Mooi regenpak besteld snelle levering en super kwaliteit.

Snel geleverd en volgens afspraak. Pakket goed te volgen via DHL.

Overzichtelijke webwinkel. Snelle verzending.

perfect

Snelle levering en uitstekende hardloopschoenen!

Goede kwaliteit.

Fijne jas, lekker licht. Snel bezorgd

Beste, Dank voor je review. Goed om te horen dat de bestelling fijn zit, veel plezier met de aankoop. Groetjes, Team Plutosport

Snelle correcte verzending!

Snelle correcte verzending prima webshop

Verrassend veelzijdig en voordelig

Toevallig bij Plutosport uitgekomen en werd verrast door het brede assortiment, lage prijzen en snelle en nette levering

Beste prijs en snelle levering

Voor de tweede keer de beste prijs gevonden bij Pluto sport en hardloopschoenen beide keren snel geleverd. Tipje voor leden van de FNV dat je met je lidmaatschapsnummer nog een extra korting krijgt!

Beste , Bedankt voor je review en de tip voor de klanten! Veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Perfecte service

Je ontvangt de bestellingen snel. Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding en goede service. Zeer tevreden.

Snelle levering, goede producten

Zeer flexibel en aardige klantenservice

Top tas

Super tas

Ik kom weer winkelen.

Mooi dat er voorraad was van hetgeen ik wilde hebben. Beter dan de gewone winkel.

Super snel

Top service!

Bij ieder internetbedrijf ontvang je normaliter tijdig je bestellingen. Echter als er iets mis gaat (b.v. bij retouren), weet je pas met wie je echt zaken doet. Bij PlutoSport hebben wij voor de eerste keer hele goede ervaringen, ook wanneer het mis dreigt te gaan. Bedrijf is telefonisch goed bereikbaar, probleem werd direct en adequaat opgelost, ook al lag de oorzaak bij DHl. Dat zoeken wij wel uit meneer, daar hoeft u niet de dupe van te worden. Chapeau!

Beste Bedankt voor je review. Wij zijn blij om te horen dat alles zo naar wens is, dit horen wij heel graag! Groetjes, Team Plutosport

Zo top geregeld, ook erg lieve en behulpzame medewerkers

Goede service en afwikkeling

Prima product, snel geleverd!

Goede ballen!

super snelle levering

ben zeer tevreden, goede beslissing dat ik van winkel Zal.... ben overgestapt naar Plutosport

Fijne website

Makkelijke site, bestelling en retour snel verwerkt.

Fijne sport shirts

Zitten goed en fijn voor een goede prijs fijne shirtjes voor naar de sportschool en het hardlopen

geweldig

een supersnelle levering, en goed op de hoogte gehouden van stand van zaken

Te klein

Mooie pantoffels, maar helaas te klein dus retour gestuurd.

Goeden spullen altijd wel een actie

Ik heb een hele goede ervaring met pluto ik heb er vaak besteld altijd op tijd leveren 1a2 dagen en goede prijzen en ruime assortiment top winkel!!!

Fijne shirtjes

Kwalitatief en goede prijs

Beste , Dank voor je review. Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent over de kwaliteit en de prijs! Groetjes, Team Plutosport

Over Plutosport.nl

Plutosport is dé online shop als je op zoek bent naar de beste deals voor lifestyle- en sportkleding voor dames, heren en kids variërend in alle leeftijdscategorieën. Van Nike tot Lacoste en van Adidas tot The North Face, met méér dan 200 A-merken vind je bij ons altijd wat je zoekt!