prima!

bestellen was simpel, levering een paar dagen later door een vriendelijke bezorger.

vreemde administratieve afhandeling

éen bestelling wordt opgesplitst in 3 deelbestellingen, dus 3 leveringstrajecten en 3 facturen... niet handig

alles zoals vermeld op website

snelle levering, goede prijs, goede kwaliteit

positief

Mooi verzorgd en op tijd

zeer goed!

snel en goed - top

Prima.

Bestelling snel geleverd

Gewoon goed

Geleverd zo als vewacht

Uitstekende dienstverlening met kwalitatieve producten met voldoende uitleg om zelfs een leek vooruit te helpen! Goede leveringstermijn bij mijn tweede bestelling.

Betrouwbaar

Overzichtelijke website. Na bestelling een goede communicatie omtrent status van levering. Product wat er besteld is voldoet exact aan de verwachting.

Eerste bestelling, top service

Een website die zeer overzichtelijk is dankzij uitgebreide zoekfunctie, groot assortiment,… Top geleverd.

Professionele en klantvriendelijke benadering.

Het scheerapparaat dat ik bij Agrishop had gekocht functioneerde door technische problemen niet naar behoren. Zonder enige discussie werd meteen een oplossing aangedragen en kon ik het apparaat retourneren en wordt deze door hen vervangen door een nieuw scheerapparaat. Je wordt serieus genomen en op een klantvriendelijke manier benaderd. Ik ben al langer klant bij Agrishop en niet zonder reden. Ga zo door met deze super dienstverlening.

tevreden.

Geen problemen ging goed.

Goede producten en hele fijne service!

We hebben pas een volledige vaste schrikdraad set(schrikdraad apparaat, aarding, bliksem afleider) en hek geïnstalleerd. Alles ziet er heel degelijk uit! Aangezien we dit voor het eerst deden hadden we wat vragen over de installatie. Even een telefoontje naar Agrishop en we kregen direct advies/uitleg op maat. Heel fijn! Een aanrader deze shop!

Snelle levering. Levering conform verwachting.

Super vriendelijke klantendienst, zéér klantgericht, absoluut een aanrader

Ik had een artikel besteld, ik dacht dat het niet geleverd was, dus heb ik contact opgenomen met de klantendienst. De dame liet direct weten dat het artikel in principe moest geleverd zijn. Na wat zoekwerk bleek dat de koerier het artikel gewoon met de doos over onze haag gegooid had tussen onze planten (moeilijk te vinden dus). Ik heb de klantendienst laten weten dat het pakketje dus wel degelijk aangekomen was, waarop ik onmiddellijk de vraag kreeg of er geen schade was en het niet opnieuw moest opgestuurd worden. Dat was gelukkig niet nodig :-) Super tevreden over de service! Ik zal het niet nalaten om opnieuw bij Agrishop.nl te bestellen.

Duidelijke website en snel bezorgd

Ik was op zoek naar een schrikdraadapparaat op de website keuze in overvloed voor een nette prijs. S.avonds besteld en de volgende dag al in huis. Net als bij eerdere aankopen bij de Agri shop ben ik dik tevreden.

Prima bedrijf

Ik vind het een prettig bedrijf

Goede service, top!

Een professioneel bedrijf met goede service. Vriendelijke klantenservice en snelle afhandeling. Top!

Mooi product Goede klantenservice Er was iets beschadigd Gemeld bij de klantenservice Gelijk goed opgelost Ga zo door

Slecht

Allereerst duurt het veel te lang voor dat zending geleverd wordt. Slechte verzend informatie. Nederlandse firma niet bereikbaar per telefoon. Verzending uit duitsland per dpd totaal onbetrouwbaar aankomst bericht uiteindelijk moment dat zending aangeleverd Ou worden dikke week na bestelling dat zending was aangeleverd. Bestel hier nooit meer concurrent leverde binnen 2 dagen en verliep vlekkeloos. Overigens per email wel direct response van klanten service niks mis mee echter gaan voobij aam problemen en lever snelheid welke niet meer is van deze tijd. Tevens website werkt ook niet volledig vooral betalingsgedeelte is knudde!

Mooi

Alles even mooi

Snelle levering van goede product

Zie korte zin

fantastisch