High-quality, good price, personalized service

123Gordijn made my purchase process seamless with their helpful WhatsApp service. We were able to communicate clearly and discuss customized options, including example fabrics, which made the selection process much easier. In the end, I received beautiful, high-quality, soft linnen curtains that are perfectly tailor-made

Prima kwaliteit en goede communicatie

De bestelde lange zwarte vitrage had vanwege de vakantieperiode wat vertraging maar dat werd door Dominique goed begeleid met wat update-mailtjes. Uiteindelijk prachtige kwaliteit gordijnen ontvangen met duidelijke ophang instructies. Helemaal Top!

Weer een juiste aankoop hier gedaan

We zijn heel erg blij met alle informatie die we op verschillende momenten hebben gevraagd zowel telefonisch als WhatsApp voordat we uiteindelijk tot deze keuze zijn gekomen. Ook de proefstaaltjes waren goed om te zijn wat beter stond. Uiteindelijk gekozen voor to be nature natural vouwgordijnen met top down bottom up versie. Dit moet je wel aangeven apart als je dat wilt. Kost wat meer maar dan heb je ook de juiste keuze als je dit wilt. Wij zijn samen dan ook heel gelukkig met deze mooie lichtdoorlatende vouwgordijn. Eerder al gordijnen hier gekocht. Wij komen zeker terug om hier vaker te kopen een fantastisch team met specialisten en service. Dat staat hier zeker bovenaan bij dit bedrijf. Met vriendelijke groeten Paul Haarbosch en Patricia Haarbosch-punt

Gordijnen

Heel mooi gordijnen en mooi stof . Goed gemaakt . Het paste echt mooi in mijn beauty salon .

Vlot, goede communicatie en prachtige gordijnen

Mijn butterscotch kleurige verduisterende gordijnen zijn prachtig! De communicatie met 123 gordijnen is helemaal goed! Ze antwoorden snel en konden ondanks drukte toch hun best doen om vlot te leveren.

Super fijn !!!

Duidelijke uitleg voor het opmeten. Netjes een mail gekregen dat de stof op was en dat het iets langer ging duren. Mooie stof en keurig gemaakt Heel erg tevreden!

Geweldig!!

Super snelle service en prachtige gordijnen! Een ware aanrader!

Metallic Golden Delicious

Drie jaar geleden kwam ik via Pinterest de Metallic Golden Delicious gordijnen tegen, en ik was meteen verliefd op de kleur. Ik twijfelde nog even of ze niet te glitterig zouden zijn, maar na het ontvangen van verschillende stalen van andere merken bleef ik steeds terugkomen op deze. Na wat WhatsApp-contact en een aantrekkelijke kortingsactie, besloot ik ze na drie jaar eindelijk te bestellen. Gisteren hebben we ze opgehangen, en het resultaat is echt prachtig! Klein aandachtspuntje: er zitten wat kleine groene stofrestjes op de gordijnen. De meeste zijn eraf, maar sommige zitten echt vast in de stof. Je ziet het alleen van dichtbij, dus hopelijk verdwijnen ze vanzelf met de tijd.

Prachtig gemaakt

Duidelijke site, eerst een staal besteld en daarna de bestelling geplaatst. Gordijnen zijn mooi gemaakt

Goed en vlotte levering

Goed adres voor gordijnen en vlotte levering.

Top kwaliteit

Super netjes gemaakt en top kwaliteit. Precies geworden zoals we het wilde hebben.

Vertraging gordijnen, maar goede kwaliteit en klantenservice

Voor 3 slaapkamers vouwgordijnen besteld. Helaas meteen al bericht dat de bestelling vertraging had vanwege vakantiesluiting. We hebben ipv 2 tot 4 weken toch wel 6 weken gewacht op de gordijnen. Maar ze zijn super van kwaliteit en we werden erg goed op de hoogte gehouden door de klantenservice. Ze zijn erg snel in hun reactie, dus dat was heel fijn. Het enige wat ik nog zou aanraden, is een instructie met tips over het ophangen van de gordijnen. Dat hebben ze niet en zou wel helpend zijn. Nu ben je zelf aan het uitvogelen of Googlen.

Hele mooie gordijnen en goede dienstverlening

De gratis proefstalen waren erg fijn en werden snel en op een leuke manier aangeboden. Er was wat vertraging bij de bestelling, maar hier zijn we goed over geïnformeerd. Vervenzing was via een prettig bezorgbedrijf. De gordijnen zijn mooi gemaakt en we zijn er erg tevreden mee.

Prima ondersteuning en feed back op de vragen die ik had.

Prima ondersteuning en mooie kwaliteit.

mooie stof gordijnen, werkt zoals beloofd

De gordijnstof is erg mooi, de gordijnen: 'kappa - flour - Gordijn' hebben wel een groene tint over zich heen, dat past mooi in mijn kamer. Ik koos isolerende gordijnen, de achterkant van de gordijnen zijn daarom wit, van mij hadden die ook dezelfde kleur als de voorkant mogen zijn.

Schitterende gordijnen

Hele mooie gordijnen, communicatie met bedrijf verloopt ook makkelijk per mail en telefoon. (Gordijnen werden wel op verkeerd straatnummer bezorgd, maar dat was fout van transportbedrijf en niet 123gordijn).

Mooi gordijn voor de voordeur.

Daar er in de winter nogal wat kou door de voordeur komt, hebben we nu een mooi isolerend gordijn ervoor. Ook nog netjes gevoerd met thermo stof. Blij mee ( hoewel het nu nog volop zomer is)

Goed en betrouwbaar met kwaliteit

Mooie gordijnen!

Na het ontvangen van meerdere kleurstalen de juiste keuze voor een gordijn op de kinderkamer kunnen maken. Deze besteld en was snel binnen. Gordijn staat prachtig!

Prima service, doen wat ze beloven.

Ik vond het een beetje spannend, gordijnen online bestellen maar het was eigenlijk erg eenvoudig en het kwam helemaal goed. Ook fijn dat je proeflapjes aan kunt vragen.

Reeds 2x besteld...super tevreden

Perfect maatwerk en keurig op tijd geleverd. Ik heb bij familieleden deze ook geplaatst licht verduisterde versie en lichtdoorlatende en vonden dit zeker het gewenste effect.

Prima gecommuniceerd

We zijn heel blij met de gordijnen, staan ook heel mooi

Precies zoals wij het wilden

Wij hebben het gordijntje ontvangen, binnen 3 weken, ondanks dat de stof niet op voorraad was en deze nog vanaf de fabriek moest komen! De stof ziet er precies hetzelfde uit zoals op de site en gemaakt zoals wij het wilden. De dag na ontvangst nog een appje of alles naar wens was, erg leuk! Wij zouden hier zeker weer bestellen.

Super netjes afgewerkt

Had gordijnen besteld voor de serre. Ze hangen er perfect voor netjes afgewerkt. En netjes bezorgt. Makkelijk om online de gordijnen te bestellen. Weken ervoor proef stukjes gekregen. Zo weet je precies wat je krijgt. En kun je thuis kijken wat in de ruimte past. Zou het zeker aan bevelen.

super klassen

Na onze eerst rolgordijn waren wij in onze nopjes wij wonen in een slecht geisoleerde woning als de zon op onze ramen schijnd loopt de temperatuur op tot +/- 35 graden. met de verduisterende rolgordijn is de temperatuur een stuk lager dus er volgde een tweede rolgodijn, en nu volgen er nog 3, ik zou iedereen deze verduisterende rolgodijne aan raden 123gordijn een klasse produkt

Blokmakerstraat 2

9403 VD Assen