Als sales en communicatietrainer ben ik extra benieuwd hoe bedrijven klachten/problemen oplossen. Geweldig gedaan door Plutosport! Melding gemaakt van een voetbalschoen van een half jaar oud waarbij de neus helemaal loslaat en dezelfde dag opgelost en geld teruggestort. Grote klasse!

Beste Erik, Dat is een mooi compliment, dank daarvoor en je review! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

goede producten, goede service

2x sporttenue besteld maar met 2x verzendkosten. Via klantenservice 1x verzendkosten terug gekregen.

Beste Conny, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Uiterst snelle levering, product voldoet aan de verwachting. Vriendelijke en hulpvaardige klantenservice.

Beste Gert, Bedankt voor je review. Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Top Ware, zügiger Versand, Top Service

Kauf über Amazon, die Ware war wie beschrieben, super Qualität und Passgenauigkeit, top Service bei Rückfragen und Problemen mit der Zustellung

Super tevreden ,,zowel leveringstermijn als product

Super tevreden ..zowel leveringstermijn als product zelf

Beste J-Paul, Bedankt voor je review, graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Zeer goede klantenservice

2 x beetje pech gehad met een trainingspak. 1e was te klein (Sinterklaas kado dat buiten de retourdatum terug moest), 2e had (waarschijnlijk) een fabrieksfout. Beide keren geheel niet moeilijk gedaan voor retourneren en geld werd snel teruggestort. Onze zoon heeft zijn nieuwe trainingspak al weer uitgezocht via de Pluto sport website Onze dochter had ook een trainingspak gekregen voor Sinterklaas van Pluto sport en die was direct 100% naar wens!

Beste Daniel, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent, graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Fijne service heel oprecht

Super snel geleverd en mijn retour werd snel verwerkt.

Beste Troy, Bedankt voor je mooie review. Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Top service!

Super goede communicatie. Denken mee en daarmee super service!

Beste Anne, Dat is fijn om te horen, bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Een snelle en correcte service

Helaas heb ik mijn bestelling niet ontvangen. Maar plutosport heeft een snelle en correcte service en hebben het geld teruggestort.

Beste Bart, Wat fijn om te horen dat het naar wens is opgelost, bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Goede ervaring en vriendelijke klantenservice

Mijn ervaring met Plutosport is erg goed. Zeer vriendelijk personeel. Ik heb hier onlangs een product besteld, maar had een foutje gemaakt wat betreft de levering. Mail gestuurd en snel en adequaat antwoord gekregen waardoor het voor mij goed is opgelost!

Beste Roel, Dankjewel voor deze review! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Fabrieksfout

Begin november slippers besteld als kerstcadeau, achteraf bleek dat de slippers een fabrieksfout bevatten waardoor deze niet pasten. Na een mail gestuurd te hebben, de volgende werkdag meteen reactie gekregen. Passend en snel geholpen, super service!

Beste Kayleigh, Bedankt voor je mooie review, graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

De levering was voor de kerst een dag vertraagd, maar we werden hier meteen over bericht en kregen verzendkosten vergoed. Niet eerder zo’n snelle, directe en goede communicatie meegemaakt! Alsnog snelle levering en goede service.

Wat fijn om te horen Esther, bedankt voor je review. Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Vriendelijk personeel en top service !

Beste Beau, Ah dat is fijn om te horen, bedankt daarvoor en je review! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Klantvriendelijk

Er was een klein probleempje met de verzending maar dit is keurig opgelost.

Beste Freek, Wat vervelend dat het mis is gegaan, hiervoor onze excuses. Fijn om te horen dat het goed is opgelost, bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Simpel,perfect geholpen.

Er was onverwacht een probleem, en ze hebben er alles aangedaan om het zeer netjes op te lossen.

Beste Johnny, Bedankt voor je mooie review, dat is fijn om te horen! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Goede service, snelle levering en correcte aftersale service.

Plutonium sport doet wat het beloofd.

Beste Edwin, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Snelle afhandeling klacht

De stiksel van bij Plutosport bestelde handschoenen lieten heel snel los. Na mijn mailtje reageerden ze heel snel en hebben mijn klacht direct en adequaat afgehandeld.

Beste Suzanne, Dat is fijn om te horen, bedankt voor je mooie review! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Netjes geholpen

Helaas zaten er wat kleine beschadigingen op mijn bestelde product. Heb een mail gestuurd met foto's. Binnen 1 uur al een reactie. Geld retour en het product toch mogen houden. Erg nette service.

Bedankt voor je review Manou, fijn te horen dat het zo is opgelost voor je! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Levering probleem opgelost

Fijne bejegening aan de telefoon

Beste Angelique, Ah, wat fijn om te horen, dank voor deze review! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

geweldige service

1x een te kleine schaatsbroek besteld ,na retour snel mijn geld terug gekregen. Hierna een grotere maat besteld, deze werd echter nooit bezorgd door bezorgdienst. Na een mail direct antwoordt van Plutosport en gelijk mijn geld terug gekregen. top service! Nu alsnog de juiste maat ontvangen

Beste Olaf, Bedankt voor je review. Goed te horen dat het uiteindelijk goed is opgelost! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Prima topje

Alleen de rits wil nog wel eens open gaan van boven, goed opletten dus dat je geen onbedoelde decolleté krijg:-P verder prima

Bedankt voor je review Weiyi, hoop dat er geen ongewenste situaties ontstaan! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Goede service!

Goede service!

Beste A. Broos, Dat is fijn om te horen, bedankt! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Mijn ervaring

Pakket was wel goed ingepakt en zat geen krassen op niet beschadigd heb ik wel complimenten voor en het nadelen aan was dat het pakket niet op het juiste huis is afgeleverd

Fluffy pantoffels besteld, er werd een andere kleur dan verwacht geleverd, toch net op tijd zonder extra kosten voor de kerst de juiste binnen… heel fijn.

Wat fijn om te horen dat het op tijd goed is gekomen. Bedankt voor je review Liane! Met vriendelijke groet, Team Plutosport

Erg goed

Mijn pakketje was volgens DHL afgeleverd op mijn adres maar ik had hem nooit ontvangen. Eigenlijk zou ik dan zelf het geld moeten betalen want er is geen fout gevonden. PlutoSport heeft het alsnog vergoed en dat stemde mij zeer positief. Zeker aan te raden, goede service!

Beste Loes, Bedankt voor je review en mooie woorden, graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Plutosport