Beloofde ervaring

Zoals beloofd deel ik hierbij mijn ervaring. Na een vandalisme aan onze auto slapen wij erg slecht, na speuren op het internet kwamen we uiteindelijk terecht bij Jaggs Alarm. We hebben hierbij een compleet camerasysteem afgenomen met recorder voor minimaal 2 weken opname. De camera's voldoen aan al onze eisen, de camera's volgen personen en geeft een alarm af zodra en iemand in de buurt van mijn auto is op een bepaald tijdstip. Het werkt allemaal super en ook het nachtbeeld is veelbelovend ( kleurenbeeld ). We gaan nu ook het Ajax alarmsysteem aanschaffen en laten installeren door deze partij. Dank jullie wel.

Camerabeveiliging Winkel Hilversum

Mijn ervaring met Jaggs is super, van A tot Z is alles geregeld, zowel de installatie als de levering van de producten..

Zelfs in het weekend neemt men de tijd om te ondersteunen met mijn Hikvision camera's. De camera wilde ik in mijn Ajax applicatie gekoppeld hebben en Joost heeft mij keurig geholpen hierbij.

Geen reactie meer als ik retour wil terugsturen

Ik ben bij mijn bestelling goed geholpen door Joost en was blij met mijn bestelling. Ik had na het plaatsen van mijn bestelling door dat ik 1 verkeerd artikel had besteld, dus meteen een mailtje gestuurd met de vraag of ze deze konden omruilen voor het juiste artikel. De bestelling was nog niet verzonden dus dat was geen probleem. Toen de bestelling geleverd werd zat toch het verkeerde artikel erbij, dit kan natuurlijk gebeuren. Weer gemaild en ik zou een retourlabel ontvangen zodat het omgeruild kon worden. Ik heb nog verschillende keren daarna gevraagd waar het retourlabel bleef, maar helaas nooit meer een reactie ontvangen. Ook via de website zelf een retourlabel aangevraagd, maar ook daar nooit een reactie op ontvangen. Ik dus dus ondertussen al meer dan een maand te wachten op het retourlabel, maar ik krijg maar geen reactie. Erg jammer, zou ze dus niet aanbevelen.

Zeer goede prijs en services. Bij volgende bestelling weer bij jullie plaatsen en een aanrader voor anderen. Bedankt

Goede communicatie en afspraken nagekomen

Na telefonisch overleg heeft Joost mij ander deur/ raamcontacten gestuurd omdat ik een verouderde type had besteld. Voor de rest was de website duidelijk genoeg en bestellen ging gemakkelijk. Als dit project lukt in Spanje ga ik woning en bedrijfspand in Nederland ook zeker voorzien met een alarminstallatie van Jaggs Alarm.

Keurig

Meerdere dahua camera's besteld en laten installeren door dit bedrijf. Ik had een fout gemaakt met de aantal megapixels en zonder meerkosten heeft Jaggs mij de upgrade gegeven. De camera's geven haarscherp beeld, ook op afstand heeft Joost nog even meegekeken of de instellingen goed stonden. Keurig!!!

Top bedrijf

Geen vraag is teveel voor dit bedrijf, mijn kantoor is beveiligd met diverse Ajax componenten.

Showroom bezoek

Na een vernieling van onze auto op de oprit zijn we uiteindelijk bij Jaggs Alarm terecht gekomen, het zijn aardige medewerkers en hebben onze geholpen om de geschikte camera's te plaatsen. Zelfs in het donker hebben we superbeeld.

*****

Ik heb een alarmsysteem bij hun besteld. Ze wekken op hun site de illusie, dat dit vanuit Nederland verzonden wordt, met PostNL. Ik bestel iets op maandag, voor 17.00 uur. De status van dit product was op voorraad! Dus volgens hun eigen site, zou het de volgende dag geleverd moeten worden. Echter pas vandaag, woensdag eind van de middag, is het verzonden! Oke, 2 dagen vertraging zou je denken. Kan gebeuren. Nou zie ik dat het met DPD verzonden wordt. Op hin site staat enkel PostNL. Oke, ze hebben misschien een nieuwe bezorger. Dan zie ik van waaruit het verzonden wordt, Litouwen! Dit pakket is dus nu, 2 werkdagen ye last verzonden, nog enkele dagen onderweg. *** dus! Zonder hierover maar iets te vermelden op hun site. Het pakket wordt ook niet vanuit hun bedrijf verzonden. Maar door een voor mij totaal onbekend, Litouwse onderneming. Waardoor dus de verzending en verzekering en retournering, volledig bij dit Litouwse bedrijf ligt. Als het niet aankomt of kapot, kan ik het met dat bedrijf gaan regelen. Kortom, niet bij Jaggs bestellen! Lijkt erop dat dit ooit een legitieme onderneming was, maar nu als *** bedrijf wordt gebruikt.

Beste klant, Bedankt voor uw bevindingen. We schrikken nogal van de review daar u ons bestempeld als onbetrouwbaar. Wegens voorraad tekorten hebben we meerdere magazijnen in Europa die al onze klanten direct kunnen beleveren. Tenslotte hebben we ook magazijnen in Benelux. U bent immers nooit verantwoordelijk voor de verzending, dit zijn wij als bedrijf zijnde, mocht het pakket zoek raken door de pakketdienst dan lossen wij dit op. We zitten tevens ook niet voor niets aangesloten bij Creditcard, AfterPay en Klarna. In dat geval leveren we het pakket opnieuw of we crediteren het aankoopbedrag, daar bent u als consument beschermd voor. Niet alleen aan consumenten, maar ook zakelijke klanten zijn hier beschermd voor, we doen immers ook zaken met het Ministerie van Justitie en veiligheid en zitten aangesloten bij diverse keurmerken om het bedrijf hoog in het vaandel te waarborgen. We begrijpen uw wantrouwen daarom ook niet helemaal. Tevens hebben we u op de hoogte gehouden dat de levering 1 tot 2 werkdagen vertraagd is. Daarbij heeft u ook een scherpe prijs gekregen voor de producten die u aangeschaft heeft. Helaas kunnen we het niet iedereen naar hun zin maken en komt u over als een erg onredelijke klant die van alles aan het zoeken is om een bedrijf opzettelijk aan de schandpaal te nagelen. Als we u nog ergens mee kunnen helpen dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Joost van den Bruggen CustomerCare

Geweldige service

Heb een Ajax hub 2 4g overwogen met verschillende accessoires. Nadat ik mijn plattegrond had gemaild voor de opstelling van sensoren kreeg ik binnen 1 uur een mail terug met het advies. Heb meteen het systeem besteld incl accessoires en de volgende dag kwam Post NL langs met het pakket. Top service en levering.

Betrouwbare levering van alarminstallatie en camerabewaking

Ik ben tevreden met de levering van de alarminstallatie en camerabewaking van Jaggs Alarm. De producten zijn van hoge kwaliteit en de levering was snel en efficiënt. Ik heb vooral waardering voor de duidelijke en transparante communicatie van Jaggs Alarm. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling en ik kon altijd contact opnemen met een medewerker als ik vragen had.

Compleet Ajax alarmsysteem

Levering zeer snel. Goed telefonisch advies en doet het beloofd.

Deskundig advies en installatie

Na veel speuren op het internet terecht gekomen bij Jaggs Alarm, we zagen door de bomen het bos niet meer, uiteindelijk hebben we een goed advies gekregen voor de installatie van on Ajax alarmsysteem en Hikvision camera's. Dit bedrijf is helder en transparant over de prijzen, maar ook de service is meer dan uitstekend. Na een vernieling van onze auto kunnen we onze eigendommen nu haarscherp in acht nemen met deze uitstekende camera's. Zelfs 's nachts hebben we kleurenbeelden.

Alarminstallatie en camerainstallatie

Goed advies gehad m.b.t. de beveiliging van mijn woning, daarbij werd ik ook keurig geholpen met het advies omtrent het alarmsysteem en camera's.

voldoende

mijn ervaring met dit bedrijf is positief snel levering van de goederen. Communicatie kan iets wat verbeteringen hebben. Stond nog 1 artikel in backorder is na divers email verkeer besloten tot terugbetaling omdat levertijd onbekend is. mvg M de Haan

Gewaardeerde klant, Bedankt voor uw review, we hebben u op de hoogte gehouden van de nalevering. We vinden het daarom ook erg jammer dat u een verkeerd beeld schets naar onze toekomstige klanten. De keypad is inmiddels afgestuurd, we betreuren de vertraging maar het gaat ontzettend hard met de voorraad. Op drukke dagen kan het zo zijn dat u ons telefonisch niet te pakken krijgt, in dit geval kunt u het best even mailen zodat wij u terugbellen. Mochten we u nog ergens mee kunnen helpen dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Joost van den Bruggen Customer Service

Levertijden wijken af, communicatie kan beter ...

Op vrijdag 17/11 - 14:20 een behoorlijke bestelling geplaatst, In de avond geen tracking ontvangen dus een mail naar Jaggs met de vraag of ik de bestelling mocht ontvangen op zaterdag zoals aangegeven op de website? Een nette mail terug gehad waarin men aangeeft dat men door drukte het pakket niet verzonden heeft. Daarbij biedt men als compensatie een korting aan op een vervolg bestelling, en men geeft aan er een “emergency shipment” is aangemaakt en dat een belevering op maandag 20/11 zal plaatsvinden. Ondanks deze aanbieding en op basis van de nette mail nog een kleine bestelling erachteraan gezet (op zaterdag 18/11, zonder gebruik te maken van de korting, met als doelstelling dat deze bestelling dan ook maandag geleverd kan worden). Uiteindelijk op dinsdag contact gehad met het Jaggs en heb ik de track en trace gekregen, en het goede nieuws dat de bestelling toch vandaag (dinsdag) geleverd gaat worden. Al met al is daarmee de vertraging beperkt gebleven, maar communicatie met klanten is key zelfs in superdrukke tijden.

Zeer goede service

Voor de tweede keer een van de kamera s geïnstalleerd dit was garantie dit werd zeer correct afgehandeld met het installeren ben ik zelf niet zo handig dus heb ik weer support aangevraagd men doet hier absoluut niet moeilijk over , en de medewerker Angelo heeft met gedegen kennis en op een geduldige manier ( wat je vandaag de dag niet veel meer tegenkom ) de hele boel weer op orde gebracht. Nog dank

Familie Samson

Na het speuren op internet na een vervelende inbraak een inbraakbeveiligingssysteem overwogen en camerabeveiliging. De medewerker heeft ruim de tijd genomen om mij goed te informeren en zelfs na werk tijd hebben we uiteindelijk de offerte binnen gekregen. Dit bedrijf heeft beduidend geen 9 tot 5 mentaliteit en zijn hier zeer tevreden over. We zitten er ook over na te denken om ons systeem aan te laten sluiten op een meldkamer.

Uitmuntende service

In mijn buurt zijn de inbraken de afgelopen periode flink gestegen, uiteindelijk kwam ik uit bij een Ajax alarmsysteem. Die heb ik gekocht bij Jaggs, het systeem heb ik voor een mooie prijs gehad. Hun prijzen zijn zeer concurrerend. Maar het belangrijkste is natuurlijk ook de service die ik heb gehad. Daar ben ik erg tevreden over.

Winke beveiligd Hilversum

Prima ervaring, contact gehad met Joost van de klantenservice en die heeft mij uitstekend geadviseerd omtrent een Ajax alarmsysteem en Hikvision camera's. Mijn winkel is nu weer volledig u to date!

Niet te bereiken, geen communicatie

Besteld, te laat ontvangen. In de tussentijd elders besteld en daarom retour aangevraagd bij Jaggs (ruim binnen de termijn van 14 dagen). Ontvangst van de retourmelding is automatisch bevestigd maar retourautorisatie/label/bevestiging tot op heden niet gehad. Diverse belpogingen, helaas niet te bereiken. Uiteindelijk na het plaatsen van een review hier, een mail gekregen van de algemeen directeur. Citaat: “U valt buiten de bedenktijd, ik adviseer om de producten terug te sturen van de andere winkel waar u het aangeschaft heeft.” - terwijl we nog vóórdat er werd geleverd een retour hadden aangevraagd. De prijzen zijn goed en het lijkt allemaal prima, maar verwacht geen service.

Geachte, Door extreme drukte zijn we inderdaad wat minder bereikbaar, uw levering heeft inderdaad een kleine vertraging opgelopen wat zelden voorkomt. Dit is ook te zien aan de rest van onze klanten en beoordelingen die wel tevreden zijn. Helaas kunnen we het niet iedereen naar hun zin maken en hebben we geen invloed op derden zoals Post NL. We vinden dan ook erg jammer dat u ons hiervoor een 2 geeft, alsof we u opzettelijk niet beantwoorden. Alsof wij ervoor kiezen dat Post NL het later moet leveren. Met vriendelijke groet, Joost van den Bruggen Customer Care

Goede ondersteuning

Had wat problemen met mijn NVR ( 2 jaar geleden aangeschaft ). Ben van internetprovider veranderd en het instellen lukte me niet, het bedrijf heeft me kosteloos geholpen om de NVR weer werkend te krijgen. Super service.

Order ..968

Nadat in eerste instantie mijn bestelling niet ontvangen werd is deze opnieuw verzonden en inmiddels ontvangen. De producten zijn naar wens. Het contact leggen om te informeren naar de levering kostte mij in eerste instantie enige moeite. Uiteindelijk via mail contact gehad met Joost waarna alles zo was opgelost, dus dat is top.

Makkelijk en zeer professioneel

Zeer snel geleverd, eenvoudig op te stellen, app zeer gebruiksvriendelijk en vooral de service en hulp (op afstand) bij het instellen - zelfs op een zondag (Angelo) - wordt zeer geapprecieerd. Een aanrader.

Over Jaggs Alarm

Jaggs Alarm is een bedrijf dat totaaloplossingen biedt op gebied van beveiliging, hierbij wordt ervoor gezorgd dat u naast de losse componenten ook pakketten kunt samenstellen waarbij zeker gesteld is dat het totaalsysteem werkt. Laat u verrassen door de betaalbaarheid en kwaliteit van onze systemen, de service van ons team en de transparantie in onze bedrijfsvoering.