Ontzettend behulpzaam en meedenkend

Ze hebben mijn bed verlengd zonder dat ik eruit hoefde was vandaag niet haalbaar voor mij maar toch met de ideale oplossing gekomen toppie

Snelle levering goede service.

De bestelling werd snel geleverd, mooie binnenrollator en fijne telefoons. Goede uitleg voor het gebruik en vriendelijk.

Wat een fijne beoordeling. Hartelijk dank!

Scherpe prijs, vlotte verzending en degelijke verpakking.

Scherpe prijs, vlotte verzending en degelijke verpakking.

Dankuwel voor uw mooie review, en het fantastische cijfer!

Overzichtelijke webshop.

Het pakket is vlot geleverd.

Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling.

prima!

Goede kniebrace, gebruik hem alleen voor echte lange wandelingen, maar werkt perfect!

Dankuwel voor het mooie cijfer! Fijn om te lezen dat de kniebrace zo goed bevalt.

zeer tevreden

Het artikel is goed en volgens afspraak op tijd bezorgd

Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling, en het prachtige cijfer.

Het personeel is deskundig en empatisch.

Mijn ervaring met Vegro aan de Bermweg is dat het personeel deskundig advies geeft, meedenkt, invoelend, vriendelijk en behulpzaam is. Ik kom er noodgedwongen, maar door de behandeling kom ik er graag. Ga zo door.

Wat een mooie complimenten over onze medewerkers aan de Bermweg. Ik zal dit met hen delen. Fijn dat zij u zo goed helpen!

Vegro is een voorbeeld

Wij hebben de afgelopen periode een paar keer Vegro nodig gehad. Elke keer zijn wij zeer klantvriendelijk te woord gestaan, denk men heel goed mee, is het logistiek heel dik in orde (men levert conform afspraak en belt netjes een half uur voor de levering). Met veel passie (en humor) wordt het materiaal geplaatst. Kortom, een voorbeeld voor veel bedrijven die deze hoge servicegraad nog niet kunnen waarmaken!!

Wow: wat een mooie complimenten! Hartelijk dank.

Snelle levering en het goede kwaliteit

Sneller geleverd dan verwacht en goede kwaliteit! Blij mee!

Dankuwel voor uw fijne beoordeling, en het fantastische cijfer.

ik vertrouw ondertussen op Vegro , jullie geven de beste service

bij mijn laatste bestelling was 1 van de producten niet voorradig en de bestelling had vertraging , heb jullie gebeld dat de rest van de bestelling toch wel dringend was , resultaat : de volgende morgen werd het al geleverd , danku

Bedankt voor uw beoordeling, en het mooie cijfer. Fijn om te lezen dat wij het artikel de volgende dag al hebben kunnen naleveren.

Prima service, artikelen voldoen aan verwachting

Aangevraagd artikel was op gewenst leveringsmoment niet voorradig, werd echter de volgende dag snel opgelost. Artikelen zijn van goede kwaliteit en voldoen aan de verwachting.

Dankuwel voor de fijne beoordeling, en het mooie cijfer. Excuses dat het artikel niet voorradig was op het gewenste leveringsmoment, maar goed om te lezen dat het de volgende dag al is opgelost.

Goede producten

Hartelijk dank voor het prachtige cijfer.

Goed licht en ligt goed in de hand

Goede stok. Licht en ligt goed in de hand.

Dankuwel. Fijn dat de wandelstok zo goed bevalt.

Ik bestelde een wc-verhoging. Die arriveerde binnen een dag. Daarna kreeg ik een halfjaar tijd om een besluit te nemen of de wc-verhoging al dan niet beviel. Kort voor het verstrijken van die termijn heb ik de verhoging definitief gekocht, en reeds een dag later arriveerde de nieuwe verhoging en werd het oude proef-exemplaar terug genomen. De service van Vegro was uitstekend!

Wow: een 10! Hartelijk dank. Ook voor uw mooie toelichting.

Gewoon perfect geregeld alles.

Zowel de aanmelding alsmede de aflevering was prima, met een zeer vriendelijke bezorger met een terdege uitleg.

Wat een fijne beoordeling en een geweldig cijfer, hartelijk dank!

Prima leenartikel.

Zowel de dame aan de telefoon als de chauffeur zijn erg vriendelijk.

Wat een mooi compliment! Dankuwel.

Deskundigheid op het gebied huplmiddelen

Medewerkers zijn zeer deskundig en denken met je mee. Ik ben al meerdere keren bij Vegro geweest en iedere keer waren de aanbevolen hulpmiddelen zeer nuttig voor de operatie die ik had ondergaan. Ook als er dingen zijn die niet in jullie assortiment zitten, zijn er vaak in de reguliere winkels een handig alternatief. Deze worden dan ook aangegeven als mogelijkheid. Kortom ik ben zeer tevreden.

Wat een mooie beoordeling! Hartelijk dank. Wij denken altijd in oplossingen.

Makkelijk te bestellen via internet, en snelle levering

Bedankt voor uw fijne recensie, en het mooie cijfer.

Snelle levering,goed verpakt vriendelijke prijs

Snelle levering,goed verpakt vriendelijke prijs

Dankuwel voor uw mooie beoordeling!

heel snel geleverd

Fijn dat de triple stoel zo snel kwam, echter ipv tussen 14:30 en 18:30 werd hij om 8:30 geleverd toen ik nog sliep, maar dat is een detail

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Excuses dat de levering niet heeft plaatsgevonden op het afgesproken tijdstip.

klantvriendelijk en snelle levering

Je word goed geholpen aan de telefoon door vriendelijke medewerkers , de levering is snel en de mensen die het brengen zijn ook vriendelijk .

Wat een mooie complimenten. Hartelijk dank!

Eerste keer besteld ging zoals beloofd

Snelle levering Goed verpakt

Hartelijk dank voor uw mooie review, en het prachtige cijfer.

Klantvriendelijk, snel geregeld

Goed geholpen aan de telefoon. Bestelling is op afgesproken tijd geleverd.

Dankuwel voor uw fijne beoordeling, en het mooie cijfer.

De rolstoel was snel geleverd en zag er netjes uit. Alles heel zwaar om zelf te rollen, helaas daardoor maar één keer gebruikt.

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Ik begrijp uw feedback. In ons huurassortiment is een lichtgewicht rolstoel verkrijgbaar. Hierin kunt u uzelf een stuk gemakkelijker voortbewegen. Meer informatie leest u hier: https://www.vegro.nl/rolstoel-lichtgewicht-80090.

Handige site

Als mantelzorger ineens producten moeten kopen waarvan je niet wist dat ze bestonden. Dat blijkt met de handige website snel gepiept. 'Ontzorgen van mantelzorgers' is belangrijk en dat doet Vegro.

Wat een mooie recensie. Hartelijk dank daarvoor! Succes met het mantelzorgen.