Gewoon goed

Gewoon weg goed.

Al jaren klant vanwege Top Kwaliteit en Service

Ondanks nieuwe eigenaar weer heel veel diverse modellen in grote maten .Daarom nu dus extra blij met dit model in mijn maat en in deze vlotte levering. Top , ben er heel erg blij mee. Ik hoop dat uw zaak alle aandacht krijgt die het verdient

Hallo Louise, Super fijn dat onze nieuwe collectie gewaardeerd wordt. Hier doen we het voor! We hopen onze klanten nog lang blij te kunnen maken met onze repeterende en onze nieuwe modellen. Dank voor uw mooie waardering en natuurlijk heel veel plezier van uw nieuwe schoenen!

Netjes op tijd geleverd.

Seller dan verwacht had ik mijn schoenen, ik was niet thuis, de schoenen werden bij de Buren geleverd, zij hebben die direct aan mij bezorgd zodra ik thuis kwam

Hallo mevrouw Moermans, Fijn dat de levering voorspoedig is verlopen. Dank voor uw waardering en reactie en heel veel plezier van uw aankoop!

Dank u wel Pauline! Blij met zo'n mooie waardering!

Altijd goed!

Voor iemand met kleine voeten zoals ik is Stravers zo belangrijk. Ze hebben daarbij een hoop keuze. De webshop werkt goed en de bezorging is snel.

Hallo Francis, dank u wel voor de mooie beoordeling. Blij met tevreden klanten en dat we iets kunnen betekenen voor mensen met kleine en met grote voeten. Heel veel plezier van uw nieuwe schoenen.

Sandalen waren er de volgende dag al

Vriendelijke en duidelijke informatie over het op voorraad zijn van product.

Dank u wel Anneke voor de mooie beoordeling. En uiteraard aan onze postbezorgers die een snelle levering realiseren. Heel veel plezier van uw aankoop!

Super !

Blij met deze mooie degelijke schoenen in mijn maat 34

Dank u wel Martine voor de mooie beoordeling en heel veel plezier ermee!

Prima adres voor grote maten damesschoenen

Goed verpakt en snel verzonden, goede kwaliteit schoenen

Dank u wel Eliane, voor de mooie waardering en uiteraard heel veel plezier van uw nieuwe aankoop!

Mooie schoenen voor een maatje meer

Mooi/ ruim assortiment, duidelijke website, goede snelle service en aflevering

Hallo Tanja, Dank je wel voor de mooie aanbeveling. Blij dat onze service en producten worden gewaardeerd. Heel veel plezier van de nieuwe schoenen.

De schoenen passen perfect , het is niet gemakkelijk bij mij om Nog schoenen maat 34 te vinden.de verzending is stipt op tijd geleverd. Dus bedankt voor de goeie service.

Hallo Liliane, Heel graag gedaan! Fijn dat we klanten die niet in de reguliere maten vallen blij kunnen maken met ons assortiment. Heel veel plezier van uw schoenen!

Product is zoals beschreven op de website. Snelle levering. Top service

Dank u wel Anne voor deze mooie waardering.

Snelle service, mooie goede schoenen en erg prettig om mee te lopen. Prijzig, maar de kwaliteit en service is goed!

Dank u wel Sheda voor deze mooie beoordeling. Ik kan overigens nog wel kort toelichten waarom onze schoenen niet de goedkoop zijn... De kwaliteit is uiteraard een hele belangrijke factor, maar onze schoenen worden ook speciaal voor Stravers gemaakt, bijzondere leestmaten en dus in kleine hoeveelheden. Ook worden ze gemaakt in Europese fabrieken waar de lonen hoger liggen dan in landen buiten Europa. Allemaal handwerk (met wat machinale ondersteuning uiteraard) maar wel vervaardigd onder eerlijke arbeidsomstandigheden. Hopelijk genoeg argumenten om met een goed gevoel op prachtige Stravers schoenen te lopen. ;-) Heel veel plezier ervan!

Top bedrijf

Snelle levering en zeer snelle klantenservice.....

Hallo Maruela, Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Super fijn dat onze service gewaardeerd wordt. ;-) Veel plezier van de nieuwe schoenen!

Dank u wel Rudy voor uw mooie beoordeling. Blij met tevreden klanten!

perfect snel en netjes verpakt

prettig

Dank voor de mooie waardering meneer Kerkhof. En heel veel plezier met uw nieuwe schoenen!

Snelle bezorging

Ik vind het een beetje te vroeg om de nieuwe Stravers te beoordelen. Het is eerste keer dat ik iets bestel sinds de nieuwe eigenaren de scepter zwaaien. Bezorging is snel, alles keurig ingepakt met en kleine attentie in de vorm van een schoenlepel.

Hallo Christine, dank u wel voor deze beoordeling. Fijn dat u in het verleden goede ervaringen had en wij gaan er alles aan doen dat u zich weer net zo vertrouwd bij ons voelt als bij de vorige eigenaren. Veel plezier van uw nieuwe schoenen en mocht u eens in de buurt zijn, kunt u altijd een afspraak maken in onze showroom voor een kennismaking.

Mijn bestelling kreeg ik de volgende dag binnen. Was super blij maar helaas moest ik die schoenen terugsturen want ze zaten te ruim.

Hallo mevrouw Veldhoven, Altijd jammer als schoenen niet passen. Wie weet bij een volgende poging meer geluk en/of u mag natuurlijk ook altijd een afspraak maken om in onze showroom te komen passen. Dank voor uw beoordeling.

Correct en snel

Je krijgt wat je bestelde!

Dank u wel mevrouw de Haan. En heel veel plezier van uw nieuwe schoenen!

Uit stekend

Zo fijn schoenen in mijn maat... al jaren klant De kwaliteit is super Ben dan ook heel blij dat de zaak is over genomen

Dank u wel Mechelina voor de mooie beoordeling. Ook wij zijn heel blij met dit mooie bedrijf en dat we de kwaliteit en service mogen voortzetten. Leuk om te horen dat dit goed gaat.

Blij dat ze nog bestaan

Wederom prachtige schoenen en vlotte levering

Hallo Johanna, dank voor de waardering en goed om te horen dat het leverproces vlot is verlopen. Veel plezier met de nieuwe schoenen!

Super snel

Ik heb de schoenen voor een kennis besteld Deze persoon is in de 70 En elke keer dat ze de schoenen weer binnen krijgt is ze zo blij Dat ik er ook blij van wordt Mooie schoenen en super kwaliteit

Kijk....en van zulke waarderingen worden wij natuurlijk ook heel blij ☺ Dank u wel voor deze mooie beoordeling.

Ik koop altijd daar jammer geen korting

Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Wat de korting betreft...kijk ook maar eens of er iets voor je bij zit tussen onze outlet/sale artikelen.

Prima service en kwaliteit

Voor de tweede keer nu grote(re) maat damesschoenen besteld. Snelle correcte levering en goede kwaliteit schoenen.

Hallo Ronald, Dank voor je mooie beoordeling, fijn dat je tevreden bent met onze kwaliteit en leveringen. Heel veel plezier van de nieuwe schoenen. Alvast een fijne jaarwisseling en al het goeds voor 2024!

supersnelle levering

Snelste levering tot nu toe van web aankopen. Daarnaast zijn de schoenen altijd top!

Dank je wel Shaeef! We doen er alles aan om waar mogelijk dezelfde dag de pakketten nog te versturen. Het compliment is uiteraard ook voor de bezorgdienst die in deze tijd ook de snelheid heeft weten vast te houden. Blij met je waardering en tevreden klanten ☺ Fijne feestdagen alvast en veel plezier van je aankoop.

Stomweg geweldig!

Duidelijke communicatie en een super service. Ik ben helemaal gelukkig met mijn nieuwe laarzen. Een heel fijn bedrijf.

Dank je wel Gerard voor deze mooie waardering. Heel veel plezier van je nieuwe aankoop en alvast fijne feestdagen!