Snelle levering en prima kwaliteit schoenen

Hallo Nelleke, Dank u wel voor de mooie waardering. Fijn dat uw bestelling voorspoedig is verlopen en u blij bent met de kwaliteit van onze handgemaakte schoenen. Heel veel plezier ermee en een fijne zomer!

Zeer tevreden over het contact met Stravers-Shoes.

Er wordt meegedacht met de klant. Daar komen suggesties uit voort. Deze resulteren in 'n goede uitkomst, tot mijn volle tevredenheid.

Hallo mevrouw Assen, Super leuk dat we u mochten helpen en dat het resultaat naar tevredenheid is. Erg blij mee en zo te zien u ook ;-) Heel veel plezier met de nieuwe schoenen en een fijne zomer!

Kwalitatieve schoenen

Erg tevreden over de schoenen en snelle levering. Kwaliteit.

Hallo Mark, Dank je wel voor de mooie beoordeling. Heel veel plezier van de nieuwe schoenen en een fijne zomer!

Prettig dat mijn nieuwe schoenen zo snel& efficiënt bezorgd zijn!

Hallo Sien, Dank je wel voor de mooie beoordeling en fijn dat de levering snel is verlopen. Heel veel plezier van de nieuwe schoenen!

Top winkel.

Ik heb een lastige maat voor leuke schoenen., Maat 44. Voor een bijzindere gelegenheid een net paar schoenen met blokhakje besteld. Snelle levering nette schoenen die ik zonder problemen kan dragen. Helemaal top erg blij mee. Ok ga hier zeker terug komen

Hallo Melissa, Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Super fijn dat we u blij hebben kunnen maken met mooie schoenen. Alvast heel veel plezier ermee!

Ik ben zeer tevreden over Stravers!

Er werd goed gecommuniceerd over mijn bestelling en de bestelling werd vervolgens snel geleverd!

Hallo Emmy, Dank voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over het contact en met de schoenen. Heel veel plezier ermee!

Helemaal ok

Eindelijk vind ik damesschoenen maat 33

Hallo mevrouw de Haan, Dank u wel voor de mooie beoordeling. Fijn dat u ons heeft gevonden. Onze damesmaten gaan inderdaad al vanaf maat 32. Veel plezier van uw nieuwe aankoop!

Mooie schoenen, snel geleverd.

De schoenen zijn zoals beloofd en ze zitten ook nog eens prima. Goede kwaliteit en prompt bezorgd.

Hallo Eelco, Dank u wel voor de mooie beoordeling en fijn dat ze u goed passen. Van de leest H01 komen veel andere herenmodellen, wanneer u dit leestnummer in het zoekvenster op onze site in toetst wanneer u weer eens nieuwe schoenen wenst, dan komt u ook de andere modellen tegen die u zouden moeten passen in dezelfde maat. Wellicht handig om te weten ;-) Veel plezier van uw nieuwe schoenen!

Vlotte levering en keurig en stevig verpakt

Vlotte levering en keurig en stevig verpakt

Dank u wel mevrouw Veenstra voor de mooie beoordeling en heel veel plezier van uw nieuwe schoenen.

Mooie slippers waar geen schoenlepel voor nodig is

Mooi product lopen lekker Alleen om voor 1euro tekort verzendkosten te rekenen en ook niet schoencrème er bij kan doen valt tegen Maar mijn man is wel blij dat we weer een paar slippers in maat 49 gevonden hebben

Dank u wel Marinus voor de mooie beoordeling. Het schoenlepeltje geven we bij alle soorten schoenen gratis mee zolang de voorraad strekt (ook bij slippers), omdat wij trots zijn op onze onderneming die we vanaf 1 november hebben overgenomen. De euro tekort verzendkosten kan ik helaas niet plaatsen. Mocht het zo zijn dat u om welke reden ook iets moest bijbetalen aan de postbezorger, dan horen wij dat graag. Schoencréme verkopen wij tot heden nog niet, mogelijk gaan wij dat wel doen. Dat zal alleen niet gratis zijn helaas. Heel veel plezier alvast van de nieuwe slippers.

Ik kan nergens schoenen kopen ik heb maat 34, ik vind wel dat er niet vaak nieuwe schoenen aangeboden wordt,

Hallo Ine, Dank u wel voor de mooie beoordeling. We nemen uw opmerking mee. Het is wel zo dat het lastig is om bijvoorbeeld halve wege de zomer of winter met nieuwe soorten te komen, immers is dan de kans groot dat we ze niet meer verkopen en ze blijven staan. Heel veel plezier van uw nieuwe aankoop!

Good service

Mijn schoenen besteld en volgende dag ontvangen:

Dank u wel Marian! Blij te lezen dat de leveringen snel blijven verlopen. Heel veel plezier van uw nieuwe schoenen!

uitstekend

prima afwikkeling

Hallo Gerard, dank u wel voor de mooie waardering en heel veel plezier van uw nieuwe schoenen!

Mooie winkel, fijn met grote maten. Snelle en persoonlijke service en zorgvuldigheid

Goede service en persoonlijk contact

Dank u wel Liesbeth voor het mooie cijfer en heel veel plezier van de nieuwe schoenen!

Super klantvriendelijk en zeer behulpzaam

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Dank u wel Inge voor de waardering. Zijn we super blij mee ;-)

Prijs kwaliteit verhouding is prima

Sinds 1976 koop ik af en toe mijn schoenen bij Stravers. Er zou wat meer keus mogen zijn in elegante modieuze platte schoenen en laarzen.

Dank u wel Marian voor de mooie beoordeling. We nemen uw wens mee wanneer we weer naar de fabrieken gaan. Veel plezier van uw nieuwe schoenen!

Stravers, the best there is

Stravers, the best there is !! Uitstekende kwaliteit en perfecte service

Dank u wel voor de mooie aanbeveling Marcia! En uiteraard heel veel plezier van uw nieuwe schoenen!

Ik word elke keer weer blij.

Prachtige collectie. Nergens anders kan ik slagen voor zulke mooie schoenen in kleine maat als bij Stravers.

Dank u wel Jane! Super leuk dat we zo gewaardeerd worden. Heel blij mee!!

Mooie schoenen in kleine maten

Bij mijn eerste bestelling heb ik geen 5 euro korting gekregen, ondanks dat ik ingeschreven was op de nieuwsbrief. Als ik op de link klikte, werkte die niet. Anders had ik 5 sterren gegeven.

Hallo mevrouw Siebens, Dank voor de mooie beoordeling. Ik neem nog even contact met u op over de problematiek met de kortingscode. Die zou natuurlijk wel moeten werken. We bekijken even of er een probleem is met de techniek en de korting die lossen we natuurlijk sowieso met u op.

Ik heb de schoenen nog niet ontvangen

Ik heb de schoenen nog niet ontvangen , Maar het bedrijf doet er alles aan deze te achterhalen.

Dank voor de mooie waardering Marga. Helaas is het pakket zoek geraakt bij de postbezorger. Momenteel zijn ze het aan het uitzoeken, ik neem vrijdag even contact met u op. Hoop dat ze hem tussentijds nog vinden en anders krijgt u uiteraard uw geld terug.

Prachtig

Eindelijk winkel met maat 34 voor dames en toch wat keuze qua modellen. Mooie sandalen, zitten echt goed! Dank je wel noorderburen !!

Hallo Martine, Dank u wel voor de waardering. Wij zijn natuurlijk ook blij om onze zuiderburen als klant te hebben en ook dat onze bezorgservice zo snel en actief is in België. Heel veel plezier van uw nieuwe schoenen!

Prima service, snelle levering.

Hallo Pauline, Dank u wel voor de mooie beoordeling. Blij mee! Heel veel plezier van uw nieuwe schoenen!

Heel goede service en snelle levering .heel tevreden

Hallo Nelleke, Dank u wel voor de mooie waardering en alvast heel veel plezier van uw nieuwe schoenen!

Fijne en betrouwbare website

Mooie schoenen. Zeer snelle levering. (De volgende dag bezorgd.) Ruime keuze. Ik heb zelf maat 34. Dan is het soms erg lastig om snel een geschikte schoen te vinden. Ik ben daarom ook erg content, dat er nog schoenenwinkels zoals Stravers in Nederland zijn, die kleine maten verkopen. Echt een aanrader om hier te bestellen.

Hallo Marianne, Dank u wel voor deze mooie waardering! Super fijn om te lezen dat onze schoenen in de smaak vallen en dat mensen met kleine en grote voeten onze schoenen kunnen waarderen. Daar doen we het voor! ;-) Heel veel plezier van uw nieuwe schoenen!

Ruim assortiment kleine heren maten

Ze hebben een ruim assortiment aan kleine heren maten. Online kan ik gelijk kijken wat ze op voorraad hebben in mijn maat. Bestellen en leveren is snel. Had mijn bestelling op woensdag avond gedaan. Vrijdag middag werd het al geleverd.

Hallo Desi, Dank je wel voor de mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat ons assortiment goed bevalt en dat de leveringen voorspoedig verlopen. Ook dank aan onze postbezorgers van POSTNL uiteraard, ook zij zorgen er telkens voor dat leveringen snel en voorspoedig plaats vinden. Heel veel plezier van de nieuwe schoenen!

De Droogmakerij 52 G

1851 LX Heiloo