Super snelle leveringen en hele goede en vriendelijke klanten service.

Ik heb al vaker besteld bij Pluto sport en krijg de bestellingen altijd erg snel binnen. (1 a 2 dagen)Nu had ik een paar sneakers besteld, maar deze deden echter pijn boven op mijn voeten. Na overleg met de klantenservice (de retour zend tijd was al verstreken) heb ik de schoenen toch retour mogen sturen. Ik ben dan ook super blij met de erg aardige en klantvriendelijke behandeling. Een echte aanrader om hier vaker te bestellen!!!

Super snelle levering naar België. Bedankt

Super Service gisteren om 17u15 mijn lekker warme pantoffels Warmbat Flurry besteld en zonet om 11u00 ze mogen ontvangen van Bpost. Bedankt terug warme voetjes tijdens deze eerste winderige en natte herfstdag! Bedankt Marijke uit België.

De 2de keer een speedo badpak besteld bij Pluto. De beschrijving is goed, de maatvoering klopt, vrij strak, maar dat is wat je wilt als je dit kiest. Het badpak blijft prima na intensief gebruik en ook de kleur vervaagd niet. De bezorging is ook snel en de informatie van Pluto is heel goed.

Hi Anneke, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je blij bent met het badpak. Ik wens je nog heel veel zwem plezier! Groetjes, Sophie van Plutosport

Leuke prijzen, goeie service!

Ik had een polo gekocht die helaas te klein was. Het was voor mij een beetje onduidelijk hoe het precies ging met het retourneren en evt een nieuwe bestellen dus heb ik een mailtje gestuurd naar de klantenservice. Ik kreeg heel snel en heel vriendelijk een mail terug met uitleg! Bestelling wordt super snel verstuurd, de volgende dag al in huis! Een aanrader om bij Plutosport te kopen!

Goed geholpen!

Toen mijn bestelling niet was geleverd heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Ik werd toen snel en vriendelijk geholpen en er kwam een passende oplossing. Fijn!

Fantastische snelle en vriendelijke service

Na aankoop van mijn Skechers bleek er 1 schoen niet goed te zitten, waarschijnlijk vanwege een fabricagefout. Dit terwijl ik ze heel hard nodig had voor revalidatie. Oplossing: geld terug en een code om bij de volgende bestelling geen verzendkosten te hoeven betalen! En allemaal geregeld binnen 1 dag nadat ik mijn mail had verstuurd. Zo kan het dus ook! Goed geregeld Plutosport.

Hi Dorina, Het is heel erg graag gedaan! We willen je heel veel succes wensen met de revalidatie. Groetjes, Sophie van Team Plutosport

Super klantenservice!

Mijn bestelling was nooit aangekomen, daardoor ben ik een lang traject gestart om mijn pakket terug te vinden. Hier baalde ik natuurlijk flink van. Gelukkig hield Plutosport hier rekening mee en contacteerde mij regelmatig over de situatie. Het fijne is dat je hulp krijgt totdat het opgelost is. Mijn pakket was dan ook tijdens de verzending verloren geraakt en ik heb gewoon mijn geld terug gekregen. Nogmaals bedankt Plutosport voor alle moeite, Echt super fijn!

Beste Melissa, Het is heel graag gedaan, bedankt voor je mooie woorden! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

snelle levering en top klantenservice

Ik heb 2 regenbroeken besteld die de volgende dag al geleverd werden. Ik had een vraagje over het terugsturen van een broek. De klantenservice heeft mij zeer vriendelijk en snel geholpen met mijn vraag. Niet overal wordt je zo snel en vriendelijk geholpen. Een pluim voor de klantenservice en de snelle levering.

Bedankt voor je mooie review Hilly, dat is fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Goed en snel

Nog even snel waterschoentjes scoren, dus gelijk maar naar plutosport.nl, wel zo gemakkelijk, wel zo snel en prima prijs/kwaliteit.

Beste Dunja, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent, bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Klantgerichte en snelle afhandeling van retourzending

Er ging iets niet goed met een retourzending. Telefonisch werd ik snel en correct te woord gestaan. Issue kon niet direct worden opgelost, maar is wel direct per mail bevestigd met toezegging dat er na het weekend op terug zou worden gekomen en dat het issue zou worden opgelost. En warempel, op maandag kreeg ik inderdaad een correcte en duidelijke reactie. Hier kunnen veel zaken een voorbeeld aan nemen.

Beste M., Bedankt voor je mooie review, fijn dat het naar wens is opgelost! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Top service en snelle afhandeling

Top service en snelle afhandeling. Reden voor mij om hier te blijven bestellen.

Bedankt voor je mooie review, Halima! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Snelle levering en goede service!

Artikelen kwamen netjes op tijd binnen. Goede prijs/kwaliteit.

Dat is fijn om te horen Lotte, bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Snelle service, korte lijnen, zeer tevreden!

Snelle service, korte lijnen, zeer tevreden!

Beste Rowdy, Dat horen wij graag, bedankt! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Snelle levering!

Bestel vaker bij Pluto, altijd een snelle en goede levering. 1 x iets retour gestuurd, perfecte afhandeling.

Ah, wat een mooie review Vinteol, bedankt! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Toller Service, freundlich und kompetent.

Endlich Mal Telefonberatung, die ohne Warten funktioniert.

Superbadpak van Speedo.

Speedo is een superbadpakmerk en is van zeer goede kwaliteit .

Beste Etienne, Wij wensen je veel zwemplezier! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Goede producten en uitstekende klantenservice

Onlangs een bestelling geplaatst waarvan een aantal artikelen geretourneerd moesten worden. Deze zijn via DHL teruggestuurd maar helaas nooit aangekomen bij Plutosport zelf. De klantenservice is uitstekend, nadat ik een mail heb gestuurd is het binnen 24 uur geregeld! Ondertussen een nieuwe bestelling geplaatst voor sportschoenen die wel uitstekend passen, dus ik blijf hier zeker bestellen! Kwaliteit en service zijn allebei super.

Beste Isa, Bedankt voor je review, super om te horen! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

super snelle en goede service!

perongeluk mijn verkeerde postcode ingevuld, de klantenservice reageerde binnen 24 uur en hebben alles geregeld zodat het pakket zo snel mogelijk bij het goede adres word geleverd.

Fijn dat het is opgelost, Maxime! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Bij aankoop van een trainingsbroek bleek de productinformatie niet te kloppen. Telefonisch contact gaf duidelijke en prettige informatie. Heb toch besloten het product te gaan gebruiken.

Beste Rob, Bedankt voor je review, goed te horen dat je toch tevreden bent. Veel plezier van je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

De service is altijd netjes geregeld!

Beste Kim, Bedankt voor het mooie compliment! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Snelle levering van de producten

Bedankt voor je review Kim! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Tenson fleece

Goed en prettig dragend merk, ben er heel blij mee, pasvorm goed

Beste Peter, We zijn ook heel blij dit merk in het assortiment te hebben, veel draagplezier! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Goed snel

Snelle levering goed verpakt echt top, materiaal is goed.

Beste J.w. Hömann, Wat fijn om te horen, bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Vandaag besteld, morgen in huis. Heel fijn!!

Beste Elvira, Bedankt voor je mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Goede service vriendelijke klantenservice!

Na dat mijn zoontjes drinkbeker lek was contact opgenomen met de klantenservice van pluto sport. Zij hebben. Mij toen netjes geholpen, en het aankoopbedrag terug gestort. Vriendelijke klantenservice! Ga zo door!

Beste Steven, Bedankt voor je mooie review, het is graag gedaan! Met vriendelijke groet, Team Plutosport