Prima geregeld!

Duidelijke omschrijving, ene dag besteld, volgende dag geleverd, vooraf gebeld. Niets op aan te merken.

Wat fijn dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank!

Goede service, klantvriendelijk

Bedankt voor de fijne beoordeling.

Besteld via internet en was goed en vlot geleverd

Dit was de eerste keer dus weinig ervaring

Wat fijn dat de levering naar wens is verlopen. Bedankt voor uw recensie.

Een 10! Bedankt voor uw geweldige cijfer.

Hele snelle goede service

Hele goede snelle service

Dankuwel voor uw beoordeling en dit prachtige cijfer.

Snel, super professioneel geholpen.

Dames zijn snel. Vakkundig. Professioneel. Laten er geen gras over groeien. Doen wat zij beloven. Grote handelingssnelheid. Hulde!!!

Wat fijn dat u net zo blij bent met onze collega's als wij. Bedankt voor dit mooie cijfer.

Door de duidelijke site en de snelle levering is dit een uitstekend bedrijf ok zaken mee te doen.

Cijfer 10 met een grifel

Makkelijke en duiďelijke site goeďè info zodat keuze snel te maken was. Snelle levering. Produkten zijn kwalitatief boven verwachting. Prijs kwaliteitverhouding proma. Hanneke Wallast Leidem

Bedankt voor uw prachtige 10 met een griffel!

Via de site een aanvraag gedaan voor een hoog/laagbed. Keurig op het gewenste moment geleverd.

Wat fijn dat onze service volledig naar wens was. Bedankt voor het mooie cijfer.

Positief . Prettige site, duidelijk en snel geleverd.

Duidelijke site voor mensen die een beperking hebben en een artikel zoeken.

Dankuwel voor de mooie recensie.

Dank voor de snelle levering op het juiste monment

De levering was juist op het goede moment na ontslag uit het revalidatie centrum

Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling. Sterkte met uw verdere herstel.

Vegro maakt woekerwinst over de rug van oude en zwakke mensen.

Vegro maakt woekerwinsten over de rug van oude en zwakke mensen: Onze moeder heeft sinds een jaar intensieve zorg nodig. Als familie krijg je dan onverwacht te maken met zorginstellingen, WMO en gemeentelijke hulpdiensten; een hele complexe wereld, waarbij een ieder zeer redelijk is, totdat Vegro in beeld komt: Vegro presteert het om een boete te berekenen voor het te laat inleveren van een rolstoel, van €238,- (1maand te laat) Jawel, u leest het goed. Na veelvuldig contact met klanten”service” en administratie doen ze hier niets aan en hebben totaal geen interesse in de toestand van de client. behulpzaam zijn ze al helemaal niet. Wij zijn het geld gewoon kwijt. Zeer triest voor iemand die 95 jaar is en helemaal afhankelijk is van zorg. Zij moet rondkomen van AOW en een klein pensioen. Vegro: wat moeten jullie nog een hoop leren. Hier een paar tips: Noem uw klantenservice niet zo, want u levert geen service. Laat uw medewerkers een cursus klantvriendelijkheid volgen. Laat het bedrag van een boete symbolisch zijn en gebruik dit niet om gaten in de begroting op te vullen. U heeft een hele slechte beurt gemaakt.

Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Ik heb bovenstaande intern uitgezet, en begrijp dat u inmiddels met diverse personen binnen Vegro contact heeft gehad, aangaande u ontevreden bent over onze werkwijze. Op 4 juli 2019 hebben jullie een rolstoel in de winkel - in Berkel en Rodenrijs - opgehaald. Op het formulier dat getekend is worden ook de uitleenvoorwaarden benoemd. Ik zal het nog kort aan u toelichten: iedereen heeft recht om (bijvoorbeeld) een rolstoel voor 26 weken gratis te lenen, via de zorgverzekering. Wij sturen voor het einde van het eerste uitleentermijn van 13 weken een brief. Hierin wordt vermeld dat dit termijn verlengd kan worden met nog een keer 13 weken. In de brief staat ook dat er voor vragen contact opgenomen kan worden met de Klantenservice. Als het uiterste retour termijn - na bijna 26 weken - verloopt sturen wij altijd nog een laatste brief. Hierin staat dat er contact opgenomen kan worden met de Klantenservice, zodat wij u kunnen uitleggen wat de mogelijkheden zijn. Hierin staat ook dat als er geen reactie komt dat het hulpmiddel overgaat in de verhuur. Helaas is er met ons geen contact opgenomen. Hierdoor zetten wij de rolstoel in de verhuur, met de gedachte dat de rolstoel langer nodig is. Wij hebben dan ook alles wat in onze macht ligt gedaan om u/uw moeder op de hoogte te stellen. U heeft via een telefonisch gesprek op 26 maart 2020 aangegeven dat u helaas niet dichtbij uw moeder woont. U kunt altijd het correspondentieadres bij ons aanpassen, zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden. Mocht u dit fijn vinden dan vernemen wij dat graag van u. Vragen? Neem dan gerust contact op met onze Klantenservice.

Super makkelijk

Fijne en snelle service met zeer vriendelijke man op bezorg- en ophaalservice

Dankuwel voor de fijne beoordeling!

Altijd snel gebracht en snel geholpen

Goede telefonische zorg, snelle levering, ook bij de teruggave liep alles naar wens. Spullen waren niet allemaal helemaal schoon.

Hartelijk dank voor uw mooie review. Excuses dat de hulpmiddelen niet geheel schoon waren. Ik zal dit intern oppakken.

Zeer vriendelijk, deskundig en een groot assortiment

De dames aan de telefoon en in de winkel waren zeer vriendelijk en begripvol. Ze dachten mee en daardoor een geschikt artikel voor mij gevonden.

Wat een mooie complimenten voor onze medewerkers. Hartelijk dank daarvoor!

Goede service.

Bedankt voor uw beoordeling.

Goede en snelle service

Mijn bestelling is erg snel en goed geleverd. Ook makkelijk geregeld via de website!

Hartelijk dank voor uw fijne review.

Klantvriendelijk

Goede service en wordt snel bezorgd

Dankuwel voor de mooie beoordeling.

Goed!

Goede en snelle service

Hartelijk dank voor de fijne recensie.

Goed product en goede service

Het bestelde product (pulse-oximeter) is van goede kwaliteit en werd sneller geleverd dan verwacht. Het contact met de klantenservice was goed en ik ben vriendelijk en doelgericht geholpen. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen voor het kopen van medische benodigdheden.

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie. Wat ontzettend fijn om te horen dat u zo tevreden bent!

Materialen zijn goed en levering volgens afspraak!

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Snel geleverd eerlijke prijs

Heel erg bedankt voor de mooie review!

Prima klantenservice

Eerst een alarmtelefoon besteld, na 3 dagen begon deze flink te ruisen op de lijn. Contact opgenomen met de klantenservice en heb zonder enige moeite de alarmtelefoon om kunnen ruilen voor een wuzzi alarmering. Prima klantenservice.

Bedankt voor het mooie cijfer!

zeer slechte communicatie en Service

Heb een vinger zuurstof meter via de webshop besteld en betaald, vervolgens krijg ik hiervan geen bevestiging en heb toen gebeld met de klantenservice en gevraagd of zij de bevestiging alsnog via mijn konden sturen, antwoord: dat dat niet meer kon. Gevraagd wanneer de levering plaats gaat vinden konden dat niet zeggen, wel betaald. De website is erg gebrekkig, inloggen heel moeilijk, uitloggen ook niet te vinden en de chat werk niet of nauwelijks, word ook niet op gereageerd, word hier echt moedeloos van.

Beste, Allereerst excuses voor hetgeen wat u hierboven benoemd. Dit kan absoluut beter. Helaas hebben wij te maken met een storing waardoor niet iedereen een orderbevestiging ontvangt. Er wordt hard gewerkt om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Dit heeft absoluut onze prioriteit. Alle bestellingen (orders) komen wel bij ons binnen, en worden ook gewoon verwerkt. Uw bestelling is volgens ons systeem inmiddels bij u afgeleverd. Indien dit niet het geval is horen wij het graag. Verder nemen wij uw punten mee om onze site te verbeteren.

Snelle en goede levering, prima materiaal

Site is erg duidelijk met veel verschillende keuzes. We hadden aardig wat materiaal nodig, alles was op voorraad en prima op tijd geleverd. Zeer tevreden!

Wat een fijne review, heel erg bedankt!