Snelle levering, alles duidelijk, mooie producten.

Snel geleverd en scherpe prijzen :)

Heel netjes, steeds correct, snel geleverd en heel mooie vilt ❤️

Heel mooie vilt

Goede kwaliteit Snelle levering Mooi verpakt

Snelle levering en materiaal is precies zoals omschreven.

Perfect service en hulp

Diverse keren via mail contact gehad, heel snel antwoord. Goed advies gekregen over welk vilt ik het best kon nemen en ook over toepassingen.

Goed verzorgd en correct

Mijn bestelling is goed uitgevoerd en snel en verzorgd bezorgd. Ik ben er heel blij mee.

Prima, vlotte levering

Alles was in orde

Voor een project om een tafel met vilt te bekleden is Bij Vilt enzo bereid geweest om een test sample te sturen, zodat wij zeker konden zijn dat het materiaal voldeed.

Prachtige kwaliteit vilt!

Ik heb ook wat gemêleerde lapjes gekocht en die zijn erg mooi!

snelle levering, keurig verpakt.

snelle levering, keurig verpakt.

Uitstekende webshop!

Een vraag van mij werd uitgebreid beantwoord. Daar kon ik echt iets mee.

Jouw one-line bestelling wordt persoonlijk behandeld

Voordat een bestelling op de post gaat wordt deze aandachtig gecontroleerd op kleurafwijkingen aan wat er in de doos gaat. Mocht dat zo zijn dan wordt de klant benaderd en meegedacht over een oplossing. Je wordt als klant serieus genomen. Hoe groot of juist klein (in mijn geval) de bestelling ook is. Ik waardeer dat enorm.

Prima levering van mooie kwaliteit vilt

Mooie groet stukken vilt ontvangen van 3 mm dikte.

Snel en precies

Ik heb geleverd gekregen wat ik zocht, precies als ik voor ogen had.

Vilt voor een goede kwaliteit en idem prijs!

Voor mijn creaties (slingers en speelboeken van vilt) haal ik graag mijn vilt bij Vilt Enzo. Hele goede kwaliteit voor een goede prijs. De glittervellen haal ik hier ook graag!

vriendelijk, behulpzaam, kundig en snel

Ik heb via de mail hulp gevraagd bij het te kiezen materiaal. Daarbij kreeg ik snel antwoord. Het was uitgebreid en toegesneden op mijn situatie zodat ik zelf goed een keuze kon maken. De bestelling is ook snel mijn kant op gekomen. Mocht ik nog vragen hebben, dan zal ik niet aarzelen te mailen.

Topkwaliteit

Overzichtelijke website, mooie producten, snelle levering. Aanrader !

Klasse!

was zeer verrast das er zo snel en adequaat geholpen werd. Klasse, en daar mogen vele bedrijven nog een puntje aan zuigen. Nogmaals bedankt!

Prima producten en dito service.

Na een vergissing werd het bestelde vilt super snel nagezonden.

Goede service en mooi product

Vilt was snel geleverd en zag er prachtig uit

De site is duidelijk en de levering was heel snel. Ik ben zeker tevreden!

Zorgvuldig service en snelle levering

Van alle 16 kleuren vilt die ik wenste te bestellen, was er één niet op voorraad. Op mijn vraag wanneer deze binnenkwam kreeg ik snel een meer dan passend antwoord terug. Desbetreffende kleur kwam voorlopig niet binnen maar ze hadden een prima alternatief toegevoegd in de webshop. De volgende dag had ik mijn bestelling al binnen

het bestelde vilt voldoet helemaal aan de verwachting , dit navolgende verwijt ik Bij vilt niet , het bezorgen van de zending liep niet goed.

Bestelling keurig en snel geleverd

Keurig geholpen met vragen die ik had per mail. Daarna bestelling goed en vlot geleverd

Over Bij vilt enzo

Bij vilt enzo is sinds 2008 dé online vilt winkel met een ruime sortering vilt. Plakvilt, wolvilt, sprookjesvilt en acrylvilt in diverse diktes, kleuren en afmetingen. Online eenvoudig vilt kopen per meter, vilt op rol of vilt per lapje. Bij vilt enzo heeft naast een ruime sortering vilt ook diverse soorten garens, viltkralen, houten kralen, fournituren en veel meer hobbymaterialen.