Gewoon goed

Zie hierboven

Vlot en vriendelijk

De hulpmiddelen waren snel in huis. Helaas was 1 onderdeel defect, hiervoor heb ik een dag later een vervangend artikel gekregen.

Prima bedrijf snelle levering

Internet web winkel was goed bereikbaar voor mijn bestelling

Super leuk

Makkelijk te gebruiken en vriendelijk

Goede service en snelle levering

Klantvriendelijk, heel erg vriendelijk van telefoon medewerkers tot aan de bezorging! Erg tevreden

Alle medewerkers zijn ontzettend aardig. De telefonistes, de bezorgers, iedereen is erg vriendelijk. Aangevraagde artikelen komen op afgesproken tijd. Ik ben zeer tevreden!!

Prima, snelle levering.

Snelle levering.

Geweldige dienstverlening

Verbandschoenen nodig, kleine maat was niet op korte termijn leverbaar, medewerker heeft gezocht voor een paar in een andere kleur en de bestelling werd dezelfde week afgeleverd. Topservice. Dankjewel!

Blij

Ben er heel erg mee geholpen En fantastisch dat de bezorger het geplaatst heeft Overal word alles bij de deur afgeven

Makkelijk te bestellen, overzichtelijke website. Snelle levering.

Vriendelijke mensen goede service en zeer behulpzaam

Goed en correct

Alles werkt eenvoudig. Artikelen worden op tijd gebracht, en wanneer retour ook weer op tijd opgehaald. Met een bevestiging. Zeer netjes en goed.

Geweldige snelle service!

S’avonds besteld en het werd de volgende dag al geleverd. Daarbij werd alles netjes op zijn plaats gebracht en in elkaar gezet.

Betere,druk verdeling en dus minder pijn.

Het is even wennen met lopen omdat je de kruk iets anders optilt. Ik heb er al vanaf de eerste dag dat ik ze ging gebruiken plezier van de druk op mijn handen en polsen zijn veel minder. Ook blijft de schouder laag. Wel goed afstellen met de fysiotherapeut. By

Lenen tilmat voor tijdelijk gebruikt bij andere tillift

Positieve ervaring met keuzemogelijkheid en snelle levering! Negatief: de mededeling door telefoon, dat mijn dochter alleen kon huren en niet lenen, omdat ze in een woonvorm woont (Wlz-instelling). Ook mensen die in een woonvorm wonen kunnen tijdelijk voor ‘buitenshuis’/vakantie een tilmat nodig hebben. Bij voorbeeld, omdat op de plaats waar men naartoegaat een andere tillift staat dan die men thuis heeft; en de tilmat van thuis daar niet past. (Thuis tweepuntsjuk met lussen; elders vierpuntsjuk met knopjes.) Negatief: omdat zij ook gewoon premie ZWF betaalt. Aanbeveling: Dit graag wijzigen. Ook mensen die in een Wlz-instelling wonen kunnen voor tijdelijk een hulpmiddel lenen.

Snelle bezorging

Ik had snel krukken nodig. Deze heb ik 's avonds aangevraagd en de volgende ochtend werden ze geleverd. Er was zelfs tussentijds nog gebeld of ik er 1 nodig had of 1 paar.

Correct, zorgvuldig en vakkundig

Perfect advies, uitstekende uitvoering van bestelling en ophalen met uitstekede producten. GA ZO DOOR!

Hoewel wat zwaar om je zonder hulp voort te bewegen is de stoel prettig

Zoals hierboven gezegd heb ik moeite om de rolstoel voort te bewegen: niet op gladde stuken , maar wel over de vele hobbels, drempels etc. Verhuurt u ook elektrische rolstoelen `/ Zou interessant zijn.

Goede service netjes gebracht

Het bed opzich iets minder er komt veel spelling op de onderdelen

Vlotte service, goed product

Prima vriendelijke chauffeur

Ze doen wat ze beloven

Snelle levering, goede kwaliteit

Alles online kunnen regelen. Geen enkel probleem. Je kunt de gewenste levertijd ook zelf bepalen. En het product is van goede kwaliteit.

in een woord geweldig

een goede zaak