Levering prima, communicatie minder

Schoenen besteld die bij levering echter te groot bleken. Daarop de schoenen terug gestuurd. Ruim een week later wel de goede schoenen ontvangen maar in de tussentijd geen bericht. Toch wel fijn even een berichtje dat alles in orde is!

Anneke, je hebt helemaal gelijk. Het verzachtende is misschien dat we met plotseling ziekte in de familie zaten, maar het had anders gemoeten, excuses!

uitstekend

zij doen wat er wordt beloofd en binnen een redelijke tijd wordt het bestelde netjes ingepakt geleverd. prettige ervaring

Mooie schoenen en een snelle levering

Kwaliteit van de de schoenen is prima.

zeer goede kwaliteit

Voor dames met een grote voetmaat (43) zeer voldoende keuze. Wij hebben nu een aantal keren besteld. Schoenmaten zijn goed. Wij bestellen op afstand en via een adres in Nederland komt het bestelde bij ons aan. Retourneren kunnen wij niet. Soms is het een gok wat wij bestellen, maar tot nu toe bij Stravers niet.

Wim wat fijn om te horen, maar als je twijfelt aan een maat, neem de volgende keer even contact op. Wij kunnen aan de hand van wat je in het verleden hebt gekocht, jullie adviseren over de maat van het gewenste paar. Voor nu heel veel plezier van de schoenen op jullie paradijselijke plek!

Top bedrijf

Makkelijke en bereikbare website. Eenvoudig bestellingen te plaatsen en super korte levertijden. Top

Altijd goed behandeld en snelle levering

Dank je wel Nelleke voor je mooie review

Punctueel

Zeer snelle reactie na plaatsing bestelling. Altijd heel strak ingepakt.

Prima en makkelijk

Fijne zaak, en altijd netjes verpakt. En snel in huis?

Stravers is de ENIGE winkel waar ik mooie modieuze schoenen kan vinden in mijn maat

Dank je wel Lorain voor deze mooie review. Veel plezier met je schoenen!

Kwaliteit, service, betrouwbaar en vriendelijk; gewoon goed!

Al jaren!

Wat fijn te horen Frank, dank je wel voor het delen.

Goede hulp

Ik bestel de schoenen voor iemand anders Wist niet meer welke ik had besteld. Toen ik daar over belde hebben ze me goed geholpen . Deze laarzen waren er niet meer En hebben ze me een goed alternatief door gegeven en deze heb ik voor die gene besteld

Wij geven graag advies en het is fijn te horen dat het allemaal goed is gekomen. Wij wensen degene waarvoor je besteld hebt, veel plezier met de laarzen

Ben blij met mijn schoenen.

Ik kreeg gelijk de volgende dag mijn schoenen zoals afgesproken. Dank U vriendelijk.

Superkwaliteit!

Dank je wel Wil voor deze review

Snelle en uitstekende service. Goede kwaliteit.

Goede service en vriendelijke mensen

Had een paar schoenen die niet goed waren binnen gekregen. Ik kreeg een vriendelijke meneer aan de telefoon. Er werd direct een ander paar gestuurd en ik kon kosteloos de schoenen retourneren.

Dank je wel Hanny, voor het delen van je ervaring met onze andere klanten

Ervaring was prima

Schoenen besteld maar die waren te klein. Schoenen vrijdag teruggestuurd en zaterdag werden de juiste schoen gelijk verstuurd. Echt super.

perfect

heel prettig

Uitstekend service ! Zo als altijd !! Dikke duim !!

Bestelling is zo klaar , en geen gedoe... Correct...lekker professioneel met dat tikje huiselijkheid.

Guy, wat een lieve review, dank je wel!

Echt blij met stravers Mooie schoenen in mijn maat

Prima service,Vriendelijk,Top

Ik ben al ruim 40 jaar klant,wat moet ik verder nog toevoegen.

We koesteren dit soort relaties. We hopen je nog jaren te kunnen begroeten als tevreden klant!

Snelle levering. Maten precies goed

Tijdens het bestellen heb ik het straatnummer vergeten in te vullen. Ik kreeg een vriendelijke email om deze nog even door te geven. Daarna direct geleverd. Schoenen pasten goed.

Schoenen zitten altijd heel goed

Door mijn grote maat schoenen kreeg ik jaren geleden een tip van een kennis, ik wil nooit meer anders

Wat leuk te horen Grace!

Topkwaliteit snel geleverd

Zoals steeds snelle levering van topkwaliteit schoenen die dan ook nog eens perfect zitten! Zeker een aanrader voor heren met een kleinere schoenmaat.

Dank je wel Joost voor deze mooie review

Mooie schoenen

Ik heb mooie schoenen besteld. Maar door mijn hoge wreef en breedte H waren ze ner te smal. Snelle verzending en goede sevice!!

De Droogmakerij 52 G

1851 LX Heiloo