Snel geleverd. Qua huur wel prijzig.

De rollator die we huurden werd de volgende dag afgeleverd. Het ophalen werd op de afgesproken dag en tijd gedaan.

Bedankt voor de fijne beoordeling.

Het kan niet gemakkelijker

Echt fijn dat dat zo kan op deze manier, en perfect tot in de puntjes.

Wat een mooie beoordeling! Hartelijk bedankt.

prima service

alles volgens afspraak geleverd

Hartelijk dank voor de review!

Bestelling is vlot verwerkt en geleverd vlgs afspraak

Goed om te horen! Bedankt voor de review.

Ik heb een rolstoel en douche kruk geleend. Eenvoudig bestellen via de website en alles wordt enkele dagen later gebracht op een van tevoren afgesproken tijdstip (ook handig).

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Volledig volgens afspraak

Wij kregen keurig onze leenrolstoel bezorgd. Deze zag er als nieuw uit. Vragen via de mail werden zelfs in het weekend, snel beantwoord.

Goed om te horen. Hartelijk dank voor dit perfecte cijfer!

Ik heb op zondag avond via de website een bestelling geplaatst voor een huur-hulpmiddel. Het ging erg makkelijk en ze kwamen het maandag ochtend al afleveren.

Bedankt voor de beoordeling. Fijn om te horen!

Makkelijk en snelle levering

Makkelijk en snelle levering

Hartelijk dank voor dit mooie cijfer!

Snelle vriendelijke service

Het bestellen via de website ging makkelijk. Levering volgens afspraak de volgende dag. Ik werd netjes een half uur van tevoren gebeld door de chauffeur. Bestelde artikel is de trap op gedragen en op zijn plek gezet en de chauffeur was vrolijk en vriendelijk.

Wat fijn om te horen! Bedankt voor de mooie beoordeling.

Goed maar niet uitmuntend

De levering is uitgevoerd zoals verwacht mocht worden. Ik gebruik de krukken intensief. De vorige krukken die ik had besteld, ongeveer 9. Jaar geleden hadden niet al te dikke doppen, die daardoor snel waren doorgesleten. Nieuwe besteld, maar deze waren van dezelfde kwaliteit. Toen ik een paar jaar later in het ziekenhuis kwam, waar ze ook een winkel hebben met krukken e.d. heb ik gekeken naar doppen en zij hadden wel dikke. Die zitten er alweer 5 jaar onder. Dus ik denk dat ik daar binnenkort weer naar toe moet. Ik zou dan ook graag zien dat u een keuze geeft in de bruikbare doppen

Bedankt voor het mooie cijfer. We zullen je verzoek intern meenemen.

Snelle levering en een goede service!

Bedankt voor het mooie cijfer!

Prima, maar.......

Nu ruim een week in huis en tot nu toe elke dag met veel plezier op getraind. Ik ben 1.80 m, en heb erg lange benen, dus eigenlijk is het zadel te laag, maar het gaat net en de fiets loopt lekker soepel. Maar..., nu net bij de laatste training, voelde ik iets in de trappenkast aanlopen, vooral in de zwaardere stand. Erg irritant! Ik heb alle bouten en moeren weer even aangedraaid (er zit sowieso wel wat speling in de verschillende onderdelen), in de hoop dat ik het daarmee heb verholpen. Ik zie het nog even aan. Maar als dit blijft, gaat hij helaas toch weer terug....!

Bedankt voor je review. Mocht het aanlopen toch niet opgelost zijn, neem dan even contact op met onze klantenservice. Dan zoeken we samen een oplossing.

Snel en professioneel

Erg goede en snelle levering!

Klantvriendelijk en super snel

Rolstoel bestellen ging makkelijk, klantenservice was goed bereikbaar en vriendelijk en levering snel.

Bedankt voor de mooie review!

Wat een mooi cijfer. Dankjewel!

TOP!

Het bestelde artikel (een douchekrukje) werd vlot geleverd (zo snel als de website aangeeft) en voldoet volledig aan de beschrijving op de website. Ook in de dagelijkse praktijk zijn we buitengewoon tevreden.

Wat fijn dat het product volledig naar wens is. Dank u wel voor uw mooie review!

Snel en goede service

Wat een fijne review. Bedankt!

Hier haal ik echt nooit meer wat

Medicijn vernevelaars zijn medische spullen. Die hebben mensen nodig. Daar betalen we voor. Graag zelfs. Kom dan ook dat ding brengen als je zegt dat je komt. Voor jan met de korte achternaam de hele dag zitten wachten op iets wat nooit zou komen. Terwijl mn moeder naar lucht zit te snakken. Vervolgens is het weekend en kunnen we nergens terecht. Terwijl ik bereid ben om dat ding waar dan ook op te komen halen. Wees dan een vent en bel die magazijn beheerder en gooi die loods open. Vervolgens komt de levering op maandag en zit het benodigde slangetje er niet bij. Want “hygiene” vertelt de telefoniste. Logisch natuurlijk, maar je kan niet verwachten dat de klant daar bij stil staat. Gooi 20 euro op de huur van dat ding en lever het spul compleet aan. Standaard.volledig. Even nadenken beste mensen. Zorg ervoor dat je dit aanpast zodat de volgende dit niet hoeft mee te maken. Of maak een drop down menutje waarbij de klant kan kiezen of ze de slang erbij willen(nodig) hebben.

Beste, Bedankt voor uw beoordeling, betreffende de medicijnvernevelaar. Wat ontzettend vervelend dat er zoveel mis is gegaan. Dat is niet waar Vegro voor staat. Naar aanleiding van uw bericht hebben we de website aangepast, waardoor het duidelijker moet zijn dat de vernevel-set er niet standaard bij zit. Hopelijk heeft u de set inmiddels ontvangen en werkt het naar behoren? Dit hoor ik graag van u. Het goedmaken gaat mij, vrees ik, niet lukken. Wel ga ik de huur voor de medicijnvernevelaar met een maand uitstellen, zodat de kosten pas vanaf 9 december 2020 worden berekend. Als we de vernevelaar eerder moeten ophalen kan dat natuurlijk ook.

Meedenkend, oplossingsgericht, klantvriendelijk

Hele prettige ervaring wanneer je snel hulpmiddelen nodig hebt. Ook voor kleine kinderen

Hartelijk dank voor de fijne review.

Ontzettend goede service

We hebben de hele service en levering van de spullen als zeer goed ervaren. Goede communicatie en snelle service.

Bedankt voor de mooie beoordeling.

Het leven wordt er wel prettig door!

Wij hebben een bad kruk gekocht bij jullie en die bevalt prima. Ook mochten wij een rolstoel ontvangen maar om dat de persoon waar die rolstoel voor is, pas ge opereert is en die rolstoel nog maar een keer is gebruikt. Wel heel handig! bevalt goed! Met vriendelijke groet. Letty van voorden, Zaltbommel

Wat fijn dat het leven weer prettig wordt door onze hulpmiddelen. Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring.

Goed en snel geleverd

Goederen snel gevonden en na order snel geleverd.

Bedankt voor de fijne recensie.

Op zondag besteld op maandag geleverd. Top

Bedankt voor de mooie review.

Klantvriendelijk en snelle service

Klantvriendelijk en snelle service

Hartelijk dank voor de fijne beoordeling.

Prima hulpmiddelen netjes en op tijd geleverd

Prima hulpmiddelen netjes en op tijd geleverd

Fijn dat u zo tevreden bent over onze hulpmiddelen en service.