Snelle en goede levering

Artikel kwam in goede toestand aan.

super

goede service goede kwaliteit en stipte leveringen

Zeer trage levering

Snel geleverd volgens de website maar in de praktijk helemaal niet. Alles was (volgens de site) op voorraad maar dan nog duurt het bijna 2 weken voordat de zending er is. Teleurstellend.

Beste, Uw bestelling is inderdaad te laat door ons verzonden. Door de drukte was er enige vertraging ontstaan in ons magazijn, waardoor wij uw bestelling helaas niet binnen de aangegeven tijd konden leveren. Onze excuses voor deze vertraging. Met vriendelijke groet, Agrishop.nl

matige nazorg

Heb enkele dagen na ontvangst een defect onderdeel geretourneerd, echter na 4 weken nog geen reactie.

Beste, Het is momenteel erg druk in het magazijn met alle reparaties en retourzendingen, waardoor dit proces wat langer kan duren dan normaal. De verwachting is dat het apparaat deze week wordt gecontroleerd. Onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Agrishop.nl

Correct geleverd, prima kwaliteit!

Snel besteld en feilloos gekeverd. Goede kwaliteit!

snelle reactie

snelle reactie ,alleen jammer dat de vervoerder niet zo snel is 3dagen later dan doorgegeven in de mail

Snelle levering, goede kwaliteit.

Kwalitatief goed tegen een scherpe prijs.

Goed contact, reageren gelijk. Goede service!

Na bestelling wordt er snel geleverd

slecht slecht

In februari spullen terug gestuurd tot heden 15 juli 2024, nog geen betaling terug, word er zo moe van voor het zelfde geld vergeet je het, het is maar een klein bedrag, waarom betaal je dat niet terug ??? De boekhouding heeft de terugbetaling handmatig doorgevoerd. U zou deze spoedig op uw rekening terug moeten zien. Met vriendelijke groeten Eline Bekker De boekhouding laat weten dat de terugbetaling vanaf vandaag in verwerking is. Het is momenteel wat drukker bij de boekhouding, dus de definitieve terugbetaling kan in enkele gevallen wat langer duren. Nogmaals onze excuses voor de vertraging van de verwerking hiervan. Met vriendelijke groeten Eline Bekker

Beste, Er is helaas twee maal iets misgegaan met de verwerking van uw retourbetaling, waarvoor onze excuses. Het bedrag staat inmiddels op uw rekening. Met vriendelijke groet, Agrishop.nl

Uitstekende betrouwbare services

Prettige bedrijf om zaken mee te doen

levertijd is een dingtje

1 week gewacht voor de spullen geleverd werden. Bij contact zoeken via telefoon gaat niet lukken. 10 keer gebeld. 6 keer geen gehoor , 4 keer loopt deze door naar een bandje dat de medewerkers bezig zijn (denk eerlijk gezegd een 1 mans bedrijf is) Producten zijn daarentegen wel prima in orde.

Beste, Allereerst excuses voor de te late levering, In het hoofdseizoen lukt het niet om altijd alle orders binnen de gestelde tijd te verwerken. Onze collega's van de klantenservice zijn dan ook druk aan de telefoon daardoor is deze soms in gesprek. Met vriendelijke groet, Agrishop.nl

traag met verzending

was slecht ingepakt, en verzending duurde langer dan wat op hun site vermeld staat.

Beste, Excuses voor de te late levering, Wij zullen de verpakking van uw laten checken door ons magazijn, en dit eventueel verbeteren. Met vriendelijke groet, Agrishop.nl

Voldoet niet aan leveringsafspraken

Heb meer dan een week op mijn bestelling moeten wachten. Heb nagebeld en had tot op dat moment ook nog geen track en trays ontvangen. En tot over tomaat van ramp kwam de vervoerder niet aan huis maar bracht mijn bestelling (van 26 kg) naar een ophaal punt in een winkelstraat. Ben dus echt niet tevreden.

Beste, Excuses voor de latere verzending, door het hoogseizoen duurt de verwerking van sommige orders langer dan normaal. Met vriendelijke groet, Agrishop.nl

Goede producten en top service

Bestelling snel ontvangen! Service uitstekend!

Top !

correcte en stipte levering, materiaal = prijs / kwaliteit ok, ruim aanbod !

Levering via DPD duurde even. Goede kwaliteit goederen

Was niet aangekomen en duurde lang na melding voor het werd opgelost

Drinkbeker besteld en die was bij pttpost zoekgeraakt. Na melding zo eea worden opgelost maar na n week nog niets. Na opnieuw dit te melden kwam er uiteindelijk alsnog de drinkbak

Beste, Het pakket was inderdaad kwijtgeraakt bij de vervoerder, waarna wij een onderzoek hebben opgestart om het pakket alsnog te vinden. Omdat wij nog in afwachting waren van een antwoord van het onderzoek, konden wij niet meteen een nieuw pakket opsturen. We hebben dit alsnog na een aantal dagen gedaan. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Agrishop.nl

Volledig volgens verwachting

Alles is zoals omschreven staat op de site. Prijs was ook heel goed. Duidelijk en correcte afhandeling. Geleverd op afgesproken tijdstip.

Wel even moeten wachten maar wel op tijd geleverd voor dat we op reis konden vertrekken.

De levering duurde te lang

6 Voss Opstelpalen besteld en na veertien dagen ontvangen. De levertijd wordt door Agrishop op 1-2 werkdagen gesteld. Dan is veertien dagen wel heel lang, toch?

Duurt wat langer dan beloofd, spullen goed

Ohrstedt-Bhf Nord 5

25885 Wester-ohrstedt