Communicatie verloop bestelling kan beter!

Heb een mail gestuurd om informatie over mijn bestelling te horen anders had ik nog steeds niets geweten.

Prima.

Duidelijke website,,

uitstekende service

Snelle levering, grote sortering, uitstekende kwaliteit

Altijd goed behandeld

Snelle levering en goede kwaliteit.

Mooie schoenen, goede maat maar door mijn hoge vrees geen match

Ik heb een paar instappers gekocht. Heb zelf een kleine maar breede voet. Heb helaas geen rekening gehouden met mijn hoge vreef waardoor de schoen toch niet lekker zit.

uitstekend

Zeer snelle afhandeling.

Pakket is netjes optijd

Schoen zitten altijd goed Blij met straver schoenen

Snelle levering van mooie,gepaste schoenen

Eindelijk mooie damesschoenen in de gepaste maat

Je word goed op de hoogte gehouden van je bestelling.

Duidelijke website

Ik heb sandalen gekocht in maat 35 die geschikt zijn voor steunzolen. Passen perfect en lopen lekker. Snelle levering

Slecht

POSTNL is de slechtste pakjesbezorger van Nederland. Ze gaan gewoon hun gang en leggen de pakjes nooit op de afgesproken plek. Of sturen het zelfs terug naar de afzender als ze niet kunnen afleveren.

Fijne manier om aan mijn schoenen te komen

Met maat 49 is er niet veel keuze. Daarom kom ik voor nette schoenen altijd uit bij Straver

Snelle levering, goede communicatie

Goede communicatie

Eindelijk een winkel die denkt aan vrouwen met een kleine schoenmaat. Top

Mooie collectie voor de moderne vrouw.

Levering volgens afspraak

Snelle levering, leuk assortiment!

Leuke schoenen in grote dames maten! Goede en makkelijke website, snelle levering.

Ik vind het zo leuke met mijn kleine voetjes eindelijk mooie schoenen kan kopen

Verkoper is snel met leveren

Mijn ervaring in één woord : perfect!

Superzacht, mocassins voldoen 100 % aan omschrijving. Perfect!

Dank je wel Wilma voor je review, veel plezier met jouw mocassins

Levering prima, communicatie minder

Schoenen besteld die bij levering echter te groot bleken. Daarop de schoenen terug gestuurd. Ruim een week later wel de goede schoenen ontvangen maar in de tussentijd geen bericht. Toch wel fijn even een berichtje dat alles in orde is!

Anneke, je hebt helemaal gelijk. Het verzachtende is misschien dat we met plotseling ziekte in de familie zaten, maar het had anders gemoeten, excuses!

uitstekend

zij doen wat er wordt beloofd en binnen een redelijke tijd wordt het bestelde netjes ingepakt geleverd. prettige ervaring

Mooie schoenen en een snelle levering

Kwaliteit van de de schoenen is prima.

zeer goede kwaliteit

Voor dames met een grote voetmaat (43) zeer voldoende keuze. Wij hebben nu een aantal keren besteld. Schoenmaten zijn goed. Wij bestellen op afstand en via een adres in Nederland komt het bestelde bij ons aan. Retourneren kunnen wij niet. Soms is het een gok wat wij bestellen, maar tot nu toe bij Stravers niet.

Wim wat fijn om te horen, maar als je twijfelt aan een maat, neem de volgende keer even contact op. Wij kunnen aan de hand van wat je in het verleden hebt gekocht, jullie adviseren over de maat van het gewenste paar. Voor nu heel veel plezier van de schoenen op jullie paradijselijke plek!

De Droogmakerij 52 1851 LX Heiloo

020 6169973