Makkelijk en zeer professioneel

Zeer snel geleverd, eenvoudig op te stellen, app zeer gebruiksvriendelijk en vooral de service en hulp (op afstand) bij het instellen - zelfs op een zondag (Angelo) - wordt zeer geapprecieerd. Een aanrader.

Top service.

Camera gekocht en ben er heel tevreden mee, in mijn shop kan ik nu alles goed in de gaten houden.

Goede ervaring

Een camera besteld van het merk Hikvision, door Joost ben telefonisch te woord gestaan met een goed advies. Nu weet ik zeker dat ik geen verkeerde keuze gemaakt heb. De Colorvu camera van Hikvision geeft prachtig beeld en zelfs als het pikdonker is heb je kleurenbeeld en kun je kentekens van auto's lezen.

Camerasystemen laten installeren

Mijn ervaring is uitstekend met Jaggs Alarm, nu heb ik weer een bestelling geplaatst om camerasystemen te laten installeren. We maken al 4 jaar gebruik van de Hikvision Ax Pro en die willen we graag uitbreiden met camera's.

Gewoon goed

Top geholpen

Hikvision cameras en Ajax alarmsysteem

Ik kreeg een uitnodiging om een review te schrijven, normaal doe ik dit niet maar ik vind het in dit geval zeer op zijn plaats. Mijn volledig alarm en camerasysteem bij Jaggs Alarm aangeschaft. Levering was keurig op tijd binnen. Ik werd van te voren gewaarschuwd dat PostNL mogelijk vertraging heeft, maar dit was uit eindelijk niet het geval. Ook de service na aanschaf is ideaal. Er werd tot in de avond op mijn mailtjes gereageerd. Ik had zelf wat problemen met het verkrijgen van een correct IP adres voor mijn camera's, dit hebben ze me toch goed kunnen uitleggen zonder moeilijke termen te gebruiken. Daarnaast had ik zelf er ongeluk een verkeerd product aangeschaft. Dit mocht ik netjes terugsturen waarna ik mijn geld terug kreeg.

Zijn erg vriendelijk en meedenkend

Complete Ajax systeem gekocht en zeer goede uitleg gekregen. Tot in de details alles netjes uitgelegd. Ook mijn uitbreiding ga ik zeker weer hier aanschaffen.

prima snelle service

En ja, ze hebben ook een foutje met levering gemaakt. Maar direct keurig opgelost (voordat ik het zelf wist zelfs) en pas als je merkt dat bedrijven zelf hun foutjes zien en/of juist en snel oplossen weet je pas dat het een goed bedrijf is en niet slechts een dozenschuiver

Mijn ervaring: Koop hier NIETS!!

Op 15 mei 2023 een bestelling geplaatst, deze is worden verzonden op 17 mei 2023, dus niet voor 17:00 besteld morgen in huis wat Jaggs alarm beweert. Vervelende is dan dat op 18 mei een feestdag was en ik het pakket pas op 19 mei heb ontvangen. Ik heb Jaggs gebeld, helaas zijn deze telefonisch niet bereikbaar, er nam na diverse keren bellen niemand op. Dan maar via Facebook Messenger geprobeerd, hier werd mijn bericht na enkele minuten gelezen. Echter ontving ik geen reactie. Ik heb diverse berichten gestuurd, geen reactie mogen ontvangen. Ik heb hierop een negatieve recensie geschreven, ineens kreeg ik reactie via Facebook Messenger dat er een leveringsprobleem was van gepaalde artikelen en zij daarom heb pakket later hadden opgestuurd, kan natuurlijk gebeuren maar laat de klant dit dan even weten. Op de site stond immers dat het product op voorraad was. Vervolgens is ook nog eens door PostNL het pakket naar een pakket automaat gebracht, daar heeft Jaggs geen invloed op, echter is het vervelende dat ik geen code had ontvangen voor het pakket af te halen. Helaas, dan blijft deze 72u in de pakket automaat zitten en daarna wordt deze verzonden naar een pakketpunt. Dit heb ik aan Jaggs doorgegeven er werd geantwoord we gaan een klacht indienen. Oké, maar mijn bestelde artikelen dan? Daar had Jaggs geen boodschap aan. Uiteindelijk is er flink gediscussieerd per mail en heeft Jaggs de koop ontbonden. Omdat ik een negatieve recensie had gezet, en deze niet wilde verwijderen gaat Jaggs het betaalde bedrag pas uitbetalen op de uiterste betaaldatum, dit heeft hij zo per mail laten weten. Ik heb gezegd naar mijn rechtsbijstand te gaan en wettelijke rente op te leggen wanneer er niet tijdig wordt terug betaald, daar waren zij niet van gediend vandaar deze reactie per mail. Ik ben als klant immers niet verantwoordelijk hoe een verzending gaat, dit is toch echt voor de verzender, aldus de consumentenbond. De manier waarop naar mij als klant gecommuniceerd werd, is ronduit onb

Beste Jordy, Helaas staan er alleen maar onwaarheden in de door u gegeven review. De manier waarop u met ondernemers omgaat is heel onbeschoft. U heeft geen contact met ons opgenomen en begon nog geen dag later na de bestelling met het schrijven van valse reviews en te dreigen met advocaten, consumentenbond, wettelijke rente (?!) Via facebook heeft u enkele berichten gestuurd. Facebook is geen officieel kanaal van ons, onze marketeers maken hier ook gebruik van. Dan kan het kloppen dat berichten worden gelezen en niet worden beantwoord. De marketeers kunnen namelijk geen antwoord geven. U heeft vervolgens toch via mail gereageerd op ons en wilde de koop ontbinden. Daarnaast eiste u per direct uw aankoopbedrag terug MET wettelijke rente. Dit is te gek voor woorden. Uw order is na 17:00 uur geplaatst. Om precies te zijn 20:59 uur in de avond. Dan klopt het dat uw order pas een dag later verstuurd wordt. Tot slot zijn wij uiteraard verantwoordelijk voor uw bestelling. Wij hebben echter geen invloed op PostNL en eventuele vertragingen. Dat het pakket naar een pakketten automaat is gebracht hebben wij geen invloed op. Vervolgens heeft u het pakket niet opgehaald omdat u wilde dat het bij u thuis afgeleverd werd. Dit pakket is dus onnodig lang blijven liggen en retour gegaan naar ons. Nog voor ontvangst van retour hebben wij uw aankoopbedrag gecrediteerd. Er was helaas geen redelijk gesprek met u te voeren. Wij denken enkel in oplossingen en u in dreigementen met rechtsbijstand en consumenten bond. Wij hopen dat u in het vervolg beter met uw medemens/ een ondernemer omgaat. Klant is koning, maar er zijn grenzen. Met vriendelijke groet, Team Jaggs Alarm

Great service

they did not support shipping to my country, but they've added it in one day. After ordering an items, shipping has arrived in few business days but one item was in wrong color. They sent me the right item free of charge. Would order here again.

• Bi nas priporočili? Yes

De belofte dat bij bestelling vóór 17.00u de volgende dag wordt geleverd is verkooppraat

Ik heb gisteren een camera besteld. Ik had mijn factuur zelfs vóór 17.00u binnen, maar helaas .... vandaag geen camera. Vandaag gebeld. Hij was zelfs nog niet aan PostNL meegegeven. Gebruikelijke exuses: het is vakantietijd, het is druk, mailtje pas ontvangen om 17.05 (terwijl ik nooit heb gemaild), bij Mediamarkt gaat het ook wel eens fout, kortom: ik zit nu met een probleem omdat ik vanavond mensen krijg die e.e.a. zouden installeren en het is er niet. Dank, dank, dank. Ik zit in de bouwbranche, heb zelf ook een aantal panden, en zal aangeven dat mijn ervaring met Jaggsalarm negatief is.

Helaas is er geen normaal en redelijk gesprek met u te voeren. U begon meteen te schelden en mopperen. U bleef door drammen over dat u de camera exact vandaag nodig had. Dat u een jurist was, dat u meerdere panden bezit. Heel vreemd om dit allemaal te benoemen. Wellicht had u dit ook iets eerder kunnen bedenken i.p.v. precies om 17:00 een order te plaatsen en het wijzen naar andere die hen uiterste best voor u doen. Nu geeft u toekomstige klanten een verkeerd beeld van ons en dat vinden we erg kwalijk. Als u de order inderdaad zoals u aangeeft vóór 17:00 geplaatst had, had u hem de volgende dag gehad. Maar u plaatst hem exact om 17:00 terwijl er duidelijk aangegeven wordt "vóór 17:00 is volgende dag in huis". En dan nog is het de vraag of de koerier zijn best doet in vakantie tijd. Ook hier houdt u blijkbaar geen rekening mee. Groot risico die u zelf genomen heeft. We hebben meerdere malen uitgelegd dat de order om exact 17:00 geplaatst is, vóór 17:00 is meestal volgende werkdag in huis. U blijft aangeven dat dit niet vermeldt staat. De mail die u eerder ontvangen heeft is een registratie van uw account, geen order bevestiging. We vinden het dan ook erg vervelend dat u de camera niet tijdig ontvangen heeft. De volgende dag zouden er al installateurs bij u komen én zou u met vakantie gaan. Zeer strakke planning. Gezien u de "gebruikelijke excuses" gewend bent, doet u dit wel vaker. Dat is uw goedrecht ook, maar dan moet u niet een hardwerkende ondernemer onderuit halen als het volgens u een keer "mis" gaat. Wij wensen u nog veel succes met uw panden.

Uitmuntende service

2 jaar geleden een hikvision camera gekocht, heeft het altijd keurig gedaan geen problemen. Tot op een dag dat ik de verbinding verloor, ik kon de camera niet meer raadplegen. Wat bleek, utp aansluiting (Poe) doorgebrand van de camera. Contact gehad met Angelo van Jaggs Alarm, deze vertelde mij doordat ze dealer zijn van Hikvision ik 3 jaar fabrieksgarantie heb. Ik heb de camera ter beroordeling opgestuurd en snel werd geconcludeerd dat Jaggs deze ter reparatie aan moest gaan bieden bij Hikvision. Na enige tijd kwam er nieuws vanuit Hikvision, de camera was niet meer te repareren, dezelfde type camera was niet meer leverbaar. Ik kreeg vanuit Jaggs een tegoed voucher ter waarde van het aankoop bedrag van de toen aangekochte camera. Keurige service! Met ietsjes bij betaald te hebben heb ik een nieuwere type Hikvision camera teruggekocht. Veel lof voor de keurige service van Jaggs / Hikvision. Ik adviseer deze zaak zeer zeker!

Voor herhaling

Via website info vergaard, en dan telefonisch advies ingewonnen. Fijn geholpen. En dat al voor de 3de keer. Top Doe zo voort . paul van bsmarttrade.be

Mijn probleem nog niet opgelost maar ze doen hun best om tot goede oplossing te komen.

Idem titel. Willen dat mijn probleem opgelost wordt en zijn daar heel actief en juist mee bezig. Dit dmv mail, inloggen op systeem en aanpassing/update uitvoeren.

perfect

Makkelijk bestellen, goede service, niet te duur.

Eerst positief, nu minder

Ik had eerst hele positieve ervaringen met Jaggs Alarm, maar na een nieuwe bestelling, kreeg ik de 1e geleverd en de rest kwam later door een fout. Nou ja, kan gebeuren. Nadat alles compleet was, de camera en toebehoren positief getest. Vervolgens heb ik de moeite genomen om een positieve review te schrijven, al zo'n 2 maanden geleden. Maar daar is helaas niets mee gedaan en niet geplaatst. Jammer

Top, snel geleverd

Goede voorraad, snelle levering en prijs ok.

Zeer fijne service van advies tot after sales

Ik heb een Ajax Security systeem gekocht en ben zeer fijn geholpen door Jaggs Alarm. Hetgeen ik van plan was, was geen verstandige oplossing, zo bleek (ivm automatisch sluitende gordijnen en luxaflex). Vervolgens zeer fijn geholpen met een alternatieve oplossing en deze is direct geleverd (zelfde dag nog verstuurd in twee separate zendingen). Ook de nabestellingen waren heel snel in huis. Ik had twee apparaten over en deze mocht ik terugsturen. Al met al 5 uit 5 punten.

Een 10 omdat zij het ook waarmaken!!!

Er zijn erg veel leveranciers van camera beveiliging en door de bomen zie je het bos niet meer. O.b.v. de google reviews heb uiteindelijk contact opgenomen met Jaggs Alarm. Vanaf het eerste contact was het voor mij duidelijk dat de reviews kloppen. Het aankoopadvies, het meedenken en de kennis van hun artikelen is uitstekend. Bij de aankoop werd meegedacht over welke camera opstelling het beste in mijn situatie is en ook welke camera daarvoor het beste zou zijn. Niet alleen de verkoop informatie is uitstekend, maar belangrijker nog is hun after sales. Alle vragen die ik had na de koop v.w.b. de installatie en configuratie werden professioneel beantwoord. ik kreeg zelf online support bij de configuratie. Als je dus op zoek bent naar een bedrijf die de daad bij het woord voegt, dan zit je hier zeker goed!!! Angelo, bedankt!!!

Zeer goed.

Na dat ik de ringbel heb ontvangen ( dacht ik dat doe ik zelf wel installeren maar dat lukte niet ). Toen heb ik Angelo gevraagd wat hij voor mij kon doen en heeft toen een monteur gestuurd deze heeft het geïnstalleerd en alles werkt zo als het hoort. Dus jaggs alarm krijgt van mij een dikke 10. Frans Koster.

Installeren alarmsysteem

Ik wil u heel hartelijk bedanken dat u mijn geholpen Dat is al een keer eerder gebeurt MIjn alarmsysteem werk weer als nieuw En voor informatie en de klant vriendelijke hij Carla

Goede service, installatie en ondersteuning!

Hikvision camerasysteem met 3 camera's gekocht. Na goed contact via de chat en doordat ik al wel wat voor informatie had de bestelling geplaatst met installatieservice via Jags. De bestelling werd vlot geleverd en de installatie kon daardoor binnen 1 week worden uitgevoerd via jaggs door "No Nonsense Beveiliging". Deze mannen waren vriendelijk, kundig en professioneel en hebben alles vlot en netjes geïnstalleerd. Nadien waren er nog wel wat onduidelijkheden over de mogelijkheden van de camera's en instellingen en daarmee werd ik goed geholpen door Angelo. Die heeft alles keurig uitgelegd en samen zijn we instelling doorgelopen en heeft alles uitgelegd. Alles werkt nu prima en naar tevredenheid. Goede camera's met prima HD beeld.

Goede service en uitleg tijdens de zoektocht wat ik wil.

Tijdens het speuren op de website kan je al gelijk hulp inroepen via de chat. Dit persoon reageert supersnel en helpt je goed met je zoektocht. Ik heb gekozen voor 2 turret camera's 4MP met recorder met 1 TB HDD. 's avonds rond 21:15 uur besteld en de volgende dag om 11:30 uur al geleverd. Dikke plus. Daarna nog een vraag gesteld via [email protected] en wederom supersnel een tevreden antwoord. 12:41 uur vraag verstuurd, 13:02 uur antwoord op mijn vraag van hun kant. Dat betekend voor mij 5*

Professioneel bedrijf zeer goede service

Staan klaar om te helpen , weten waar ze het over hebben en denken met je mee ,twijfel er niet over mijn volgende bestelling er weer te doen

Klantvriendelijk, snel een eerlijk!

3jaar geleden een Hikvision set gekocht. Helaas een storing, zelf veroorzaakt. Na uren zelf geklooi, even een mailtje gestuurd. Geen dagen wachten maar binnen een half uur een mailtje en het werkt weer, top!

Over Jaggs Alarm

Jaggs Alarm is een bedrijf dat totaaloplossingen biedt op gebied van beveiliging, hierbij wordt ervoor gezorgd dat u naast de losse componenten ook pakketten kunt samenstellen waarbij zeker gesteld is dat het totaalsysteem werkt. Laat u verrassen door de betaalbaarheid en kwaliteit van onze systemen, de service van ons team en de transparantie in onze bedrijfsvoering.