Goede prijs en service

Prima service!

Voor de monteur: 5 sterren Voor de vriendelijkheid in de winkel en aan de telefoon: 5 sterren Voor het bed: 3 sterren. Bedframe heeft redelijk veel krassen en randen van de spiraalbodem wat roestig en niet helemaal schoon. Dat hadden we beter verwacht. Wel een heel goede spiraalbodem.

Snelle reactie, duidelijke communicatie, veel op voorraad, niet duur. Leuk contact!

meest waardeloze bedrijf

Aantal weken geleden met ze gebeld kreeg Anneke aan de telefoon envroeg naar de boxspring zonder matressen die ze aanbieden op Marktplaats en of ze die in een bepaalde maat hadden , ze gaf aan dat ze dat niet precies wist omdat ze ergens anders lagen opgeslagen . Op mijn vraag of ze er wel 1 in de showroom hadden staan antwoorde ze ja dus ik van Kampen naar Soest gereden . Werd daar door Anneke vriendelijk en correct te woord gestaan.Ze veryelde dat ze maandag vrij was maar schreef op een briefje voor een collega om mij maandag te laten weten of de maat die ik zocht op vooraad was .Ik werd niet terug gebeld dus op vrijdag maar zelf eens gebeld en verhaal uitgelegd kreeg te horen dat Anneke ziek was geworden maar dat heeft er niets mee te maken ze had een briefje voor haar collega neer gelegd . Werd diezelfde dag terug gebeld en kreeg te horen dat de maten die ik zocht niet meer op voorrad waren en op mijn vraag of ze deze nog terug kwamen kreeg ik te horen dat dat wel heel lang kon duren. Tot mijn verbazing zie ik een week later dezelfde advertentie weer op Marktplasts dus maar weer opnieuw gevraagd naar de maat duurde weer even voor ik een reactie kreeg en ze zouden na kijken of ze die nog nieuw in de verpakking hadden nee kreeg ik weer te horen en de vraag of deze nog weer terig kwamen heb ik nog steeds geen antwoord mogen ontvangen . En ja je kunt het al wel raden vandaag stond de advertentie weer op Marktplaats waar ze de boxsprings weer in alle maten aanbieden, wat een misleidend bedrijf

Afspraak is afspraak, zeer nette bejegening klant, aan te bevelen.

Zie boven

Lekker zacht!

We moeten hem nog testen maar in deze bizarre tijd netjes geholpen in de showroom, soms kan het niet anders en heb je een nieuwe matras nodig.

Na het bestellen van een bed , uiterst vriendelijk te gestaan en zeer goede service.

slechte kwaliteit

De bezorgers waren erg aardig en vriendelijk. Echter was het bed zwaar verkleurd en met beschadigingen. Ik heb gelijk opgebeld en voor deze keer werd het bed weer meegenomen incl matrassen (werd aangegeven dat dit anders niet werd gedaan, maar ze wilden voor deze keer een uitzondering maken... Terwijl de matrassen pas 5 min uit de bestelbus waren).

Alle afspraken keurig nagekomen

Alle afspraken keurig nagekomen

Makkelijk, snel en goed geregeld.

Alles makkelijk, snel en goed geregeld

Fijne snelle afhandeling van de bestelling

Zeer fijn product wat voldoet aan onze wensen.

Heldere communicatie, levering netjes volgens afspraak

Besteld via de webshop enkele malen telefonisch overleg gehad en op de afgesproken datum en tijd geleverd en gemonteerd.

tweede keer iets besteld, wederom tevreden

anderhalf jaar geleden al eens een bed bij Roni bestel, tone was ik best tevreden daarom nu weer een bed besteld en... weer tevreden

Prima bed en contact

Duidelijke website en netjes geleverd

Voel me beetgenomen

Ik had een tweedehands Auping besteld, had het goed bekeken op de PC, zag er nog goed uit. Toen ik het kreeg blijkt het overal beschadigd. Ik twijfel echt of ze mij geen ander bed opgestuurd hebben. Heb die beschadigingen gemeld en gefotografeerd en heb een compensatie van 50 euro gekregen. Netjes, maar had toch liever een deftig bed gekregen. Harde les, volgende keer printscreen nemen.

Degelijk product en goede service

Erg vriendelijk personeel, ze helpen erg goed.

Snel, netjes en goed

Goede service, snel en makkelijk geleverd

prima service, behulpzaam.

Perfect en zeer vriendelijk/behulpzaam

Vriendelijk geholpen en alles perfect geleverd

Goede prijs en snelle levering.

Mooi bed voor een redelijke prijs.

Pluspunten

Zowel in de winkel als via de webshop goede service. Snelle levering en vriendelijke communicatie.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goede service, mochten het bed nog een aantal weken laten staan voor levering. Levering gratis naar Rotterdam, heel fijn.

geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Heel goed geïnformeerd door de winkelmedewerkster! De bezorger was echt top en heeft zelfs even op mij moeten wachten wat geen probleem was. Hij heeft het matras tot aan de voordeur geleverd!