Alles prima, bestelling ook snel verwerkt.

Goed verzorgd snel geleverd

Besteld voor het eerst. Kwam snel en heel goed verzorgd aan. Kunstleer is prachtig van kwaliteit. Ik heb mijn adres gevonden!

Meedenken

Toen ik vertelde wat ik wilde dachten ze met me mee en gaven goede tips. Na bestelling was het snel geleverd. Het resultaat mag er zijn: de salontafel met glasplaat heeft nu een egaal groene binnenkant waat boeken gelegd kunnen worden.

Snel verstuurd, mooi verpakt

Fijn viot om mee te werken.

Producten zijn makkelijk te vinden in de shop, goede uitleg bij de producten erg mooie kwaliteit en verzending snel en zorgvuldig. Zeer tevreden.

snel, efficiënt, goede kwaliteit

op de ordelijke website snel kunnen vinden wat ik nodig had, werd snel en efficiënt afgehandeld, binnen enkele dagen bij mij thuis aangeleverd. Het materiaal was ook exact wat ik ervan verwachtte.

alles prima verlopen

enkel positieve ervaring

Snelle levering! Goed verpakt!

Ik was wat vergeten en stuurde een mail of er nog iets meegezonden kon, kreeg een betaallink en heb alles keurig ontvangen, heel tevreden over de service ;-)

Goed,

Snelle levering als brievenbuspakje.

Vilt viel kwalitatief tegen

Ik had een pakket besteld met alle kleuren A6 formaat. De kleuren zijn ok, maar het is goedkoop vilt, vrij hard en dun. Het vilt van de Hema is beter, jammer!

Goed!

Vraag werd snel beantwoord & snelle levering

Supersnel geleverd

Heel goede service

100% meegevallen

Correcte en vlotte levering. Mooi materiaal van topkwaliteit. Hier koop ik in de toekomst zeker opnieuw!

Prima spul, en snel geleverd

10+

snelle levering goede kwaliteit behulpzame uitleg in een woord zeer tevreden

Prima en vlotte levering

Nu e steeds minder fysieke winkels zijn voor deze artikelen , is vilt enzo een prima alternatief.

Plakvilt: goed product, aardig geholpen, snel geleverd

Aardig en snel mailcontact leerde dat ik het per rol kon bestellen ( bleek later ook op de website te staan). De planken van de antieke kast zien er weer mooi uit!

Snel geleverd en de kleuren van het vilt kwamen goed overeen met de foto’s op de webshop

mooie materialen, snelle levering

Ben heel tevreden, ruime keuze, mooie materialen, en snelle levering.

top

ik heb vilt besteld voor bekleden van mijn laden voor mij nieuwe kast heb van tevoren contact gehad over de lengte je krijgt vat je besteld gewoon helemaal top

Gewoon goed!

Snelle levering van prima producten. Een goed adres voor de popjes, beestjes of wat je dan ook wilt maken van vilt en schapewol.

goed grdaan

Snel bezorgd, ziet eruit als de foto. Prima kwaliteit

Snelle levering en mooi materiaal

Prachtig materiaal , netjes verpakt

Goede ervaring

Duidelijke site, snelle levering, goede communicatie en het vilt wat ik besteld had, was zoals ik verwachtte. Mooie kleuren.

Over Bij vilt enzo

Bij vilt enzo is sinds 2008 dé online vilt winkel met een ruime sortering vilt. Plakvilt, wolvilt, sprookjesvilt en acrylvilt in diverse diktes, kleuren en afmetingen. Online eenvoudig vilt kopen per meter, vilt op rol of vilt per lapje. Bij vilt enzo heeft naast een ruime sortering vilt ook diverse soorten garens, viltkralen, houten kralen, fournituren en veel meer hobbymaterialen.