Ik hadbiets besteld en volgens de site zou het dag later geleverd worden dag later kreeg ik een mail dat het niet op voorraad was en of ik het eventueel wou retourneren. Dat heb ik uiteindelijk gedaan maar vond het bijzonder dat ze het gelijk wouden annuleren. Alsof ze geen moeite wouden doen om te bestellen
Beste, Helaas was het item dat u besteld had inderdaad door een foutieve voorraad boeking niet meer op voorraad. Omdat de levertermijn onbekend was hebben wij u voorgelegd het te annuleren. De order is geannuleerd en retour betaald, Met vriendelijke groet, Agrishop.nl
6 dagen na bestelling werd order verstuurd. Vervolgens duurde het nog eens 4 dagen voordat het pakje werd bezorgd. Bij aankomst bleek het aantal ringisolatoren niet te kloppen omdat er produktiefouten in zaten. Geen metalen schroefdraaddeel aanwezig maar alleen een spuitgiet-halffabrikaat. 4 stuks in een zak van 25.
Niet bereikbaar per telefoon
Beste, Door de extreme drukte momenteel zijn wij soms heel slecht te bereiken per telefoon. Wanneer u een e-mail stuurt wordt deze binnen 24 uur beantwoord, excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Agrishop.nl
Overzichtelijke site, snel geleverd, uitstekende kwaliteit, precies zoals ik mocht verwachten
Goed materiaal aan scherpe prijs vlot geleverd. Zeer tevreden gr
Zeer goede product kwaliteit. Nette levering en goede informatie over producten.
Standaard antwoordapparaat gedurende de gehele dag ! Niet te bereiken Reageren zeer laat enkel per mail , schuilen zich achter drukte Alle pakketten via post.nl worden binnen 1 tot 2 dagen geleverd Bij dit bedrijf leveren ze niet uit naar vervoersbedrijf , maar deze krijgt wel bij voorbaat de schuld . Standaard communicatie per mail dat in het nieuws is geweest dat post .nl de service niet kan leveren! FOEI Ik adviseer u om hier nooit iets te bestellen!!!! Product prima , communicatie zeer zeer minimaal , niet klantgericht arrogant bedrijf Welke zelf bepaald hoe zij en op welke wijze en wanneer gecommuniceerd wordt de met klant !
Alles verliep naar wens . Heel tevreden over die service
Producten die besteld werden waren van goede kwaliteit
Het product werkt bij mij voor geen meter De kraaien blijven gewoon rond krijsen
Beste, Vervelend om te horen dat het product niet naar behoren bij uw werkt, we nemen met u per mail contact op om te zoeken naar een geschikte oplossing. Vriendelijke groet, Agrishop.nl
TOP Duidelijk en kwaliteit Een min puntje Als je haast met iets hebt dan kan de levering Zijn 1 dag maar ook een week
Ze beloven het snel op te sturen. Op de website staat dit ook duidelijk vermeld. Bestel je, heb je geluk als je t twee weken later een keer ontvangt. Al meerdere keren voor behoorlijke bedragen besteld. En nog steeds spijt van. Voor mij geen agrishop meer.
Beste, Excuses voor deze ongemakken, door de extreme drukte lukt het ons niet om binnen de aangestelde levertermijn te leveren. We proberen alles z.s.m. te versturen. Vriendelijke groet, Agrishop.nl
Correcte materialen voor correcte prijs.
Deze strips werken voortreffelijk!, heel makkelijk te bevestigen en goede kwaliteit!!, een aanrader!!.
Hetgeen ik wou hebben was meteen in voorraad en de levering verliep vlot en volgens de afspraken.
Tevreden over de geleverde producten. Misschien alleen verzending wat wat vlotter kan.
product goed! levertijd slecht 2, weken met als excuses legt nog in de container te wachten voor verzenden, nu voordat die vol is, is de levertijd geen 2 dagen en ook geen 5 dagen zoals word beschreven in de voorwaarde. Als er geen communicatie is raakt de klant in paniek omdat er jammer genoeg velen zijn die niets leveren. Dus voor verbetering aangeven en per product de gegareerde levertijd.
goed
Super content over het opvolgen van de levering van het bedrijf ... het ging wat langer duren (normaal enkele dagen, is een week geworden) voordat ze konden leveren, maar elke stap, elke vooruitgang werd gecommuniceerd via mail ... zeer goede klantendienst, ben tevreden. Ook het product is van goede kwaliteit, en betere kwaliteit/prijs verhouding dan bij vele andere bedrijven ... Ja, beetje langer moeten wachten op de levering, maar dat werd goed opgevolgd! Aanrader!
Positief
We bestellen hier een enkele keer het één en ander. Prima bedrijf en goede spullen. Alleen de laatste keer telefonisch weg gedrukt en via mail kort (boos) antwoord. Dit betrof de status van een bestelling die op voorraad zou liggen maar na enkele dagen nog geen aanmeld- en of verzendstatus had. Na contact nog bijna een week geduurd voordat het er was. Uiteindelijk was het er wel maar het had hartelijker gekund..
Beste, Excuses dat er op deze manier gehandeld is dat zou niet moeten. Met vriendelijke groet, Agrishop.nl
Super snelle afhandeling van mijn bestelling het product in van hoogwaardige kwaliteit een echte aanrader
Vlotte en correcte levering. Juiste prijssetting. Kwalitatief product, in mijn geval automatisch kippendeur tje van Voss.
Voor een evenement had ik, ruim anderhalve week voor de geplande datum, gaas en toebehoren besteld. Ondanks dat op de website stond dat alles op voorraad was en er de volgende dag bezorgd zou worden indien voorbeeld bepaalde tijd besteld (wat ik gedaan had) hoorde ik tot 5 dagen na de bestelling niets. Vervolgens kwam er een berichtje dat de levering vertraagd zou zijn, leveringsdatum onbekend. Geprobeerd te bellen om te informeren wanneer mijn bestelling geleverd zou worden. Steeds antwoordapparaat maar uiteindelijk na 2 dagen contact. Er lag een onderdeel in een ander magazijn maar ik kon vrijdagavond het pakket kon verwachten. Vrijdag werd er inderdaad een pakket geleverd maar ipv van de te verwachten grote doos met gaas, stokken ed ontving ik een klein doosje. Ook ontving ik die dag een track en trace code voor een levering op zaterdag. Met spoed een andere (uiteindelijk duurdere) oplossing gezocht voor de zaterdag. Inderdaad is zaterdag de rest van de bestelling geleverd maar daar had ik niets meer aan en ik besloot de bestelling ongeopend te retourneren. Wat schetste mijn verbazing dat ik daarbij zelf voor de verzendkosten moest opdraaien. Opnieuw diverse malen zonder resultaat geprobeerd te bellen en uiteindelijk gemaild. Het antwoord op de mail kwam gelukkig wel snel. Excuses voor de vertraging en omdat het pakket veel te laat was ontving ik een retourlabel zodat ik gratis kon retourneren. Één label voor twee pakketten! Ik was het zo zat dat ik het grootste met het reourlabel teruggestuurd. Voor het kleinere heb ik zelf maar de verzendkosten à 10,50 betaald.
Stroomapparaat is prima. Telefonisch is Agri slecht bereikbaar. Mailtje is prima beantwoord. Twee weken op bestelling moeten wachten. Wel keurig en goed verpakt afgeleverd
5 Ohrstedt-Bhf Nord
Wester-ohrstedt 25885
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Cualquier persona puede publicar una revisión siempre que se cumplan los términos y condiciones y la política de privacidad
• Realizamos verificaciones automáticas y manuales para evitar revisiones falsas tanto como sea posible
• Las reseñas escritas por iniciativa propia se muestran en línea inmediatamente y se verifican en un plazo de 72 horas