Vlot verlopen

Alles prima in orde

Keurig geleverd en op tijd

25 meter pvc lamellen gordijn besteld is echt een aanrader ik gebruikt het als morsrand rond mijn buiten voliere.

te lange levertijd

Ik kreeg vrij snel een track & trace van mijn bestelling, maar blijkbaar ging die het magazijn niet uit. Na 10 dagen uiteindelijk mijn bestelling toch ontvangen. 10 dagen dus dat mijn paarden zonder elektriciteit op de omheining in de weide stonden.... Kwaliteit van de stroomomvormer: 9/10, een on/off knopje eraan zou handig zijn.

Beste, Ik heb uw casus bekeken en zie dat de order wel op tijd bij ons verwerkt is maar dat het verzend traject langer dan normaal geduurt heeft. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Agrishop.nl

Fijne spullen

De website vind ik wat minder prettig werken (lastig zoeken op mijn telefoon) en rond de bezorging was wel wat gedoe over welke onderdelen wanneer zouden komen maar de spullen zijn supergoed en de leveringen waren keurig compleet, ondanks de vele verschillende componenten

N.a.v. negatieve recensies telefonisch contact gezocht met Agrishop. Werd vrij snel beantwoord. Hierdoor durfde ik het aan om te bestellen. Mede doordat ik het product( kattenkrabpaal tot het plafond) nergens anders heb gezien in die kwaliteit. Door de paasdagen iets langer moeten wachten, maar heeft zeker niet te lang geduurd.

Is precies wat omschreven staat. Top

Kon vlotter

De artikelen die ik bestelde stonden op de site beschikbaar maar ze waren er blijkbaar niet meer. Een alternatief was er niet dus was het wachten. Ze hebben wel gemaild waar de site up to date maken is beter vind ik.

Alles in orde.

Artikel zoals beschreven en snelle verzending.

Top product en snelle levering

De pluimvee net die ik besteld had werd snel geleverd en is makkelijk te installeren

Top geleverd

Wel betaald maar niets ontvangen!!

Mijn ervaring is hetzelfde als vele hieronder. Wel betaald en track and trace ontvangen daarna begint het gedonder. Ik wacht nog steeds zelfs bellen en mailen helpt niet ! Ze geven dezelfde smoesjes als in de andere reviews omschreven. Agrishop los dit snel op en ik pas m’n review netjes aan.

Beste, Het door ons aan u verzonden pakket is niet correct verwerkt bij PostNl. Wij hebben inmiddels een nalevering aangemaakt en de zending nogmaals naar u verzonden. Onze excuses voor het ongemak. Agrishop.nl

Mooie nuttige gemakkelijke en degelijke uitschuif bezem

gemakkelijke en degelijke uitschuif bezem

Goede webshop

Wel een goede webshop. Levertijd was wel erg lang, terwijl alle producten volgens de webshop op voorraad waren tijdens bestellen. Dat is wel wat minder.

Slechte leveringstijd

Nadat de eerste levering niet gehaald werd heb ik nog 7 keer moeten bellen en 14 dagen moeten wachten op mijn bestelling. Toen eindelijk een nieuwe levering werd aangemaakt kwam het gelukkig wel in een dag..

Beste, Onze excuses voor het ongemak, Agrishop.nl

Bedroevend

Ik heb mijn pakket niet gekregen en men houd me aan het lijntje.

Beste, Het door ons op tijd verzonden pakket is niet geleverd correct geleverd. Omdat niet de juiste gegevens worden aangeleverd voor het ondezoek van PostNl duurt het onderzoek langer dan normaal. Met vriendelijke groet, Agrishop.nl

Goede prijs kwaliteit verhouding

Top geleverd

Ruim assortiment en bestelling vlot geleverd.

Probleemloos verlopen, alleen levering mag wat sneller

Probleemloos verlopen. Het duurde wel wat lang voordat de producten in huis waren: woensdag rond 12:00 uur besteld, vrijdag verzonden, dinsdag ontvangen, dus 6 dagen (inclusief weekend) later ontvangen. Dat mag wel wat sneller.

Snelle levering, goede service!

Nog steeds niks ontvangen

Ik heb bij dit bedrijf een paar laarzen besteld die volgens de site op voorraad waren en binnen 1-2 werkdagen geleverd zouden worden. Nou daar hoef je bij Agrishop dus geen waarde aan te hechten. Pas 3 dagen later kreeg ik een mailtje dat de bestelling verzonden was, met daarin ook de track and trace. Echter gaf de trace 2 dagen later nog steeds aan: “Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt”. Toen ik hierover naar Agrishop belde, kreeg ik na meer dan een half uur wachten iemand aan de telefoon die nog niet eens naar mijn bestelnummer vroeg, maar gelijk met een even raar als ongeloofwaardig verhaal kwam. Ze zouden zoveel verkopen dat ze niet alles tegelijkertijd bij PostNL mogen aanleveren en dat dat gefaseerd gebeurt, maar dat op het moment dat de track and trace verzonden is de bestelling meestal dezelfde avond maar uiterlijk de daarop volgende dag bij PostNL wordt aangeleverd. Nou dat klopte dus ook niet, want weer 3 dagen later gaf de trace nog steeds hetzelfde aan: “Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt”. Toen maar een mailtje gestuurd. Nu kwam er een soortgelijk maar even vreemd antwoord terug, namelijk dat mijn bestelling wel was aangeleverd bij PostNL maar dat PostNL de pakketten soms niet gelijk verwerkt en dat pas enkele werkdagen later doet. De verwachting van Agrishop in deze was dan ook dat PostNL nu binnen 5 werkdagen na deze mail de tijd gevonden zou hebben om de bestelling te verwerken en te bezorgen. Kortom weer een ongeloofwaardig antwoord, dat PostNL een door hun ontvangen pakketje meer als een week vast zou houden voordat ze tijd hebben om het te verwerken. En dit probleem met PostNL heeft dan alleen Agrishop en alle andere webwinkels niet! Ben benieuwd of mijn bestelling uiteindelijk nog komt, maar ik vrees het ergste.

Beste, Allereerst excuses voor het ongemak, Ik heb uw casus bekeken en zie dat de verwerking van uw zending bij PostNl veel langer heeft geduurd dan normaal. Wij gaan nog verder onderzoeken wat hiervoor de reden is geweest. Agrishop.nl

Niks ontvangen

27 maart besteld. Bevestiging gekregen. Nooit iets ontvangen. Mails gestuurd, maar niks geen reactie erop. Beetje jammer. Telefoon nr is er niet. Dus kan mooi fluiten naar je 40 euro! Ik zou even na denken voor je wat bestel daar!

Beste, Ik zie inderdaad dat de tracking van het naar u verzonden pakket niet actief is geworden. En stuur u vandaag een mail om te overleggen wat de beste oplossing voor u is, nogmaals verzenden of retour betalen. Onze excuses voor het ongemak, Agrishop.nl

Prima materiaal. Goede service.

Vlotte service. Prima materiaal.

Ik wacht nog steeds op een deel van mijn bestelling.

Helaas wacht ik nog steeds op een deel van mijn bestelling.

Zit nog steeds te wachten .....

Ruim een week geleden schapengaas besteld. Na 1 dag verzonden en nog steeds is het pakket 'niet gevonden' volgens track en trace. Ik heb geprobeerd te bellen, maar alle medewerkers blijven in gesprek. Snap dat het door de Paasdagen allemaal iets langer duurt, maar ik had het deze week gewoon binnen moeten krijgen. Spullen komen uit Duitsland. Van daaruit kun je ook gewoon de volgende dag leveren. Niet happy mee.....

Mooie duidelijke website

Online en bezochte winkel goede ervaring met concurrerende prijzen