ongelofelijk!

Het is ongelofelijk hebben een rolstoel besteld op zondagavond , en de dag daarna daarna nog geleverd gekregen. We hebben veel plezier van gehad en goed kunnen gebruiken super service zou het iedereen aanraden!!!

Fantastisch.

Zeer goede service!!!

Snelle levering van de tijdelijke rolstoel voor mijn moeder.

Heel goed.

Staan altijd de vlgd dag al voor de deur met dat wat je nodig hebt. Tot nu toe alleen maar goede ervaringen gehad met Vegro.

Fijne service!

Goede service en hele snelle levering!

Snel geleverd, alleen werkte het bestelproces niet helemaal lekker vanaf mobiele telefoon waardoor mijn voorkeurstijd (na 11:00) voor levering niet bij ieder product was ingevuld. Ik had het wel aangeklikt maar dan verdween het weer. De volgende ochtend kreeg ik een SMSje dat ze vanaf 09:00 kwamen, niet fijn als je veel tijd nodig hebt vanwege een gebroken enkel. Maar gelukkig werd het 11:00 en heb ik alles netjes geleverd. Fijn ook dat het direct kon worden gedeclareerd bij verzekeraar.

Super organisatie

Als je iets nodig hebt, wordt keurig gebracht, is schoon, en wordt op verzoek weer opgehaald. Ik had over toilet, zeer handig na mijn knie operatie.

Snel en vriendelijk

Veel geduld, en vriendelijk bij het helpen van mijn moeder, 93 jaar, bij de aanschaf van een alarmsysteem.

goet

goolgoet

alles goed

alles goed geregeld met leveren van bed en douchestoel.

Prima geregeld

Duidelijke website, snelle levering

Prima goed v ons

Erg goed

Jammer dat het ene voetstepje is afgebroken tijdens het vervoer .maar ik stuur hem niet retour.

slecht

omdat ik al 1 keer eerder voor dezelfde klacht een rolstoel wilde lenen kon dit niet omdat de verzekering dit niet vergoed. een schande het is een steeds terug kerende klacht . maar ik heb nu zelf maar een rolstoel gekocht wetende dat niet iedereen dit kan en tegen deze belachelijke regeltjes aanlopen .

Kleur

Had rollator in lichtblauwe kleur besteld. Hij zou voorradig zijn. Dat bleek niet zo. Na dikke week wachten kwam een donkerblauwe. Die had ik niet besteld. Klantenservice zei dat er alleen deze blauwe was. Ik heb nog een foto van de lichtblauwe! Als ik hem wilde ruilen voorheen rode, moet ik nogmaals 17,95 verzendkosten betalen. Ik vind dit een heel slechte service. Lang wachten, niet de juiste kleur en opnieuw verzendkosten betalen. Zit mooi al twee weken thuis! Ben ontevreden!

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Inmiddels is er vanuit Vegro contact met u opgenomen en blijkt dat u de juiste kleur rollator heeft ontvangen.

Door onduidelijkheid vanuit de Zonnebloemsite en doordat Een medewerker van Vegeo mij er op attendeerde is het op het laatste moment toch goedg gekomen. Dank hiervoor

Alles prima .

goed .

Bed is de volgende dag gebracht en in elkaar gezet. Ligt heerlijk

Matig

Ik heb online een kussen aangevraagd. Dit bleek niet aan de verwachtingen te voldoen. In de thuiszorgwinkel kregen we goed advies, dat kussen is nu beter. Direct contact was in mijn situatie beter dan de vragen op de site.

Ik alle opzichten een positieve ervaring. Met de website, de telefonische klantenservice, de bezorgers en de snelheid waarmee je wordt geholpen. Kan niet beter.

Zoeken, bestellen,0ntvangen klaar. Zo simpel is dat

Gewoon goed geregeld allemaal

Via de site duidelijk te vinden en makkelijk te bestellen. Ik had tijdelijk een kleuter rolstoel nodig. Betaling via zorgverzekering ging ook goed. Aflevering en ophalen volgens afspraak, van te voren nog een herinnering per sms. Vriendelijke mensen.

Fantastische service

De ene dag gegevens ingevuld, kreeg de volgende dag al de rolstoel bezorgd. Zeker een aanrader

Nog steeds niets ontvangen

Zou binnen 8 a 10 dagen geleverd worden, maar niets ontvangen!

Zeer snel geleverd

Vennestraat 13