De levering van de voorwerpen was heel goed. Over het gebruik valt niet te klagen.

Zeer klantvriendelijk

Alleen 3.50 huur per dag rolstoel wat veel

Goeie en snelle service...top

Bij bestelling leveren ze snel

Fijn dat er zo’n bedrijf bestaat om hulpmiddelen te kunnen lenen als dit nodig is. Fijn thuisgebracht en opgesteld. ( hoog/laag bed)

Prima tijdelijke rolstoel

Jammer dat daar geen zit kussen bij wordt geleverd, maar voor de rest goede rolstoel

Was prima geregeld

Supersnelle service!

Geweldige supersnelle service. Op donderdagavond 2 hulpmiddelen besteld en die werden op vrijdagochtend al bezorgd. Ik ben er heel blij mee

prima service!

prima service!

Snelle en vriendelijke bezorging

Het bestelde netjes op tijd bezorgd en geplaatst.

snel en makkelijk

Spullen worden snel vakkundig geleverd

Snelle , top service. Luisteren goed naar de wensen

Snel en vriendelijk

Dribbelstoel en rolstoel geleend. Binnen 24 uur alles netjes geleverd. Vriendelijke chauffeurs en duidelijke uitleg.

keurig op de afgesproken dag

op de afgesproken dag bezorgd

Geweldig, alles binnen 1 dag geregeld

Alles binnen 24 uur geregeld. Top, zeer goede service!

het gevraagde wordt snel geleverd en vakkundig geplaatst. kon voor alle vragen terecht, vriendelijk personeel. anitra bakker

Prima verzorgd.

Alles ging zoals verwacht.

Meedenkend begripvol

Prima ervaring. Ik was bij het bed vergeten een matras te bestellen en ik werd toen meteen gebeld of dat erbij moest. Ook kon er nog een douche stoel bij dat ik vergeten was. Gelijk de volgende dag bezorgd en in elkaar gezet. Netjes geregeld!

Geweldige mensen, super service gericht!

zie boven

Snel en vriendelijke bezorging

Nvt

Een dikke 10

Vlotte levering ,netjes verpakt ,vriendelijke medewerker !

Ik kan de bril niet vast maken máár dat is niet erg i.vm schoonmaken Bezorging was uitstekend

Snelle levering ophalen lastiger

Snelle levering maar het ophalen ging moeilijker. Door overlijden van mijn man waren de ophaal tijden te breed. Jammer dat het niet ‘s avonds opgehaald kan worden.

Noodzakelijk

De rollator werd netjes op tijd gebracht en opgehaald.

Formidabele hulp !

Het heeft even geduurd voor ik een reactie kon schrijven…. want ik had nog geen ervaring omdat dit de 1e klus was voor ons met Vegro (vanwege wanprestatie van een andere organisatie die alle afspraken NIET nakwam!). Vanaf 1e contact met Vegro liep alles perfect en alle afspraken werden perfect uitgevoerd : volledige levering, op tijd afgeleverd en goede communicatie ! Al met al zijn we zeer tevreden en hopen en verwachten dat morgen de goederen weer keurig op tijd worden afgehaald ! Kortom : we willen graag verder met Vegro voor toekomstige opdrachten en nu BEDANKT voor uw service ! Vriendelijke groet, Ben Lohuis