Vriendelijk, kundig en correct

Ik wilde van mijn systeemcamera met losse lenzen af omdat het te zwaar werd. Naar Digimaxx in Dordrecht geweest en die gaven mij een hele nette prijs daarvoor. Ik heb een Sony rx10 IV gekocht en kreeg meer geld voor mijn inruil dan de nieuwe camera heeft gekost. Ik kon kiezen of ik het geld cash wilde hebben, of dat ik het overgemaakt wilde hebben. Ik koos voor het overmaken en dat werd gelijk gedaan. Geld was meteen bijgeschreven op mijn rekening.Ik ben daar heel keurig ontvangen en klantvriendelijk geholpen. Een echte aanrader wanneer je een nieuwe camera wil kopen.

Net een mooie lens gekocht daar ,ben super geholpen door een aardige meneer die nergens te beroerd voor was ,en ook nog tussendoor iemand anders hielp . En dat was totaal niet storend het ging allemaal gemoedelijk, heel fijn geholpen en ik kom daar graag ,ook via de email en telefoon gaat het heel soepel, twee vaklui die daar instaan.

Kwaliteit voor uitstekende prijs

Opzoek naar een goede Fujinon xf23mm f2 belandde ik op de site van Digimaxx. Hun aanbieding (een occasion) leek me reëel en betrouwbaar. De dag erna had ik mijn aankoop in huis. Dik in orde!

Snel, goed en goedkoop

Een Canon telelens aangeschaft die goedkoper was dan bij ander fotozaken. Daarnaast een hogere inruil voor mijn ‘oude’ lens. Zeer klantvriendelijke service en snel antwoord op vragen. Binnen een paar dagen oude lens opgestuurd en nieuwe lens ontvangen. Top!

Uitermate prettige en meedenkende mensen.

Zeer goede en betrouwbare medewerkers met verstand van zaken. Heldere en snelle communicatie tijdens deal van inruil. In mijn geval inderdaad de hoogste inruilprijs voor een camera waar geen enkele zaak aan toekomt. De aangeboden gebruikte camera was inderdaad iets moois en voldeed aan elke verwachting. Ook voor deze camera de scherpste prijs. Ik kom hier zeker terug.

Beste camerawinkel van Nederland!

Bij Digimaxx de Sony A7RV gekocht. Opvallend zijn de persoonlijke benadering, de concurrerende prijzen, de uitstekende adviezen, de uitstekende service, de goede bereikbaarheid, de supersnelle responstijden, de garantie. De winkel is niet groot, maar Digimaxx is groots! Keep up the good work mannen! Zeer aan te bevelen!

Fantastische service en hulp

Ik wilde heel graag een bepaalde cameraset kopen, die bij de meeste andere winkels uitverkocht was. Ze hadden deze set niet alleen wél bij Digimaxx, maar toen ik belde om vragen te stellen (meerdere keren) werd ik super kordaat en vriendelijk geholpen. Sander hielp me bij het maken van de juiste keuzes, die pasten in mijn budget. Niet uit op de hoogste winst dus, maar gewoon goede service. Vervolgens werd ik nog nagebeld om te checken of alles wel goed was gegaan en kreeg ik gewoon een nieuwe (duurdere) batterij opgestuurd, toen ik de geleverde niet aan de praat kreeg. Zelden zo goed, vriendelijk en vakkundig geholpen. Bedankt Sander!

Goed en vriendelijk geholpen.

Bevredigend.

Vriendelijk personeel en uitstekende service

Na telefonisch zeer goed geholpen te zijn, een aankoop via de webshop gedaan. Alles is uitstekend verlopen. Ik zou zeker weer hier kopen.

Duidelijk,snelle service

Van onze kant onduidelijkheid over de bezorging, na telefonisch contact te hebben gehad was het een duidelijk verhaal. Eenmaal besteld werd alles in werking gezet en hebben het product veilig en snel binnen gekregen. Aanrader !

Uitstekende inruilservice

Ik kreeg bij DigiMax een veel hogere inruilwaarde dan bij mijn fotozaak. Het werd ook heel snel en deskundig aangepakt en geregeld. Een aanrader!

zeeeeer tevreden

vriendelijke meneer aan de telefoon, alles naar afspraak. In korte tijd was ik door mijn eigen schuld de beschermdopjes van de verrekijker verloren, kreeg ik een nieuw set gratis bezorgd. zeer goeie service.

Perfect!

De ene dag besteld en de volgende dag vond de bezorging plaats. Een bedrijf die zich aan zijn woord blijkt te houden. De telefonische vraag die ik had, werd snel en deskundig van een antwoord voorzien. Een bedrijf om terug te komen.

Ik heb hem wel betaald, maar nog niet ontvangen.

Zie bovenstaande

Ben uitstekend geholpen door een verkoper die kennis van zaken had en mij efficient hielp. Product (Olympus 12-45 4.0 lens) was als omschreven en in goede staat. Levering was snel en de lens was goed verpakt. Prima.

zoals het moet zijn

zoals het moet zijn

Top!!!! %100 tevreden

-prijs kwaliteit %100 - beste service bij de garantie %100 - klantvriendelijkheid %100

Snelle communicatie en goede service

Ik had een vraag met betrekking op een bepaald flits setje. Binnen no time kreeg ik een reactie en zijn we vrij snel tot een overeenkomst gekomen waarbij de levering volgende dag, na aankoop, al in huis was. Vriendelijke mensen, zou hier zo weer wat kopen.

Waardevol.

Precies wat ik zocht en hoopte.

Die is gewoon top

Goede inruil prijs en een correcte prijs voor de nieuwe betaald. En snel geleverd.

snel geleverd

snel geleverd

Zeer goed en vlot bedrijf, telefonisch zeer goed bereikbaar Vlotte afhandeling 200-600mm Sony lens gekocht ,stond op marktplaats voor 1899 Op de website voor 2099 even gebeld voor de prijs en kreeg hem Voor 1899 snel geleverd volgende dag al in huis Ben er zeer blij mee Zeer goed bedrijf echt een aanrader kom zeer zeker terug Koree A Dokkum

Ouderwets Fantatsisch

De Olympus OM-D EM-1 Mark III ge pre-ordered bij Digimaxx, waarom, omdat het de "goto" zaak is als het om fotografie gaat (waar je ook woont). Zenuwachtig gemaild met Sander over wanneer ze hem zouden verwachten. Ik werd netjes via de mail en telefonisch op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Tevens had ik gevraagd om een Peak Design Clip en Zeis Cleaningset gelijk te te leveren bij ophalen. Zaterdag opgehaald en kreeg ik het Zeiss setje van Digimaxx cadeau. Zonder twijfel de beste fotospeciaalzaak en ook een winkel met een geweldige en persoonlijke service (service die je echt NERGENS anders meer krijgt) !!!!

Erg goede ervaringen

Ze zijn correct met verzenden Doen niet moeilijk als je niet tevreden bent Garantie is ook echt garantie Prettig contact En concurrerende prijzen

Correcte omschrijving artikelen

Nette en snelle levering