Zeer goed en correct afgehandeld

Mijn volgende dag order - bezorging was helaas niet goed gegaan. Even met de winkel gebeld, ik kreeg een nette uitleg. De order werd 2 werkdagen later bij mij bezorgd, met een mooie verrassing: een extra accu en een excuus briefje. Kortom keurig afgehandeld!!! Na eerste teleurstelling ben ik zeer tevreden over de correcte afhandeling en de ruimhartige compensatie voor deze teleurstelling. Mijn eerste ervaring met digimaxx beoordeel ik als zeer positief.

Langzame levering goed product.

Er stond dat de levering de volgende dag zou zijn, dit was echter niet zo. Hierdoor kon ik het product pas na mijn vakantie ontvangen terwijl ik het hiervoor had besteld. Verder was alles echter in orde.

Goed en efficient

Vriendelijk en betrouwbaar

Mijn ervaring met Digimaxx is altijd erg positief geweest. Gekochte cameraspullen worden snel en veilig verzonden, maar bovenal heb ik met Digimaxx altijd vriendelijk en snel contact. Dat geeft toch nog een persoonlijke sfeer in een wereld waarin dat lijkt te verdwijnen. Zeker een aanrader dus!

Goede productomschrijving op de website. Snelle levering.

Behulpzaam, laagste prijs en komen afspraken na

Kom al jaren bij Digimaxx en zal dit ook blijven doen!

Prima maar past niet

Past niet, krijg de kap niet vast

Prima levering!

Snel, juiste product omschrijving

Snelle reactie en levering, product zoals omschreven. Hier kom ik graag terug.

Goedkoop snel

Hebben net iets goedkoper dan de andere winkels de lens filters.

Prima persoonlijke service Afspraken werden correct afgehandeld. Een goede inruilprijs voor de spiegelreflexcamera. Goed zaken gedaan met Digimaxx

Een geweldige service mooie prijzen wat wil je nog meer.

Vriendelijk en vakkundig geholpen. Voor mijn volgende aankoop ga ik zeker terug!

zoals al eerder opgemerkt: een verademing

1. kennis van zaken 2. vriendelijk en tijd voor de klant 3. prima assortiment 4. prima prijzen Dit zijn een paar dingen die ik op prijs stel en vaak niet ben tegengekomen bij de "grote" jongens (kom ik ook niet meer) Dus zo blijven en niet groter groeien.

Goede prijs, snel verzonden

Lens gekocht tijdens de viering van het 15 jarig bestaan. Zeer scherpe prijs. Lens werd snel verstuurd en was goed verpakt. Prima service dusver.

Goed, en zeer tevreden met de aankoop

Product binnen 24 uur geleverd. Digimaxx belooft laagste prijs garantie... direct volgende dag persoonlijke reactie én dezelfde dag het prijsverschil op mn rekening bijgeschreven! Hulde, Top gedaan Digimaxx!

prima winkel en website

zowel in de winkel als op de website aankopen gedaan . in de winkel prima geholpen . op de website bestelling snel in huis. volgende aankoop zal zeker bij digimaxx zijn .

Super nette service

Heel netjes geholpen met het kopen van 2 bodys.

super

zeer goede ervaring omdat datgene wat ze beloofd hadden ook daadwerkelijk gedaan hebben .

Klantbetrokken

Meedenken met de klant

Prima zaken doen

Goed contact. Prima inruilprijs. Zeker aan te bevelen.

• Personeel
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prima deal. Tweedehands lens gekocht en oude lens ingeruild. Communicatie was goed. Snelle levering: ondanks dat ik net iets te laat bestelde werd er toch nog de volgende dag geleverd.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

vrolijke ontvangst, een luisterend oor en de juiste dosis begrip. er zijn niet veel echte fotowinkels die ook veel (goede)occasions met kennis van zaken verkopen, maar deze lijkt mij een hele beste!

• Personeel
  • Kennis & Vakmanschap