Formidabele hulp !

Het heeft even geduurd voor ik een reactie kon schrijven…. want ik had nog geen ervaring omdat dit de 1e klus was voor ons met Vegro (vanwege wanprestatie van een andere organisatie die alle afspraken NIET nakwam!). Vanaf 1e contact met Vegro liep alles perfect en alle afspraken werden perfect uitgevoerd : volledige levering, op tijd afgeleverd en goede communicatie ! Al met al zijn we zeer tevreden en hopen en verwachten dat morgen de goederen weer keurig op tijd worden afgehaald ! Kortom : we willen graag verder met Vegro voor toekomstige opdrachten en nu BEDANKT voor uw service ! Vriendelijke groet, Ben Lohuis

Puik

Alles snel geleverd en ook alles weer snel opgehaald. Vriendelijke en kundige chauffeurs.

Rommelzooi

Heb geprobeerd nieuwe doppen voor mijn krukken te bestellen. Winkel zei dat mijn krukken een standaard type/maat voor volwassenen waren. Bestel ik standaard dopen voor volwassenen, zijn ze toch de verkeerde maat. Juiste maat bleek niet op de website verkrijgbaar, dus moesten ze vanaf de leverancier komen. Klantenservice verzekerde me dat het in orde zou komen.Na weken wachten en navraag bij de klantenservice nog geen nieuwe doppen. Bah.

Beste Anne, Vervelend dat u niet de juiste doppen hebt gekregen. We hebben contact met u gehad voor een oplossing. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Slechte service webshop

Een rollator online besteld én betaald, daar een bevestiging van gekrregen. De dag daarna gebeld wanneer het "besrelmoment" zou zijn, die zou er nooit komen. De rollator bleek niet meer in de handel te zijn,allen een schowmodel stond in de Rotterdamse filiaal. Dankzij een oplettende en adequaat handelende medewerker, is de rollator via de mmoiste stad van ons land en Katwijk, op de plaats van betemming gearriveerd. Al met al een gigantische blunder voor de webshop van Vegro.

Beste F, Dank u wel voor uw feedback. Wij waarderen het dat u de moeite hebt genomen om ons dit te laten weten. Wij hebben inmiddels onze website aangepast.

goede en adequate info en advies

Bij het lenen van artikelen werden we vriendelijk behandeld, kregen goede informatie en adviezen.

Fijn dat ze met je meedenken. Goederen zijn hygiënisch verpakt.. Raar dat de verzekering niet alle hulpmiddelen dekt zoals een looprekje

Super snelle top service

Hele snelle levering en top service

Hulpmiddelen besteld. Super snel en netjes geleverd

Snelle levering en geen probleem bij terugsturen.

Prima levering

Netjes op tijd en vriendelijke, vakkundige en servicegerichte medewerker.

Goede producten en service

Goede producten en service

Alleen niet binnen 3 werkdagen geleverd. Geen track en tracecode om het pakket te volgen. Is bezorgd bij afhaalpunt na 8 werkdagen.

Goede klantenservice en snelle levering

Zowel voor huur- als koopartikelen zeer aan te bevelen. Klantenservice is goed bereikbaar en denkt met je mee. Snelle levering.

Helemaal top

Snelle levering en het product was precies wat ik ervan verwachte.

Suyenne :⁠-⁠(

Suyenne :⁠-⁠(

Hoi Suyenne, Vervelend om te horen dat je geen fijne ervaring met ons hebt gehad. Vooral voor jou. Maar voor ons ook. Kun je aangeven wat er mis is gegaan? Groet, Jeroen

Het bed is met spoed zelfs een dag eerder gebracht, de chauffeur was toch "in de buurt", heel fijn.

Prima service, snelle levering. Ook telefonisch prima geholpen.

Klantgericht en snelle levering

Op zondag account aangemaakt en artikelen besteld. Op maandagmorgen vond de levering plaats. Ik ontving voor de levering een duidelijke tijdsindicatie. Ook in de winkel in Leek werd ik vriendelijk en klantgericht geholpen

Had via internet voor mijn moeder besteld, later een medewerkster gesproken aan de telefoon en toen spullen opgehaald in de winkel, Katwijk. Ook daar werd ik heel goed geholpen en vriendelijk te woord gestaan.

Ok

Levering prima, maar artikel veel te duur voor wat je krijgt

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten, wij zijn blij met alle feedback die we krijgen. Wij vinden het vervelend het artikel niet voldoet aan uw verwachting. Wij gebruiken uw feedback om onze dienstverlening te verbeteren.

Gewoon top!

Goede communicatie, snelle levering door vriendelijk personeel en prima materiaal.

Snelle en nette bezorging

Snelle bezorging, alles netjes geïnstalleerd. Nadat mijn man was overleden werden de spullen ook fijn snel opgehaald en netjes opgeruimd. Vriendelijke bezorgers. Aanrader is het koppelbed, wat fijn dat we hiervan gebruik hebben kunnen maken! Enige dat ik niet begrijp is dat een postoel niet met spoed dezelfde dag geleverd kon worden .

Snelle levering, perfect

Alles, in perfect op tijd geleverd, helemaal top

Snelle bezorging

Ik had een beschermhoes nodig voor mijn gipsbeen. Deze werd spoedig bezorgd.

Op tijd en netjes geleverd

Hooglaagbed besteld. Heb niet lang hoeven wachten. Alles netjes geïnstalleerd, netjes opgeruimd. Vriendelijke bezorgers

Snelle levering hulp middelen

Snel geleverd en makkelijk in de om in de thuiszorg winkel op te kunnen halen