Persoonlijke benadering en perfecte afhandelin

Ik ben zeer tevreden. De afwikkeling van mijn bestelling verliep zorgvuldig en snel. Het is prettig om een persoonlijk aanspreekpunt te hebben.

Snelle levering. Zoals beloofd!

Uitstekend!

Snelle levering, goed product

Ik had het synthetische vilt besteld. Voldoet prima. Ik had het bestelde de volgende dag al in huis.

Juiste producten, snelle levering

We zochten voor mijn man vilt om etsen af te drukken. Aangevuld voor mij met vilten bolletjes. Prima geregeld. Nononsens website.

vlotte site vlotte afhandeling

heel correct omschreven , degelijk materiaal

snelle levering, prima service. kleuren van vilt niet helemaal zoals op de website.

Zeer snelle service.

Bij vragen wordt er snel gereageerd wat er voor zorgt dat alles vlot verloopt.

Snelle afhandeling.

Vlotte afhandeling.

klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk, prima product

Snelle levering.

Snelle levering, goede producten ..... maar waarom moet ik Euro 5,95 betalen voor verzendkosten terwijl de werkelijke verzendkosten slechts Euro 2,49 bedragen?!?!?

De bestelling was de volgende dag binnen met normale postverzending. Precies de producten die besteld waren. Prima dus

Snelle en inhoudelijke service!

Snelle reacties, prima meedenken, duidelijke informatie, snelle levering.

Het gevraagde artikel werd prompt geleverd. Ook bijbehorende informatie vlekkeloos. Totaal !0 met griffel

Overzichtelijk site

Bestelling is in 1 keer begrepen, de leveringsdatum konden we afstemmen en de levering na de vakantie was op tijd.

Prima waar

De product omschrijving past bij het geleverde!! Top

Mooie kleuren vilt

Ik was opzoek naar vilt in pastelkleuren & deze hebben ze! Daarnaast snelle levering na het bestellen.

Heel mooi vilt, prachtige kleuren en geweldig snel geleverd!

Heel fijn dat je direct nadat je de bestelling hebt geplaatst een bevestiging hiervan in je mailbox ontvangt. Verdere levering en berichtgeving hierover verloopt ook goed. Ik ben super tevreden en heel blij met de prachtige lapjes vilt. Vooral de kleuren van het wolvilt zijn schitterend, precies wat je wenst!!! Veel dank!

Snel, betrouwbaar en prima artikel

Prettige webwinkel. Indrukwekkend snelle bezorging. Prima product. Aanrader.

Snelle goed informatie; Snelle afhandeling.

Het artikel was niet direct leverbaar, maar werd toegezonden nadat het weer beschikbaar was, zonder nieuwe aanvraag of aansporing mijnerzijds.

Prima bedrijf. Goede service en snelle levering.

Wat ik heel fijn vond is dat mijn vraag beantwoord werd over de verzendkosten en er niet star werd vastgehouden aan de regels zoals anderen doen. Mijn vraag was. Omdat ik maar 1 lapje vilt wilde bestellen of ze verzendkosten naar briefpost konden veranderen. Dat is geregeld. Prima.

Snelle levering, goede kwaliteit vilt

Zocht een mooie wolvilt om wat ontwerpen uit te werken. Heel tevreden met de kwaliteit. Info over de levering is steeds goed up-to-date. Snelle levering

Heb geen minpuntjes kunnen ontdekken

Ene dag besteld, volgende dag geleverd. Precies wat ik wilde en nodig had, dus niks negatiefs te vertellen. Op mijn vraag is via de app adequaat geantwoord.

Goede service, snelle levering en prima kwaliteit vilt

Ik ben zeer tevreden! Dank u wel