Prima snelle reactie en product

Prijs/kwaliteit ok

Producten besteld, levering matig tot slecht wat niet aan Agrishop ligde. Contakt via telefoon gaat niet, maar via mail steeds binnen het uur antwoord. Vriendelijk en correct. Probleem lag bij DPD. Laten pakket blijkbaar liggen in hun depot in Hamburg. Duurde 9 dagen eer pakket aangekomen is. Tip voor Agrishop: verander van pakjesdienst. Er zijn er genoeg die wel leveren na 1 of 2 dagen. Je zal meer klanten hebben die tevreden zijn.

Snelle levering en goede kwaliteit!

Lange koorden zijn altijd moeilijk op te bergen zonder in de war te raken. Dit haspel voorkomt alle ergernis daaromtrent!

Werkt (nog) niet

Moet nog wat uitproberen, maar tot nu toe komt de kat vd buren nog gewoon de tuin in...

Ghhj

Ik heb dit al ingevuld.

Zeer goede service

Zeer goede service en vlotte levering!!zeer tervreden

Bestelling ging moeizaam

Had een aardset besteld met 5 aardpennen en twee rollen draad van 10mtr. Pakje opgehaald alleen twee rollen draad, geen aardpennen. Gebeld en aardpennen zouden nageleverd worden. Keurig e mail pakketje onderweg, alleen zou het bezorgd worden op een adres waar ik al een jaar niet meer woon, terwijl ik wel de adreswijziging had doorgegeven. Via track&trace pakje laten afleveren bij een in de buurt zijnde parcelpoint. Pakje opgehaald en gelukkig zaten de aardpennen erin, maar het ging allemaal erg moeizaam. Groetjes : Rob van Lith

Snel degelijk correct

Snel degelijk correct

Zeer goede ervaring

Super snelle levering

perfect

Zoals altijd correct en vlug, stevig verpakt en kompleet. Top-site om inkopen te doen

Van bestellen tot afleveren… alles prima verlopen…!! Top en bedankt

De online winkel voor al je dieren benodigdheden

Hier kun je op een snelle manier al je benodigdheden voor je dieren kopen of je nu een bedrijf hebt of iets voor je huisdier. Op de site makkelijk te vinden, kopen en reuze snel in huis,

Snel geleverd, perfect!

Prima product tegen een prima prijs

Snelle levering, produkt was boven verwachting.

Doordat product even niet leverbaar was, gebruik gemaakt van mailservice als product weer leverbaar was. Dat was perfect.

Good

Very good

Ondanks beloftes te laat en nu gezeur

Voor een evenement producten besteld. Er kwam een rare transport reactie. Aan de bel getrokken. Nee niets aan de hand. Nee ook voor de uiterste datum.... Nog een paar keer cintact: alles komt goed. Dus niet. Toen de koop ontbonden. Evenement schade opgelopen. Zitten wij voor een paar maand in het buitenland krijgen wij bericht dat er bezorgd is.... geen idee waar, hie, bij wie, en koop al ontbonden.... Dit is het slechtste en gemeenste bedrijf ooit!!! En hoe je te woord wordt gestaan... tenenkrommend...

Helaas niet de hulp die was beloofd

Ik kreeg een verkeerd product, kan gebeuren hoor! Maar daarna is mij alle hulp beloofd, maar helaas niet waar gemaakt! Ik had het product ruim van te voren besteld omdat ik het echt nodig had. Het kwam al later dan aangegeven, maar wel voor de dag dat ik het nodig had. Helaas het verkeerde product ontvangen. Als ik het opnieuw zou bestellen en dus weer betalen zou de medewerkster er alles aan doen om het op tijd daar te krijgen…..maar helaas! Als ik het voor 15.00 zou bestellen zou ze het die dag nog laten versturen. Dus direct gedaan. Volgende dag een bevestiging dat het pas die dag was verstuurd. Uiteindelijk via de gewone bezorger ipv spoed 4 dagen te laat ontvangen.

Snelle verzending, goede producten

Snelle verzending, goede producten

Producten zijn zoals omschreven. Prijs kwaliteit is heel goed en klantendienst is heel behulpzaam. Ik bestel graag bij hun.

goede, nette service. Wat er staat krijg je ook

Snelle en goede service

Vriendelijke bediening en snelle levering

Goede prijzen en duidelijke leveringen

De site is duidelijk en ruim. De prijzen zijn goed en de leveringen/levertijden zijn altijd overzichtelijk en kloppen.