mooie gordijnen

Makkelijk bestellen, Snelle levering, ruim binnen de afgesproken tijd. Prachtige gordijnstof, vakkundig genaaid.

Mooie gordijnen, zeer goede service

Snelle levering. Goede kwaliteit.

Goede en prettig contact.

De service is goed, we hebben genoeg staaltjes gekregen en vooral heel snel. Vooral de keuze uit brandwerend en lichtdicht is nogal ruim. De bestelling gedaan en binnen een week waren de gordijnen al binnen. Nu de vouwgordijnen nog. Maar ons hotel is hierdoor weer een stukje meer af!

Fantastische service!

Binnen een week ontvingen we de nieuwe op maat gemaakte gordijnen via een (eigen?) transportservice thuis bezorgd.

Fijne snelle service.

Service was goed, na foutje gemaakt te hebben bij online bestelling na telefonisch contact snel rechtgetrokken.

Hele fijne ervaring. Goede service

Ik ben heel goed en fijn geholpen. De stof die ik wilde was niet meer op de website, vanwege problemen met de leverancier. Omdat ik de stof zo graag wilde hebben kon ik het alsnog bestellen. Nu 2 weken later heb ik mijn gordijnen ontvangen en ze zijn perfect. De vriendelijkheid en de service waren echt super!

Top klantenservice en prachtige gordijnen

De stof was een tijd niet leverbaar vanuit de leverancier. Er werd van alles aan gedaan om de gordijnen te krijgen die wij wilde met meerdere alternatieve of opties. Uiteindelijk is alles goed gekomen en zijn wij super blij met de gordijnen. De stof ziet er super uit en de gordijnen zijn perfect op maat.

Perfecte kleur en snel geleverd!!

Vooral heel blij met de snelle levering!

Prachtig!

Zeer tevreden over de aankoop. Duidelijke foto’s op de website, word snel te woord gestaan bij vragen, snelle levering en de uiteindelijke gordijnen zijn prachtig geworden. Zullen hier zeker nogmaals bestellen indien we weer op zoek gaan naar raamdecoratie.

Mooie stevige verduisterende gordijnen

Snel geleverd.

Gewoon goed

Mooie gordijnen. Goede kwaliteit. Goede levering en alle verstelbare haakjes er al in.

Zeer tevreden over mijn gordijnen, mooie kwaliteit stof, strak genaaid en netjes optijd afgeleverd!

Tevreden klant, duidelijke website, de staaltjes die ik opvroeg kwamen gelijk na 2 dagen binnen, de bestelde gordijnen werden mooi verpakt in folie en doos en op afgesproken tijd geleverd, deze hangen nu prachtig, dus een aanrader dit bedrijf!

Voor dit geld prima gordijnen

We hebben gekozen voor de goedkoopste gordijnen, zonder voering of wat dan ook. Ja, ze laten dan licht door, maar ze zien er verder prima uit en ze voldoen volledig aan onze verwachtingen. Wil je lichtwerende en isolerende gordijnen, dan moet je iets meer uitgeven.

Prachtige stof en uitstekende service

Ik heb eerst staal opgevraagd, was mooie stof maar beetje klein staaltje, na een telefoontje kreeg ik gelijk mooi groot stuk stof opgestuurd. Ze helpen met nadenken over de beste toepassing. Webshop met persoonlijke touch!

Mooie gordijnen

Fijne site en als je een proefstaaltje bestelt is het snel in huis. Na een keus te hebben gemaakt hebben we de gordijnen besteld en na vier weken kwamen ze netjes aan. Ik ben erg blij met de kwaliteit en de look. Als je belt staan ze je vriendelijk te woord. Het bezorgen gaat via een externe partij, dat was wel iets minder. Op vrijdagmiddag kreeg ik een berichtje dat ze maandag zouden komen en op maandagochtend kreeg ik een tijdblok. Omdat ik niets meer kon regelen met mijn werk moest ik iemand regelen om de gordijnen in ontvangst te nemen. Uiteindelijk is er niemand gekomen (zonder bericht) en kwamen ze pas de volgende ochtend.

Heel tevreden!

Goeie prijs kwaliteit

Mooie gordijnen en goede service!

Mijn gordijnen bleken wat vertraging te hebben en dat was qua timing heel onhandig, maar via Whatsapp werd veel begrip getoond en werd ik heel goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Uiteindelijk super mooie verduisterende gordijnen gehad met exact de juiste maat :)

Slechte levering

Fijne ervaring het het overleggen van de stofkeuze. Maar de levering is ronduit slecht. 6 weken geleden de gordijnen besteld en nog steeds niet ontvangen.

Hallo Wendy, bedankt voor jouw review. Helaas heeft jouw bestelling vertraging opgelopen door de feestdagen. Wij sturen jou even persoonlijke email met een verdere uitleg en een update. Hartelijke groet, Maartje

Goed kwaliteit

Goed kwaliteit en snelle service

Goede kwaliteit, vaker iets besteld, blij mee!

Gewoon wat je ervan verwacht: levering in een paar weken, goede kwaliteit, heb al meerdere gordijnen bij 123gordijn besteld :)

onduidelijk bestelproces

Het artikel goed ontvangen. Ging bij selectie van ophangmethode er ook vanuit dat een rail bijgevoegd was. En als dit niet het geval zou zijn, dat deze suggestie getoond zou worden. Het was om die reden een teleurstelling om enkel een gordijn te ontvangen.

Positief

Goede prijs kwaliteit verhouding. Ik had 2 verschillende gordijnen besteld. 1 werd zeer snel bezorgd. Op de pakbon welke bij het bezorgde gordijn zat stond dat beide gordijnen er in zouden moeten zitten wat niet het geval was. Hiervoor heb ik een telefoontje gepleegd en werd me zeer vriendelijk uit gelegd dat het andere gordijn nog niet af was en later wordt na bezorgd.

Prima, vlotte levering.

Mooie staaltjes van te voren ontvangen. Klopte alleen niet allemaal. Er ontbrak een stof en er waren stofjes toegevoegd die ik niet aangevraagd had. Nieuwe staaltjes aangevraagd, maar na lang wachten niet meer ontvangen. Één stof bleek al lang niet leverbaar. Daardoor uiteindelijk alleen gordijnen en niet de vitrage hier besteld. Bestelling ging makkelijk, levering was vlot voor op maat gemaakte gordijnen. Fijne prijs per meter om ze verduisterend te laten maken. Blij met de twee paar gordijnen. Het enige minder mooie is dat niet alle stukken uit één stuk stof bestaat.

Uitstekend!

Ik ben heel tevreden over mijn gordijnen. Ik had een proef monster gevraagd, ik kreeg er 3. Dat was erg fijn omdat ik zo goed kon beslissen over de kleur. De communicatie met 123 gordijnen verloopt erg goed. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de levering etc. De gordijnen zijn heel mooi en ook mooi gemaskt! Kortom ik ben een heel tevredem klant. Dit bedrijf vind ik echt om aan te bevelen.

Prachtige gordijnen, vakwerk.

Gordijnen zijn keurig afgewerkt. De stof is heel sjiek. Geld meer dan waard.