Snel geleverd en van goede kwaliteit.

100 % tevreden

uitstekende en snelle service. Bedankt

goede info, klopt wat ze verkopen. Wel jammer dat er geen extra meters kunnen worden aangekocht.

Zeer goed.

Zeer goed.

Spullen zijn top maar levertijd veel te lang.

De spullen zijn perfect en snel te plaatsen. De levertijd is veel te lang. Als je iets binnen 4 dagen geplaatst moet hebben heb je een probleem. ( 6 dagen levertijd)

Gaas en houten palen besteld voor een kippenren. Producten waren snel geleverd met speciale vervoerder vanwege de afmetingen van het pakket. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Super geregeld

Goed geholpen goed advies gekregen. En alles werkt perfect.

Kwaliteit, verpakking en verzending: alles piekfijn in orde!!

Afwerking van de bestelling ook 100% OK!

Prima product

Ik zocht een extra buitenloop voor onze kippen en vond het bij Agrishop. Mooi verpakte en degelijke omheining. 25 m. En stevige steunpalen. Solide en handig. Aanbevolen.

Probleempje keurig opgelost

Manco in levering snel en proffesioneel opgelost

Betrouwbaar

tweede keer dat ik een bestelling heb geplaats hier. beide keren prima en netjes geleverd.

Gewoon simpel en goed

Alles wat ik bestelt heb voldoet ruim aan mijn verwachtingen. Service, ik moet nog een retour krijgen maar per mail is alles opgelsot binnen een dag als er iets mankeert.

Prijs kwaliteit top

Goede ervaring met Agrishop.

Zeer ruime keuze bij Agrishop. Vogelhuisje besteld en goed verpakt op tijd ontvangen!

Alles wordt betrouwbaar geleverd

Snel geleverd en prima kwaliteit producten

zeer tevreden

Goede en snelle verwerking top organisatie

Zeer snelle levering keurig verpakt, en duidelijke webshop

prima goed

prima goed goede service

Uitstekend snelle levering

Goede ervaringen

200% betrouwbaar !

De bestelling werd correct afgehandeld en geleverd op het beloofde tijdstip. Het produkt is TOP !

Perfecte levering en snel

Snelle levering.

Makkelijk besteld, kwaliteit goed.

Snelle nette levering van de bestelde goederen

Snelle levering van de bestelde goederen. Jammer dat als je om advies belt je ze niet aan de lijn krijgt en de verbinding wordt verbroken.