Goede ervaring

Min punt is dat hetgeen ik besteld heb op 2 verschillende dagen werd geleverd.

Goede kwaliteit aan een scherpe prijs.

Duidelijke omschrijvingen bij de de producten. De reviews helpen je ook om nog beter kunnen in te schatten hoe de ervaringen in het echt zijn. Fijne prijs kwaliteit verhouding.

veel matriaal beschikbaar

snelle duidelijke levering

Voederhuisje wordt door vogels vermeden

Schroef om huisje vast te zetten was te kort!!!!

Voss? Bestel liever een ander merk

Levering was op tijd, maar de Voss producten zijn niet veel waard. Slakkenvallen doen niks. In andere type biervallen stikt het van de slakken, in die van Voss geen 1. Klantenservice is ook niet echt behulpzaam. De kattenverjagers hebben ook geen lang leven; na 1 maand vertonen ze al kuren. Inmiddels een handleiding gekregen om de batterij te resetten. Dat duurt 5 dagen, dus dat maar even afwachten, maar tot dusver niet erg onder de indruk van Voss producten.

Prima materiaal, prima levering

Prima materiaal, op tijd en correct geleverd. Houden zo!!

Schnelle Lieferung,tolle Angebote

Slecht

Pakje nooit aan gekomen. !

Beste, Volgens PostNL is het pakket op 13 april bij u geleverd. U gaf aan het niet te hebben ontvangen. In deze gevallen wordt er altijd een onderzoek opgestart bij PostNL en afhankelijk hiervan kunnen wij een nieuw pakket opsturen of het geld terugstorten. Hiervoor hebben wij echter wel een ingevuld formulier van u nodig om het onderzoek van uw pakket bij PostNL af te handelen. Wij hebben deze helaas nog niet van u mogen ontvangen, waardoor wij het onderzoek helaas tot op heden niet kunnen voortzetten. Met vriendelijke groet, Agrishop.nl

Helaas.....

Ik had een sonar apparaatje besteld om duiven van mijn balkon te verjagen maar het werkt helaas niet. Ze zitten er gewoon vlakbij en hebben nergens last van

Beste, Jammer om te horen dat u niet tevreden bent over dit product. Het apparaat dat u heeft besteld is inderdaad wat minder effectief bij vogels. Zoals aangegeven in onze producttekst zorgt alleen de flits ervoor dat de vogels worden afgeschrikt, de tonen van de verjager zijn echter niet goed hoorbaar en ze geven hier weinig reactie op. Indien een product niet aan uw verwachtingen voldoet, kunt u deze altijd binnen 14 dagen na ontvangst naar ons retour sturen. Met vriendelijke groet, Agrishop.nl

Scherpe prijs en correcte levering

Positief. Scherpe prijsstelling. De levering liet iets langer op zich wachten, maar met het oog op het milieu vind ik dat geen enkel probleem.

Goede producten en levering op tijd

Fijne producten voor een goede prijs. Ook de levering was op tijd.

Heel tevreden

Altijd zeer goede communicatie en snelle reacties op emails ook de levering word zeer goed gepland en is op geplande datum toegekomen. 8

Geheel volgens verwachting

Bestelling voldoet aan verwachting en werd snel geleverd.

Laatste levering liep volledig fout. Omdat wij tijdens de paasvakantie enkele dagen vakantie namen werd afgesproken met een vrouwelijke medewerkster om nadien te leveren. Toch werd er al geleverd op de 1e dag van onze afwezigheid zodat er 10 pakken schapendraad gedurende meerdere dagen voor onze voordeur bleven liggen. Gelukkig heeft een buurman ze dan bij hem in de tuin kunnen slepen.

Nog geen problemen gehad

Nog geen problemen gehad.

Wachten en nog eens wachten

Bestelling die volgens website binnen 2dagen geleverd word, is nu na 22 dagen wachten nog niet verzonden, zonder enige communicatie. Dit is niet de eerste keer trouwens. Communicatie vanuit de webshop kan veel goed doen.

Beste, Uw pakket is door een verzendfout retour gekomen in ons magazijn. Wij konden u helaas niet eerder informeren, omdat wij pas deze ochtend melding kregen dat het pakket retour was gekomen. Wij hebben u zojuist een mail gestuurd om het probleem voor u op te lossen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Agrishop.nl

Goede prisj/kwaliteit

Goede prijs/kwaliteit van alle produkten.

Snel en correct

Juiste info en doen wat beloofd wordt.

Goede kwaliteit

Ik ben over het algemeen zeer tevreden alleen de levertijd van 1 a 2 Werkdagen zoals omschreven klopt niet. Gr Fer Schrijnemaekers

Alles optijd gehad

Zeer late levering

Ze versturen niet op tijd je bestelling zoals omschreven staat en als je dan belt met de vraag waar blijft mijn bestelling dan krijg je een vaag verhaal dat postnl niet alle bestellingen meeneemt Ik bestel er nooit meer na een week had ik mijn bestelling nog niet ipv wat er stond de volgende dag geleverd!

Dik ok

Ok

Zeer tevreden over assortiment, prijs/kwaliteit, leveringen, enz. Bedankt ! Groetjes, Marijke.

Makkelijk de artikelen te bestellen

Makkelijk te bestellen en vlotte bezorging