Mensen met kennis. Zeer snel in respons zowel via chat als mail. Hun kennis van zaken zorgt ervoor dat een keuze tussen hun enorme aanbod een stuk eenvoudiger wordt.

Behulpzaam en goed advies.

Advies op maat en kundig. Mijn eerste instake was een andere verdeling van sensoren en sirenes dan dat ik uiteindelijk heb aangeschaft. Mijn optie was duurder dan de optie die zij mij uiteindelijk aangegeven hadden. Hierdoor het gevoel gekregen dat zij niet alleen maar willen verkopen, maar dat de wens van de klant hierin net zo belangrijk is. Als ik ga uitbreiden, dan doe ik dat zeker via hun.

Jaggs Alarm doet wat hij beloofd.

Snel en correct.

correcte en stipte levering

correcte en stipte levering top !

Keurig geholpen

Het advies was goed en de medewerkers in de showroom hebben mij een goed en passend systeem geadviseerd welke ik aangeschaft heb.

redelijk, producten oke, communicatie=puntje van aandacht

We kopen er regelmatig zaken waar we eigenlijk geen ondersteuning voor nodig hebben maar omdat het prijstechnisch wel aardig is. Communicatie gaat vooruit in het begin was het echt een drama maar nu werkt het al stukken beter.

Technisch zeer eenvoudig, data connectie complex

de verkoop verliep vlot, de technische installatie was gemakkelijk. De connectie met modem is nog niet in orde. Korte toelichting: over installatie werd oorspronkelijk weinig info meegegeven. De teamviewer sessies waren perfect: goede support naar email connectie (uiteindelijk werkte ze niet!), goede support naar installatie van connectie met mijn smartphone en werkte ook (uiteindelijk alleen via wifi, niet via 4G). Uiteindelijk moesten een aantal settings op de modem worden aangepast (best raden waar) Na alle verwoede pogingen werkt de camera niet. Vandaag heb ik de camera reset het inloggen is mij nog niet gelukt. Het is duidelijk dat je veel van PC, modem, data communicatie moet afweten om een installatie succesvol af te ronden. (Heb reeds specialisten gecontacteerd die zelf een Dahua camera hebben: "complexe installatie". Ga mij aanbeveling aanpassen in de hoop mijn installatie inorde komt Graag advies hoe verder?

Heel tevreden

Alles was snel en correct verlopen. De volgende camera komt terug van jullie!

Duidelijke uitleg. Goed geholpen.

Prima aftersales.

Ik kreeg de smart instellingen voor twee camera's zelf niet goed ingesteld, met een beetje hulp op afstand ging dat prima.

Zeer behulpzaam team , goed ontvangen !

Het team van Jaggs Alarm doet enorm zijn best , zowel voor de uitleg over hun producten als voor de levering .Alles was geleverd zoals het moest. Nu alles nog plaatsen en aansluiten . Voor de technische ondersteuning hebben ze ons belooft dat we altijd contact mogen opnemen . Een zeer aangenaam team dat zijn beloften nakomt . Wij zullen in de toekomst nog dingen bij hen bestellen , zeker weten! Proficiat jongens !!!

Goede begeleiding bij het installeren

Prettige contacten te

Prima shop.

Goede prijzen en redelijk snelle levering.

Prima en hebben zelf ècht verstand van de producten

Diverse vragen tijdens het aansluiten en instellen wisten ze direct online te beantwoorden en zelfs meerdere keren zonder méérkosten

Snelle en goede verzending

Product werd zelfde dag verzonden, was goed verpakt en was helemaal in orde. Werd helaas met DPD verzonden, anders 5 sterren.

Toch maar mooi voorelkaar gebracht

subliem

Bestelde spullen, alarminstallatie en camera's, op tijd geleverd. Problemen bij het installeren, Experia V10A communiceert niet met Dahua. Telefonisch kwamen we er niet uit, toen zijn ze bij mij langs gekomen om mijn probleem perfect op te lossen. De service is TOP!

Goede prijs/kwaliteit verhouding voor Ajax alarminstallatie. Prima service en after sales. Vertrouwen is volledig bewaarheid geworden

Erg duur

Fijne stickers. Verzendkosten zijn alleen erg duur, wordt 4,95 euro verzendkosten gerekend voor vijf stickers. Op de envelop staat dat verzenden van de stickers 1,65 kost. Hier maken ze dus belachelijk veel winst op.

Kijk dit is top!

Goed geholpen. Camera werkte niet direct. S’avonds nog heen en weer gemaild en uiteindelijk opgelost. Wat een service. Inzicht in de status liep een beetje vertraagd. Anders zeker 5 sterren. En wat fijn is je kunt er ook gewoon naar toe.

Ik had problemen met het installeren van mijn camera. Ik ben door Jaggs Alarm vakkundig ondersteund. Ze hebben al mijn problemen opgelost.

Goede en snelle afhandeling van de bestelling.

Top bedrijf.

Ontzettend klant gerricht

De klantencervice was meteen bereid me te helpen en tegemoet te komen. Mijn bestelling was snel geleverd.

Een hele goede ervaring!

Al mijn installatievragen zijn vanmiddag opgelost, met Teamviewer en de mannen van de helpdesk!

Over Jaggs Alarm

Jaggs Alarm is een bedrijf dat totaaloplossingen biedt op gebied van beveiliging, hierbij wordt ervoor gezorgd dat u naast de losse componenten ook pakketten kunt samenstellen waarbij zeker gesteld is dat het totaalsysteem werkt. Laat u verrassen door de betaalbaarheid en kwaliteit van onze systemen, de service van ons team en de transparantie in onze bedrijfsvoering.