Snelle service en prima gordijn.

Ik zocht een isolerend gordijn voor bij de voordeur. 123gordijn bood een ruime keuze en stuurde per omgaande gratis een aantal proefstalen toe. Met de heldere uitleg over het inmeten kon ik makkelijk het gewenste gordijn bestellen. De levering was snel en binnen de opgegeven termijn. Het gordijn hangt mooi in de hal. Ik ben er bij mee.

Svar fra bedriftseieren

Voor isolerende gordijnen ben je bij ons ook aan het juiste adres. Fijn dat de stalen jou goed geholpen hebben en dat de levering snel en naar wens is. Heel veel plezier, en genieten van het isolerende voordeur gordijn

Vouwgordijnen zien er mooi uit

De vouwgordijnen zien er mooi uit. Mooie stof en voelt zacht aan. Jammer dat de ketting niet in meerdere kleuren is te bestellen.

Svar fra bedriftseieren

Fijn dat de vouwgordijnen helemaal naar wens zijn! Heel veel plezier met de nieuwe vouwgordijnen! De ketting is in 2 kleuren te bestellen, wit en rvs. Meer kleuren hebben we inderdaad niet.

Erg tevreden met mijn bestelling

Erg fijne en duidelijk uitleg op de website. De gordijnen hangen precies zoals het zou moeten. Kwaliteit ook prima!

Svar fra bedriftseieren

Fijn dat de uitleg duidelijk is en dat de gordijnen helemaal naar wens zijn. Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

De gordijnen zijn prachtig, en de service was geweldig!

Door de hele fijne en geduldige service (het krijgen van verschillende stalen en voorbeeldexemplaren van de ringen, hulp bij het vaststellen van de maat) zijn de gordijnen helemaal naar wens geworden.

Svar fra bedriftseieren

Super fijn dat je tevreden bent en dat de service als geweldig wordt ervaren! Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Gordijnen zijn keurig op maat gemaakt

Heel blij mee

Svar fra bedriftseieren

Fijn dat je er zo blij mee bent!

Mooi gemaakte rolgordijnen exact volgens opgegeven maten.

Svar fra bedriftseieren

Veel plezier met de nieuwe rolgordijnen!

Mooi gordijn, precies wat ik besteld heb

Levering was iets vertraagd, maar het gordijn was helemaal top.

Svar fra bedriftseieren

Helaas liet de levering inderdaad wat langer op zich wachten. Fijn dat het gordijn helemaal naar wens is!

Correcte aflevering. Keurig rolgordijn

Tweede keer dat ik een rolgordijn heb besteld. Zeer tevreden over de snelle levering en de kwaliteit

Svar fra bedriftseieren

Super leuk dat je al voor de 2e keer bij ons hebt besteld. Fijn dat je tevreden bent!

goede kwaliteit en service

Mooie gordijnen ontvangen. Service is goed, direct antwoord op onze vragen.

Svar fra bedriftseieren

Fijn om te horen dat alles naar wens is!

Gordijnen prima in orde en heel persoonlijke klantvriendelijkheid.

Svar fra bedriftseieren

Fijn om te horen dat de gordijnen naar wens zijn en dat onze klantenservice persoonlijk en positief wordt ervaren!

Mooie gordijnen.

Snelle levering en gordijnen voldoen volledig aan verwachting.

Svar fra bedriftseieren

Fijn om te horen dat het aan de verwachtingen voldoet. Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Snelle levering en mooi product!

Svar fra bedriftseieren

Super fijn dat het product naar wens is! Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen!

Goede communicatie, ook als het wat tegenzit. Uiteindelijk ‘probleempjes’ goed opgelost en prima levering. De gordijnen hangen nu en ik ben er blij mee. Kleur en stof conform stalen. Netjes afgewerkt ook.

Svar fra bedriftseieren

Fijn dat onze communicatie goed wordt ervaren. Ondanks tegenslagen proberen wij onze klanten zo goed mogelijk op de hoogte te stellen en te helpen met de levering van de gordijnen. Fijn dat de gordijnen hangen en helemaal naar wens zijn!

Soepelvallende gordijnen op maat gemaakt

De nieuwe, mooi gekleurde gordijnen hangen prachtig! De stof is soepel en van duurzaam materiaal gemaakt.

Svar fra bedriftseieren

Super fijn om te horen dat het allemaal naar wens is! Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Mooi en goede kwaliteit

Voor de tweede keer hier gordijnen besteld. Weer van prima kwaliteit en ziet er super uit! En bovendien een heel ruim assortiment waar je altijd slaagt.

Svar fra bedriftseieren

Super leuk dat je al meerdere malen bij ons besteld hebt en dat alles nog altijd naar wens is! Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen en bedankt voor jouw leuke review!

Mooie gordijnen en snelle levering

Aanrader. Mooie gordijnen in alle maten te bestellen!

Svar fra bedriftseieren

Super leuke review! En wat leuk dat je voor de 2e keer hebt besteld! Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

prima service

prima service fijn dat er kleurenstalen zijn

Svar fra bedriftseieren

Dat is goed om te horen!

Goede en snelle afwikkeling

Svar fra bedriftseieren

Goed om te horen dat alles naar wens is! Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Geweldige godijnen

Mooie gordijnen, snelle levering, zeer tevreden.

Fijn om te horen!

keurig afgewerkt, mooie kwaliteit, zorgvuldig verzonden

Heb gordijn besteld bij 123gordijn

Svar fra bedriftseieren

Veel plezier met het nieuwe gordijn!

Correcte maten, gordijnen vallen heel mooi, snelle levering, kortom: erg tevreden.

Svar fra bedriftseieren

Goed om te horen! Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Mooie gordijnen

Mooie gordijnen

Fijn om te horen!

Geweldige service

Erg blij met mijn gordijnen! Hele goede service, kon ze telkens berichten met vragen en kreeg er heel snel reactie op!

Svar fra bedriftseieren

Super dat je zo blij bent met de gordijnen en dat deze helemaal naar wens zijn. Natuurlijk top om te horen dat onze service zo goed ervaren wordt. Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Duidelijke site & mooie gordijnen

Bestellen bij 123 gordijn ging heel makkelijk. Duidelijke site waar alles goed uitgelegd werd over meten, stoffen en wave gordijnen die ik graag wilde. Ook gratis staaltjes gekregen, zelfs meer dan ik uitgekozen had. Ik had voor zaterdagservice gekozen, maar de gordijnen werden helaas op maandag bezorgt. Gordijnen zien er mooi uit en ik ben er blij mee!

Svar fra bedriftseieren

Wat fijn dat het bestelproces goed en makkelijk verliep, dat is belangrijk. Fijn dat alles op de website duidelijk en goed staat uitgelegd, en dat de stalenservice goed is bevallen! Jammer dat de transporteur niet op zaterdag heeft geleverd maar op maandag... Goed om te horen dat de gordijnen naar wens zijn! Heel veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Svar fra bedriftseieren

Fijn om te horen. Veel plezier met de nieuwe gordijnen!

Company details

2 Blokmakerstraat

Assen 9403 VD

085 0603330

[email protected]

Kiyoh anmeldelser

• Alle kan legge inn en anmeldelse så lenge vilkårene og personvernreglene er oppfylt
• Vi utfører automatiserte og manuelle kontroller for å forhindre falske anmeldelser så mye som mulig
• Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises umiddelbart på nettet og bekreftes innen 72 timer