snel geleverd

snel geleverd

Zeer goed en vlot bedrijf, telefonisch zeer goed bereikbaar Vlotte afhandeling 200-600mm Sony lens gekocht ,stond op marktplaats voor 1899 Op de website voor 2099 even gebeld voor de prijs en kreeg hem Voor 1899 snel geleverd volgende dag al in huis Ben er zeer blij mee Zeer goed bedrijf echt een aanrader kom zeer zeker terug Koree A Dokkum

Ouderwets Fantatsisch

De Olympus OM-D EM-1 Mark III ge pre-ordered bij Digimaxx, waarom, omdat het de "goto" zaak is als het om fotografie gaat (waar je ook woont). Zenuwachtig gemaild met Sander over wanneer ze hem zouden verwachten. Ik werd netjes via de mail en telefonisch op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Tevens had ik gevraagd om een Peak Design Clip en Zeis Cleaningset gelijk te te leveren bij ophalen. Zaterdag opgehaald en kreeg ik het Zeiss setje van Digimaxx cadeau. Zonder twijfel de beste fotospeciaalzaak en ook een winkel met een geweldige en persoonlijke service (service die je echt NERGENS anders meer krijgt) !!!!

Erg goede ervaringen

Ze zijn correct met verzenden Doen niet moeilijk als je niet tevreden bent Garantie is ook echt garantie Prettig contact En concurrerende prijzen

Correcte omschrijving artikelen

Nette en snelle levering

Zeer goed en correct afgehandeld

Mijn volgende dag order - bezorging was helaas niet goed gegaan. Even met de winkel gebeld, ik kreeg een nette uitleg. De order werd 2 werkdagen later bij mij bezorgd, met een mooie verrassing: een extra accu en een excuus briefje. Kortom keurig afgehandeld!!! Na eerste teleurstelling ben ik zeer tevreden over de correcte afhandeling en de ruimhartige compensatie voor deze teleurstelling. Mijn eerste ervaring met digimaxx beoordeel ik als zeer positief.

Langzame levering goed product.

Er stond dat de levering de volgende dag zou zijn, dit was echter niet zo. Hierdoor kon ik het product pas na mijn vakantie ontvangen terwijl ik het hiervoor had besteld. Verder was alles echter in orde.

Goed en efficient

Vriendelijk en betrouwbaar

Mijn ervaring met Digimaxx is altijd erg positief geweest. Gekochte cameraspullen worden snel en veilig verzonden, maar bovenal heb ik met Digimaxx altijd vriendelijk en snel contact. Dat geeft toch nog een persoonlijke sfeer in een wereld waarin dat lijkt te verdwijnen. Zeker een aanrader dus!

Goede productomschrijving op de website. Snelle levering.

Behulpzaam, laagste prijs en komen afspraken na

Kom al jaren bij Digimaxx en zal dit ook blijven doen!

Prima maar past niet

Past niet, krijg de kap niet vast

Prima levering!

Snel, juiste product omschrijving

Snelle reactie en levering, product zoals omschreven. Hier kom ik graag terug.

Goedkoop snel

Hebben net iets goedkoper dan de andere winkels de lens filters.

Prima persoonlijke service Afspraken werden correct afgehandeld. Een goede inruilprijs voor de spiegelreflexcamera. Goed zaken gedaan met Digimaxx

Een geweldige service mooie prijzen wat wil je nog meer.

Vriendelijk en vakkundig geholpen. Voor mijn volgende aankoop ga ik zeker terug!

zoals al eerder opgemerkt: een verademing

1. kennis van zaken 2. vriendelijk en tijd voor de klant 3. prima assortiment 4. prima prijzen Dit zijn een paar dingen die ik op prijs stel en vaak niet ben tegengekomen bij de "grote" jongens (kom ik ook niet meer) Dus zo blijven en niet groter groeien.

Goede prijs, snel verzonden

Lens gekocht tijdens de viering van het 15 jarig bestaan. Zeer scherpe prijs. Lens werd snel verstuurd en was goed verpakt. Prima service dusver.

Goed, en zeer tevreden met de aankoop

Product binnen 24 uur geleverd. Digimaxx belooft laagste prijs garantie... direct volgende dag persoonlijke reactie én dezelfde dag het prijsverschil op mn rekening bijgeschreven! Hulde, Top gedaan Digimaxx!

prima winkel en website

zowel in de winkel als op de website aankopen gedaan . in de winkel prima geholpen . op de website bestelling snel in huis. volgende aankoop zal zeker bij digimaxx zijn .

Super nette service

Heel netjes geholpen met het kopen van 2 bodys.

super

zeer goede ervaring omdat datgene wat ze beloofd hadden ook daadwerkelijk gedaan hebben .