Alleen maar positief!

Het contact via whatsapp was snel, informatief en leuk! De opgegeven levertijd was 3 weken max, een week na bestellen kreeg ik al een e-mail van de transporteur over de verzendtijd (dit liep ook allemaal soepel btw). De rolgordijnen en de afwerking zijn prima van kwaliteit, bovendien 'werken' ze nog beter dan verwacht; ik had gordijnen met een thermische achterkant besteld i.v.m. tocht, sinds montage geen tocht meer gevoeld. Ben echt zeer tevreden met mijn gordijnen.

Super fijn dat je zo te spreken bent over ons. Blij dat het WhatsApp contact als goed is ervaren en dat dit jou heeft geholpen. Heel veel plezier met de nieuwe rolgordijnen. Super tof dat dit goed werkt!

Mooie kleur en kwaliteit

Mooie kleur en kwaliteit, wel krappe maatvoering.

Fijn om te horen dat de kleur en kwaliteit naar wens is. Wat jammer dat de maatvoering naar jullie mening wat krap is. Hopelijk kunnen jullie alsnog van de gordijnen genieten.

Super verrast door de kwaliteit en service

Zelf de maten opgemeten,en stof in de webshop bekeken,maten en stof keuze doorgegeven,binnen 3 weken in huis ,alles past perfect. Super kwaliteit.

Super fijn dat alles zo naar wens is, en dat we je hebben verrast met onze kwaliteit en service. Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen, lekker genieten!

Mooie gordijnen, goed geregeld

Fijn dat je stalen thuis kunt bekijken om te zien welke mooi passen in je huis. Fijne tips op de website over het inmeten. Gordijnen zijn snel geleverd, en als er een kleine vertraging is wordt je op de hoogte gesteld. Fijn contact. De gordijnen zijn uiteindelijk heel mooi geworden. We zijn er blij mee!

Super om te horen dat je zo tevreden bent met de service en het uiteindelijke product. Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Goede service en mooie gordijnen

Gordijnen bestellen we bij 123-gordijnen. Ze hebben een grote keus uit mooie stoffen. Goede, persoonlijke, service en altijd netjes geleverd. Ook over deze nieuwe vouwgordijnen zijn we weer heel tevreden!

Super leuk dat jullie de gordijnen bij ons bestellen. Heel fijn dat jullie zo enthousiast en te spreken over ons zijn. Wederom heel veel plezier met de nieuwe raamdeco! (in dit geval de vouwgordijnen)

Perfecte executie en levering

123 belooft op haar website dat ze (relatief) snel gordijnen kunnen produceren. Ik had haast en had gevraagd om de gordijnen zo snel mogelijk te produceren (sneller dan hun reguliere en reeds snelle levertermijn). De persoonlijke communicatie en uitvoering van de opdracht gaf een goed gevoel. Het eindresultaat was een goed geproduceerd en tijdig geleverd product (2 gordijnen en een rolgordijn). En met tijdig bedoel ik dat ze dus sneller waren dan wat hun normale productie tijd is. Misschien is dat niet altijd mogelijk, maar in deze hadden ze aangegeven het in een week te kunnen doen en hebben ze zich daar ook aan gehouden. Dank daarvoor!

Wow, wat een mooie review. Dankjewel...

Prima , ook door app-verkeer voor vragen/antwoorden

Na mijn bestelling kreeg ik app-verkeer waarin hulp werd geboden voor vragen en dergelijke. Dit is een prima en directe manier om antwoorden te krijgen. wij werden hierdoor ook vriendelijk en snel geholpen met juiste antwoorden op onze vragen.

Bedankt voor je uitgebreide reactie. De whatsapp is nieuw en nog beetje in de testfase. Mooi om te horen dat je dat als prettig hebt ervaren. Veel plezier met de nieuwe raamdeco!

De kwaliteit van de uitvoering van dit gordijn was net als voorgaande bestellingen erg goed!

Dankjewel voor de mooie beoordeling en heel veel plezier met de nieuwe gordijnen ;-)

123gordijn.nl maakt het heel makkelijk

Toegegeven, er komen best wat vragen kijken bij het uitkiezen van een op maat gemaakt gordijn. De website van 123gordijn.nl maakt het heel makkelijk en overzichtelijk wat er van me gevraagd wordt en welke implicaties mijn keuzes hebben. Zo hoef ik zelf geen rekening te houden met de afstand vanaf de grond, dat wordt automatisch meeberekend. De kwaliteit van het gordijn is ook erg goed, mooie stof, goed gevoerd en degelijk afgewerkt.

Wat fijn dat we het je wat makkelijker hebben gemaakt door middel van ons bestelsysteem. Super dat het gordijn naar wens is. Heel veel plezier met het nieuwe gordijn!

Hele mooie gordijnen en wat een geweldige service

We hebben hier voor onze woonkamer wave gordijnen besteld en aantal vouwgordijnen. Alle in dezelfde zeer mooie witte (iets licht doorlatende) stof. Had aan een kant zelf helaas verkeert gemeten waardoor het gordijn te kort was geworden ( eigen fout). Na contact met de klantenservice mocht ik deze gewoon terugsturen naar het atelier ( alles werd daar geheel gratis weer op de juiste maat gemaakt, wat een geweldige service!) Het atelier heeft alles weer perfect weer op maat gemaakt en hangt nu precies goed en het is echt een plaatje geworden. Mijn complimenten aan het atelier maar ook aan de klantenservice van 123gordijn. Ik zou volgende keer zeker weer hier weer bestellen. Kwaliteit van de stof is zeer mooi en goed en daarnaast nog de prima service. Hartelijk dank voor alles!

Super fijn dat wij jou hebben kunnen helpen. Blij dat we tot een oplossing zijn gekomen en dat de gordijnen nu alsnog naar wens zijn. Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Ik werd goed geïnformeerd over de status van mijn bestelling. De gordijnen bleken bij aankomst precies zoals verwacht.

Fijn dat de gordijnen naar verwachting zijn.

Topervaring bij 123gordijn.nl

Vanaf de oriëntatie, het bestellen van stalen, vragen stellen en beantwoord krijgen via whatsapp, het bestelproces en de uiteindelijke levering was het één topervaring. Niets leek teveel. Wat een geweldige klantenservice! Nu de gordijnen hangen, zijn we heel blij en tevreden dat we bij 123gordijn de bestelling hebben geplaatst. De gordijnen voldoen volledig aan onze verwachting qua materiaal, kleur en het-op-maat-gemaakt zijn. En dit alles binnen de afgesproken levertijd. Een compliment voor het logistieke proces is ook op z'n plaats. De gordijnen werden geleverd op het aangekondigde moment en op een verzorgde manier. De gordijnen kwamen nauwelijks gekreukt aan. Kortom, een dikke tien.

Wat super tof dat het vanaf begin tot eind zo'n top ervaring heeft opgeleverd. Heel fijn dat wij jou hebben kunnen helpen, en dat je de gordijnen hebt kunnen vinden die je zocht. Heel veel plezier, en lekker genieten van de nieuwe gordijnen!

Prachtige gordijnen en geweldige klantenservice!!

Hele mooie gordijnen, de linnen gordijnen. Ze zijn echt prachtig!! En klantenservice is fantastisch, heel makkelijk contact, ze sturen je heel veel stalen en geven goed advies

Super om te lezen dat je zo enthousiast bent! Veel plezier met de nieuwe Linnen gordijnen!

Goede service en kwaliteit

Mailtjes werden steeds beantwoord en de kwaliteit van het gordijn is goed. Tevreden

Fijn om te horen dat je tevreden bent!

Very happy

Great communication. Well made curtains. Thank you!

It's very nice to hear that you are enthusiastic about the curtains and the communication. Enjoy the new curtains!

Gewoon goed.

Al vaker goede ervaringen met 123!

Super fijn om te horen! Veel plezier met de nieuwe raamdeco!

Prima levering

Binnen 2 weken al geleverd zou 3 zijn

Super fijn dat ze ruim binnen de 3 weken zijn geleverd. Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Ontzettend goeie service

Snel geleverd en mooie kwaliteit. Heel fijn dat iedereen zo goed meedenkt. Heel positief

Fijn om te horen dat het snel is geleverd, en dat we goed met jou mee hebben kunnen denken. Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Uitstekend product en service, lange levertijd

Als je rekening houd met een langere levertijd dan op de website staat (hadden in mijn geval niet genoeg stof op voorraad en moesten nabestellen), dan is het product wat je krijgt van hoge kwaliteit en heel mooi afgewerkt. Service was bovendien vriendelijk en eerlijk.

Wij doen altijd ons uiterste best de gordijnen binnen de 1-3 weken (vouwgordijn 2-4 weken) te leveren. Helaas komt het wel eens voor dat we de levertijd niet halen... Goed om te horen dat je blij bent met het gordijn. Veel plezier ermee!

goed advies, vriendelijke service

Alhoewel de website erg handig en duidelijk is met het bestellen van het gordijn was er bij mij toch een foutje ingeslopen. Ik werd hier direct via mail van op de hoogte gebracht met mogelijke opties om de fout te herstellen. De vragen die ik hierover had werden binnen een dag vriendelijk en uitvoerig beantwoord. De gordijn kwam ruim binnen verzendtijd aan en ziet er mooi afgewerkt uit. Ik moet hem nog ophangen. Vertraging vanuit mijn kant. ;)

Blij om te horen dat je onze website handig en duidelijk vindt. Zoiets kan gebeuren, ik ben blij dat we het hebben opgelost. Veel plezier met het nieuwe gordijn!

Prachtige gordijnen

Heb de vintage old brown gordijnen inmiddels binnen. Precies drie weken geduurd. Had van te voren wat staaltjes gevraagd. Ben erg tevreden over de kwaliteit van de gordijnen. Absoluut goede prijs-kwaliteit verhouding. Tevens ben ik ook goed geholpen via de app bij vragen over het verwerkingsproces. Kortom, tevreden klant. Dank!

Super dat je zo tevreden bent. Blij dat wij jou via de WhatsApp goed hebben kunnen helpen, en dat je nu mooie gordijnen hebt hangen. Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Alles naar wens

Snelle levering. Netjes gemaakt.

Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze snelle levering en dat alles naar wens is. Heel veel plezier met de nieuwe raamdecoratie!

Helemaal prima

Een bestelling op maat plaatsten via 123gordijn ging makkelijk en snel. Ondanks de handige tool voor het invullen van de maten had ik toch nog een vraag of het aan centimeter. Deze kon ik makkelijk stellen via Whatsapp waarna ik de bestelling kon plaatsten. De verwacht levertijd was 1 tot 3 weken, maar dat heeft uiteindelijk 4 weken geduurd. Blij met de stof en het model. Zeker aan te raden deze webshop.

Fijn dat het bestelproces makkelijk en snel verliep. Via WhatsApp of de mail zijn wij altijd te bereiken om jouw vragen te beantwoorden, altijd goed dat je deze dan ook stelt. Helaas heeft jouw bestelling enkele vertraging opgelopen, maar fijn dat je ze in huis hebt. Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Prachtige kwaliteit binnen 2 weken in huis

Voor het eerst een gordijn met thermische voering voor de voordeur besteld. Binnen twee weken had ik een prachtig gordijn in huis van goede kwaliteit met thermische binnenvoering. Hangt prachtig en ik ben er enorm blij mee.

Super om te horen dat het gordijn zo snel in huis was, en dat deze geheel naar wens is.

Oprechte volledige service en klantgerichtheid.

Van het begin tot het einde volledig optimaal. Ook de bezorging blinkt uit in service en vriendelijkheid.

Heel fijn dat je zo te spreken bent over ons. Wij wensen jou heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Blokmakerstraat 2

9403 VD Assen