Correct

Prima spul voor goede prijs

Product en prijs zijn goed. Levertijd is wat lang maar wel conform afspraak dus dat weet je als je hier bestelt

Correct uitgevoerd, snel

Bestelling vlot geleverd

Prachtig vogelhuis

We hebben Vogelvoederhuis VOSS.garden "Herbstlaub" houten voederstation met opstelvoet voor tuinvogels gekocht en het is heel mooi. De afwerking had wat beter gemogen. Maar tevreden. Alleen de standaard had wat steviger gemogen. Je moet de standaard zelf in elkaar zetten maar dat was zo gebeurd. Heel tevreden en blij mee

Ik ben ZEER tevreden over de afhandeling!!

De doos en inhoud was beschadigd, maar men heeft het heel goed opgelost!!

Excellent

Snel en betrouwbaar.

Mooi product, goed verpakt

Super service! Juist als er iets mis gaat

Agrishop levert echt een topservice. Mijn apparaat is buiten de garantietermijn defect gegaan, maar ze gaan er toch naar kijken. Geweldig!

Alles naar wens verlopen

alles is goed gegaan

Levering duurde iets langer dan telefonisch toegezegd

Prima kwaliteit

prijs kwaliteit ok

Levering ok

Positief

Snelle levering Mooi product

Artikel kwam beschadigd aan

Zowel de doos als het artikel waren beschadigd want onvoldoende stevig verpakt. Na reparatie voldoet het nu wel.

Ik ben zeer tevreden van de service ze werken ook heel snel !

Prima shop

Twee uitstekend werkende marterverjagers besteld. Zeer vlot geleverd. Heb telefonisch nog een vraag gesteld over de werking ervan en kreeg vlot vakkundig een uitleg. Top

Goede correcte snelle levering

Duidelijk Snel Prima product

perfect werkend apparaat en alles mooi erbij geleverd.

Echt een aanrader werkt erg goed en mooi dat alles in één set geleverd kan worden

Maakt waar wat op de website staat

Vrij snelle levering, product voldoet aan het geen ik er van verwachtte.

Prima product prima prijs Prima service

Andere levering dan gevraagd product

Heb een product gevraagd dat tijdelijk niet leverbaar was, bij bevestiging van de leverbaarheid,, verkeerd product gekregen, zie mijn e-mails misschien kan dit worden rechtgezet Hoogachtend De Boeck Gustaaf

Beste, Onze excuses voor de foutieve levering, wij gaan per mail contact met u opnemen en zorgen dat u het juiste product geleverd krijgt. Met vriendelijke groet, Agrishop.nl

Goede website, goede producten, goede prijs en mogelijkheid tot betalen achteraf. Enige puntje waar men kan verbeteren is de snelheid van bezorgen en de track en trace. Ik kreeg alleen op de dag een berichtje dat het word bezorgt.

Superservice

Ik kreeg verkeerd geleverd en dat werd echt supergoed en supersnel opgelost zodat ik de goede bestelling heel snel binnen had.

Duidelijke communicatie, goed bezorgd

Duidelijke communicatie, goed bezorgd

Top kwaliteit, snelle verzending.

Op alle fronten een dikke 10. Zeer duidelijk website, alles snel te vinden. Prijs kwaliteit is top.