Snelle bezorging

Goede slippers precies zoals op de foto s

Kwaliteitspullen en snelle, goede service

Meerdere producten gekocht, poloshirt en schoenen. producten voldoen aan de beschrijving. Snelle verzending. één paar schoenen viel te groot. De retourzending is zeer snel afgewikkeld, bedrag is snel terug gestort. Aanrader.

Snelle levering. En altijd nette producten.

Nette prijs en zéér vlotte service !

Ik had mooie hardloop schoenen uitgezocht voor een nette prijs. De volgende dag werden ze bezorgd !! Een heel klein minpuntje is dat ik niet met de credit card kon betalen.

Fijne pasvorm

Maat zoals omschreven. Perfecte pasvorm goed voetenbed.

Snelle service, goede producten

De bestelling was er al heel snel, kreeg ook snel alle bevestigingen per mail binnen. Goede producten voor een goede prijs.

De levering was keurig op tijd, en netjes ingepakt

Uitstekend!

De levering was gelijk de volgende dag. Netjes verpakt en mooie trainingspak! Hatelijk dank team Plutosport!

Snelle levering!! Pasvorm top, ga vaker bij jullie bestellen!!!

Prima geregeld alles.

Duidelijke website, goed te bereiken en zeer vriendelijk personeel ter plaatse. Kon de schoenen daar passen en als ze niet goed waren meteen retourneren. Heerlijke skechers, lopen zo goed dat dit model al mijn derde paar is.

Fijne website, snel geleverd

Zeer goede service!

Mijn bestelling was erg snel geleverd. Vriendelijke bezorger. De wandelschoen (Hanwag lady wide) is stevig, mooi van vorm en kleur en past precies. Helemaal top!

Goeie aankoop

Heerlijk wielershirt die lekker aansluit op je lichaam maar niet te strak zit en goed ademend is Ben er erg blij mee!

Prima spul

Kwaliteit goed

Stevig materiaal, pasvorm okay

Pluto heeft een goede communicatie en snelle levering. De hardloopschoenen die ik kocht zijn super! Hierdoor geen last meer van mijn blessure

Snel geleverd, mooi board!

Supersnelle levering, savonds besteld volgende dag in de ochtend al in huis. Fijne herensandalen voldoen perfect aan de verwachting. Maat 40 voor heren moeilijk verkrijgbaar heel internet afgezocht en gevonden bij Plutosport !!!

Prima fit

Snel geleverd, prima service. Geen opmerkingen.

Snelle levering en goede kwaliteit

Binnen 24 uur een mooie Adidas sportbroek geleverd, top!

Zeer vriendelijke klantenservice

Ik ben vandaag door twee zeer vriendelijke dames van de klantenservice geholpen. Binnen 10 minuten kreeg ik al een reactie.

Goede retourregeling

Mijn producten pasten niet, ik kon het terugsturen en het geld staat weer op mijn bankrekening, top!

Snelle levering. Goede prijs. Alleen jammer van de verzendkosten.