Goede service en snelle afhandeling

Goede service! Ik heb 2 artikelen besteld, waarvan 1 te klein was. Deze heb ik retour gezonden en meteen opnieuw besteld. Binnen een paar dagen was het geld terug gestort op mijn rekening. Alleen is de 2e bestelling kwijt geraakt bij DHL. Plutosport heeft meteen actie ondernomen en DHL een onderzoek laten starten. Maar het pakket was niet meer te traceren door DHL. Plutosport had dit artikel nu niet meer in mijn maat, dus kon deze niet meer bestellen. Ook deze 2e keer was het geld binnen een paar dagen op mijn rekening gestort. Erg goede service en zeer efficiënt.

Prachtige stoere jas

Supersnelle levering en netjes verpakt

Snelle reacties, goede oplossing

Ik krijg snel reactie op mijn mailtjes, en er werd een gepaste oplossing bedacht. Heel tevreden.

Bedankt voor je mooie review Eva! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

TOP

Bestellen makkelijk, retourneren makkelijk! Contact met klantenservice, helemaal goed! Super fijn om hier online te shoppen! Leuke aanbiedingen!!!!

Beste Anja, Bedankt voor je review, graag tot een volgende keer bij Plutosport! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Zeer goede service

Product voldeed niet aan de verwachtingen. Defect na eerste gebruik. De vriendelijke dame van de klantenservice heeft dit zonder problemen opgelost en een vervanging verzonden.

Beste Jeroen, Bedankt voor je review, fijn te horen dat je tevreden bent met de oplossing. Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Super service en klantgericht.

Snelle levering van gewenste producten. Goede communicatie mogelijk bij retouneren. Snelle afhandeling. Super fijne helpdesk: info@plutosport.nl

Beste Dennis, Bedankt voor je mooie review! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Goeie service!

Ik was bij mijn bestelling de kortingscode toe te voegen. Mijn mail werd snel en vriendelijk beantwoord. Ook werd ik keurig geholpen en het werd goed afgehandeld.

Beste Inge, Wat fijn te horen dat het goed is opgelost, bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Goed uitgezocht door t bedrijf maar hoop wel dat de chauffeurs zich beter aan de regels houden van afgeven ipv in een lift zetten zonder iets te zeggen! Bvd J van Luijk

Beste Jopie, Dat is inderdaad niet heel netjes, had je ons hierover al gemaild? Zo niet, willen wij je vragen dat nog even te doen, dan kunnen wij dat nog even oppakken met de vervoerder! Bedankt voor de review. Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Super goed geholpen!

Er zat een foutje in de broek. Keurig opgelost!

Beste Nicole, Bedankt voor je mooie review, graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

top bedrijf

Ik had een klacht en ze hebben het echt goed afgehandeld! Top service

Wat fijn om te horen Mathieu, bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Snelle, vriendelijke en goede service

Snelle levering en zeer snelle reactie op vragen! Naast snelheid ook zeer vriendelijk en flexibel. Een voorbeeld en uniek in Nederland.

Hi Emily, Bedankt voor je mooie review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Groetjes, Sophie van Plutosport

Top webwinkel ..snelle en hele goede service!

Hele goede ervaring gehad. Goede kwaliteit schoenen..en door problemen met bezorging werd er heel snel en goed gereageerd . Complimenten en ik ga zeker nogmaals gebruik maken van deze site

Beste Mariska, Bedankt voor je mooie review, graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Aanrader!

Door de jaren heen heb ik veel kleren, schoenen enz. voor mijn gezien besteld en altijd perfect geregeld - prijs, aanbod, communicatie, verzending! Aanrader!

Beste Ivan, Wat goed om te horen dat je al zo lang een trouwe klant bent. Daar doen wij het voor. Tot de volgende bestelling! Groetjes, Sophie van Plutosport

Fijne communicatie

Na het zoekraken van een retourzending door DHL netjes opgelost door Plutosport

Beste Liek, Bedankt voor je mooie review! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Uitstekend.

5 stuks Nike strike ballen bestelt. Stond voor 12+ en voor volwassen maar bleek toch voor kinderen bedoeld te zijn. Na telefonisch contact en via de mail het probleem te hebben aangegeven heb ik netjes mijn geld terug gekregen. Daarom bestel ik grote en kleine partijen bij plutosport omdat het altijd netjes wordt opgelost. Daarom zijn de meeste spullen van mij voetbalacademie ProFit afkomstig van van Plutosport. Kortom een aanrader..

Beste Said, Daar worden wij dan weer blij van, bedankt voor je mooie woorden! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Goede klantenservice!

Na een bestelling geplaatst te hebben en gekozen voor levering op dezelfde dag kwam het pakketje helaas een dag later. Plutosport reageerde hier proactief op door alvast een mail te sturen met excuses en dat ik de verzendkosten terug zal krijgen. Ze reageren direct op de email, zijn proactief en handelen het netjes af. Complimenten!

Beste Lisanne, Bedankt voor je mooie review! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Mooie schoenen

Prima schoenen, mooie pasvorm, goede service

Beste Irene, Bedankt voor je review, graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Heel goede en snelle service!

Plutosport is makkelijk, goed en snel bereikbaar en zijn erg klantvriendelijk!

Bedankt voor de mooie woorden Erica! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Bestelling

Wegens een foutje in de bestelling namen we contact op via mail, dit is op een correcte en snel antwoord opgelost geraakt en hoefden ook geen vervoerskosten te betalen Correcte firma

Beste Nancy, Fijn te horen dat het naar tevredenheid is opgelost. Bedankt voor de review. Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Prima service, prima prijs.

Prima service, prima prijs.

Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Goede en snelle service

Snelle levering, snelle reactie op email/vragen. En goede service toen 1 van de geleverde producten kapot bleek te zijn.

Beste Tamara, Fijn dat het horen dat je tevreden bent, bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Prima service!

Supersnelle levering en bij ruilen geen probleem.

Bedankt voor je mooie review Marieke. Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Goede producten, heel snelle levering. Mails worden direct beantwoord.

Beste Douwe, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Super goed en zeer klantvriendelijk

Erg behulpzaam en snelle reactie op mijn vraag.

Beste Johanna, Wat fijn te horen, bedankt voor je review. Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Na bestelling is het de volgende dag inderdaad in huis. Ook een paar retour werd keurig terugbetaald

De maat groter werd meteen toegestuurd en de retour gezonden items werden meteen terugbetaald. Zeer goed en snel geregeld allemaal.

Beste Jeroen, Fijn te horen dat je zo tevreden bent, bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Plutosport