Twijfelachtig resultaat

De levering en afhandeling van de bestelling is prima verlopen. Daarover geen enkele aanmerking. Het product zelf is best prijzig, doch als dit zou functioneren: geen probleem. Dat is nu juist wat er mis gaat. Mijn tuin is niet al te groot, dus 2 van de kattenverjagers zou ruimschoots voldoende moeten zijn. (tuin is 5x8 meter) Deze diagonaal opgesteld. Echter, nog steeds zit er een kat op ca. 1 meter afstand gewoon zijn behoefte te doen en vind ik nog een aantal keren per week hopen kattenstront. Zoals het er nu uitziet is de aanschaf weggegooid geld: HELAAS!

Komt goed :-)

:-)

Goede en snelle service

Producten zijn goed en vers.

Keurig op tijd geleverd

Het door mij bestelde product is keurig op tijd geleverd.

Prima prijzen en snel geleverd

De klantenservice reageert snel, vriendelijk en ter zake kundig. Ik ben helemaal blij!

Prima webshop

Alles netje compleet en snel geleverd

Snelle en goed verzorgde levering.

Hoewel ik zeer tevreden ben: mijn bestelling had ook wel als brievenbuspost verzonden kunnen worden.

Prima kwaliteit en levering op tijd

Prima kwaliteit en levering op tijd. Ruime keuze.

Matig

Mooie webshop. De leveringstijd die er vermeld staat wordt niet gehaald. 1 tot 3d zijn in werkelijkheid meer dan een week.

Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding!

goede service en snelle levering

goede service snelle levering

mooi website eenvoudig een duidelijk; TOP

Overzichtelijke website met veel producten, eenvoudig om snel een bestelling te plaatsen. De levering kwam iets moeilijk op gang en telefonisch kon ik jullie niet bereiken. Op de daaropvolgende mail die ik stuurde kreeg ik zeer snel en duidelijk een beleeft en correct antwoordt, waarvoor mijn dank. Nadien hebben jullie mij gebeld om meer uitleg te geven ivm. mijn bestelling (levering). De bestelde producten voldeden aan mijn verwachtingen en werden uiteindelijk netjes verzorgd verpakt en vriendelijk bij mij thuis geleverd. Ik ga zeker nog bestellingen plaatsen bij jullie. De positieve mondelinge reclame voor jullie bedrijf onder collega's heb ik al gedaan.

kon eerst via de gsm geen order plaatsen. na telefonische navraag via de laptop order geplaatst

niet alle katten blijven uit de tuin

Prima product

Nog niet zo veel ervaring na de levering, echter de marter is nog niet terug gekomen.

.. Prima service..

Netjes verzorgd en op tijd geleverd.. Prima service

Product en prijs oké

De levertijd is langer dan bij bol.com wordt geleverd vanuit Duitsland. We raken verwend

wat besteld en betaald is is niet conform de bestelling

ik heb een weidepoort besteld met de bijhorende palen en de gaten passen niet aangezien dit verzinkte palen zijn kan ik ze niet gebruiken en zal ik ze terugsturen. de palen zijn in een kartonnen verpakking gekomen die helemaal nat was en de verpakking is niet meer bruikbaar om deze terug te sturen...

Mooie en goede producten

Ik ben erg tevreden over het uiterlijk van de vogelvoederhuisjes. Ze zien er leuk uit en zijn van goede kwaliteit. Bij klachten wordt er goed geluisterd door uw bedrijf en komt u tot een goede oplossing.

Prima service, snelle levering

Per abuis twee bestellingen geplaatst, zonder probleem werd tweede bestelling gecanceld.

problemen bij levering

Beste, Ik weet dat jullie er niet rechtstreeks aan kunnen doen maar de service door de pakjesdienst dpd. Mijn ervaringen met Bpost zijn veel aangenamer. Ik heb voor elk pakje 4 email gekregen met telkens veranderende uren/dagen van levering om uiteindelijk een deel te moeten ophalen in een shop met alweer foute informatie over wanneer ik het kon ophalen. Over de producten zelf ben ik tevreden. met vriendelijke groeten, Filip

Snelle levering en prima kwaliteit weer

Zaterdag besteld, 1 week later nog niet ontvangen

Wacht nu al een week op een wildcamera. Zaterdag besteld. Nu een week verder en nog niks ontvangen. Volgens de track&trace bevind hij zich nog in Duitsland. Wij maar wachten en ondertussen vreet het ongedierte onze schuur stuk.

Zeer slecht

Een onderdeel besteld. Deze was al gebruikt en vies. Telefonisch geprobeerd contact te krijgen maar nemen nooit op. Via de mail contact gehad. Het antwoord was dat ze geen nieuwe hadden en er ook niks mee konden. Uiteindelijk wouden ze een deel van het bedrag terug storten helaas is dit nog steeds niet gebeurd. Zeer slecht

Snelle en correcte service

Snelle en correcte service maar de leverancier viel tegen. Tot twee keer toe verkeerde info en levering