Ik kan het aanbevelen

Met enige spoed was ik op zoek naar koudlamineerfolie, zo kwam ik bij Interoffice terecht. Bestelling mooi op tijd en in goede orde mogen ontvangen, helemaal tevreden met het product.

Heel snel

Vandaag besteld, morgen in huis maakt Interoffice echt waar.

pakket veel te laat en inhoud beschadigd

In plaats van vorige week woensdag is dan eindelijk het pakket vandaag afgeleverd. Sorteerfout, dat kan gebeuren. Drie pakketten printerpapier in een te ruime doos. De omhulling van alledrie de pakketten is gescheurd.

Fijn bedrijf, snelle service, gunstige prijs

Ik bestel al jaren fotopapier. Meer dan tevreden!

snel en correct

goede en snelle levering. goed verpakt

uitstekend

De site is duidelijk, wordt snel geleverd en is vriendelijk

Volgens afspraak

Prima voor elkaar en volgens afspraak

Dit keer duurde de levering van mijn bestelling langer dan ik gewend was. Na een telefoontje werden mijn vragen daarover super snel uitgezocht en beantwoord

Alles ging goed

Een hoop oordopjes besteld omdat ze bij interoffice het goedkoopste waren, een dag later in huis, netjes verpakt.

Uitstekende artikelen en levertijd

Goedkoopste plaats waar ik deze artikelen (online) kon vinden. Snelle verzending en goed gfenoeg verpakt.

snelle, nette corecte levering

Snelle nette verzending van de schetsrollen voor de tekenkamer.

Prima ervaring

Op afgesproken tijd geleverd en complete order.

Snelle, nette levering. Goed om de hoogte gehouden over de voortgang per mail.

Snelle, nette levering. Goed om de hoogte gehouden over de voortgang per mail. Prijstechnisch ook goed.

Uitstekend.

Bij bijna elke bestelling is er een persoonlijk contact. Advies is op maat en ze zijn zeer professioneel.

Leuk bedrijf.

Een leuk bedrijf en leuke mensen en behulpzaam bij de balie

Handig, gemakkelijk, prima service.

Voortreffelijk

Al eerder hier besteld wat ook al prima ging. Nu ook weer snelle levering, keurig verpakt ben dus zeer tevreden over dit bedrijf.

Perfecte service en zeer vlotte regeling.

Gisteren besteld, vandaag geleverd. Perfect.

Goede prijs en snelle levering. Word je blij van

N.v.t.

Vriendelijk en behulpzaam

Ik heb regelmatig contact gehad met de klantenservice. Ben altijd zeer vriendelijk geholpen. Verder zijn de bestellingen altijd in orde.

erg goed

snelle levering, bij vraag zijn ze goed bereikbaar en oplossend

Zeer correct

Verzorgde levering en prachtig product Ben zeer te vrede.

Fijn op tijd en netjes verpakt

Zie boven

snelle levering en beantwoording vraag

Ik had een vraag over een product en ik kreeg daaop snel antwoord en vlotte levering

MJ van Olmstraat 13 9672 AE Winschoten

0597 423712

Over Quantore online

Quantore verzorgt al meer dan 100 jaar de inkoop en distributie van kantoorbenodigdheden voor bijna 450 zelfstandige kantoorvakhandels in Nederland en België. Er liggen meer dan 24.000 artikelen klaar voor verzending naar de kantoorvakhandel én naar hun klanten. Van pennen en papier tot aan warme dranken en schoonmaakproducten. We verwerken jaarlijks meer dan 5 miljoen orderregels. Dat is een drukte van belang!