis hiervan, gekozen om dit niet te doen, verschil in prijs kreeg ik terug (uiteraard), maar is allemaal vlekkeloos verlopen. Binnen 3 weken heb ik ze ontvangen en ze zijn prachtig!

Super fijn dat zowel onze service als het geleverde product naar wens is!

Niet wat ik verwacht had

Ik had keurig een proefstuk aangevraagd maar na de bestelling en de levering van het gordijn was het toch echt een andere kleur. Daarnaast stond op de site dat ze 2 cm namen voor de zoom dus daar moest je rekening mee houden. Uiteindelijk was de zoom 10 cm en de gordijnen dus veels te kort. Heb ze zelf uit moeten leggen om ze op de juiste lengte te krijgen en ga nog in de weer met textielbedrijf voor de kleur… wat een drama

Beste Leonie, wat vervelend dat het niet naar wens is. Wij vinden het jammer dat je ons niet hebt benaderd hierover. Dan hadden wij met jou mee kunnen kijken naar een oplossing. Het is een linnen, een natuurlijk product waardoor de kleur soms kan afwijken. Wij halen 2cm in van de gemeten hoogte voor het vrij hangen van de gordijnen, dit heeft dus niet met de zoom te maken. De zoom is zo breed, zodat deze indien nodig nog uitgelegd kan worden. Wij hadden dit graag voor jou willen oplossen, helaas hebben wij niks van jou gehoord.

Prachtige gordijnen die goed passen

Mooie gordijnen die zonder een kreukel uit de doos komen. Dus uitpakken en ophangen. En ze passen heel goed. We zijn er heel blij mee

Wat fijn dat je zo tevreden bent met de gordijnen!

Kwalitatieve stof en netjes afgewerkt

Enkele teststaaltjes gratis besteld om te zien wat goed zou passen in onze slaapkamer. Bij de bestelling hadden we een verkeerde betaalmethode gekozen maar dit was snel rechtgezet na een mailtje. 2 weken later waren de gordijnen hier en we zijn blij met het resultaat!

Fijn dat de staaltjes hebben geholpen bij het maken van de keuze. Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Mooie kwaliteit gordijn. Keurig gemaakt. Snel in huis

Mooie kwaliteit gordijn. Prima service wat betreft de proefstaaltjes. Gordijn erg netjes gemaakt, snel in huis

Fijn dat alles naar wens is!

Bestelde stof, structuur en kleur komt in het echt nóg beter over dan op de foto’s op de website. Zeer tevreden over de afwerking, leveringssnelheid en prijs/kwaliteit.

Super om te horen dat alles helemaal naar wens is. Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Net als de vorige bestelling : Prima

Prettige behandeling en goede kwaliteit!

Fijn om te horen dat ook deze bestelling weer naar wens is!

Wij hadden een bijzondere maat, net een paar centimeter langer dan eigenlijk mogelijk was. Dominique van 123gordijn heeft super met ons meegedacht om het toch mogelijk te maken! Binnen 2 weken werden de rolgordijnen bezorgd en hebben we ze meteen gemonteerd. Super nette afwerking een een hele strakke uitstraling, wij zijn dik tevreden!

Heel fijn dat het uiteindelijk toch mogelijk was! Blij dat we je hebben kunnen helpen, en hebben kunnen voorzien van mooie rolgordijnen. Top dat het helemaal naar wens is en dat jullie dik tevreden zijn. Veel plezier met de nieuwe rolgordijnen!

Prachtige gordijnen!

Leuke keuze aan stoffen, goede meetinstructies en een snelle levering. Wij zijn super blij met onze nieuwe gordijnen!

Super fijn dat je zo enthousiast bent!

Spoedklus: Ruim op tijd geleverd!

Zoals gevraagd, inc supersnelle Whatsapp service.

Fijn dat alles naar wens is!

Mijn ervaring is goed ,alles is zoals beschreven op de website, de maten zijn goed, de gordijnen zijn goed verduisterd, de kleur klopt, alles klopt, goede kwaliteit. Gordijnenwinkel 123 raad ik zeker aan.

Dat is goed om te horen, dankjewel!

Gordijnen pulse kleur Raben zijn van goede, zware kwaliteit en zeer lichtdicht. Service is top en levering was snel. Hele goede ervaring.

Super fijn om te horen!!

Snelle levering en prachtig gemaakt!

Hele mooie vouwgordijnen. Degelijk en stevig gemaakt. Ik ben heel tevreden.

Heel veel plezier met de nieuwe vouwgordijnen!

Mooie kwaliteit rolgordijnen. Geen klachten.

Eerst een aantal gratis kleurstalen besteld en ontvangen. Daarna met gebruik van de duidelijke meet instructie van de website rolgordijnen op maat besteld. Binnen 1 week werden de rolgordijnen afgeleverd. Aanrader.

Wat super fijn dat je zo enthousiast en positief bent! Veel plezier met de nieuwe rolgordijnen

Prachtige stof!

Heel tevreden met de linnen gordijnen met verduisterende voering. De gordijnen zijn van prachtige zware kwaliteit. Ze hangen erg mooi en de kleur ‘sand’ is een hele fijne zachte en toch warme kleur voor in de slaapkamer. De verduisterende voering doet zijn werk kortom erg blij mee!

Dankjewel voor de mooie review en veel plezier met de nieuwe gordijnen

uitstekende communicatie, prettig meedenken

zie boven

Bedankt voor jouw review!

Mooie gordijnen, Goede prijs/kwaliteit verhouding Snelle reactie bij vragen.

Dat is fijn om te horen!

Prachtige gordijnen snel gemaakt

Nadat we tot twee keer toe gratis samples hebben besteld hadden we een keuze gemaakt. Veel keuzes in het bestelproces, niet altijd even duidelijk hoe het er precies uit komt te zien. Toch besteld en zéér tevreden. De stof was niet op voorraad en was in backorder, kreeg ik per mail, maar geen zorgen, de levertijd was niet in het geding. Al met al super, erg blij met de nieuwe gordijnen

Online gordijnen bestellen doe je natuurlijk niet dagelijks dus dat is altijd even spannend, dat begrijpen wij maar al te goed. Heel fijn dat alles helemaal naar wens is. Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

goed podukt

goed geleverd en voor een mooie prijs

Dat is goed om te horen, veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Vlotte verzending van prima gordijn

Vlotte verzending, sneller dan aanvankelijk aangegeven, van prima gordijnen. Dus: alles prima.

Fijn dat alles naar wens is!

snelle levering, mooie kwaliteit, nette afwerking

Levering ruim binnen de aangegeven termijn. Kwaliteit van de gordijnen is heel goed en ze zijn keurig afgewerkt en recht. Wel zit er een luchtje aan wat zeker een week nodig heeft om weg te trekken.

Fijn dat de levering zo snel heeft plaatsgevonden en dat de kwaliteit van de gordijnen heel goed is. Even goed laten doorluchten, dan is het luchtje hopelijk snel weg!

Wij kregen de gordijnen snel en werden goed op de hoogte gehouden.

Goede kwaliteit en ook goede service. Super bedankt! Ik heb geen vijf sterren gegeven omdat ik het niet heel erg lichtdoorlatend is, dat is het enige minpuntje.

Fijn om te horen dat alles naar wens is, heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Pure service en kwaliteit !

Beste 123gordijn-ploeg, Mijn fijne ervaring met jullie website begon al bij de bestelling : duidelijke bestelinfo en uitstekende telefonische feedback. De gordijnen hangen net en ik kan er naar blijven kijken : kwaliteitsvolle, rimpelvrije stof, mooie voering. Waar ik bang voor was : de lengte, maar die is ook perfect ! Een dikke pluim !

Bedankt voor jouw super positieve feedback over zowel onze service als over het geleverde eindproduct. Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Prachtige stof mooi afgewerkt

Behoorlijk snel geleverd (binnen 1 week) en erg mooie stof die kundig is afgewerkt, ik ben er heel blij mee. Tis een rib uit je lijf maar dan heb je ook wat.

Wat fijn dat alles helemaal naar wens is en dat je heel blij bent met de gordijnen!

Bedrijfsgegevens

Blokmakerstraat 2

9403 VD Assen

085 0603330

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.