Makelijk om een aanvraag te doen. Een zeer goed product, waar ik echt veel baat bij heb. Snel geleverd. Ik ben er heel blij mee

Snel en uitstekend geholpen door Vegro.

Doet wat ze beloven

Uitstekende service Snelle levering Geen gedoe

Snelle service, heel erg fijn. Er wordt meegedacht in oplossingen!

Goed, snel en vriendelijk

Twee krukken en een grijpertje snel geleverd door een vriendelijke man voor een schappelijke prijs.

snelle service, kwaliteit producten

Top Service Vegro Groenendaal Rotterdam

Zoals iedereen tegenwoordig doet ook wij hebben ons ingelezen in een in dit geval een Rollz Motion rollator die je kunt ombouwen naar een rolstoel. Fijne uitleg en vriendelijk geholpen, unboxed stond hij klaar bij afhalen en we hoefden hem alleen maar zo in de auto te schuiven.

Zeer snelle service en vriendelijke medewerker

Na op vrijdagavond een hoog/laag bed te hebben besteld werd dit al zaterdagmiddag geleverd en gemonteerd door een vriendelijke medewerker.

in het begin beter zitten, maar nu komt de zitbotjespijn weer terug!

Bij aankoop was het goed om op het opblaaskussen te zitten, maar nu na langere tijd is het toch niet afdoende. Jammer, want ik had gedacht de oplossing gevonden te hebben, helaas!

Beste Wilma, Vervelend dat het opblaaskussen toch niet volledig blijkt te helpen. Wellicht is er een ander hulpmiddel in ons assortiment dat beter aansluit bij uw situatie. Wij zetten de opmerking intern door.

Snelle service en prima product.

Uitstekend!

Overzichtelijk aanbod; gekoppeld aan vlotte en correcte afwikkeling van bestellingen.

Bedankt voor het achterlaten van deze goede beoordeling!

Geweldig, snelle service!

Goed contact, snelle levering en top service aan huis!

Fijn! Hartelijk dank voor de beoordeling.

Top snel betrouwbaar

Alles snel en goed geregeld

Goed om te horen! Bedankt voor de review!

Telefonisch vriendelijk en duidelijk te woord gestaan, daarna in de winkelminder goede ervaring.

Telefonisch navraag gedaan of een produkt in de winkel bij mij in de buurt op voorraad was, specifiek in een bepaalde kleur en grootte. De medewerker ging informeren en vertelde dat het produkt van mijn keuze op voorraad was. In de winkel echter bleek dit niet het geval te zijn en bleek ook dat de door mij opgegeven maat niet bestond! Vreemde gang van zaken.

Beste, Wat vervelend! Dat is inderdaad niet helemaal goed gegaan. Wij zullen dit intern doorzetten, zodat dit hopelijk in de toekomst voorkomen kan worden.

fantastisch

Via de mail besteld en de volgende dag in huis. Super

Hartelijk dank voor de review!

Product voldoet aan de verwachtingen!

Fijn! Dank voor het goede cijfer!

Goede ervaring

Levering op tijd. De toiletverhogers werden door de chauffeur keurig geïnstalleerd. Prima service.

Bedankt voor de beoordeling!

Snelle en correcte afhandeling

Bedankt voor de beoordeling!

Perfekt

Accuraat en snel

Bedankt voor de review!

Juiste keuze

Mij moeder 84 jaar heeft veel minder last van haar benen en rug dankzij de kussen.

Dank voor de goede beoordeling!

Erg duur SOS armbandje

Zie boven

Bedankt voor de review.

Goede service. Goede communicatie. Kwam de afspraak na.

Hartelijk dank voor de goede review!

Snelle en goede service

Heb via vegro een persoonlijk alarm aangeschaft. Snelle handeling en problemen ff bellen en het wordt opgelost.

Bedankt voor deze goede beoordeling!

klasse!

snel en eenvoudig via de site besteld, snelle reactie en zeer snelle levering!

Dank voor de beoordeling en het prachtige cijfer!

Precies zoals afgesproken

Alles was tijdig en netjes afgeleverd. De bezorgers waren zeer vriendelijk en kundig bij het ineen zetten van de geleende items.

Mooie woorden! Bedankt voor de beoordeling.