uitmuntend

Een zeer prettige en uitstekkende schoenenwinkel met vakkundig personeel en uiteraard een ruim aanbod van zeer goede kwaliteit schoen.

Goede service en uitstekende kwaliteit!

Goed aanbod, snelle levering en kwaliteit naar verwachting.

Snel, correct en juist...

Ik heb een verkeerde maat schoenen besteld. Die teruggestuurd en per kerende de juiste maat ontvangen. Top! Toch graag ietwat meer communicatie bij het verzenden/ontvangen zou wenselijk zijn.

Beste Jan, nadat we de schoenen hadden ontvangen met jouw verzoek voor een andere maat, hebben wij direct een ander paar opgestuurd. Normaal krijg je direct een Track & Trace nummer zodra het behandeld is bij PostNL. Alleen retourzendingen gaan handmatig en krijg je geen automatische bevestigingsmail, wel als de klant erom vraagt. We gaan eraan werken hoe we dit kunnen verbeteren. Dank je wel voor het meedenken!

Fantastisch, snel en persoonlijk

Door een fout bij mijn bank app lukte het niet om de hele gave cowboylaarsjes te bestellen. Ik mailde ze en kreeg super snel antwoord! En dat in de avonduren! Het hele contact verliep soepel, ze dachten heel erg goed met mij mee. De boots heb ik ook snel geleverd gekregen en boy o boy wat zitten ze mooi! Prachtige kwaliteit.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk zeker!

Alleen jammer dat het retourneren via de post voor eigen rekening is...

zeer tevreden

zeer tevreden

Helemaal top

Mooie sneakers voor mijn man bemocht grote maat helemaal toppie voor een mooie prijs ,mooie kwaliteit mijn man helemaal blij ,ik koop hier vast weer schoenen voor mijn man .

Dank je wel Sietske, wij zien je graag weer terug. Veel plezier met de sneakers

Slecht levertijd te lang schoenen maat 43 heeft de grootte maat 41

Slecht levertijd te lang schoenen maat 43 heeft de grootte maat 41

Zeer verbaasd hebben wij contact met u opgenomen. Aangezien u bij ons een kleine damesmaat had besteld, die binnen een dag geleverd is. Uiteindelijk bleek het te gaan om herenschoenen maat 43 en die verkopen wij helemaal niet. U vertelde ons dat u per ongeluk twee bestellingen door elkaar had gehaald en beloofde uw review aan te zullen passen. Wat u helaas niet heeft gedaan.

Voor herenschoenen in kleine maten moet je hier zijn.

Snelle levering, voldoende keus voor als je kleine voeten hebt.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Ruime keuze vooraf in de niet gangbare maten

Geen idee

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Mooie en moderne schoenen voor grote maten en daarnaast zeer betaalbaar zowel casual als onder een kostuum. Al jaren een zeer tevreden klant want vandaag betellen binnen twee dagen thuis.

Dank je wel voor deze mooie review!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Zeer goede service en klantvriendelijkheid

Dank je wel Sharon, voor deze mooie review!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

ik koop al jaren bij Stravers mijn schoenen. Alleen nu voor het eerst via internet. Ik kwam altijd in de winkel maar door dat ze tegenwoordig op de overtoom zitten is het erg moeilijk met parkeren. voor een half uurtje heeft het ons een 10,00 euro gekost. en dan die duren schoenen er bij werd het een beetje te gek. Nu de eerste keer via internet bij ze gekocht en gelukkig paste het me direct dus hoefde niet die hele heisa met retour sturen enz. plus dat het erg snel was met bezorgen plus dat ik tussendoor nog een vraag had werd ook erg snel behandeld ik geef een dikke tien. En hoop dat de kleine maatjes blijven anders moet ik op blote voeten lopen haha

geen verbeter punten, dat met parkeren was jaren geleden en niet korter geleden. Mijn moeder was er ook bij omdat die ook een kleine maat heeft. Die koopt er nu niet mee om dat haar maat naar 34 half is gegaan en die hebben ze niet meer. Maar ik koop zeker nog een keer via internet bij stravers want ik ben voor de volle honderd procent tevreden.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede service.

Geen idee.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Klant vriendelijk en snel reagerend

Zou niet weten wat

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Een van de weinige schoenenwinkels met mooie kwaliteits schoenen in maat 33.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering en goede producten

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Geen moeilijkheden en snel klaar

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Mooie schoenen, snelle levering

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

goede en snelle service, netjes verpakt

geen verbeterpunten

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Klantvriendelijkheid

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Keurig geleverd netjes verpakt en schoenlepel in doos Top