Snelle levering en keurig verpakt!!

goed materiaal

goed materiaal levering duurde lang 7dagen

REEDS EEN MAAND GELEDEN BESTELD ? NOG NIKS ONTVANGEN !

EEN MAAND GELEDEN BESTELD EN NOG NIKS ONTVANGEN .

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste, Allereerst excuses voor het ongemak, Ik zie dat door ons de zending aan u op 07-06 verzonden is, maar dat het pakket bij een parcel shop is geleverd. Wij gaan u per mail contacteren voor de opties om het pakket alsnog bij u geleverd te krijgen. Met vriendelijke groet, Agrishop.nl

Prima product, goede website

Ondanks bovenstaande goede punten toch maar drie sterren, omdat de verzending wel erg lang op zich liet wachten. Bij navraag was de reactie "grote drukte". Dat is alleszins begrijpelijk, maar meld dat dan even op de site. Heb je meteen ook geen 'last' meer van klanten die achter hun bestelling aan mailen of bellen.

Snel en correct

Verzorgd

Prima artikel en een goede kwaliteit.

Ik ben erg tevredebn over het product

Maar de opgegeven levertijd klopt niet en snap niet waarom jullie dit niet in jullie webshop bekendmaken.

Geen probleem

Krabmeubel kat

Mooi afgewerkt product en gemakkelijk in elkaar te steken.

Groot assortiment. Prima leveringstijden

Ik heb diverse Voss en ook andere merken bij jullie gekocht. Over alle producten vooralsnog zeer tevreden. Veel keus, duidelijke omschrijvingen en prima leveringstijden.

Prima ervaring

Goed product. Snel genoeg geleverd en tegen een prima prijs. Communicatie is ook goed.

Goede ervaring

Op tijd geleverd goed ingepakt en het apparaat werkt goed

Toch goed gekomen.

Na moeizame besteltijd ivm herindeling magazijn spullen ontvangen en uitermate tevreden ermee.

Op donderdag besteld, zaterdag in huis. Top, en hele goede service ;)

Lange levertijd

De bestelde producten zijn goed. Echter de levertijd is anders dan de beloofde termijn van 1 dag. Na een week gebeld en toen duurde het nog een week, terwijl was toegezegd dat het de volgende dag verzonden zou worden. De prijs kwaliteit verhouding is wel heel goed bij de flexbag.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste, Excuses voor het ongemak, uw order is inderdaad later dan normaal geleverd. Met vriendelijke groet, Agrishop.nl

Valt tegen

Goede producten, levering slecht

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste, Excuses voor het ongemak, ik zie dat uw order inderdaad later dan de normale termijn is geleverd. Met vriendelijke groet, Agrishop.nl

Leveringstermijn gemiddeld 2 weken i.p.v. 2 dagen zoals vermeld op website

De leveringstermijn wordt met 2 weken overschreden.

Leveren duurt erg lang

Op de site staat levertijd 1-2 dagen, maar 1,5 week is geen uitzondering. Wel iets om rekening mee te houden.

Heel lang moeten wachten op me bestelling!

Mij. Bestelling zou volgens de site op voorraad zijn en binnen 1-2 dagen geleverd moeten zijn! Ik heb er bijna 2 weken op moeten wachten en moest er steeds achteraan bellen. De erste keer na een week kreeg ik het antwoord het is erg druk in het magazijn! Tweede keer werd dan eindelijk actie ondernomen. Maar ik baalde er wel van, want ik had het snel nodig! Ik denk niet dat ik er snel weer zou gaan bestellen, want het zelfde gebeurde bij een vriendin.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste, Excuses voor het ongemak, ik heb uw casus bekeken. Door een omstelling in het magazijn duurde de verwerking van uw order langer dan normaal. Met vriendelijke groet, Agrishop.nl

Matig

Leveringen duren extreem lang

Prima digitale shop

Xheel goed nu

prijzen goed, verzendtijd lang

De prijzen zijn netjes, hierdoor ook voor agrishop gekozen. Op site staat dat het snel verzonden is maar die ervaring heb ik helaas dus niet. Kan best een week overheen gaan terwijl op site staat snelle levering. Door de dagelijkse directe verbinding met het PostNL depot in Nederland, kunnen wij een levering op de volgende werkdag realiseren. Reageren wel redelijk snel op een vraag. Door de prijs en reactie klantenservice nog net een voldoende, ontvangen artikelen op tijd dus eigenlijk een onvoldoende. Een week levertijd is niet erg als je weet dat er meer tijd overheen gaat.

Goede kwaliteit producten

Als je iets morgen in huis wilt hebben dan is dit niet de snelste webshop. En daar staan volgens mij de meeste slechte reviews over. Maar ze leveren wel zeer goede kwaliteit producten tegen een goede prijs. Alles was ook netjes verpakt, wij zijn tevreden.

Slechte oplossing voor simpel probleem

We hadden een houten krabpaal Voss, model Jack gekocht. Mooie degelijke paal voor de kattenren buiten. Hier werden ook een paar zachte kleedjes bij geleverd. Helaas zat daar een kleedje bij wat niet paste, daarom klantenservice gevraagd of dit geruild kon worden. De oplossing die we kregen was de paal weer uit elkaar te schroeven, in de doos te stoppen en terug te sturen. Vervolgens de 26 kilo zware doos weg te brengen en als pakket terug te sturen. Dan zou ons een nieuwe krabpaal gestuurd worden die we weer in elkaar konden zetten. En dan is het natuurlijk afwachten of dan alles klopt. Dit vonden we geen goede oplossing voor het vervangen van een kleedje! Als compensatie zou er dan €35 teruggestort worden. Daar hebben we dan maar voor gekozen, al moesten we daar ook 2,5 week op wachten. Leuk vonden we het niet. Wij vonden dit zeer klantonvriendelijk en zullen hier ook niets meer bestellen

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste, Allereerst onze excuses voor het ongemak. Helaas hadden wij het kussentje niet los in ons magazijn liggen en konden wij deze niet uit een ander pakket halen. Wij begrijpen dat het lastig is om de gehele krabpaal weer uit elkaar te halen en op te sturen, om deze reden hebben wij als alternatief de compensatie van €35 aangeboden. Er was helaas wat foutgelopen met de retourbetaling waardoor dit langer heeft geduurd dan normaal. Met vriendelijke groet, Agrishop.nl

5 Ohrstedt-Bhf Nord

Wester-ohrstedt 25885