Snel en professioneel

Leveren top producten, leveren ook snel en betrouwbaar. En voor vragen staan ze altijd klaar.

Deskundig personeel

Langs gereden voor advies over een set waar ik al mijn zinnen op had gezet. Kreeg goed advies en geen moment kreeg ik het gevoel dat ze me iets anders wilden aansmeren. Spullen waren snel geleverd. Binnenkort maar eens langs voor een uitbreiding ;)

Correcte snelle levering

Goede service en je wordt goed geadviseerd in de componenten. En snelle levering ook de nazorg qua vragen worden goed opgepakt.

Professionele en klantvriendelijke mannier van werken.

Staan altijd klaar om te helpen. Bestellen is makkelijk en het advies is helder.

vlotte en correcte service

Veel info op de website Goede ondersteuning via chat Snelle en correcte levering

Alarm werkt super goed, en geen valse alarmen

Alarm gekocht van AJAX en later uitgebreid met rookmelders op alle verdiepingen, ben zeer tevreden hierover. Heb geen 10 gegeven omdat ik de APP niet helemaal 100% vindt werken mbt meldingen (aan / uit / afgaan van alarm werkt goed, meldingen die je in kunt stellem zoals dat hij je attendeerd om het alarm aan of uit te zetten werkt niet echt.

besteld ontvangen alles oke

Perfect!

Snelle levering van de camera's en recorder. Ze staan later direct voor je klaar om je vragen te beantwoorden. Zéér kundig en perfecte service!

Snelle levering en goede support. Niet meer de goedkoopste helaas.

Op mijn vraag over een Ajax alarmsysteem werd telefonisch goed antwoord gegeven. Over een bestelling waar ik witte en zwarte sensoren had besteld werd voor de zekerheid contact op genomen of dat wel klopte. Ook een storing in een bedienpaneel werd zonder gezeur opgelost door deze te vervangen. Destijds kocht ik voor 3 huizen alarmsystemen. Voor mijn huis, dat van mijn vriendin en later dat van haar ouders. Toen was er een actie met 30% korting. Nu niet meer en zijn concurrenten goedkoper.

snelle levering en geweldige goede service; ook na installatie!!

Jaggs Alarm is geauthoriseerd dealer van Hikvision; je weet dus dat je altijd nieuwe en kwalitatief goede camera's camera's met up-to-date software ontvangt (geen clones etc) Onze bestelling kwam inderdaad de volgende dag al aan, een Hikvision speeddome DS-2DE4425IW-DE met bijbehorende recorder en POE switch. Tijdens en na de installatie heb ik meerdere malen met Angelo van Jaggsalarm contact gehad. Hij heeft me heel geduldig geholpen bij het instellen van de camera; alsook het oplossen van probleempjes achteraf. Bij Jaggsalarm levert men dus ook een goede after sales service!

Ik ben perfect geholpen door Angelo. Hij heeft heel veel geduld om jou ook uit te leggen hoe het allemaal werkt. Mij volgende camera's koop ik zeker weer bij JAGGSALARM. Dankjewel Angelo !

Top service echt een aanrader.

Snelle levering, goed verpakt, pro-actief

Had montagebox van Hikvision camera nodig ivm verplaatsen ptz camera. Via google en zoeken op product o.a. bij Jaggs Alarm uitgekomen. Betreffend Onderdeel online daar besteld. Ze Mailen na uurtje met de vraag of wel de juiste montage box is want is enkel voor bepaalde type ptz te gebruiken en vroegen typenummer ptz camera ter controle. Fijn dat men ff meedenkt. De benodigde specifieke montage box was overigens juist. De dag erop werd hij al per post afgeleverd. Prima service!

De ervaring met jaggs alarm is niks anders positief. Na bestelling de producten netjes volgens afspraak ontvangen. De camera’s zelf gemonteerd en de basis instellingen waren goed uit te voeren. Koppeling met app en buiten 4g wilde niet lukken. Na contact met klantenservice hebben ze mij geholpen en was het zo geklaard. Nogmaals dank hier voor.

Geweldige service van Jaggs Alarm

Ik kon na een nieuwe router niet meer mijn camerabeelden zien. Het bedrijf waar ik een paar jaar geleden mijn camerasysteem door had laten installeren was failliet gegaan en ik kwam via internet terecht bij Jaggs Alarm om ondersteuning te vragen. Ik kreeg Angelo aan de lijn en die heeft mij met geduld en veel expertise op afstand stap voor stap kunnen helpen. Op de vraag wat het consult zou kosten kreeg ik het antwoord dat het een service was van Jaggs. Dit zie en hoor je niet vaak, een service bieden aan iemand die nog geen klant is. Bij mij kunnen ze niet meer stuk en ik zal ze bij iedereen aanraden die een beveiligingssysteem nodig heeft. En nogmaals dank aan Angelo.

Geachte, Wij hebben u meerdere malen na werktijd geholpen omdat het voor u niet anders kon. Maar zelfs dan bent u niet tevreden. We proberen iedereen tevreden te houden. Onze support is op werkdagen van 09:00 tot 17:00 beschikbaar. De verkoop en advies ook nog wel eens in de late avond uren. Voor u hebben we al meerdere malen een uitzondering gemaakt om support in de avond te verlenen. Meer kunnen wij niet doen. Nogmaals we willen u graag helpen. Met vriendelijke groet, Team Jaggs Alarm

Snelle service ! Prima klantenservice en helpdesk!

Prima service en niet duur

Zeer tevreden na aanschaf Hikvision beveiligingscamera, goede en duidelijke handleidingen via de mail, en snelle reactie over de mail bij vragen.

Deze jongens maken het waar!

Online en telefonische (snelle) hulp bij het aan de gang krijgen van mijn camerasysteem. Onverwacht, snel, correct en efficiënt. Dikke aanrader!

Top service!!

Kreeg nieuw internet en mijn camera werkte niet meer, hun gebeld en alles geregeld door hen. Ongekende topservice.

Top bedrijf en top service

Was na eerdere goedkope maar erg onbetrouwbare camera,s toch wel eens op zoek naar wat betrouwbare exemplaren , bij hikvision uitgekomen , toen zoeken naar een dealer in de buurt , dit werd jaggs alarm , mede door de goede recensies bedrijf gebeld , en door een medewerker perfect geadviseerd over welke camera voor mij een goede keuze zou zijn , eerste camera was in één woord geweldig , vervolgens later nog een camera en een nvr gekocht , alles werkt perfect , en bedrijf staat altijd klaar voor vragen of als je er even niet uitkomt . Mooi bedrijf met een super service

Goede prijs en na aankoop goede service

Ajax alarmsysteem gekocht. Ook na de aankoop is Jaggs altijd te benaderen voor vragen/problemen. Ze reageren snel.

Hikvision, wat een spijt van aankoop

Ik zal de enige zijn, maar een hikvision van mijn leven niet meer. Gewoon mijn betrouwbare foscam, stekker er in barcode scannen klaar. Probeer rustig te blijven maar zou het liefste de hele bende bij elkaar wat een drama. Jaggs alarm probeert te helpen, maar ook dat gaat vanaf donderdag 8-12-20 zeer moeizaam. De nee staat voor het merk camera (HIKVISION) weer €140, nutteloos besteed. Ik kan nog wel even doorgaan.

Beste Gerard, Wat vervelend om te horen dat u problemen ondervind met uw Hikvision camera. Zoals u weet proberen wij een afspraak met u in te plannen om de camera in te stellen naar wens zodat het wel werkend wordt. Het merk Hikvision is wereldwijd marktleider op het gebied van camerabeveiliging en daarom is er meer expertise nodig dan Foscam om het in te stellen. Helaas geeft u aan dat u niet bereikbaar bent tussen 09:00 en 18:00, hierdoor kunnen we onmogelijk een afspraak inplannen daar u aangeeft dat u werkt overdag. Met vriendelijke groet, Joost van den Bruggen Klantenservice Jaggs Alarm

Goed geholpen door medewerker van Jaggs Alarm

Oplossing probleem met generieke Web service software t.a.v. bewakingscamera's van Dahau goed uitgevoerd. (SmartPSS)

Transistorstraat 71

1322 CK Almere

Over Jaggs Alarm

Jaggs Alarm is een bedrijf dat totaaloplossingen biedt op gebied van beveiliging, hierbij wordt ervoor gezorgd dat u naast de losse componenten ook pakketten kunt samenstellen waarbij zeker gesteld is dat het totaalsysteem werkt. Laat u verrassen door de betaalbaarheid en kwaliteit van onze systemen, de service van ons team en de transparantie in onze bedrijfsvoering.