Super fijne schoenen, snel geleverd

De maat ruilen ging heel gemakkelijk en snel

Er was eerst een leveringsfout met een verkeerd adres, en daarna gelijk gebeld en was het helemaal goed geregeld

Beste Youri, Bedankt voor je review. Wij zijn blij om te horen dat goed is gekomen. Groetjes, Team Plutosport

Erg tevreden!

De service was uitstekend, met een geweldige prijs-kwaliteitverhouding en snelle levering.

Top..mooie set

Mooie voetbal trainingsset. Goede prijs en snelle levering!

Hardloopschoenen besteld, deze kon ik de volgende dag ophalen. Na een heerlijke fietstocht door het Groene Hart, stond mijn bestelling klaar en kon ik deze meenemen. Ontvangst door de medewerkers was aller vriendelijkst

Beste Johan, Bedankt voor je leuke review. Wij zijn blij om te horen dat alles zo naar wens is. Tot ziens bij Plutosport! Groetjes, Team Plutosport

Super snel

‘s ochtends besteld en ‘s middags opgehaald, heel fijn!

Goede wijn behoeft geen krans

Makkelijk bestellen, snelle levering van kwaliteitsprodukten.

Dank voor je review. Goed om te horen dat de kwaliteit van de bestelling fijn goed is, veel plezier met de aankoop. Groetjes, Team Plutosport

Top service en snelle levering

Snelle levering, mooie schoenen

Snelle levering vd bestelde schoenen, Goed verpakt Schoenen zijn precies als op de foto's. Mooi, zeer tevreden

Shop ervaring was in èèn woord fantastisch. Bestellen een makkie. Bezorging heel goed. Netjes verpakt.

Ontgoocheling

2 sweaters besteld, ondanks het volgen van de maattabel waren dezeveel te groot. Ik vermoed zelfs 2 maten. Dit kost me dus 10 euro en heb er niets aan.

Inderdaad beste deals

Ik zocht de Tenson Thad short die ik al had maar versleten raakte. Via Googlen bleek Plutosport verre weg de beste deal te hebben. Gelijk maar het short in drie kleuren aangeschaft.

Beste Edwin, Dank voor je review. Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent over de prijs en de kwaliteit! Groetjes, Team Plutosport

Snel geleverd !!

Sokken besteld begin van de avond en... Volgende dag geleverd !!

Fijne schoenen

Ik loop al jaren op de Brooks adrenaline GTS. Ook deze versie (23) loopt heerlijk

Goede service, voldoende keuze.

Goed product

Vallen wel klein maatje groter kopen

Ruim assortiment voor iedere portemonnee en snelle levering

Plutosport heeft een ruim assortiment voor iedere portemonnee. Ik kon na bestelling binnen 2 uur de bestelling afhalen.

Beste , Dank voor je review. Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent over de afhaaltijd en de prijs! Groetjes, Team Plutosport

Altijd goede service voor de beste prijs

Geweldig, snelle levering goede prijs!!

Leuke aanbiedingen, duidelijke communicatie

Uitgebreid assortiment en regelmatig leuke aanbiedingen.

Amazing!!!

Geweldig ik heb mijn pakketje snel ontvangen mijn zoontje is heel blij eindelijk een leuke en van echte kwaliteit Nike vest. Ik ben nu vaste klant.

Op tijd, snel, bezorgd en product voor mijn zoontje naar wens!

Beste Bedankt voor je review. Wij zijn blij om te horen dat alles zo naar wens is. Groetjes, Team Plutosport

Groot assortiment mooie kwaliteit en snelle betrouwbare levering

Altijd goede service

Fijne webshob

Goeie kwaliteit!

Snelle levering!

Schoenen zijn top!

Heel blij met mijn wandel schoenen

Over Plutosport.nl

Plutosport is dé online shop als je op zoek bent naar de beste deals voor lifestyle- en sportkleding voor dames, heren en kids variërend in alle leeftijdscategorieën. Van Nike tot Lacoste en van Adidas tot The North Face, met méér dan 200 A-merken vind je bij ons altijd wat je zoekt!