
We hebben een douchstoel aangevraagd te leen! Echter bleek bij aflevering het een andere stoel te zijn dan aangeklikt, aangevraagd op de site! Inderdaad als je het gehele artikel leest, dan kom je uiteindelijk bij de zin; "Artikel kan afwijken van ...."(in kleine letters!!). Het lijkt ons duidelijker, efficïenter om dit gelijk bij het begin te melden, dan voorkom je een hoop rompslomp????? Contact met klantenservice hierover, maar daar werd nogal koeltjes, zakelijk, bijna ongeÏnteresseerd gereageerd! We gaan nu kijken, ervaren of deze stoel afdoende functioneert voor iemand met 1 been, alvorens er zelf een aan te schaffen! Aanbeveling ja/nee!! (twijfel)!
Beste, Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de geleverde douchestoel, en over het contact met onze Klantenservice. Natuurlijk onze excuses hiervoor. Graag licht ik het toe: ons leen- en huurassortiment bestaat uit hulpmiddelen van tal van verschillende leveranciers. Dit geldt voor alle hulpmiddelen, zo ook onze douchestoelen. Vandaar dat de geleverde douchestoel kan afwijken van de productafbeelding, zoals getoond op onze site. Echter voldoet elke douchestoel aan dezelfde functionaliteiten. Mocht de geleverde douchestoel toch niet bevallen, dan horen we graag van u, zodat we de mogelijkheden met u kunnen bespreken.
In verband met een voetoperatie heb ik enkele hulpmiddelen bij Vegro besteld. De middelen werden niet op de afgesproken dag bezorgd en de contactpersoon die ik belde, zag dat de order nog open stond. Uiteindelijk tijdig bezorgd. Hetzelfde gebeurde met de toiletstoel die ik bij nader inzien bij bestelde, maar die werd met spoed alsnog geleverd. Het hoog-laagbed heeft een soort stang over de breedte van het bed, zodat ik meermaals per nacht met een beurse heup wakker werd.
Beste, Allereerst onze excuses voor het verloop bij uw bestelling. We begrijpen dat er inmiddels contact met u is opgenomen. We hopen dat het hiermee voor u is opgelost en doen er alles aan een dergelijke situatie in de toekomst te voorkomen. Nogmaals onze excuses!
Prettige en ervaren medewerkers
Dank voor het prachtige cijfer!
Goede service
Dank voor de goede beoordeling!
De stoel paste in de douchecabine en het bed door zijn hoog-laag herstelling was een aanrader.B.M.
Goed om te horen. Bedankt voor de review!
Perfect. Alles werd snel verwerkt en afgeleverd
Bedankt voor de goede review!
Vriendelijke bezorging en artikelen schoon en netjes verpakt, top.
Bedankt voor de goede beoordeling!
Vanwege een operatie had ik op korte termijn een rolstoel nodig en een bed beneden. Snelle en vriendelijke levering. Heel prettig!
Dank voor het prachtige cijfer!
Snel geleverd. En het juiste product beschikbaar!
Bedankt voor de beoordeling!
Ik deed een rollator cadeau aan mijn vader,er zat iets los,zo een nieuwe gekregen! Super service!!
Hartelijk dank voor de goede beoordeling!
Duidelijk, heldere informaties ,vriendelijke service, on- time levering waar je vrolijk van word!
Mooie woorden. Bedankt voor het goede cijfer!
ik heb de eerste keer besteld en ik moet zeggen het bevalt ons goed
Goed om te horen. Bedankt voor de beoordeling!
was goed.
Bedankt voor de review!
Netjes en snel leveren
Bedankt voor de goede review!
Super service
Levering snel,goede hulp ad telefoon nadat bestellen via de website slecht en uiteindelijk onmogelijk bleek. Toilet verhoging nog niet geprobeerd. Komt later als ik uit ziekenhuis ben.
Dank voor de goede beoordeling en fijn om te horen dat u telefonisch juist geholpen bent!
Goede hulpmiddelen en snel bezorgd.
Bedankt voor de goede beoordeling!
Gemakkelijk online alles gereserveerd, exact volgens afspraak bezorgd. Hulp bij het opbouwen van het bed, klantvriendelijk!
Bedankt voor het mooie cijfer!
Perfecte hulpmiddelen voor in huis
Bedankt voor de goede beoordeling!
Ik heb uiteindelijk geen gebruik gemaakt van uw diensten maar wel een rekening betaald en nog geen bedrag terug ontvangen. Op de dichtstbijzijnde locatie was het hulpmiddel niet beschikbaar
Beste, Allereerst onze excuses hiervoor. Dit is een foutje en uiteraard niet de bedoeling! We hebben uw opmerking inmiddels doorgezet en begrepen dat de terugbetaling dinsdag zal plaatsvinden. U zult het bedrag dus volgende week op uw rekening terug ontvangen. Hopende dat het hiermee opgelost wordt!
Goede uitleg en zeer vriendelijk personeel. Mijn man kwam onverwacht snel terug uit het ziekenhuis. Vanwege de corona maatregelen moest hij verdere nazorg thuis krijgen. Binnen 24 uur contact en snel geholpen. Heel veel dank en waardering voor jullie snelle reactie en service.
Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling. We zijn heel blij dat u zo tevreden bent. Veel succes gewenst voor uw man met het herstel.
Gemaild op maandag, geleverd op dinsdag. Je wordt netjes gebeld als ze eraan komen. Zelf teruggebracht naar Wassenaar waar de dame heel vriendelijk de rolstoel terug in ontvangst nam en daarna alles netjes afhandelen. Top service!
Bedankt voor de fijne beoordeling!
Wel een mailtje gekregen dat het product niet op voorraad is, maar dat is inmiddels lang geleden. Ik wacht nog steeds..
Beste, Allereerst excuses voor deze gebeurtenis. Wij hebben uw opmerking doorgezet en begrijpen dat er contact met u is opgenomen. Hopelijk wordt het hiermee naar tevreden voor u opgelost. Nogmaals onze excuses!
heel snelle fijne service
Bedankt voor de mooie beoordeling!
Hulpmiddelen op tijd geleverd.
Alvast dank voor de beoordeling!
13 Vennestraat
Lisse 2161 LE
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.