Tennisschoenen gekocht waarvan na een korte periode de binnenkant van de hak al slijtage had. " Klacht" ingediend bij Plutosport. Dezelfde dag nog reactie. Uiteindelijk geld teruggekregen. Had ik niet verwacht, had gedacht dat ik nieuwe schoenen zou krijgen. Nu kan ik in het nieuwe seizoen kijken voor andere schoenen.

Beste Ben, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent, bedankt! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Klantenservice reageert niet

Mijn schoen is met 3 maanden al kapot, dit hoort natuurlijk niet maar hier kunnen ze niet zo veel aan doen, dit kan gebeuren. Echter heb ik 2x over een mail gestuurd met foto's, om te kijken of hier nog wat voor te regelen valt qua garantie. Hier krijg ik beide keren geen reactie op, dus mocht je bestelling problemen bevatten heb je wel een probleem. Qua klantenservice kunnen ze dus echt wel wat verbeteren naar mijn inziens.

Beste Tim, Is ons antwoord misschien in je spamfolder terecht gekomen? Wij hebben op 8 en 11 november een antwoord aan je verzonden, met daarin ook gelijk een oplossing. Met vriendelijke groet, Team Plutosport

In eerste instantie was de levering snel en goed. Een half jaar later was een naad kapot. Er werd direct met de fabrikant geschakeld. En alles werd snel in orde gemaakt. Dus betrouwbaar en goede service.

Wat goed om te horen dat het naar wens is opgelost, bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

TOP SERVICE !!

Na mijn order, de bestelling supersnel ontvangen. Alleen was de verpakking dusdanig beschadigd dat het leek of De Sint deze bij de kringloop had gekocht. Correspondentie hierover verliep uiterst vriendelijk. Het artikel kon helaas niet geruild worden omdat het uitverkocht was. Om toch een kado te kunnen geven hebben ze mij de schaatsen laten houden en het aankoopbedrag teruggegeven ! Wat een superoplossing ! Dank lieve mensen van Plutosport ! wat een service !

Ah wat een mooie woorden, het is graag gedaan! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Vertraagde levering maar zeer nette afhandelservice

Heb mooie pantoffels besteld die diezelfde dag zouden worden geleverd. Echter was er vertraging, bleek via een email, met oprechte excuses en nieuwe levertijd die dag erna. De verzendkosten zouden worden teruggestort en ik kreeg een kortingscode. Het product was zoals op de website.

Fijn te horen dat het goed is opgelost. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Geweldige service

Verkeerde maat binnen gekregen,super snel opgelost.Top

Beste Wendy, Wat fijn dat het snel is opgelost, bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Correct en vriendelijk

Mails worden onmiddellijk behandeld wat heel fijn is. Bestelling gaat vlot en wordt geleverd volgens aangegeven levertermijn.

Bedankt voor je mooie review! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Plutosport

supergoede service

Wij hadden een mooie jas besteld bij Plutosport, maar naar een aantal weken gingen de zijnaden van beide kanten kapot. Naar een mail en foto's te hebben gestuurd, kreeg ik heel snel een mail weer terug, zij zouden ervoor zorgen dat we het geld dezelfde week weer terug kregen. Wat inderdaad zo was, een topservice en snelle reactie van Plutosport! Het geeft vertrouwen dat, mocht er was mis zijn, dat je op ze kan rekenen.

Wat fijn te horen, bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

goede ervaring

goede service.

Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Zoals het hoort

Altijd goede ervaring met Plutosport. Prima prijzen en snel bezorgd. Onlangs heb ik een jas geretourneerd omdat de maat niet goed was en netjes het bedrag incl. verzendkosten terug ontvangen. Een aanrader.

Bedankt voor je review. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

top service

bal is topkwaliteit

Goed om te horen, veel plezier van de aankoop! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Prima webwinkel

Wat jij verwacht van een online-bestelling maakt deze webwinkel waar !

Beste Ron, Dat is altijd leuk om te horen, bedankt! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Goed behulpzaam

Goed en behulpzaam

Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Snelle levering en goede service

Duidelijke website, snelle levering en bij vragen wordt je snel geholpen.

Ik heb de Nike revolution hardloopschoenen gekocht bij plutosport.nl. Ik kreeg deze snel binnen waardoor ik bij mijn eerste slowrun les gelukkig de schoenen gelijk kon gebruiken. Helaas ontstond er een soort raar kraak geluid tijdens het lopen in de rechter schoen na een aantal keer erop te hebben gelopen. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice met de vraag of ik deze kon terug brengen om na te kijken of om te ruilen. Ik kreeg snel antwoord dat ik het bedrag terug gestort krijg en ook nog eens een kortingscode zodat ik geen verzendkosten hoef te betalen bij het bestellen van een nieuw paar. Ik wil hiervoor mijn complimenten geven aan de service en netheid van plutosport. De schoenen zijn overigens erg mooi en bestel zeker een nieuw paar. Bedankt!

Bedankt voor je mooie review, fijn dat je zo tevreden bent. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Jammer dat de Ugg sloffen te klein waren maar ook als je iets retour stuurt wordt je netjes te woord gestaan en alles netjes op tijd afgehandeld

Beste Ellie, Bedankt voor je review, fijn dat je tevreden bent met de afhandeling! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Scherpe aanbiedingen en nette service

Plutosport heeft goed geprijsde aanbiedingen. Daarnaast leveren ze goede service bij contact over vragen/retouren!

Snelle reactie en nette service!

Begin september voor onze zoon nieuwe Puma voetbalschoenen gekocht. Helaas binnen 2 maanden al gescheurd. Na melding kregen we de eerstvolgende werkdag al te horen dat we ons geld terug krijgen! Dat had ik niet verwacht!!

Bedankt voor je mooie review, Danielle! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Makkelijk afronden en perfecte levering

Ook meteen antwoord bij een vraag over de levering.

Beste Bram, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Snel en mooi

Beste Yasin, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Uitstekende klantenservice

Ik heb op 8 november een pakketje besteld bij Plutosport met zelfde dag levering. Plutosport heeft het pakketje overgedragen aan de vervoerder, maar deze heeft er uiteindelijk 2 dagen over gedaan om het te bezorgen. Vanuit Plutosport was er dagelijks contact en ze gaven zelf direct al aan de verzendkosten te vergoeden. Al met al een fijne klantenservice, goede producten, goede prijs, slechte ervaring met hun vervoerder (hopelijk een incident).

Beste Daniël , Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Schnelle Lieferung

Super Service, bin total zufrieden. Ich bestell gerne wieder bei Plutosport.

Altijd heel vriendelijk geholpen aan de telefoon.

Beste Barbara, Dat is fijn om te horen, bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Perfecte opvolging en administratie

De afgesproken levertermijn werd gerespecteerd en de mails met administratieve zaken zoals facturen waren ook top.

Bedankt voor de review Peter! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Klantenservice goed bereikbaar. Mails worden snel beantwoord. Wordt super goed geholpen als er een probleem is met een artikel. Snelle levering van producten.

Beste Linda, Bedankt voor de mooie woorden. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Plutosport