Correcte prijzen en snel geleverd !

Correcte prijzen en snel geleverd !

Slechte levering

Op website stond voldoende voorraad aangegeven. Nu een maand later nog steeds niets ontvangen

Prima voerkooi

Geeft kouwen en andere vervelende vogels geen kans

Snelle nette levering

Mooi artikel, netjes verpakt

Alles prima. Maar…

Snel geleverd maar spijtig genoeg was er geen track and trace.

Super levering mooi product.

We zijn zeer tevreden over het product.

Lange levertijd

Lange levertijd en daar word heel slecht over gecommuniceerd. Ook de track en tracé geeft weinig duidelijkheid wanneer een pakket geleverd gaat worden. Prijs is goed en het assortiment is zeer uitgebreid.

Een dikke vette JA voor aanbevelen . Ik ben zo dankbaar , dat er een bedrijf is dat zo wil meedenken . Dank u wel Antonie .

Correcte levering

Zie titel

Bezorging laat

Meer als 10 dagen is erg lang in deze tijd.

Goede prijs kwaliteit

Overzichtelijke website

pondoir poule et autre

les colis bien recu rapidement tout etait nikel sauf un pondoir abime surment dans le transport je vous recommande je commanderais encore chez vous

Goede kwaliteit en prima prijzen

Verschillende artikelen besteld. Alles van prima kwaliteit tegen een goede prijs. Levering zou nog iets sneller kunnen.

électrificateur

prix très compétitif bien emballé et livré rapidement,ce qui n'est pas evident ces temps ci je verrais la qualité de mon électrificateur à l'usage

Snel en goed verzonden

Geen minpunten ontdekt.

Blij mee!

Ik heb op de site makkelijk mijn keuze kunnen maken, en de producten (verwarmingslinten) zijn binnen de aangegeven periode bezorgd. Goede producten voor een redelijke prijs. Blij mee.

Niet helemaal wat er op het plaatje stond.

In de eerste plaats is het pakket lang onderweg geweest, maar het moet geloof ik uit Duitsland komen, dus dat is misschien de oorzaak. De kwaliteit van het vogelvoederhuis 'Tofta' is goed, maar de deksel was niet de deksel, die op het plaatje stond. De deksel bestond uit twee aan elkaar geniete plankjes met nog wat slechte lijm ertussen en het was lichtelijk krom getrokken. Op het plaatje bestaat de deksel uit 1 stuk multiplex, wat waarschijnlijk ook nog watervast is. Met een klosje eronder dat in de voerschoorsteen past. En de deksel op het plaatje is bovendien rond. Dit is duidelijk de deksel van een ander vogelvoederhuis. Voor de rest is de afwerking en kwaliteit prima. Ik maak zelf wel de deksel van het plaatje ...............

snelle reactietijd

Bedrijf is goed bereikbaar en komen afspraak keurig na.

ik ben tevrede anders zou ik geen nieuwe bestelling plaatsen

Slecht

Als je iets besteld wat niet men zegt dat het op voorraad is maar blijkt niet volledig te zijn werk het dan zo snel mogelijk af. Bijvoorbeeld stuur het geen wat je hebt en de rest in backorder. Niks laten weten is geen optie.

Er was even een probleem meer de bezorger maar dat is keurig opgelost door agrishop door direct nieuwe te verZenden en zelf de boel op te lossen met de bezorger. Dat vind ik top service!!

Bestellen

Goede en vlotte bestelling. Ook klopte de omschrijving op de website. Zeer tevreden

Tip top in orde

alles perfect geleverd zoals besteld

Bestelling voldoet volledig aan de beschrijving. Door een misverstand in het magazijn een dag te laat geleverd maar verder geen probleem.