Prima service en snelle reactie op vragen

Ik ben al enkele jaren klant bij Stravers en heb goede ervaringen. Als er eens iets niet helemaal goed gaat met een levering, dan hoef ik maar een mailtje te sturen of de zaak wordt naar volle tevredenheid opgelost.

Snel

Ontevreden

Ik had heel graag een 5 sterren gegeven want ik ben daar al goed geholpen geweest en vriendelijk tijdens mijn driedaagse in Nederland. Ik ben jarenlang klant en heb al zo veel schoenen gekocht bij stravers . Had onlangs een bestelling gedaan voor een model dat ik al heel lang wou . Ik had mijn bestelling geplaatst en betaald . Na een tijdje krijg ik mail zonder uitleg dat het niet meer mogelijk is te leveren zonder uitleg waardoor ik zelf een mail terug stuurde om een antwoord te krijgen die maar half beantwoord was. Het zou al verkocht zijn door de opheffingsuitverkoop. Ik was heel teleurgesteld omwille ik mijn bestelling verwachtende was . Als trouwe klant zo een mail ontvangen zonder enig compensatie vind ik jammer genoeg wel laag . Ik ben zelf al ter plaatse geweest terwijl ik zeker 2 à 3 uur vandaan woon. Of heb mensen die in Nederland wonen gestuurd in mijn plaats om mijn aankoop te halen. Stravers was mijn lievelings schoenenwinkel waar ze mijn maten verkopen. Jammer allemaal maar mij hebben ze kwijt als trouwe klant.

Waarschijnlijk heeft u de bestelling te lang in uw winkelmandje laten zitten en is een andere klant u voor geweest met de betaling. De verkoop gaat naar diegene die het eerste betaald heeft, dat is logisch. Automatisch wordt dan het paar van de website gehaald, daar kan soms enkele seconden tussen zitten. Als een andere klant net in die seconden besteld, heb je een dubbele bestelling op één schoen. Wij betalen dan deze klant terug. Het is Opheffingsuitverkoop, wij hebben een hele uitgebreide vaste klantenkring, klanten die allemaal een bijzondere maat hebben en zich afvragen waar ze nu hun maat moeten gaan kopen. Wij zijn overspoeld met bestellingen. Wij hebben in één week meer bestellingen gehad, dan normaal in vier maanden. U begrijpt dat er toen heel hectisch is gewerkt.

correct en snel.

Bestelling met grote dank en in goede orde ontvangen.

Goed om te horen. Dank je wel Linda!

Mooie schoenen, beetje duur maar wel kwaliteit leer.

Nog steeds niets ontvangen

Ik heb nog steeds niets ontvangen, dus ik wacht af. Mvg

Kiyoh vraagt na een aantal dagen na de bestelling om een reactie, dit gaat automatisch. Omdat we momenteel in een bijzondere situatie zitten, hebben wij voordat u uw maat kunt aanklikken, een tekst geplaats waarin wij WAARSCHUWEN dat vanwege Opheffingsuitverkoop en efficiëntie er dit keer op minimaal 14 dagen levertijd moet worden gerekend. Ook hebben wij dit via de mail aan de klanten laten weten!

Toen het nog een Fysieke winkel was, vond ik het altijd goed.

Ik kan het nog niet beoordelen, want het is de eerste keer dat ik iets via internet bestel.

tot nu toe goed

Wacht op de bestelling , onlangs gedaan , nog geen bericht van bezorging gehad

Ik heb besteld voor en buurman van 73 en hij is altijd blij met jullie product. Hij vindt het heel jammer dat jullie stoppen Vroeger kwam hij altijd in de winkel in Amsterdam. Veel geluk voor in de toekomst

Wat lief, dank je wel Jacobien!

Heel tevreden , altijd mooi op tijd , en mooie schoenen !!!

Dank je wel Tonny, dat je dit met ons hebt willen delen!

Heb nog niets ontvangen

Heb nog niets ontvangen

Geen info over de juiste leveringsdatum

Pas na de levering zal ik in staat zijn om een oordeel te vellen

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Dat begrijpen wij, alles is nu een beetje anders

Heb mijn pakket tot op heden nog niet ontvangen!!!

Zie boven

Kom al sinds jaren bij Stravers. Kwam toen nog in beide winkels. Zowel op plein 1940-1945 en de Overtoom. Jammer van de verhuizing naar Heiloo. Maar houdt me niet tegen om geen schoenen meer te kopen bij Stravers. Ik ben er 1x geweest. Jammer genoeg moest ik nu schoenen online kopen. Prima kwaliteit schoenen. Maar pas toch liever schoenen in de winkel.

Altijd goede kwaliteit

Service is altijd snel. En nooit problemen gehad.

Dank je wel voor deze mooie review!

Elke bestelling wordt prima verzonden.

goede schoenen voor een redelijke prijs

goede service

Al meer dan 23 jaar een meer dan tevreden klant. Zo jammer dat ze stoppen.

Het geeft ons weemoed, wanneer wij zo een lieve reactie krijgen. Wij zullen het ook heel erg missen!

Goed tot zeer goed

Nvt

Mijn bestelling is nog steeds niet aangekomen

Ik heb vorige week zaterdag mijn bestelling geplaatst, en deze is nog steeds niet aangekomen

Communicatie verloop bestelling kan beter!

Heb een mail gestuurd om informatie over mijn bestelling te horen anders had ik nog steeds niets geweten.

Prima.

Duidelijke website,,

uitstekende service

Snelle levering, grote sortering, uitstekende kwaliteit

Altijd goed behandeld

Snelle levering en goede kwaliteit.

Mooie schoenen, goede maat maar door mijn hoge vrees geen match

Ik heb een paar instappers gekocht. Heb zelf een kleine maar breede voet. Heb helaas geen rekening gehouden met mijn hoge vreef waardoor de schoen toch niet lekker zit.