Gemakkelijk,snel,mooi, en netjes geleverd!!

Vandaag besteld en morgen in huis!!

Dank je wel Linda voor deze mooie beoordeling en wat fijn dat de leveringen naar België ook vlot verlopen.

Al jaren tevreden

Ik ben al jaren klant. Vanaf 1981 eerst de Overtoom daarna Slotermeerlaan en nu Heiloo. Ben door de corona periode, nooit in de winkel geweest alleen maar via de website besteld. En dat ging/gaat altijd prima. Goede kwaliteit Klantvriendelijk Goede service Vr. Gr. A.J. Nieuwenbroek

Hallo mevrouw Nieuwenbroek, Dank u wel voor de beoordeling en wat leuk om te horen dat u al zo lang vaste klant bent en nog altijd tevreden met onze kwaliteit en service. Daar doen we het voor!

A happy long time customer.

Delivery was quick. Boots slightly on the lager side compared to other models, but very comfortable. I just hope they don’t get too broad over time.

Thank you very much for your lovely review. We hope you will again enjoy your shoes as much as others.

Mijn ervaring wat betreft de snelle levering is prima,maar wat ik niet begrijp is dat er op de doos een prijs van €85.00 staat terwijl ik er € 119.95 voor heb betaald.Graag een uitleg hierover

Hoi Janny, Dank voor uw bericht en beoordeling. Via de mail al even contact gehad. Verkeerd prijskaartje op de doos hoort natuurlijk niet, daar zullen we zeker op letten in vervolg. Heel veel plezier van uw aankoop alvast.

Mooie schoenen en snel geleverd

Mooie mocassins met een super pasvorm, ik zou ze graag in meer kleuren bestellen maar die hebben ze helaas niet.

Hallo Carry, Dank je wel voor deze mooie beoordeling. We nemen je wens mee en als de mogelijkheid er is zullen we extra kleuren opnemen in het assortiment.

Buitengewoon goed

Correcte verwerking van retourzending, helaas is jullie vestiging te ver verwijderd van Molenhoek.zodat passen van schoenen maat 36 met een H wijdte een beetje lastig is. Met vriendelijke groet Otto van de Grampel

Dank u wel voor de mooie waardering. Jammer dat de maat niet goed was. Wie weet een andere keer meer succes. Eenmaal de juiste leestmaat gevonden (staan in omschrijving), dan is erop zoeken eenvoudig en kunt u alle schoenen in één keer vinden die passen.

Snelle en goede service

Schoenen besteld, volgende dag in huis. Moest ze helaas terugsturen omdat ze niet pasten. Binnen 1 week geld retour op mijn bankrekening.

Dank je wel Renée voor je waardering! Jammer natuurlijk dat de schoenen niet pasten, volgende keer beter. Fijn dat je onze service weet te waarderen.

altijd goede service en snel met leveren

met mijn maatje 33 ben ik super afhankelijk van Stravers-shoes. Bijna altijd is de pasvorm perfect, altijd snelle service en de enkele keer dat ik iets terug stuur is de service ook prima. zo blij dat jullie de zaak voortzetten :)

Dank je wel Monique voor deze fijne waardering. Wij zijn blij dat we dit mooie bedrijf mogen voortzetten en klanten onze service als nieuwe eigenaren ook weten te waarderen.

Geweldige, mooie schoenen met hoge hak, in maat 34!

Blij dat ze verhuist zijn naar Heilo, veel beter parkeergelegenheid! En kan nu ook ‘s avond terecht na afspraak! Mijn eerste indruk met de nieuwe winkel, en eigenaar is top..

Dank je wel Marijke voor deze mooie waardering. Fijn dat we naar tevredenheid hebben kunnen helpen en veel plezier van de aankoop!

Snelle goeie service

Een zeer goede ervaring , Moest mijn schoenen ivm de maat 2 keer omruilen, dit ging super snel! Maandag te grote maat op de post gedaan, En ondanks dat ik twee keer moest ruilen. Eind van de week juiste maat na twee keer ruilen. En ja het is niet goedkoop maar ik vind het een goeie kwaliteit prijs verhouding

Hallo Marieta, Dank je wel voor deze mooie waardering. Fijn dat onze service en prijs/kwaliteit gewaardeerd wordt. Heel veel plezier met de nieuwe aankoop.

Goed geholpen

Goed geholpen in de showroom (op afspraak), goede keuze kunnen maken.

Dank je wel voor de mooie waardering! Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen en heel veel plezier met de nieuwe schoenen.

Heb altijd goede en mooie schoenen kunnen kopen

Als vrouw met een kleine maat schoen, maat 34, was Stravers altijd een uitkomst voor het aanschaffen van nieuwe schoenen en laarzen. Ik hoop voor in de toekomst dat dit zo blijft, want er is niet heel veel keus met kleine maten.

Klantenservice is waardeloos

Nog nooit eerder meegemaakt dat de alg

Mijn ervaring tot nu toe was altijd prima

Normaal gesproken haal ik de schoenen bij Stravers in de winkel. Op dit moment zijn de schoenen alleen online te bestellen en wacht ik een paar schoenen welke nog geleverd worden. De score die ik nu geef is een 5 sterren, want ik was altijd erg tevreden met Stravers.

Altijd tiptop in orde!

De eerste keer ben ik naar Amsterdam gegaan om schoenen uit te zoeken. Het leek wel de hemel op aarde! Zoveel keus in mijn maat! De kwaliteit is heel goed, net als de pasvorm. Nu bestel ik alleen nog via de website en ik weet dat de maat klopt. Als het een keer niet goed is, wordt het heel snel geregeld en heb ik het geld snel weer op mijn rekening staan. Ben dus heel tevreden en hoop nog lang van jullie service gebruik te kunnen maken.

always good quality shoes

I have not had a chance to get to the store. but even my online purchase have been good. good customer service and great shoes.

Ok heb de 29 Augustus schoenen besteld en nog steeds niks gehad . Hoor ook niks , niet erg netjes. Als ik ze niet meer krijg wil ok mijn geld terug. M jansen

Mooie grote maat damesschoenen

Heb regelmatig besteld en ben altijd blij met de mooie goede kwaliteit damesschoenen in de grote maat

Ik heb de schoenen niet ontvangen.

Schoenen nog niet ontvangen

Heel blij met Stavers Service is goed Vriendelijk personeel Schoenen zijn geweldig Zo fijn en dat in mijn maat top.. Alleen heel treurig dat jullie moeten stoppen Veel sterkte daar mee. Hoop dat de zaak over genomen wordt Weet niet waar ik anders te recht kan voor maatje 33 34 M.vr.gr m.Scholsz

zeer goed

Mijn ervaring met Stravers is altijd zeer goed geweest en nog, al klant vanaf Slotermeerlaan.

Prachtige schoenen

Fijne schoenen en laarzen in alle maten! Keurig verzonden!

Dank je wel Bianca voor dit te delen.

Ik ben nog niet zolang klant. Wat ik tot nu toe heb ontvangen was goed. Vind het zeer jammer dat jullie gaan stoppen. Kon ik eindelijk leuk schoenen vinden met mijn maat 34 . Jammer.

Wij doen het met pijn in het hart en zullen onze klanten missen

Een Top zaak met erg leuke mooie en vooral goede schoenen.

Een hele fijne winkel, het doet mij pijn dat ze er mee stoppen, vooral omdat je met een kleine maat nergens terecht kan maat 32 kan je moeilijk aan een leuk schoentje komen. Verder de bediening was altijd heel fijn, zelfs toen ze nog in Amsterdam zaten toen kwamen we er al. En zo jammer dat ze nu moeten stoppen, zo zonde voor zo een fantastische winkel en fijne mensen. Wil jullie heel veel goeds wensen voor de toekomst

Wat lief, Monique! Fijn om te horen.

schoenen beantwoorden aan de verwachting

Het pakket werd niet, zoals in de e-mail beschreven, op het aangegeven tijdstip bezorgd. Trof het pakket, zonder voorafgaand bericht, bij thuiskomst om 22.30 uur, voor de voordeur geplaatst, aan. Geen begeleidend briefje, geen email waarom alsnog dezelfde dag bezorgd, aangetroffen. Een ongehoord handelen van de bezorger. Een voorbijganger had het pakket ongezien kunnen meenemen.