Gordijnen prima in orde en heel persoonlijke klantvriendelijkheid.

Fijn om te horen dat de gordijnen naar wens zijn en dat onze klantenservice persoonlijk en positief wordt ervaren!

Mooie gordijnen.

Snelle levering en gordijnen voldoen volledig aan verwachting.

Fijn om te horen dat het aan de verwachtingen voldoet. Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Snelle levering en mooi product!

Super fijn dat het product naar wens is! Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen!

Goede communicatie, ook als het wat tegenzit. Uiteindelijk ‘probleempjes’ goed opgelost en prima levering. De gordijnen hangen nu en ik ben er blij mee. Kleur en stof conform stalen. Netjes afgewerkt ook.

Fijn dat onze communicatie goed wordt ervaren. Ondanks tegenslagen proberen wij onze klanten zo goed mogelijk op de hoogte te stellen en te helpen met de levering van de gordijnen. Fijn dat de gordijnen hangen en helemaal naar wens zijn!

Soepelvallende gordijnen op maat gemaakt

De nieuwe, mooi gekleurde gordijnen hangen prachtig! De stof is soepel en van duurzaam materiaal gemaakt.

Super fijn om te horen dat het allemaal naar wens is! Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Mooi en goede kwaliteit

Voor de tweede keer hier gordijnen besteld. Weer van prima kwaliteit en ziet er super uit! En bovendien een heel ruim assortiment waar je altijd slaagt.

Super leuk dat je al meerdere malen bij ons besteld hebt en dat alles nog altijd naar wens is! Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen en bedankt voor jouw leuke review!

Mooie gordijnen en snelle levering

Aanrader. Mooie gordijnen in alle maten te bestellen!

Super leuke review! En wat leuk dat je voor de 2e keer hebt besteld! Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

prima service

prima service fijn dat er kleurenstalen zijn

Dat is goed om te horen!

Goede en snelle afwikkeling

Goed om te horen dat alles naar wens is! Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Geweldige godijnen

Mooie gordijnen, snelle levering, zeer tevreden.

Fijn om te horen!

keurig afgewerkt, mooie kwaliteit, zorgvuldig verzonden

Heb gordijn besteld bij 123gordijn

Veel plezier met het nieuwe gordijn!

Correcte maten, gordijnen vallen heel mooi, snelle levering, kortom: erg tevreden.

Goed om te horen! Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Mooie gordijnen

Mooie gordijnen

Fijn om te horen!

Geweldige service

Erg blij met mijn gordijnen! Hele goede service, kon ze telkens berichten met vragen en kreeg er heel snel reactie op!

Super dat je zo blij bent met de gordijnen en dat deze helemaal naar wens zijn. Natuurlijk top om te horen dat onze service zo goed ervaren wordt. Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Duidelijke site & mooie gordijnen

Bestellen bij 123 gordijn ging heel makkelijk. Duidelijke site waar alles goed uitgelegd werd over meten, stoffen en wave gordijnen die ik graag wilde. Ook gratis staaltjes gekregen, zelfs meer dan ik uitgekozen had. Ik had voor zaterdagservice gekozen, maar de gordijnen werden helaas op maandag bezorgt. Gordijnen zien er mooi uit en ik ben er blij mee!

Wat fijn dat het bestelproces goed en makkelijk verliep, dat is belangrijk. Fijn dat alles op de website duidelijk en goed staat uitgelegd, en dat de stalenservice goed is bevallen! Jammer dat de transporteur niet op zaterdag heeft geleverd maar op maandag... Goed om te horen dat de gordijnen naar wens zijn! Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Fijn om te horen. Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Gewoon goed en OK

Alles goed en in orde.

Goed om te horen!

Makkelijk zoeken, breed assortiment

Ook voor extra lange rolgordijnen kan ik hier terecht. Hele goede after sales. Prima kwaliteit.

Wat fijn dat de rolgordijnen naar wens zijn! Heel veel plezier ermee!

Top gordijnen, prima service, hoge kwaliteit, nette prijzen.

Op onze zoektocht naar thermische, lichtdichte en zonwerende gordijnen kwamen we uit bij 123gordijn.nl Service is erg goed; omdat je toch de juiste kleur en stof wil zien en voelen, kun je gratis en vrijblijvend meerdere staaltjes bestellen om thuis te bekijken wat bij jou het beste past. Omdat wij toch twijfelden hebben we telefonisch contact gezocht met Dominique die n.a.v. onze wensen precies die staal opstuurde waarvan we ook de gordijnen hebben laten maken. Prijs viel ook alleszins mee (ook weer in verhouding met andere bedrijven...) Met de juiste meetinstructies op de site, meet je gemakkelijk jouw juiste maten op ( volg je dit, kan het niet mis gaan). Gordijnen zijn netjes na 2 weken bezorgd en nadat we ze hebben opgehangen bleek dat ze mooi strak voor de ramen hingen, geen kreukels ! (was een veelvoorkomende klacht bij andere bedrijven...) en inderdaad: lichtdicht: heerlijk in het donker slapen vanaf nu. Dank je wel 123gordijn.nl voor deze prachtige gordijnen!

Het is altijd goed dat je gebruik maakt van onze stalenservice, daar is deze natuurlijk ook voor bedoeld. Indien je er niet uit komt, is het inderdaad goed om even contact met ons op te nemen. Of dit telefonisch, via de mail of de WhatsApp is maakt niet uit. We staan jullie altijd zo goed mogelijk te woord en kijken/ denken graag mee. Super fijn dat dit zo goed heeft uitgepakt en heeft geleid tot het maken van de juiste keuze. Nu kunnen jullie weer lekker slapen. Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Erg goed

Mijn vragen werden snel beantwoord en de grodijnen zijn heel mooi

Wij doen ons best de vragen z.s.m. te beantwoorden. Fijn dat dit ook zo wordt ervaren. Super om te horen dat de gordijnen erg mooi zijn!

Mooi product, van een goede kwaliteit.

We zijn zeer tevreden over de afhandeling en het product zelf.

Super fijn dat jullie zo tevreden zijn. Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Snel geleverd, nette gordijnen

Via WhatsApp contact gehad met mederwerker, heeft goed geholpen. Via de post kleurstalen, voering en molton gekregen. Met een week waren de gordijnen al geleverd, nog sneller dan dat ze beloofd hadden. Mooie dikke fluwelen gordijnen, dempen het geluid van buiten iets. Waren precies goed op maat.

Fijn dat het contact via WhatsApp goed heeft geholpen. Fijn dat de gordijnen het geluid dempen. Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Prima rolgordijnen

Bestelling voldoet helemaal aan de verwachting. Prima service en snelle levering.

Fijn dat alles helemaal naar wens is. Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Heel goede communicatie Prachtig product Prachtig eindresultaat

Fijn dat je te spreken bent over de communicatie en natuurlijk het eindresultaat. Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Zo makkelijk en het resultaat is zo mooi!

De site werkt heel makkelijk en doordat het zo duidelijk staat uitgelegd, passen de gordijnen ook heel erg goed. Ook superblij met het resultaat!

Heel fijn dat de website gebruiksvriendelijk wordt ervaren en dat alles duidelijk uitgelegd staat. Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!