Heel goede ervaringen met Plutosport

Heb voor 2e keer een mooi Cruyff-trainingspak besteld. Super trainingspak voor een mooie prijs. Ik ben zeer tevreden.

Goeie survice en super kwaliteit kleding erg goed verzorgd en snel bezorgd

Top snel geleverd

Een polo besteld die te klein was, maar snel omgeruild. Helemaal top!

goede site snelle levering

goeie zit snelle levering

Super snelle verzending en veel keus

Ik vind plutosport een top site, heb hier nu al verschillende keren trainingspakken en shirts besteld en waren zoals de site beloofd voor 22 uur besteld de volgende dag in huis. Kwaliteit en maten zijn ook top, nog nooit iets retour hoeven sturen ;-)

Zoals gewoonlijk niks mis mee!

Al meerder keren hier besteld. Hele mooie aanbiedingen bij Plutosport, geen gedoe als er een keer iets is. Voor ons een top bedrijf, gaan hier zeker weer bestellen.

Hele snelle levering

Heel mooi setje goede kwaliteit en de levering is echt super snel

Top shop

Ik kan Plutosport.nl gerust iedereen aanbevelen. Bestelde artikelen worden meestal volgende dag ontvangen. Regelmatig aanbiedingen of ruimte assortiment artikelen voor een scherpe prijs.

Uitstekende kwaliteit en communicatie

Uitstekende kwaliteit en ook communicatie

Goed verpakt en snelle bezorging

Snelle levering super

Snel en betrouwbaar

Snelle levering, waar er wat mis ging in de levering, werd dit snel en goed opgelost. Goed bereikbaar ook.

Leveren steeds topkledij!

Topmerken van uitstekende kwaliteit? Niet tevreden ? Snelle afhandeling van het terugstorten van je geld.

Voor mijn neefjes mooie shirt en hoodie besteld. Past perfect en de maat is precies pasvorm, geen spijt van de aankoop. En mijn neefjes zijn er blij mee!

Goede prijs voor onze sportkleding.

Alles wat we nodig hadden hebben ze bij plutosport, nette prijs en snel geleverd.

Schoenen volgende dag al binnen

Super blij met mijn regenjas.

Komt goed van pas nu het zoveel regent. Jas is lekker lang , en waterafstotend ,je blijft er droog in.

Super snelle levering

Snelle levering, goede producten

Super bestelling en levering

Snelle levering en product zoals verwacht

Goede service en goede producten

Snelle levering en goede prijzen

Snelle levering Helaas valt 1 paar te groot de ander te klein. Heb de omruil service gekozen. Heel handig

Snelle levering + snelle ruil van schoenmaat

Ik had mijn schoenen besteld, en de volgende dag in huis. Eenmaal thuis bleek de maat te klein. Ik kon deze ruilen voor een andere maar dit ging soepel en de volgende dag had ik het juiste in huis!

Fijne voordelige sportkleding

Goede kwaliteit

Over Plutosport.nl

Plutosport is dé online shop als je op zoek bent naar de beste deals voor lifestyle- en sportkleding voor dames, heren en kids variërend in alle leeftijdscategorieën. Van Nike tot Lacoste en van Adidas tot The North Face, met méér dan 200 A-merken vind je bij ons altijd wat je zoekt!