super ervaring

fijne club, goed omschreven producten, goede klantenservice en keuze hulp.

Produit au top , livraison rapide

Hele slechte levereing

Op 13-03-2024 Bestelling geplaatst en direct betaald. NU naar meerdere pogingen om contact te krijgen met agrishop nog steeds geen artikelen gelevers. Blijken wel op voorraad te zijn. De vraag is of dit bedrijf het volhoud en niet op weg is naar een faillisement. Pas maar op met bestellingen. Mocht ik het alsnog verkeerd hebben zal ik de revieuw corrigeren.

Beste, Volgens de track & trace code heeft u uw bestelling inmiddels ontvangen. Het heeft inderdaad veel langer geduurd dan normaal voordat uw bestelling is verwerkt in ons magazijn, waarvoor onze excuses. Wij streven er altijd naar om bestellingen binnen 2 werkdagen te verzenden. In de meeste gevallen lukt dit, maar door het beginnende seizoen en de huidige drukte kan het in sommige gevallen langer duren. Met vriendelijke groet, Agrishop.nl

Alles naar wens...uitgezonderd...

Spijtig dat ik mail met verzendbevestiging en tijdstip van levering pas ontvangen heb dag NA ontvangen van bestelling!

Snelle levering,correct geholpen

top

snelle levering ,goed product.

Snel op de site kunnen vinden

een gewaarschuwd mens telt voor twee

2 accu's besteld voor schrikdraad volgens webwinkel artikelen op voorraad?? snel geleverd ?? volgens bezorgdienst moeten accu's uit Duitsland komen na 10 dagen nog niets ontvangen

Beste, Uw pakket is vorige week door ons verzonden, maar er zijn vertragingen ontstaan doordat er in Duitsland geen transport mogelijk was op Goede Vrijdag en Pasen. Uw pakket is onderweg en u zult het in de loop van deze week ontvangen. Onze excuses voor deze vertraging. Met vriendelijke groet, Agrishop.nl

Verschrikkelijke webshop, niks bestellen hier!!!

Ik heb 19 maart 6 schapennetten gekocht en een aantal kabeltjes. Ze geven aan een levertijd te hebben van 1-2 werkdagen maar helaas heb ik 10 dagen later pas alles ontvangen. Erg vervelend als je 500 dieren hebt en je moet door. Bij het contact opnemen met de klantenservice worst er 99% van de keren dat je belt helemaal niet opgenomen. Kortom: waardeloze webshop, ik zou hier niets kopen!!!

Beste, Als gevolg van de start van het seizoen is het wat drukker in ons magazijn, waardoor de verwerking van uw bestelling langer heeft geduurd dan normaal. Onze excuses voor het ongemak. Door de drukte zijn wij soms ook minder goed bereikbaar via de telefoon. Wanneer u een e-mail stuurt wordt deze over het algemeen binnen 24 uur beantwoord. Met vriendelijke groet, Agrishop.nl

Product kapot en te laat geleverd

Het product was kapot toen het aankwam, en het werd na de leverdatum.

Rien à redire.

Parfait.

Veel te late levering

Leveren standaard veel te laat en nedenken smoesjes

Beste, Wij streven ernaar om alle bestellingen binnen 2 werkdagen te leveren. In de meeste gevallen lukt dit, maar de levertijd is ook afhankelijk van de drukte (bijv. in het hoogseizoen of na het weekend). Uw bestelling heeft helaas vertraging opgelopen door het beginnende seizoen en de daarbij horende drukte. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Agrishop.nl

Goed product.

Snel geleverd dank daarvoor.

Alles mooi op tijd afgeleverd.

Precieze aanduiding voor levermoment is erg handig voor de voltijds werkende. Gebruiksaanwijzing hondenhok niet zo duidelijk (zelfs voor twee universiteitsstudenten). Maar ziet er prima uit.

Kwalitatief materiaal

Het materiaal is van zeer goede kwaliteit, snelle levering en een vlotte communicatie! Een aanrader!

Ondanks het niet leveren door Postnl een perfecte afhandeling van dit euvel. Nu een pakket besteld via dpd.

Prima webshop

Keurig geregeld

Eerlijke mensen, goede winkel

Heb mijn pakje gekregen zoals beschreven, zonder problemen en op tijd!

Goede webshop

Goede producten

Netjes en correct geleverd

Prima in orde

Vlotte levering van prachtige kwaliteit

Verrassende kwaliteit tegen een heel goede prijs

Correcte service

Als je met vooraf betaling moet werken, dan duurt het wel een heel tijdje voor je bestelling er is. De track en trace kwam hier ook te laat aan ( toen was het al geleverd ). De verzendkosten vind ik wel aan de hoge kant, zeker voor de snelheid waarop je het ontvangt. Ik heb hier al veel besteld en werd altijd correct geholpen Ik bestelde 10 zakjes poortgrepen dus in totaal 50 stuks maar kreeg slechts 2 zakjes dus in totaal maar 10 stuks. Na een mail naar de klantendienst werd ik snel verder geholpen.

Eeste en laatste keer iets besteld

Bestelling na 5 werkdagen i.p.v de aangegeven 1-2 dgn geleverd, en dan ook nog niet het juiste artikel geleverd gekregen. Na mailwisseling van (al meer dan 7 werkdagen geleden) niks opgelost.

Product is ok, levertijd wordt niet gecommuniceerd en is veel te lang (+2 weken)

De klantendienst heeft steeds direct terug gemaild met de melding dat de bestelling verzonden zou worden. Dan toch nog meer dan 1 week moeten wachten op de bestelling. In totaal 2,5 week van bestelling tot levering. Dit is veel te lang!