Een ruime keus en van prima kwaliteit. De bestelling altijd keurig en vlug thuis bezorgd en met zorg ingepakt.

De kleuren op de site komen goed overeen met de kleuren in het echt. De wolvilt is heel fijn om mee te werken. Supersnelle bezorging

Snelle levering, mooie stof

TROEP

Plakvilt Zwart 45 cm breed, zelfklevend vilt ca. 1 -1,5 mm dik. Breedte 45 cm. Lengte per hele meter. Artikelnummer : PV45.80 Bij de eerste de beste aanraking laten er al draadjes los. Dikte materiaal ca 1-1,5 mm? Is niet juist, gemeten met schuifmaat is de minimale waarde 0,75 mm en maximaal 0,85 mm inclusief schutvel. Als je het vilt tegen het licht houdt, zie je heel veel plaatsen waar het licht dwars doorheen schijnt. Conclusie: TROEP voor veel geld.

Beste klant, er stellen je eerlijke mening op prijs! Via onze klantenservice zullen we contact opnemen zodat we de klacht op kunnen lossen.

Netjes ingepakt en snel geleverd. Mooi vilt.

Prima gegaan

Niks mis met dit bedrijf. Bestelling prima en vlot afgehandeld.

Snel geleverd, fijne kleuren

Wat fijn dat Vilt en zo zo snel kon leveren en goed verpakt, netjes en fijn materiaal

Verhouding van prijs en kwaliteit is fantastisch! Het ging me vooral om de kleuren keuze die in andere winkels niet beschikbaar zijn en ook de vellenformaat! Super tevreden Beetje jammer van wat hogere verzendkosten, anders had ik vaker besteld.

Snelle en correcte afhandeling. Fijn dat je via de mail informatie kan krijgen over levering.

Duidelijke website. Gemakkelijk bestel proces. Keurige levering.

Goed en snel

Bestelling geplaats en daarna volgde snel de orderbevestiging en een dag later de levering.

Goede en prettige service!!

Mijn vraag over een tijdelijk niet leverbaar artikel werd prompt beantwoord en de beloofde melding van het weer aanwezige artikel kwam snel.

Klopt met de verwachting

Stalen besteld, snel geleverd en kwaliteit conform verwachting

positief! snelle en vriendelijke hulp!

ik had een speciaal verzoek: Geen kleine lapjes sprookjesvilt, maar een groter stuk, dat is snel en vriendelijk geregeld. hartelijk dank daarvoor!

snel geleverd, product goed en naar verwachting

top

Duidelijke website, met voldoende uitleg bij ieder item. Ik vond er ook prachtige kleurcombinaties wolvilt voor mijn project. Omdat ik kleine hoeveelheden nodig had kon ik de vilt per lapje kopen, wat ik ook een groot voordeel vindt. De bestelling en de levering verliepen prima. Top!

product zoals omschreven.

prima levering, vlot. rode acrylvilt leek van beduidend betere kwaliteit dan de groene en gele. Prachtige drakenvleugels voor partijtje van kunnen maken. zeker aan te raden

Snelle en keurige levering

Netjes verpakt en snel geleverd. bedankt

Mooi dik vilt - prima geleverd.

Het dikke vilt is van goede kwaliteit en ziet er erg mooi uit. Prima verpakt geleverd.

Mooi vilt

Ruime selectie aan vilt Mooie stof Snel geleverd

Goede kwaliteit

Goede en snelle levering!

Goede en snelle levering. Zal zeker weer bestellen!

Snelle levering en doede kwaliteit

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering

Snelle levering, alles duidelijk, mooie producten.

Over Bij vilt enzo

Bij vilt enzo is sinds 2008 dé online vilt winkel met een ruime sortering vilt. Plakvilt, wolvilt, sprookjesvilt en acrylvilt in diverse diktes, kleuren en afmetingen. Online eenvoudig vilt kopen per meter, vilt op rol of vilt per lapje. Bij vilt enzo heeft naast een ruime sortering vilt ook diverse soorten garens, viltkralen, houten kralen, fournituren en veel meer hobbymaterialen.