Makkelijk de artikelen te bestellen

Makkelijk te bestellen en vlotte bezorging

Erg lange levertijd

Ondanks dat op de site wordt aangegeven dat artikelen in 1 / 2 werkdagen geleverd zullen worden blijkt dit werkelijk om 1 r tot 2 weken te gaan. Vervolgens de helft verkeerd ontvangen, en wederom een ruime week moeten wachten op de levering van de juiste artikelen. Wees aub eerlijk over levertijden, dan kan iedereen hier zijn keus op baseren

Netjes geleverd en deze keer vlot!

Nu 2 keer besteld. De eerste bestelling heeft ruim 2,5 week geduurd! De tweede bestelling was verrassend met een week binnen netjes! Goede kwaliteit en netjes verpakt!

Snelle en goede service

Top kwaliteit! Goede beschrijving Snelle levering

goed en snel

goed en snel

Goede, snelle en correcte levering

Altijd op tijd geleverd

Altijd heel correct

Langere verzendtijd

Verzending duurt stuk langer dan aangegeven op de website. Retourkosten voor eigen rekening. Producten zijn prima

redelijk

bestelling snel bevestigd, maar verzending met Postnl verloopt traag, vergeleken met andere websites.

Goede producten, zeer slechte levering

Plaats een grote bestelling, 20 dagen later nog niet alles binnen , meerdere keren contact gehad. Geen succes

Beste, Allereerst onze excuses voor het ongemak, Wij gaan onderzoeken waarom uw levering langer heeft geduurt dan normaal. Agrishop.nl

Vlot verlopen

Alles prima in orde

Keurig geleverd en op tijd

25 meter pvc lamellen gordijn besteld is echt een aanrader ik gebruikt het als morsrand rond mijn buiten voliere.

te lange levertijd

Ik kreeg vrij snel een track & trace van mijn bestelling, maar blijkbaar ging die het magazijn niet uit. Na 10 dagen uiteindelijk mijn bestelling toch ontvangen. 10 dagen dus dat mijn paarden zonder elektriciteit op de omheining in de weide stonden.... Kwaliteit van de stroomomvormer: 9/10, een on/off knopje eraan zou handig zijn.

Beste, Ik heb uw casus bekeken en zie dat de order wel op tijd bij ons verwerkt is maar dat het verzend traject langer dan normaal geduurt heeft. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Agrishop.nl

Fijne spullen

De website vind ik wat minder prettig werken (lastig zoeken op mijn telefoon) en rond de bezorging was wel wat gedoe over welke onderdelen wanneer zouden komen maar de spullen zijn supergoed en de leveringen waren keurig compleet, ondanks de vele verschillende componenten

N.a.v. negatieve recensies telefonisch contact gezocht met Agrishop. Werd vrij snel beantwoord. Hierdoor durfde ik het aan om te bestellen. Mede doordat ik het product( kattenkrabpaal tot het plafond) nergens anders heb gezien in die kwaliteit. Door de paasdagen iets langer moeten wachten, maar heeft zeker niet te lang geduurd.

Is precies wat omschreven staat. Top

Kon vlotter

De artikelen die ik bestelde stonden op de site beschikbaar maar ze waren er blijkbaar niet meer. Een alternatief was er niet dus was het wachten. Ze hebben wel gemaild waar de site up to date maken is beter vind ik.

Alles in orde.

Artikel zoals beschreven en snelle verzending.

Top product en snelle levering

De pluimvee net die ik besteld had werd snel geleverd en is makkelijk te installeren

Top geleverd

Wel betaald maar niets ontvangen!!

Mijn ervaring is hetzelfde als vele hieronder. Wel betaald en track and trace ontvangen daarna begint het gedonder. Ik wacht nog steeds zelfs bellen en mailen helpt niet ! Ze geven dezelfde smoesjes als in de andere reviews omschreven. Agrishop los dit snel op en ik pas m’n review netjes aan.

Beste, Het door ons aan u verzonden pakket is niet correct verwerkt bij PostNl. Wij hebben inmiddels een nalevering aangemaakt en de zending nogmaals naar u verzonden. Onze excuses voor het ongemak. Agrishop.nl

Mooie nuttige gemakkelijke en degelijke uitschuif bezem

gemakkelijke en degelijke uitschuif bezem

Goede webshop

Wel een goede webshop. Levertijd was wel erg lang, terwijl alle producten volgens de webshop op voorraad waren tijdens bestellen. Dat is wel wat minder.

Slechte leveringstijd

Nadat de eerste levering niet gehaald werd heb ik nog 7 keer moeten bellen en 14 dagen moeten wachten op mijn bestelling. Toen eindelijk een nieuwe levering werd aangemaakt kwam het gelukkig wel in een dag..

Beste, Onze excuses voor het ongemak, Agrishop.nl