Opgegeven levertijd is zeer misleidend.

Op maandag 08-02 om 13:45u een vorstbeschermingskabel besteld ivm de strenge vorst die later in de week werd verwacht. Volgens de website was het product op voorraad en levertijd 1 - 4 dagen. Op 12-02 om 13:09u bericht dat het product aan transporteur DPD is overgedragen. Pas op 17-02 10:47u wordt het product afgeleverd. Inmiddels is de vorst allang verdwenen, is het buiten 15 graden en is de vorstbeschermingskabel niet meer nodig! Achteraf gezien bedoelen ze met de levertijd blijkbaar de tijd die ze nodig hebben om het bij de transporteur te leveren. De werkelijke levertijd is bijna 9 dagen!

Onvolledige bestelling, slechte communicatie

Pakket in 2 delen verstuurd, op uiteenlopende momenten zonder communicatie Niet alle onderdelen aangeleverd Helpdesk telefonisch niet bereikbaar, onheldere communicatie via mail waarbij agent 2x niet begreep dat ik iets niet had ontvangen. Gedoe om alles in orde te krijgen, waarom zou ik liegen dat de voet in het pakket er niet bij zat? Wat kan ik met 2voeten aan een voederbak. Sorry, slechte experience ondanks mooie producten.

erg langzaam met leveren

heb 9 dagen zitten wacht op bestelling nee niet blij mee een vorst beveiliger /lint dus kwam binnen juist ruim na de vorst hoop er volgend jaar weer plezier van te hebben

Pakket na 14dgn nog steeds niet toegekomen.

Online bestelling gedaan. Na 14 dgn nog steeds geen levering gezien. Telefonisch contact genomen na 8dgn. Er werd beloofd nazicht te doen en mij terug te bellen. Nooit telefoontje gekregen. Dan maar mail gestuurd om annulatie van bestelling te doen. Kreeg hierop wel antwoord met mededeling dat ik aflevering kon weigeren. Zelfs na 2 weken, nog steeds niets kunnen weigeren...want geen levering gezien...

J'attend ma commande

Je n'ai toujours pas reçu ma commande

verzending veel te laat

verschillende items besteld. Er opgelet dat alles in voorraad was. toch pas na een week verzonden. Dit is niet meer van deze tijd en als je als bedrijf besteld niet handig. ga er zeker geen 2de keer bestellen

Te duur voor wat we kregen!

Het vogelhuisje is van ver in elkaar gesmeten, met nietjes notabene! Het is bovendien beschadigd op verschillende plaatsen. Hebben echt het gevoel, in het zak gezet te zijn... Veel te duur voor wat het maar is

Levering te laat

Levering laat 7werkdagen

Veels te lange levertijd!

Te lange levertijd

Goed geadviseerd bij aanschaf van het product

Prima website, artikel is naar verwachting en de bezorging liep volgens planning.

Langzaam

Het duurt geen 1-4 dagen, maar 10 dagen voordat de bestelling er is. Het blijkt geen Nederlandse voorraad. Komt uit Duitsland.

Zeer ositief

Artikel vlot afgeleverd

Goed product goed verpakt verzonden

Kan sneller!

Product is prima maar het duurde een beetje lang.

goede prijzen snelle levering

goed degelijk materiaal voor eerlijke prijs top !!

Levering te laat

Het product was op voorraad, maar toch heeft de levering 5 dagen geduurd.

Goede

Zeer oplossingsgericht

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Goed afgeleverd, maar de dag waarop was niet meteen duidelijk.

Zie hierboven.

Mooie kleur en super kwaliteit

Heel gemakkelijk om in elkaar te passen, beetje olie gebruikt om paal gemakkelijk in elkaar te laten schuiven

Scherpe prijzen Wel jammer dat je altijd verzendkosten moet betalen

Prima produkt, lange levertijd

Prima winkel, maar omdat uit Duitsland moet komen een week levertijd.

Snel en accuraat

waardeloos duurde veel te lang

toen het thermolint aankwam was alles al vastgevroren

Beste, Als eerst excuses voor het ongemak, Uw bestelling wordt inderdaad te laat bij u geleverd. Wij doen er alles aan om de volgende bestellig op tijd bij u te leveren. Met vriendelijke groet, Agrishop.nl

niet ontvangen

Niet ontvangen per 15-02-2021 om 14.18 uur