Makkelijk en duidelijke site met veel keus en opties. Na het ontvangen van het staaltje van de gordijnstof vlug besteld en vlug geleverd. Ze hangen mooi.

Svar fra bedriftseieren

Fijn dat alles makkelijk en duidelijk is op onze website. Fijn dat de gordijnen naar wens zijn!

Zijn mooie vouwgrodijnen!

Svar fra bedriftseieren

Fijn dat de vouwgordijnen naar wens zijn!

goede kwaliteit

pasvorm is perfect monteren zeer eenvoudig kwaliteit van hoge klassen een aan rader zal zeker mijn vrienden deze rolgordijn aan bevelen

Svar fra bedriftseieren

Wat super dat je zo enthousiast en tevreden bent!

Prachtig

Vouwgordijnen besteld, ze waren snel geleverd en zo opgehangen! Heel netjes afgewerkt en je kan de stof eraf halen om te wassen, ideaal!

Svar fra bedriftseieren

Fijn dat alles naar wens is!

Mooie kwaliteit , goed en makkelijk zelf in te meten en zeer meedenkend kortom super blij mee!!

Het is duidelijk en makkelijk zelf te regelen. Op t laatste moment veranderde door omstandigheden t bezorgadres 123 gordijnen was uiterst behulpzaam en heeft er alles aangedaan dat de vouwgordijnen keurig geleverd werden!. Heel erg blij mee en zou zeker hier weer bestellen

Svar fra bedriftseieren

Super fijn dat onze service zo goed ervaren is. Ook fijn dat onze website en het bestelproces makkelijk en gebruiksvriendelijk is. Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Sneller dan verwacht en prima resultaat

Het is best spannend, vond ik. Voor een serieus bedrag geld uitgeven bij een bedrijf dat je niet kent en dergelijk maatwerk bestellen. Maar het resultaat mag er zijn. De glasgordijnen kwamen eerder dan waar ik op rekende en ze zijn prachtig. Heel blij mee!

Svar fra bedriftseieren

Het is begrijpelijk dat het erg spannend is. Gordijnen shoppen doe je natuurlijk niet dagelijks. Hopelijk hebben onze stalenservice en onze meetinstructies jouw goed geholpen. Fijn dat het resultaat geheel naar wens is, veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Vlot en nauwkeurig

Product voldoet aan de verwachtingen en wordt snel geleverd. Met de klantenservice is snel contact mogelijk.

Fijn om te horen!

Mooie stof, maar geen goede afwerking gordijn

Linnen gordijn op maat besteld- zand kleur golfend. Zeer mooie stof. Gordijn op maat besteld voor slaapkamerraam. Geen grote maat, maar toch zie je de bij beide helften van het gordijn de naad waar twee stoffen bij elkaar is genaaid om een stof te maken. Dit zie je aan de buitenkant als het gordijn hangt. Oogt niet netjes. Betere afwerking verwacht voor een gordijn van bijna €600,-..

Svar fra bedriftseieren

Helaas is het met een banenstof in combinatie met bepaalde breedtes helaas zo dat er een naad in het gordijn komt. De stof is 140cm breed, maar doordat er nog plooien in komen is er meer stof nodig en redden we het niet met 1 baan.

Hele mooie gordijnen

Had de hippy flower gordijnen besteld voor op mijn dochter haar kamer, zat eerst te twijfelen want vond ze vrij duur. Vandaag binnengekomen hele mooie, stevige stof van hoge kwaliteit. Heel erg blij mee en mijn dochter ook!

Svar fra bedriftseieren

Super fijn dat het helemaal naar wens is!!

Er staat duidelijk uitgelegd hoe alles werkt, hadden wat vragen over het inmeten en kregen meteen goede reactie, de gordijnen zijn netjes geleverd en van goede kwaliteit, ze waren er al na iets meer dan een week!

Svar fra bedriftseieren

Goed om te horen dat alles duidelijk uitgelegd staat, en dat onze service ook positief word ervaren!

Stof overtrof mijn verwachtingen.

Gordijnen zijn exact volgens de opgegeven maten gemaakt. Netjes gestikt en afgewerkt. Stof overtrof mijn verwachtingen. 123gordijn.nl is een aanrader!

Svar fra bedriftseieren

Wat fijn dat het helemaal naar wens is en dat de stof jouw verwachtingen overtrof! Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Snel, goed en mooi product

Bestelling is goed ontvangen zonder schade. Kleur perfect. Goede service om met riverty te kunnen betalen.

Svar fra bedriftseieren

Super fijn dat het naar wens is. Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Mooi afgewerkt gordijn

Na mijn grotere bestelling van vorig jaar in augustus, die zeer goed werd uitgevoerd, heb ik opnieuw een bestelling geplaatst bij 123gordijn.nl. De levering volgde snel. Ik ben heel tevreden.

Svar fra bedriftseieren

Wat fijn dat beide bestellingen helemaal naar wens zijn!

Zowel vooraf bij het plaatsen van een bestelling werden mijn vragen goed beantwoord zodat ik mijn bestelling kon plaatsen. De service met gratis kleurstalen is uitstekend, dit zorgde voor een hoop gerustheid in de werkelijke kleur. Mijn bestelling is vlot gemaakt en snel geleverd. Het product zelf is super mooi geworden, voldoet aan mijn wensen. Top service!

Svar fra bedriftseieren

Super fijn dat onze service zowel voor als tijdens het bestellen je goed heeft geholpen. Fijn dat alles naar tevredenheid is geleverd. Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Erg goede communicatie en weer hetzelfde gordijn besteld die ik al had! Erg tevreden!

Svar fra bedriftseieren

Fijn dat je weer helemaal tevreden bent!

De order werd snel en volledig conform mijn wensen geleverd. Goed verpakt en ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang

Svar fra bedriftseieren

Fijn dat alles naar wens is, zowel de service als het geleverde product. Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Snel en netjes geleverd!|

Ruime en duidelijke keuze, gordijnen waren nog mooier dan verwacht!

Svar fra bedriftseieren

Dankjewel voor de mooie review en veel plezier met de nieuwe gordijnen

Ben tevreden over mijn vitrage. Zijn erg mooi van kwaliteit. Vind alleen dat de zoom wel te breed is aangebracht.

Top! Supersnel en supermooi

Op maat gemaakt gordijnen, waarbij echt met aandacht wordt gekeken naar wat er wordt besteld. Ik had een stof gekozen die niet op voorraad bleek te zijn, toch is het gelukt om binnen 3 weken deze gordijnen te maken en ik kreeg hier netjes bericht van snel na mijn bestelling. Ook werd er goed meegedacht; ik had nog extra voering aangevraagd ivm lichtdicht maken, maar dit bleek echt niet te hoeven met deze stof. Ook hier kreeg ik apart bericht over met de check of dit echt nodig was, omdat het de gordijnen ook extra zwaar maakt (en het kost natuurlijk ook meer). Op basis hiervan, gekozen om dit niet te doen, verschil in prijs kreeg ik terug (uiteraard), maar is allemaal vlekkeloos verlopen. Binnen 3 weken heb ik ze ontvangen en ze zijn prachtig!

Svar fra bedriftseieren

Super fijn dat zowel onze service als het geleverde product naar wens is!

Niet wat ik verwacht had

Ik had keurig een proefstuk aangevraagd maar na de bestelling en de levering van het gordijn was het toch echt een andere kleur. Daarnaast stond op de site dat ze 2 cm namen voor de zoom dus daar moest je rekening mee houden. Uiteindelijk was de zoom 10 cm en de gordijnen dus veels te kort. Heb ze zelf uit moeten leggen om ze op de juiste lengte te krijgen en ga nog in de weer met textielbedrijf voor de kleur… wat een drama

Svar fra bedriftseieren

Beste Leonie, wat vervelend dat het niet naar wens is. Wij vinden het jammer dat je ons niet hebt benaderd hierover. Dan hadden wij met jou mee kunnen kijken naar een oplossing. Het is een linnen, een natuurlijk product waardoor de kleur soms kan afwijken. Wij halen 2cm in van de gemeten hoogte voor het vrij hangen van de gordijnen, dit heeft dus niet met de zoom te maken. De zoom is zo breed, zodat deze indien nodig nog uitgelegd kan worden. Wij hadden dit graag voor jou willen oplossen, helaas hebben wij niks van jou gehoord.

Prachtige gordijnen die goed passen

Mooie gordijnen die zonder een kreukel uit de doos komen. Dus uitpakken en ophangen. En ze passen heel goed. We zijn er heel blij mee

Svar fra bedriftseieren

Wat fijn dat je zo tevreden bent met de gordijnen!

Kwalitatieve stof en netjes afgewerkt

Enkele teststaaltjes gratis besteld om te zien wat goed zou passen in onze slaapkamer. Bij de bestelling hadden we een verkeerde betaalmethode gekozen maar dit was snel rechtgezet na een mailtje. 2 weken later waren de gordijnen hier en we zijn blij met het resultaat!

Svar fra bedriftseieren

Fijn dat de staaltjes hebben geholpen bij het maken van de keuze. Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Mooie kwaliteit gordijn. Keurig gemaakt. Snel in huis

Mooie kwaliteit gordijn. Prima service wat betreft de proefstaaltjes. Gordijn erg netjes gemaakt, snel in huis

Svar fra bedriftseieren

Fijn dat alles naar wens is!

Bestelde stof, structuur en kleur komt in het echt nóg beter over dan op de foto’s op de website. Zeer tevreden over de afwerking, leveringssnelheid en prijs/kwaliteit.

Svar fra bedriftseieren

Super om te horen dat alles helemaal naar wens is. Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Net als de vorige bestelling : Prima

Prettige behandeling en goede kwaliteit!

Svar fra bedriftseieren

Fijn om te horen dat ook deze bestelling weer naar wens is!

2 Blokmakerstraat

Assen 9403 VD