Stravers, the best there is

Stravers, the best there is !! Uitstekende kwaliteit en perfecte service

Dank u wel voor de mooie aanbeveling Marcia! En uiteraard heel veel plezier van uw nieuwe schoenen!

Ik word elke keer weer blij.

Prachtige collectie. Nergens anders kan ik slagen voor zulke mooie schoenen in kleine maat als bij Stravers.

Dank u wel Jane! Super leuk dat we zo gewaardeerd worden. Heel blij mee!!

Mooie schoenen in kleine maten

Bij mijn eerste bestelling heb ik geen 5 euro korting gekregen, ondanks dat ik ingeschreven was op de nieuwsbrief. Als ik op de link klikte, werkte die niet. Anders had ik 5 sterren gegeven.

Hallo mevrouw Siebens, Dank voor de mooie beoordeling. Ik neem nog even contact met u op over de problematiek met de kortingscode. Die zou natuurlijk wel moeten werken. We bekijken even of er een probleem is met de techniek en de korting die lossen we natuurlijk sowieso met u op.

Ik heb de schoenen nog niet ontvangen

Ik heb de schoenen nog niet ontvangen , Maar het bedrijf doet er alles aan deze te achterhalen.

Dank voor de mooie waardering Marga. Helaas is het pakket zoek geraakt bij de postbezorger. Momenteel zijn ze het aan het uitzoeken, ik neem vrijdag even contact met u op. Hoop dat ze hem tussentijds nog vinden en anders krijgt u uiteraard uw geld terug.

Prachtig

Eindelijk winkel met maat 34 voor dames en toch wat keuze qua modellen. Mooie sandalen, zitten echt goed! Dank je wel noorderburen !!

Hallo Martine, Dank u wel voor de waardering. Wij zijn natuurlijk ook blij om onze zuiderburen als klant te hebben en ook dat onze bezorgservice zo snel en actief is in België. Heel veel plezier van uw nieuwe schoenen!

Prima service, snelle levering.

Hallo Pauline, Dank u wel voor de mooie beoordeling. Blij mee! Heel veel plezier van uw nieuwe schoenen!

Heel goede service en snelle levering .heel tevreden

Hallo Nelleke, Dank u wel voor de mooie waardering en alvast heel veel plezier van uw nieuwe schoenen!

Fijne en betrouwbare website

Mooie schoenen. Zeer snelle levering. (De volgende dag bezorgd.) Ruime keuze. Ik heb zelf maat 34. Dan is het soms erg lastig om snel een geschikte schoen te vinden. Ik ben daarom ook erg content, dat er nog schoenenwinkels zoals Stravers in Nederland zijn, die kleine maten verkopen. Echt een aanrader om hier te bestellen.

Hallo Marianne, Dank u wel voor deze mooie waardering! Super fijn om te lezen dat onze schoenen in de smaak vallen en dat mensen met kleine en grote voeten onze schoenen kunnen waarderen. Daar doen we het voor! ;-) Heel veel plezier van uw nieuwe schoenen!

Ruim assortiment kleine heren maten

Ze hebben een ruim assortiment aan kleine heren maten. Online kan ik gelijk kijken wat ze op voorraad hebben in mijn maat. Bestellen en leveren is snel. Had mijn bestelling op woensdag avond gedaan. Vrijdag middag werd het al geleverd.

Hallo Desi, Dank je wel voor de mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat ons assortiment goed bevalt en dat de leveringen voorspoedig verlopen. Ook dank aan onze postbezorgers van POSTNL uiteraard, ook zij zorgen er telkens voor dat leveringen snel en voorspoedig plaats vinden. Heel veel plezier van de nieuwe schoenen!

Een absolute aanrader!

Een absolute aanrader voor dames met een kleine schoenmaat Uitgebreide keuze aan hippe en trendy modellen Snelle verzending en levering Heel goed draagcomfort

Hallo Chandra, leuk om te lezen dat de nieuwe collectie u zo goed bevalt! Wij hopen u nog lang blij te mogen maken met onze nieuwe modellen. Heel veel plezier van uw aankoop en dank voor uw waardering!

Fijne service en snelle terugbetaling!

Hallo Denise, Jammer dat de schoenen niet paste, wie weet kunnen we u een andere keer blij maken. En als u wilt, kunt u altijd een keer komen passen in onze showroom.(wel even op afspraak, zodat u niet voor een vaste deur staat) In ieder geval dank voor uw mooie beoordeling en wellicht tot een volgende keer.

Al jaren lang klant

Zeer goede kwaliteit en perfecte pasvorm.

Dank u wel Karel voor de mooie beoordeling en fijn dat we zulke tevreden vaste klanten hebben. Heel veel plezier van de nieuwe schoenen!

kwaliteitsschoen prima levering

lang gezocht naar goede schoen in grote maat ,hier gevonden en dit is een kwaliteitsschoen die goed zit . wel even de meettool gebruiken !

Dank u wel voor de mooie beoordeling. Altijd super leuk om te vernemen dat mensen blij zijn met de kleine en grote maten die wij leveren en uiteraard met de kwaliteit die wij bieden. Heel veel plezier van uw nieuwe aankoop!

Dank u wel Mary, Fijn dat u laat weten dat u tevreden bent over onze service. Heel veel plezier van uw mooie schoenen!

Gewoon goed

Gewoon weg goed.

Dank u wel mevrouw Vandebosch. Blij u naar tevredenheid te hebben geholpen. Heel veel plezier van de nieuwe schoenen!

Al jaren klant vanwege Top Kwaliteit en Service

Ondanks nieuwe eigenaar weer heel veel diverse modellen in grote maten .Daarom nu dus extra blij met dit model in mijn maat en in deze vlotte levering. Top , ben er heel erg blij mee. Ik hoop dat uw zaak alle aandacht krijgt die het verdient

Hallo Louise, Super fijn dat onze nieuwe collectie gewaardeerd wordt. Hier doen we het voor! We hopen onze klanten nog lang blij te kunnen maken met onze repeterende en onze nieuwe modellen. Dank voor uw mooie waardering en natuurlijk heel veel plezier van uw nieuwe schoenen!

Netjes op tijd geleverd.

Seller dan verwacht had ik mijn schoenen, ik was niet thuis, de schoenen werden bij de Buren geleverd, zij hebben die direct aan mij bezorgd zodra ik thuis kwam

Hallo mevrouw Moermans, Fijn dat de levering voorspoedig is verlopen. Dank voor uw waardering en reactie en heel veel plezier van uw aankoop!

Dank u wel Pauline! Blij met zo'n mooie waardering!

Altijd goed!

Voor iemand met kleine voeten zoals ik is Stravers zo belangrijk. Ze hebben daarbij een hoop keuze. De webshop werkt goed en de bezorging is snel.

Hallo Francis, dank u wel voor de mooie beoordeling. Blij met tevreden klanten en dat we iets kunnen betekenen voor mensen met kleine en met grote voeten. Heel veel plezier van uw nieuwe schoenen.

Sandalen waren er de volgende dag al

Vriendelijke en duidelijke informatie over het op voorraad zijn van product.

Dank u wel Anneke voor de mooie beoordeling. En uiteraard aan onze postbezorgers die een snelle levering realiseren. Heel veel plezier van uw aankoop!

Super !

Blij met deze mooie degelijke schoenen in mijn maat 34

Dank u wel Martine voor de mooie beoordeling en heel veel plezier ermee!

Prima adres voor grote maten damesschoenen

Goed verpakt en snel verzonden, goede kwaliteit schoenen

Dank u wel Eliane, voor de mooie waardering en uiteraard heel veel plezier van uw nieuwe aankoop!

Mooie schoenen voor een maatje meer

Mooi/ ruim assortiment, duidelijke website, goede snelle service en aflevering

Hallo Tanja, Dank je wel voor de mooie aanbeveling. Blij dat onze service en producten worden gewaardeerd. Heel veel plezier van de nieuwe schoenen.

De schoenen passen perfect , het is niet gemakkelijk bij mij om Nog schoenen maat 34 te vinden.de verzending is stipt op tijd geleverd. Dus bedankt voor de goeie service.

Hallo Liliane, Heel graag gedaan! Fijn dat we klanten die niet in de reguliere maten vallen blij kunnen maken met ons assortiment. Heel veel plezier van uw schoenen!

Product is zoals beschreven op de website. Snelle levering. Top service

Dank u wel Anne voor deze mooie waardering.

Bedrijfsgegevens

De Droogmakerij 52 G

1851 LX Heiloo

020 6169973

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.