Mooi product, van een goede kwaliteit.

We zijn zeer tevreden over de afhandeling en het product zelf.

Super fijn dat jullie zo tevreden zijn. Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Snel geleverd, nette gordijnen

Via WhatsApp contact gehad met mederwerker, heeft goed geholpen. Via de post kleurstalen, voering en molton gekregen. Met een week waren de gordijnen al geleverd, nog sneller dan dat ze beloofd hadden. Mooie dikke fluwelen gordijnen, dempen het geluid van buiten iets. Waren precies goed op maat.

Fijn dat het contact via WhatsApp goed heeft geholpen. Fijn dat de gordijnen het geluid dempen. Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Prima rolgordijnen

Bestelling voldoet helemaal aan de verwachting. Prima service en snelle levering.

Fijn dat alles helemaal naar wens is. Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Heel goede communicatie Prachtig product Prachtig eindresultaat

Fijn dat je te spreken bent over de communicatie en natuurlijk het eindresultaat. Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Zo makkelijk en het resultaat is zo mooi!

De site werkt heel makkelijk en doordat het zo duidelijk staat uitgelegd, passen de gordijnen ook heel erg goed. Ook superblij met het resultaat!

Heel fijn dat de website gebruiksvriendelijk wordt ervaren en dat alles duidelijk uitgelegd staat. Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Geweldige persoonlijke service en mooie gordijnen

Na mijn bestelling kreeg ik bericht dat levering lang kon duren ivm een weeffout in de stof. Balen, want vlak voor kerst zonder gordijn is niet fijn. Maar wat een super goede, persoonlijke service volgde! Heel sympathieke mails van Dominique, meedenkend, oplossingsgericht. Ik kreeg noodgordijnen in bijna dezelfde kleur toegestuurd. De bestelde gordijnen volgden niet eens zolang daarna. Niks onpersoonlijk dus, bestellen via internet: je bent hier zeker geen nummer, maar krijgt waar voor je geld. Ik ben fan :)

Wat super fijn dat je het allemaal zo positief hebt ervaren! Een uitlopende levertijd is gewoon niet fijn, dat begrijpen wij maar al te goed. Daarom denken we graag mee. Heel fijn dat wij jou hebben kunnen helpen, en dat de nieuwe gordijnen nu helemaal naar wens zijn. Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Goed en snel geholpen en geleverd.

Na de aanvraag van stalen kregen we er extra opgestuurd wat uiteindelijk een andere keuze opleverde dan we oorspronkelijk wilden. De vragen die we hadden werden heel snel beantwoord en omdat de feestdagen net na de aanvraag waren werden we netjes op de hoogte gebracht dat ivm vakantieperiode de levertijd iets later zou worden. Al met al een hele prettige ervaring dus!

Leuk om te horen dat extra stalen tot nieuwe inzichten kunnen leiden. Super fijn dat jullie alles erg goed hebben ervaren. Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Prima service, mooie kwaliteit

Ben positief over 123gordijn.nl. Het vouwgordijn is prachtig gemaakt. Mooie stof en warme kleur. Snelle levering. Ze zijn ook via de app goed te bereiken voor vragen. Alleen is het oppassen bij de maat omdat 123gordijn werkt met staffels. Zo wordt de prijs van vouwgordijn veel hoger bij 1.52m x 1.52 vergeleken bij 1.50 x 1.50.

Fijn dat je positief over ons bent, en dat het vouwgordijn naar wens is! Heel veel plezier met het nieuwe vouwgordijn.

Gordijnen prachtig op maat gemaakt! Ze hangen super mooi!

Gordijnen zijn prachtig gemaakt, ze hangen mooi! Ik ben er blij mee!

Super dat je er blij mee bent!

Doen wat ze beloven

Prima kwaliteit gordijn en perfect op maat. Verzending sneller dan aangegeven. Heldere communicatie voor en tijdens de bestelling. Heel blij mee!

Fijn dat de communicatie als helder is ervaren, zowel voor als tijdens de bestelling. Met een beetje geluk kunnen de gordijnen inderdaad snel verzonden worden. Veel plezier het het nieuwe gordijn!

Duidelijke meetinstructie, snelle en correcte levering.

Fijn om te horen dat de meetinstructie duidelijk is, en dat de levering snel en correct is. Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Snelle service !

1 dec besteld & 14 dec geleverd!! Mooie stof en afwerking.

Super fijn om te horen dat de service geheel naar wens was! Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Heel tevreden!

Ik werd telefonisch en via Whatsapp groed geholpen, heb extra groe stalen gekregen toen ik daarom vroeg en ben heel blij met het resultaat. Aanrader!

Fijn om te horen dat je onze klantenservice als goed hebt ervaren! Blij dat de grote stalen jou ook hebben geholpen. Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Netjes en correct

Prima behandeling voor wat ik nu binnen heb. Volgende week moeten de vouwgordijnen nog binnen komen als deze ook netjes zijn een zeer fijn en net bedrijf.

Fijn om te horen dat het eerste deel van de bestelling al naar wens is. Ben benieuwd wat je van de vouwgordijnen vindt! Veel plezier alvast met de nieuwe gordijnen en vouwgordijnen!

Super blij met m’n aankoop

Ze hebben mij keurig netjes op de hoogte gesteld dat mijn gewenste kleur niet op voorraad was en alle 4 gordijnen zijn toch nog binnen de tijd afgeleverd met een zeer goede koerier die je precies op de hoogte hield wanneer je pakket wordt afgeleverd Volgende keer bestel ik weer bij 123 gordijnen

Super fijn dat alles zo positief is ervaren. Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Alles perfect geregeld!

Zonder problemen order op website geplaatst. Website is helder en duidelijk met vele adviezen en uitleg. Product van uitstekende kwaliteit. Zeer aan te bevelen!

Wat fijn dat het bestelproces makkelijk en goed verloopt. Fijn dat de website ook veel informatie verstrekt. Super dat het gordijn helemaal naar wens is. Veel plezier ermee!

Snelle levering van mooie kwaliteit gordijnen.

Mijn ervaring is erg positief! Makkelijk proefstaaltjes te bestellen en snel contact mogelijk via whatsapp. Mooie kwaliteit gordijnen voor een schappelijke prijs. Jammer dat ik door op de verkeerde stapel beland te zijn niet de extra korting heb ontvangen die ik had gekregen als ik de gordijnen iets later had besteld. Nu namelijk de gordijnen wel later ontvangen. Verder geen minpunten te benoemen!

Fijn dat jouw ervaring positief is. Wij proberen de WhatsApp altijd zo snel mogelijk te beantwoorden, fijn dat dit ook zo ervaren wordt. Fijn dat de gordijnen naar wens zijn! Wij hebben jou inderdaad geen extra korting kunnen geven. Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Blij met onze gordijnen!

Fijn dat ze gratis stalen hebben. We kregen ook nog grotere stalen op verzoek toegestuurd. Daardoor wisten we goed wat we aan toe waren. Blij met de gordijnen en de service!

Wat fijn dat jullie gebruik hebben gemaakt van onze stalenservice. Goed om te horen dat dit heeft geholpen bij het maken van een keuze. Fijn dat de gordijnen naar wens zijn, heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Mooie gordijnen, goede service

Zeer tervreden met de service en het geleverde product. De stalen hebben geholpen met een keuze maken en de gordijnen zijn helemaal perfect geleverd. Het duurde wel wat langer, maar daarover kreeg ik wel netjes een mailtje.

Ik heb net de 3 vouwgordijnen thuis ontvangen. Ze waren super goed verpakt! Ik had 1 vouwgordijn van maar liefst 4 meter! We hebben ze opgehangen en dat ging best makkelijk. Je schroeft de klemmetjes aan het plafond (in ons geval dan) en je klikt het vouwsysteem er zo in. De vouwgordijnen hangen super mooi en zelfs die van 4 meter hangt kaarsrecht! We zijn er superblij mee en kan dit bedrijf iedereen van harte aan bevelen!

Super fijn dat je de vouwgordijnen alvast hebt ontvangen, en dat deze helemaal naar wens zijn! Heel veel plezier met de nieuwe vouwgordijnen, wij doen ons best de gordijnen zo snel mogelijk te kunnen leveren!

Ik had gordijnen besteld, maar blijkbaar was de stof niet voldoende op voorraad. Kreeg meteen een mailtje dat de stof besteld was en binnen 3 weken geleverd werd. Ik kreeg de gordijnen binnen 3 weken toegestuurd. Ze zijn mooi, maat is helemaal goed (goede meetinstructie) en doen wat ze moeten doen (isoleren). En dat voor een mooie prijs.

Wij doen inderdaad ons best de klanten zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de status van hun bestelling. Fijn dat dit als goed wordt ervaren. Heel fijn dat ze naar wens zijn en dat ze goed isoleren zoals de bedoeling is :)

Echt top!

Vitrage besteld. Perfect op maat en snel geleverd. Ik zou 123gordijn zeker aanraden aan anderen. We hadden eerder ook al gordijnen besteld.

Super leuk dat je vaker bij ons hebt besteld. Top dat het weer naar wens is. Heel veel plezier met de nieuwe vitrage!

Gordijnen zijn supermooi geworden, erg blij mee!

Heel fijn om te horen! Veel plezier met de nieuwe gordijnen.

Alleen maar positief!

Het contact via whatsapp was snel, informatief en leuk! De opgegeven levertijd was 3 weken max, een week na bestellen kreeg ik al een e-mail van de transporteur over de verzendtijd (dit liep ook allemaal soepel btw). De rolgordijnen en de afwerking zijn prima van kwaliteit, bovendien 'werken' ze nog beter dan verwacht; ik had gordijnen met een thermische achterkant besteld i.v.m. tocht, sinds montage geen tocht meer gevoeld. Ben echt zeer tevreden met mijn gordijnen.

Super fijn dat je zo te spreken bent over ons. Blij dat het WhatsApp contact als goed is ervaren en dat dit jou heeft geholpen. Heel veel plezier met de nieuwe rolgordijnen. Super tof dat dit goed werkt!

Mooie kleur en kwaliteit

Mooie kleur en kwaliteit, wel krappe maatvoering.

Fijn om te horen dat de kleur en kwaliteit naar wens is. Wat jammer dat de maatvoering naar jullie mening wat krap is. Hopelijk kunnen jullie alsnog van de gordijnen genieten.

Blokmakerstraat 2 9403 VD Assen

085 0603330