Het bestelde netjes op tijd bezorgd en geplaatst.

snel en makkelijk

Spullen worden snel vakkundig geleverd

Snelle , top service. Luisteren goed naar de wensen

Snel en vriendelijk

Dribbelstoel en rolstoel geleend. Binnen 24 uur alles netjes geleverd. Vriendelijke chauffeurs en duidelijke uitleg.

keurig op de afgesproken dag

op de afgesproken dag bezorgd

Geweldig, alles binnen 1 dag geregeld

Alles binnen 24 uur geregeld. Top, zeer goede service!

het gevraagde wordt snel geleverd en vakkundig geplaatst. kon voor alle vragen terecht, vriendelijk personeel. anitra bakker

Prima verzorgd.

Alles ging zoals verwacht.

Meedenkend begripvol

Prima ervaring. Ik was bij het bed vergeten een matras te bestellen en ik werd toen meteen gebeld of dat erbij moest. Ook kon er nog een douche stoel bij dat ik vergeten was. Gelijk de volgende dag bezorgd en in elkaar gezet. Netjes geregeld!

Geweldige mensen, super service gericht!

zie boven

Snel en vriendelijke bezorging

Nvt

Een dikke 10

Vlotte levering ,netjes verpakt ,vriendelijke medewerker !

Ik kan de bril niet vast maken máár dat is niet erg i.vm schoonmaken Bezorging was uitstekend

Snelle levering ophalen lastiger

Snelle levering maar het ophalen ging moeilijker. Door overlijden van mijn man waren de ophaal tijden te breed. Jammer dat het niet ‘s avonds opgehaald kan worden.

Noodzakelijk

De rollator werd netjes op tijd gebracht en opgehaald.

Formidabele hulp !

Het heeft even geduurd voor ik een reactie kon schrijven…. want ik had nog geen ervaring omdat dit de 1e klus was voor ons met Vegro (vanwege wanprestatie van een andere organisatie die alle afspraken NIET nakwam!). Vanaf 1e contact met Vegro liep alles perfect en alle afspraken werden perfect uitgevoerd : volledige levering, op tijd afgeleverd en goede communicatie ! Al met al zijn we zeer tevreden en hopen en verwachten dat morgen de goederen weer keurig op tijd worden afgehaald ! Kortom : we willen graag verder met Vegro voor toekomstige opdrachten en nu BEDANKT voor uw service ! Vriendelijke groet, Ben Lohuis

Puik

Alles snel geleverd en ook alles weer snel opgehaald. Vriendelijke en kundige chauffeurs.

Rommelzooi

Heb geprobeerd nieuwe doppen voor mijn krukken te bestellen. Winkel zei dat mijn krukken een standaard type/maat voor volwassenen waren. Bestel ik standaard dopen voor volwassenen, zijn ze toch de verkeerde maat. Juiste maat bleek niet op de website verkrijgbaar, dus moesten ze vanaf de leverancier komen. Klantenservice verzekerde me dat het in orde zou komen.Na weken wachten en navraag bij de klantenservice nog geen nieuwe doppen. Bah.

Beste Anne, Vervelend dat u niet de juiste doppen hebt gekregen. We hebben contact met u gehad voor een oplossing. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Slechte service webshop

Een rollator online besteld én betaald, daar een bevestiging van gekrregen. De dag daarna gebeld wanneer het "besrelmoment" zou zijn, die zou er nooit komen. De rollator bleek niet meer in de handel te zijn,allen een schowmodel stond in de Rotterdamse filiaal. Dankzij een oplettende en adequaat handelende medewerker, is de rollator via de mmoiste stad van ons land en Katwijk, op de plaats van betemming gearriveerd. Al met al een gigantische blunder voor de webshop van Vegro.

Beste F, Dank u wel voor uw feedback. Wij waarderen het dat u de moeite hebt genomen om ons dit te laten weten. Wij hebben inmiddels onze website aangepast.

goede en adequate info en advies

Bij het lenen van artikelen werden we vriendelijk behandeld, kregen goede informatie en adviezen.

Fijn dat ze met je meedenken. Goederen zijn hygiënisch verpakt.. Raar dat de verzekering niet alle hulpmiddelen dekt zoals een looprekje

Super snelle top service

Hele snelle levering en top service

Hulpmiddelen besteld. Super snel en netjes geleverd

Snelle levering en geen probleem bij terugsturen.

Prima levering

Netjes op tijd en vriendelijke, vakkundige en servicegerichte medewerker.

Vennestraat 13

2161 LE Lisse