Filtre

8

goed

postoel prima rolstoel zelfbeweger zwaarder dan het aan mij geleende lichtgewicht rolstoeltje van een vriendin, dat heet niet voor niets lichtgewicht!. Douchestoel echt fantastisch, ik zit op een troon.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer snelle levering van artikelen

De geleende artikelen waren in zeer goede staat en snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik heb een zeer gunstig oordeel over Vegro Verpleegartikelen.

In de Website is zeer duidelijk aangegeven welke mogelijkheden er zijn. Zeer tevreden over de snelle levering en bezorging van de gevraagde artikelen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service!

Makkelijk besteld, snel geleverd en prima materiaal.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

I.v.m.de operatie van mijn moeder (89 jaar) had ik toiletverhogers nodig, omdat ze bij mij logeerde. De opmerking die ze maakte was:deze zijn beter dan die ik zelf heb. Een groter compliment kun je niet krijgen van mijn moeder! Dus, mijn dank is groot!

  • Aanbevelen? Ja
10

Positief

Snel, adres en flexibel

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Levering vlgs afspraak, materiaal prima

  • Aanbevelen? Ja
6

Wisselend

Zou u er niet goed aan doen om aan te geven om welke artikelen het gaat?

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechts service!

Artikel zaterdag online gekocht en betaald. Binnen 10 min naar de klantenservice gebeld en annuleerde. Er is een bericht gegaan naar afdeling verkoop m. Maandag bericht gekregen dat het verzonden is. Gebeld werd gezegd dat we het retour kunnen sturen. Bejaarde vrouw die het allemaal al verwarrend vond heeft het pakket aangenomen. Pakket retour gestuurd en moest zelf €6,95 betalen!

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima hulpmiddel bij bewegen

Ik heb onlangs een stoelfiets aangeschaft via Vegro. De stoelfiets werd snel bezorgd en ik maak er goed gebruik van.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vlotte service

Duidelijke website, snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima, vandaag bestelt, morgen in huis.

Prima, vandaag bestelt, morgen in huis.

  • Aanbevelen? Ja
9

Is goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
6

snelle service

Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd. De 3 sterren zijn vanwege het feit dat er geen rolstoel op voorraad was en ik die weer elders moest bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service.

Snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
8

Geweldig

Behalve de kussen :)

  • Aanbevelen? Ja
4

negatief en postief

snel besteld is positief. Daarna na een paar dagen mededeling dat het nog 2 a 3 weken ging duren voor product geleverd kon worden. Advies zet dit op de site. bellen na 3 weken om te horen of en wanneer geleverd ging worden . Dat is negatief . Advies: geeft een berichtje. positief: Aardig gesprek met active en meedenkende medewerkster. negatief is weer dat postnl direct de volgende dag zou komen en dit kon niet gewijzigd worden. Geen probleem als ik thuis zou zijn ... ik ben echter de hele dag weg. Bij de buren opgehaald. en er zit een gaatje in het kussen...Dus het moet weer terug...

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekende dienstverlening.

Bestellen van huurartikelen gaat heel makkelijk via internet. Weet je 't even niet? Een telefoontje naar de klantenservice en daar wordt 't voor je geregeld. Ook het afleveren van artikelen verloopt uitstekend en snel op de afgesproken plaats en tijd. Artikelen zien er netjes en schoon uit.

  • Aanbevelen? Ja
4

Retour gezonde en geen geld retour ontvangen

Artikel geleverd, paste niet en direct retour gezonden. (29 augustus). Het geld is nog niet teruggestort. Jammer.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snelle en goede service

Na het invullen van de formulieren die overzichtelijk waren werd alles goed en snel in gang gezet. De man die het leverde was behulpzaam en netjes

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Alles volgens afspraak en snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Ik ben volledig tevreden met het matras

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Super service en vriendelijke bezorger

  • Aanbevelen? Ja
9

prima product

de bestelling was op tijd. Het product was makkelijk in elkaar te zetten en is stabiel en stevig, en voldoet aan de verwachtingen!!!!

  • Aanbevelen? Ja
5

De stoel is fijn, maar handleiding ontbreekt!

De stoel is fijn, maar er mag wel wat uitleg bij over de afstandsbediening. Al is het maar op een geplastificeerd A4-tje. Nu hebben we een gevaarlijke situatie gehad, omdat ongemerkt het kinderslot geactiveerd werd: dan doet de stoel het helemaal niet meer! Ook heel onhandig is, dat de sta-op-stand alleen maar werkt, als de voetensteun al helemaal is ingeklapt. Daardoor leek de stoel ook ineens niet meer te werken. Wat ook weer tot gevaarlijke situatie leidde. Zo'n stoel is om het voor mensen makkelijker te maken ... niet om tot meer gevaar en meer gedoe te leiden. Op youtube heb ik informatie kunnen vinden. Maar dat zou m.i. gewoon bij de stoel meegeleverd moeten worden.

  • Aanbevelen? Ja

Company details

13 Vennestraat

Lisse 2161 LE

0252 430 300

[email protected]

Kiyoh Anmeldelser

• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer