Mijn bestelling is zoals beloofd geleverd, "perfect"

Dit was mijn eerste bestelling, de volgende komen. Alles is geleverd zoals besteld. Exact met het "leveringstijdstip. "

Levertijd viel tegen.

Prima bestelproces, artikelen goed verpakt. Levering alleen een week later dan verwacht. Assortiment mag iets uitgebreider bij de accessoires voor schutting montage van schrikdraad.

Verzending kon beter

We hebben een trainingsband gekocht op woensdag en vrijdag nog geen verzendbevestiging gehad. Ik gebeld en ze zouden er een spoedje van maken en vrijdag verzenden Maandag weer gebeld want nog geen bevestiging. Uiteindelijk vrijdag pas binnengekregen. Vandaar mijn 2 sterren. Product is prima maar mijn ervaring mbt verzending kan veel beter!

Zoals beloofd

ok

levering mocht wat sneller

Agrishop prima, bezorgdienst onvoldoende

Service (telefonisch) prima en vriendelijk. Helaas de bezorgdienst niet. Duurde veel te lang en bezorger heeft onwaarheden gerapporteerd. Jammer voor de Agrishop, de laatste schakel is toch de belangrijkste.

Heel goed, snelle levering

Perfect in orde en snel geleverd

Teleurstellend wat levertijd betreft

4 dagen na bevestiging pas in behandeling gegaan en daarn no 5 dagen gewacht op levering. Echt heel anders dan er beloofd wordt.

levering duurde erg lang terwijl dit niet als zodanig stond aangegeven

de levering duurde erg lang terwijl dit niet als zodanig stond aangegeven zelfs nog mailtje gestuurd het zou waarschijnlijk de volgende dag op dde bus gaan maar dat was maar 1 deel van het bestelde 2e deel kwam ruim week later

Uitstdkend

Uutstrkend

Betrouwbare winkel met enorm assortiment.

Tot mijn spijt moest ik de elektronische honden omheining terug sturen Maar dat light niet aan het apparaat of aan Agrishop. Bij ons is het niet mogelijk met een cirkel te werken die het apparaat uitzend. Dat komt door de ligging van het huis en de vorm van het terrein . Jammer. Nu ga ik toch een hek maken of i.d.

Goede en snelle levering

Betrouwbare site die hun afspraken snel en goed uitvoeren

Top, alleen jammer dat we het zelf in elkaar moesten zetten

Helaas laten konijnen zich niet afschrikken

Heb de VOSS.sonic 2000 aangeschaft om konijnen buiten de tuin te houden. Maar konijnen zijn rustig aan het grazen op 2 meter van het ingeschakelde apparaat. Het leek blijkbaar te mooi om waar te zijn.

Zeer lange wachttijd

Webwinkel en dergelijke is allemaal prima. Helaas op 13 april iets besteld wat pas op 29 april werd geleverd. Ik begrijp dat vanwege corona bestellingen kunnen uitlopen, maar 16 dagen vind ik wel erg gortig.

Gemakkelijke bestelling en vlotte levering

Gemakkelijke bestelling en vlotte levering

Prima in orde

Alles goed verlopen

En een snelle levering! Zeer tevreden met het product, ziet er mooi uit!

Rommel

Totale misleiding van het product Trekt op niets

Product us conform beschrijving op internet. Levering wat "sloompjes" maar was voor mij geen bezwaar. Artikel voldoet aan verwachting.

Zoek wel een andere bezorger anders gaat het veel klanten kosten

Super service en het weide hek is echt een uitkomst!

Prima service en het weidehek past super

Goede voorlichting en service

Goede service, aan te bevelen aan anderen

Ik ben zeer tevreden met het product die ik heb besteld bij Agrishop.nl ik denk eraan om nog een te bestellen in de toekomst.