Via Google kwam ik bij Jaggs terecht. Mocht je een alarmsysteem en/of camera's zoeken, dan ben je bij Jaggs aan het juiste adres. Rustige uitleg en advies, snelle levering en ook de installatie verliep perfect. Dag erna werd er nog nagebeld of alles naar wens is verlopen; top! Bedankt Jaggs 👍

Super snel én hulpvaardig👍TOP

Snelle levering, echt snel! Rond 22u besteld, s'anderendaags voor 10u geleverd, das dus geen 12u tussen😳👍 Vragen per direct beantwoord en prijzen zijn ook nog is zeer goed. Super AANRADER☝️👌 Kortom ik weet waar ik moet zijn voor zulke producten. Wouter

zeer tevreden

zeer tevreden goede en duidelijke communicatie en snelle levering alleen liep het via pay pal fout , dus gekozen voor gelijk betalen, bleek de rekening van pay pal er wel te zij. zo als het er ni uit ziet naar 1 mail geweldig opgelost door jaggs alarm. top prettig bedrijf, vlotte afhandeling en berichtgeving

Prima ondersteuning tijdens levering product

Tijdens en na de aanschaf van mijn Ajax alarminstallatie heb ik een aantal keren contact gehad met Jaggs Alarm. Ik ben onder de indruk van de klantgerichte aanpak waarmee ik zowel via de mail als telefonisch ben geholpen. Jaggs Alarm reageert altijd zeer snel en neemt alle tijd om je zo goed mogelijk te helpen. Werkelijk een perfecte ondersteuning waarvoor mijn dank!!

Deskundige en snelle afhandeling

Ik had, zonder het te beseffen, een artikel besteld dat niet bij mijn alarmsysteem hoorde. Ik werd binnen 5 min. na het bestellen opgebeld. Na deskundig advies heb ik een nieuwe bestelling gedaan en is de oude geannuleerd. Binnen 24 uur had ik de juiste producten in huis. Top!!

Snelle levering van een prima product

Ondanks het feit dat ik mijn bestelling plaatste tussen Kerst en oud/nieuwjaar, had ik de spullen de dag na mijn bestelling al in huis! Niet verwacht in de dagen dat heel veel bedrijven gesloten zijn. Bovendien functioneert alles naar wens en zijn we er blij mee !

Snelle levering, geen reactie op retourvraag

Bij het ontvangen van mijn product (beveiligingscamera) waren de vijsjes te stroef om de camera open te draaien. Dit is noodzakelijk om de camera te installeren en om een SD kaart er in te steken. Ik wilde het product daarom terug sturen. Na het retourformulier op de site te hebben ingevuld kreeg ik echter geen reactie. Om het toestel toch te kunnen gebruiken heb ik de vijzen moeten uitboren.

Uitstekend!

Na aankoop van een camera-set lukte het door mijn onkunde niet om de set goed te installeren. Vandaar dat ik het verzoek bij Jaggs Alarm had neergelegd om tegen betaling een installateur langs te laten komen. Op initiatief van Jaggs Alarm hebben ze mij via TeamViewer geholpen om de set juist te installeren. Er werd alle tijd genomen voor de installatie en het bleek allemaal bij de service te horen. Echt fantastisch!

Zeer goede service

Ik liep vast met het koppelen met de mobiele telefoon, zij hebben mij door het installeren heen geholpen. Super!!

Goed product zoals beschreven op de website.

Als je het niet begrijpt is alles duidelijk na een telefoon gesprek

Vaak heb je er zelf niet zo veel verstand van en zou je eenvoudig een verkeerde bestelling kunnen plaatsen Maar dan bel je en wordt je goed op weg geholpen erg fijn

Levering duurde langer dan verwacht vanwege drukte. Vervolgens heb ik de producten in het verkeerde kleur gekregen.ba een telefoontje was dit ook opgelost.

Goede ondersteuning en snelle levering

Zowel per mail als telefonisch goede ondersteuning bij het advies. Top producten en snelle levering.

keurige en snelle levering

snelle levering van het product en goede hulp bij installatie.

Top bedrijf.

Altijd antwoord op de vragen dat je stelt. Zo moet het zijn. Levering correct. Top site.

Goed advies, snel leveren en redelijk geprijst.

Snel een alarmsysteem nodig en kwam uit bij Blaupunkt systeem. Helaas slecht leverbaar maar Jaggs kwam met een voorstel voor Ajax systeem. Snel leverbaar, zeer eenvoudig te installeren via app en in bedrijf te stellen. Had nog enkele vragen en deze werden snel beantwoord. Top service vind ik.

Prima bedrijf

Onlangs een bestelling gedaan voor de levering van Ajax buitensirene. Levering en contact waren goed en product heb ik snel ontvangen. Product was goed ingepakt. Ik heb wel twee punten van feedback: - betaaloptie geeft om een betaling via afterpay te doen. Maar die functie werkte niet. Ook niet vanuit een andere pc. - heb tijdens de bestelling geen bevestigings e-mail ontvangen. Contact hierover gehad per e-mail wat wel goed ging. Zou in de spambox moeten zitten, helaas was dit niet het geval. Uiteindelijk geen bestelbevestiging per e-mail ontvangenen, pakketje uiteraard wel ontvangen.

Beste William, Ontzettend bedankt voor de feedback, graag leggen wij u uit waarom AfterPay wellicht niet werkt. Het bedrijf AfterPay voert een korte scan uit op basis van uw betaalverkeer, als AfterPay het niet verstandig acht, dan laten hun deze betaalmethode niet toe. Ook orders boven de 1000,00 worden niet geaccepteerd uit veiligheidsredenen door AfterPay. Wat betreft de bestelbevestiging, dit is helaas gekomen doordat u een foutief mail adres heeft ingevoerd, dit hebben we inmiddels recht getrokken voor u! Met vriendelijke groet, Joost van den Bruggen, Klantenservice

Prima en snelle levering

Besteld, verzonden en volgende dag binnen zonder problemen.

Goed geholpen!

Behulpzaam met raad en daad!!!!!

Deze mensen doen al het mogelijke om de klant 100% procent tevreden te stellen! Zelfs na de werkuren staan deze mensen paraat met raad en daad. Uiteindelijk was mijn ongenoegen niet terecht waarvoor excuus . Als het goed is dan mag dat ook vermeld worden . Alles werd in het werk gesteld om mijn ontbrekende items zo snel mogelijk te leveren, waarvoor dank.Het Ajax systeem is echt een top systeem, zo simpel te activeren en te installeren. Heb al nieuwe items besteld bij dit bedrijf. Dit bedrijf is zeker aan te raden.

Alles goed geregeld!

Prima advies en perfecte service!

Super en professioneel

Onlangs een pakket besteld van Ajax Security op aanraden van de verkoper. Dit is echt materiaal van HELE goede kwaliteit aan een correcte prijs bij Jaggs. De mensen nemen ook de tijd, geven professioneel advies en zijn snel beschikbaar bij vragen. Ook een snelle levering naar Belgie, omgeving Vilvoorde . Ik had de bestelling geplaatst op donderdag namiddag 16:00u en het materiaal werd keurig afgeleverd de dag daarna op de middag ! . Indien je pro advies en materiaal zoekt aan goede voorwaarden , twijfel niet !! Bedankt team van Jaggs en tot later !!

Kennis van zaken en topadvies. Uitstekend door hen geholpen, speciale dank aan Angelo die me adviseerde naar het beste product en implementatie.

Ze zijn er als je ze nodig hebt en komen hun afspraken na

Topservice

Zeer goede persoonlijke service voor uiteindelijk een scherpe prijs.

Over Jaggs Alarm

Jaggs Alarm is een bedrijf dat totaaloplossingen biedt op gebied van beveiliging, hierbij wordt ervoor gezorgd dat u naast de losse componenten ook pakketten kunt samenstellen waarbij zeker gesteld is dat het totaalsysteem werkt. Laat u verrassen door de betaalbaarheid en kwaliteit van onze systemen, de service van ons team en de transparantie in onze bedrijfsvoering.