Snelle levering !

Prima en snel geleverd.

Weet ik nog niet, hangt af van terugbetaling

De levering ging erg vlot, ook de 2e levering ( een kleinere maat)ging vlot. Ik wacht nog op terugbetaling van een retourzending.

Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit verhoudingg

Levering uit voorraad, vandaag besteld, morgen in huis. Ruime keus in A merken.

Doen gewoon wat ze afspreken

Klasse

Superwinkel!

Veel keuze, prima prijzen. Alles op voorraad en snel geleverd

Snelle levering en prima kleding

Volgende dag werd er al geleverd, mooie aanbieding van de kleding

Site is overzichtelijk, correcte en snelle opvolging , ook bij retour

Prima snelle levering en goede prijs

Prima snelle levering en goede prijs.

Echt perfect

De zolen van de Warmbat Grizzly gingen loslaten. Met een foto van het probleem kon ik per kerende post de pantoffels terug sturen en werd het aankoopbedrag terug gestort. Ook de verzendkosten werden werden vergoed. Heel erg blij met deze service.

Fijne kleding van Onda

Fijne kleding voor een hele schappelijke prijs, Onda broeken hebben een dikke zeem, rijdt erg prettig. Vwb de maat heb ik gekozen voor 2xl, de xl viel bovenaan wat klein waardoor ik de bretels niet echt soepel over de schouders kreeg. Zal voor iedereen anders zijn natuurlijk maar bestel beter 2 maten om te proberen. Retour sturen is super makkelijk en gratis.

Super perfect

Product is super,pasvorm is perfect

Snel en eenvoudig

Snelle levering en heel makkelijk retourneren. Handig dat het originele label meteen retourlabel is.

Onverwacht goede service

Heb wel vaker wat naar tevredenheid gekocht. Nu een keer een product met teleurstellende kwaliteit. Kan Plutosport niets aan doen, maar namen wel de verantwoordelijkheid dit netjes op te lossen. Klasse en bedankt.

Geweldige support en erg vriendelijk

Wij hebben een flight 2 tube besteld en helaas was deze lek. Leek op een fabricage fout. na contact te hebben opgenomen en een filmpje ter verduidelijking te hebben opgestuurd hebben we een nieuwe tube in ontvangst mogen nemen. Sophie heeft ons geholpen en was zeer vriendelijk en behulpzaam. Samengevat: Top service en als wij weer wat nodig hebben zullen we zeker eerst bij Plutosport kijken.

Heel tevreden over mijn aankoop. 1 artikel was te groot. Netjes terug kunnen sturen via DHL punt. Helemaal prima.

Complete helm

Helm heeft goede pasvorm en is nog aan te passen met inzetstukken. Ideaal.

Supersnelle service

Hele goede ervaring met Pluto sport. Alles snel en goed geleverd

Skeelers defect geraakt

Ik heb vorig jaar skeelers gekocht via bol.com bij de plutosport.nl en had een defect eraan gekregen. Ik heb gemaild naar bol.com waarbij ik uitkwam bij plutosport.nl over de defect. Ik werd echter meteen gehoord en geholpen en binnen 24 uur was het opgelost het was echt een super service die ik mocht ervaren en super snel echt top. Daar kunnen vele maar ook vele bedrijven van leren. Nogmaals bedankt mvg Paul

Goed en naar verwachting

Duidelijke webshop, levertijd klopte, betaalproces goed; ik kan niets bedenken wat ze kunnen verbeteren.

Prima service, snelle levering

Prima Service van Plutosport.nl / Snelle levering

Snelle levering mooie tas

Gisteravond een rugzak besteld voor onze zoon voor straks naar de middelbare school. Mooi product vandaag al bestelling in huis, wrg blij mee !!

Precies geleverd zoals beloofd!

Snelle service door Plutosport met kwaliteits producten

Bestellingen zijn via de website eenvoudig te plaatsen en snelle levering is daarna gegarandeerd.

10+

Ik vind het een top bedrijf, snelle en goede service zo als het hoort top van mij krijgen jullie de warme douche kop ga zo maar door.