Goed bereikbaar, goed advies. Prima prijs

Heel goed bedrijf

Top producten en een top bedrijf. Ook na aankoop geweldige ondersteuning.

Heel tevreden over de videodeurbel

We hebben bij Jaggs Alarm een videodeurbel gekocht. Omdat de installatie niet meteen lukte, hebben ze mij hierbij geholpen. Wij zijn tevreden over de videodeurbel en de goede service van het bedrijf.

Betrokken in service

Totale pakket afgenomen bij Jaggs alarm. Alarm compleet inclusief camera en slimme deurbel. Alles goed geïnstalleerd en bij een storing wordt je ook echt geholpen.

10 top

Alles volgens plan

goed en goedkoop

Eenvoudig en goed werkend alarm syteem

doeltreffend en goed

Jaggs Alarm is een geweldig systeem, Wifi daar werkt het uitstekend op als je het binnen hebt maar ook buiten met een goed wifi verbinding. Voor mij is het ideaal omdat ik het als een afschrikkende beveiliging heb. het is dus een prima alarm. Het geeft ook nog een melding op je mobiel als je het vergeet aan te zetten als je het pand heb verlaten. Je kan het dan io afstand alsnog inschakelen.

Perfecte hulp op afstand

Ik raad zeker JAGGS Alarm aan! zelf ben ik zeer goed geholpen en mijn pc werd van afstand overgenomen en alle camera's van mij zijn ingesteld door hun. Dus de service is heel goed ! En aanrader !

Snelle levering, item exact als beschreven

Ondanks de drukte rond de feestdagen snel geleverd.

Ik heb al veel camera's versleten, maar deze is echt wat anders. Mooie beelden overdag maar vooral in het donker. Voor de volgende camera ga ik weer naar Jaggs Alarm.

Prima, geen problemen

Geheel tevreden

Werkt zoals het moet, betrouwbaar, eenvoudige installatie

Heel goed gegaan

Simpel om online te bestellen. Goed verzonden

Jaggs alarm is erg klantgericht

Wij hebben vorig jaar een alarminstallatie laten plaatsen via Jaggs alarm. Na de installatie liepen wij aan tegen enkele problemen die op afstand door henzelf en via de door Jaggs alarm ingeschakelde installateurs vlekkeloos zijn verholpen. Wij hebben dus erg goede ervaringen met dit bedrijf, zullen hier in de toekomst ook weer naar toe gaan en raden hen van harte aan.

Wij zijn dik tevreden

Met de zeer kundige en goede klantgerichte adviezen van Angelo, waren wij snel overstag gegaan m.b.t. De aanschaf van het AJAX systeem.

Ook nog heldere uitleg gekregen betreft installatie camera. Top bedankt

goede service en prijs is goed

Telefonisch contact en goede uitleg. Installatie was makkelijk zelf te doen.

Correcte behandeling van vragen voor support.

Zowel bij leveren als bij storing word er een juiste ondersteuning gegeven om te zorgen dat er een tevreden klant is. Voor een volgende aanschaf is Jaggsalarm zeker van de partij.

top

Altijd heel goed geholpen, super

Een bedrijf wat de klant ontzorgd

Uiterst tevreden nemen ruim de tijd als je vragen hebt. Ook het advies vooraf was erg goed zou dit bedrijf zeker aanbevelen. Ook telefonisch bij het installeren goed geholpen. Top bedrijf

Heel prettig

T.b.v. vernieuwen van een camera in mijn appartementsgebouw kon ik direct een nieuwe camera ophalen. Goede service. Er werd ook telefonische hulp aangeboden als ik de camera niet toegevoegd in het systeem kon krijgen.

Prima bedrijf.

Alles ging zo als het hoort, Ik werd nog terug gemaild dat ik de verkeerde steun had besteld. Dus er wordt goed opgelet. Goed bedrijf.

Snel en professioneel

Leveren top producten, leveren ook snel en betrouwbaar. En voor vragen staan ze altijd klaar.

Over Jaggs Alarm

Jaggs Alarm is een bedrijf dat totaaloplossingen biedt op gebied van beveiliging, hierbij wordt ervoor gezorgd dat u naast de losse componenten ook pakketten kunt samenstellen waarbij zeker gesteld is dat het totaalsysteem werkt. Laat u verrassen door de betaalbaarheid en kwaliteit van onze systemen, de service van ons team en de transparantie in onze bedrijfsvoering.