Filters

9

Goede kwaliteit producten

Als je iets morgen in huis wilt hebben dan is dit niet de snelste webshop. En daar staan volgens mij de meeste slechte reviews over. Maar ze leveren wel zeer goede kwaliteit producten tegen een goede prijs. Alles was ook netjes verpakt, wij zijn tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte oplossing voor simpel probleem

We hadden een houten krabpaal Voss, model Jack gekocht. Mooie degelijke paal voor de kattenren buiten. Hier werden ook een paar zachte kleedjes bij geleverd. Helaas zat daar een kleedje bij wat niet paste, daarom klantenservice gevraagd of dit geruild kon worden. De oplossing die we kregen was de paal weer uit elkaar te schroeven, in de doos te stoppen en terug te sturen. Vervolgens de 26 kilo zware doos weg te brengen en als pakket terug te sturen. Dan zou ons een nieuwe krabpaal gestuurd worden die we weer in elkaar konden zetten. En dan is het natuurlijk afwachten of dan alles klopt. Dit vonden we geen goede oplossing voor het vervangen van een kleedje! Als compensatie zou er dan €35 teruggestort worden. Daar hebben we dan maar voor gekozen, al moesten we daar ook 2,5 week op wachten. Leuk vonden we het niet. Wij vonden dit zeer klantonvriendelijk en zullen hier ook niets meer bestellen

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer goede ervaring met deze shop.

Zeer goede ervaring en goede levering van deze shop.

  • Aanbevelen? Ja
10

goede producten goede prijzen en snelle levering

goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede en correcte service

Iets verkeerd besteld. Nette behandeling en goed advies. Snelle levering van het goede produkt. TOP !!!!!!!

  • Aanbevelen? Ja
4

Telefonisch en per email onbereikbaar

Slecht

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, Wij zijn ondanks de drukte telefonisch en per mail momenteel goed bereikbaar. Bij vragen helpen wij u graag verder, echter hebben wij geen mailcontact met u in ons systeem kunnen vinden. Uw pakket is inmiddels afgeleverd. Met vriendelijke groet, Agrishop.nl

8

Kwaliteit en support top, leveringstijd voor verbetering vatbaar

Desk medewerkers super, materiaal OK maar de leveringen duren ongeveer 2 weken wazt we tegenwoordig niet meer gewoon zijn. Geen probleem maar ik moet hier rekening mee houden voor dringende zaken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel tevreden over de service

Altijd correct en steeds waar voor je geld .

  • Aanbevelen? Ja
1

Levertijden halen ze niet

Zoals zo vaak bij internetsites zeggen binnen twee dagen te leveren na 2 dagen maar contact op genomen want ze laten zelf niks horen natuurlijk. Bleek het op ze vroegst pas na een week geleverd te worden door de wel bekende internet smoes dat het te druk is. Bestelling geannuleerd geld wel heel netjes terug gehad.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, Onze excuses voor het ongemak. We doen ons best om alle orders z.s.m. te verzenden, maar zoals aangegeven op onze website kan er door de feestdagen en de drukte van het hoogseizoen enige vertraging ontstaan. Met vriendelijke groet, Agrishop.nl

1

Slecht in opvolging controle en afhandeling

Na bestelling en betaling geen mail van bevestiging en in opdracht genomen. Gebeld moest betaalbewijs opsturen. Duurde daarna drie twee weken voordat product geleverd werd. Was volgens site op voorraad. Heb hierover meerdere malen gemaild en gebeld. Zou deze firma afraden.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, Onze excuses voor het ongemak. Door de drukte is het pakket 2 dagen te laat door ons verzonden, maar het pakket heeft 4 dagen vertraging opgelopen in het verzendproces en doordat de bezorging door PostNL niet lukte, is deze naar een pakketpunt gebracht waar deze later alsnog is afgehaald. Met vriendelijke groet, Agrishop.nl

9

Snelle levering Top

Vlug, afgeleverd op de juiste plaats en vriendelijke chauffeur

  • Aanbevelen? Ja
1

Product werd veel te laat bezorgd

Op de website stond dat ik mijn pakket binnen 1 a 2 dagen zou hebben, maar dat werd uiteindelijk 2 weken.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, Wij proberen alle orders zo spoedig mogelijk te verwerken en te verzenden, maar door de drukte van het hoogseizoen en de feestdagen ten tijde van uw bestelling is er vertraging ontstaan en konden wij helaas geen levering binnen 2 werkdagen realiseren. Met vriendelijke groet, Agrishop.nl

7

Top

Het huisje ziet er prima uit goede kwaliteit ben er blij mee

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima website, snelle levering

Goed

  • Aanbevelen? Ja
4

Te traag

Levertijd zou volgens de site 1a2 dagen zijn. Dit is de reden waarom ik besteld heb. In werkelijkheid heeft het 10 dagen geduurd voor mijn bestelling aankwam. AliExpress vanuit China doet het beter. In de communicatie was de uitleg dat het verschrikkelijk druk was…

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, Onze excuses voor deze vertraging. We doen ons best om alle orders z.s.m. te verzenden, maar door de feestdagen in de periode van uw bestelling en doordat wij middenin het hoogseizoen zitten, kon uw bestelling helaas niet binnen onze gebruikelijke levertijd worden geleverd. Met vriendelijke groet, Agrishop.nl

10

Goede prijzen en veel keus

Zoals altijd alles weer keurig op tijd en kwaliteitsproducten

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel tevreden

Alles in orde

  • Aanbevelen? Ja
10

goed product mooie prijs

Snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
6

prima

Gaas was snel besteld maar de leverancier deed er langer over om het gaas te leveren

  • Aanbevelen? Ja
3

voldoen niet aan levertijd

Op de website wordt verteld 1 tot 2 dagen levertijd, eerste ontvangst van een deel van het bestelde was na 8 dagen, verder onduidelijkheid over de rest wat besteld was, ze kunnen geen leverdatum geven en schuiven het probleem naar postnl. Ze komen niet met een oplossing. Het bestelde materiaal was nodig voor een ophaal moment bij een bruiloft, bijna 3 weken voor de datum van de bruiloft besteld, nu valt dit allemaal in het water en is er geen tijd meer om het op te bouwen. Hartelijk dank Agrishop

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, Wat vervelend om te horen dat de producten niet op tijd zijn aangekomen. Wij proberen alle orders zo spoedig mogelijk te verwerken en te verzenden, maar in het hoogseizoen kan de verwerking langer duren. Uw bestelling is daarnaast vanuit een extern magazijn van ons verzonden, en het kan dan soms wat langer duren voordat het pakket door PostNL wordt gescand. Inmiddels moeten alle pakketten bij u zijn geleverd. Onze excuses voor deze vertraging. Met vriendelijke groet, Agrishop.nl

10

Topservice

10 op 10

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte bereikbaarheid en lange levertijd

Vele mails en telefoontjes verstuurd om te vragen waar mijn pakket blijft maar pas na 4 dagen een reactie via de mail terug. Telefoon bandje "alle medewerkers zijn bezet" terwijl er maar een medewerker aanwezig is. Het product was wel bij post.nl aangeboden maar was daar niet te traceren. Mijn advies is andere vervoerder kiezen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, Wij doen ons uiterste best om binnen 24 uur reactie te geven per mail en alle telefoontjes te beantwoorden. Door de enorme drukte waren wij soms helaas wat minder goed bereikbaar. Door de feestdagen en de drukte ten tijde van uw bestelling heeft het ook langer geduurd voordat uw bestelling was verwerkt, en helaas had uw pakket ook vertraging opgelopen in het verzendproces. Onze excuses voor deze vertragingen. Met vriendelijke groet, Agrishop.nl

2

Niet gekregen wat besteld was

Oranje draad besteld en oranje/wit gekregen. Dit paste niet bij het oranje dat vroeger besteld was

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, Onze excuses voor het ongemak, we begrijpen uw teleurstelling. We hebben inmiddels contact met u gehad over dit probleem en geprobeerd tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Agrishop.nl

10

snel geleverd en prima prijs

snel geleverd en prima prijs

  • Aanbevelen? Ja
2

Ontevreden

Bestellen gaat makkelijk en snel maar de levertijd is langer dan dat ze op de site aangegeven, we moesten er achter aan bellen/ mailen en dan beloven ze van alles, en uit eindelijk hoop ergernis.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, Onze excuses voor deze vertraging. We doen ons best om alle orders z.s.m. te verzenden, maar door de feestdagen in de periode van uw bestelling en de drukte heeft het magazijn wat vertraging opgelopen en kon uw bestelling helaas niet binnen onze gebruikelijke levertijd worden geleverd. Met vriendelijke groet, Agrishop.nl

Bedrijfsgegevens

Ohrstedt-Bhf Nord 5

25885 Wester-ohrstedt

0548-744190

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.