Te lange levertijden

Heb zaterdag een pakket besteld bij agrishop.nl. Dezelfde dag ook bestelling gedaan bij ander Nederlands bedrijf. Pakket van concurrent is gisteren geleverd. Bij agrishop staat al sinds eergisteren dat bestelling verzonden is maar als je track and trace bekijkt is er helemaal nog niks verzonden. Geef de mensen geen foute info aub.

Bijzonder traag - levering in 5 delen

Bijzonder slechte ervaring. Levering wordt opgesplitst in vele delen. Eerste colli arriveerde na twee weken en de laatste is er na een maand nog niet. Levertermijn van 1-4 dagen is dus niet realistisch.

Boven verwachting. Top!!!!!

Scheerapparaat terug gestuurd ter reparatie. Bij post nl was het pakket constant onderweg. Post nl is dan ook niet bereikbaar. Contact gehad met agrishop. Zij vonden dit erg lastig voor mij en stelden voor een nieuw apparaat te sturen. Geweldig toch!!!! Gr. Marianne.

Prima producten prima prijs

Snelle correcte levering ook nog

Erg teleurgesteld

Ik werd telefonisch vriendelijk te woord gestaan. Marloes gaf goed advies. Helaas werd het door ons bestelde model hooiruif (artikelnummer 503.915) niet geleverd. Later bleek het door ons bestelde type uitverkocht. Ze hebben dus gewoon bewust een andere model (met spijlen en geen rondingen) geleverd. Helaas is de ruif al in elkaar gezet door een van onze medewerkers. Het frame voor het slowfeednet zou een paar dagen later geleverd worden. Helaas wordt dit een paar weken. Pfff om pissig van te worden!!!!

Beste, Allereerst onze excuses voor het ongemak van de foutieve levering. Wij gaan intern checken hoe dit is fout gegaan en zorgen dat dit in de toekomst wordt verbeterd. Verder hebben wij al contact opgenomen met u per mail, om te overleggen hoe het probleem naar u tevredenheid kan worden opgelost. Met vriendelijke groet, Agrishop.nl

Keurig op tijd geleverd

Mijn 1 ste ervaring met dit bedrijf is positief

kwalitatief veel beter dan verwacht

de verwachting overtroffen.

Gekregen wat ik in gedachte had

Bestelling duurde lang voordat het afgeleverd werd, daarna was het allemaal wel op tijd

Gekregen wat ik besteld heb, dikke duim

Maar, de levering in een afhaalpunt moeten afhalen. Was wel thuis, hij kon niet wachten en door is gereden.

Te late levering, in verschillende delen en deels foute artikelen

Normaal gezien tevreden van Agrishop, maar ditmaal absoluut niet. Mijn bestelling is later toegekomen dan aangegeven. Het volledige pakket kwam ook toe verspreid over drie verschillende dagen en een deel van de artikelen kwam niet overeen met wat ik besteld had.

Netjes op tijd geleverd en je kan je pakket goed volgen ga zovdoor

Goede producten, snelle levering, fijn bedrijf.

Ik heb nu een paar jaar ervaring met AgriShop.nl Nooit klachten. Eén keer een product terug moeten sturen voor garantie... Heb toen netjes een vervangend product retour gekregen. Geen klachten... Een fijne partner om je spullen te bestellen.

Makkelijk site

Goede website je kan alles makkelijk vinden. Binnen enkele dagen in huis.

goede materialen

materialen zijn goed alleen de bezorger gaat ruw met de pakketen om

Tevreden over de items, snelheid en respons.

De moeite waard.

Werkt prima

Geen kat meer gezien in de tuin!

Prima product

Overal uitverkocht maar het is gelukt, een mooi, stevig egel huis voor een redelijke prijs. Wel een paar dagen moeten wachten op levering maar het staat goed verstopt in de tuin.

Uiteindelijk tevreden over levering.

Vogelhuis VOSS Tofta besteld, snelle levering (DPD), echter doos en inhoud zwaar beschadigd, gebeld en gratis geretourneerd. 2e levering was wel goed ingepakt en eveneens snel geleverd.

prima service

Keurig op de afgesproken tijd geleverd! Had gehoopt dat et apparaat sneller zou werken ;-). ( woelmuis verjager)

Erg content mee

Erg blij met de producten die ik heb besteld. Goede kwaliteit en optijd geleverd.

kwaliteitsproducten en zeer snel geleverd

Zeer tevreden met de elektrische tuinomheining, ongewenste dieren blijven nu uit de tuin en vernielen niets meer. Top materiaal en veilig. We hebben gebruik gemaakt van de elastiek koord zodat de dieren die ertegen aan lopen zich niet verwonden.

Positief

Snel en netjes geleverd met duidelijke track & trace. Reageren snel op vragen.

Correct

Prima spul voor goede prijs

Product en prijs zijn goed. Levertijd is wat lang maar wel conform afspraak dus dat weet je als je hier bestelt

Correct uitgevoerd, snel

Bestelling vlot geleverd